Review en beoordeling Caiway

Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. van Teeseling Langer dan 1 jaar klant op 19-1-2019 om 13:49 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Te schandalig voor woorden; brief met tariefverhoging bij een toch al belachelijk hoog tarief; Zeer veel storingen met interactieve TV en zeer lage internetsnelheid ondanks glaskabel. Helaas geen andere aanbieder die gebruik kan maken van de glaskabel.
    • geen enkel pluspunt
    • Tarief met € 20 euro omlaag.
    • storingen voorkomen.
    • werkelijke internetsnelheid realiseren
    • Ander aanbieders gebruik laten maken van glaskabel
  2. Ronald van Wingerde Langer dan 1 jaar klant op 16-1-2019 om 14:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vanaf dag 1 ben ik een tevreden gebruiker van caiway via glasvezel. Na het verhogen van de internet snelheid bleek ik ook ineens minder zenders op mijn tv te kunnen ontvangen. Het blijkt dat ik niet verhoog maar een nieuw contract aanga met Caiway. Beetje vreemd allemaal want ik moet dan niet alleen betalen voor meer internet maar ook voor extra TV zenders.
    • Snelheid en betrouwbaarheid van de glasvezel
    • Aanpassingen via mijncaiway inderdaad aanpassingen laten zijn en dit niet als nieuw contract laten gelden waardoor ook andere voorwaarden worden ingezet.
    • Ik wil best betalen om van gemiddeld naar snel internet te schakelen maar vraag dan toch niet om een nieuw contract?
    • Als ik, via mijncaiway, aanpassingen doe moet dat ook alleen datgene aanpassen en niet allerlei andere dingen in mijn contract veranderen. Er moet dan namelijk worden gemeld dat ik een nieuw contract aanga met andere voorwaarden.
  3. Huiskes Minder dan 1 jaar klant op 15-1-2019 om 16:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Telkens wegvallende wifi in aadorp loop er al bijna een jaar over te klagen en vandaag wilden ze me een eenmalige korting doen van wel 5 euro
    Belachelijk heb je het duurste glasvezel pakket als ik hier een andere provider kon krijgen WAS IK ALLANG WEG
    Ow en klantvriendelijk personeel mogen ze ook wel zoeken
    • Tot nu toe geen positieve punten
    • .Zorg voor klantvriendelijk personeel
    • .verbeter de wifi verbinding
    • .doe wat met de klachten
  4. Jan Langer dan 1 jaar klant op 24-11-2018 om 23:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik heb voor jaren heen ziggo als alles in een wifi pakket gehad, sinds een paar jaar geleden moesten wij in Oldenzaal overstappen (de meeste) naar Caiway. Onze ervaringen ermee zijn slechte verbindingen met de wifi, regelmatig wegvallen en slechte verbinding als ik boven op de zolder zit (derde verdieping).
    Het is vervelend als je er een fors bedrag voor bepaald maar slechte verbinding hebt. Doe hier wat mee als team...
    • . Zorg voor betere verbinding
    • . Zorg voor geen storingen in de netwerk.
    • . Zorg ervoor dat de wifi niet wegvalt
    • . Zorg ervoor dat de download snelheid niet langzaam is maar snel.
    Reacties
    P Grootscholten op 6-12-2018 om 16:26
    Wat n verschrikking als je t.v bij caiway heb. Wij hebben al van half oktober storing Steeds maar weer bellen Monteur thuis geweest enz. De hele buurt klaagt hier over De t.v. valt steeds weg Gelukkig heb ik geen internet bij caiway. Dat hebben sommige buren ook nog. Steeds zeggen ze dat het op gelost word. Vergoeding moeten we apart aanvragen Het is er echt n rommeltje bij caiway
  5. Peter Minder dan 1 jaar klant op 19-11-2018 om 17:46 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Elke week valt mijn internet weg is toch niet normaal?????
  6. Levi Langer dan 1 jaar klant op 11-11-2018 om 17:05 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vreselijk. Absoluut nooit doen. Vreselijke klantenservice. Vragen 5 keer naar het probleem en nemen niet de goede verantwoordelijkheid om te helpen. We hebben hulp gezocht bij colega's en zij kwamen erachter dat we ongeveer 3 keer te veel betalen voor wat we eigenlijk zouden moet krijgen voor deze prijs. We gaan zo snel mogelijk overstappen. Absoluut geen aanrader!
  7. Ralph Langer dan 1 jaar klant op 9-10-2018 om 15:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Supersnel en stabiel internet via glasvezelaansluiting (300 Mbit)
    Wel zelf een goede wifi router aangeschaft (Netgear), Bekabeld maximale snelheden, wifi afhankelijk van mogelijkheden van het apparaat tot ruim 150Mbit.
    Tv via COAX en Humax 5200C (beeld) en Sony thuisbioscoop BDV N5200W voor geluid via HDMI op Tv Toshiba 42SL738G. Verder alle smart functies (Netflix, YouTube, Pathe Thuis) via zowel thuisbioscoop als via Google Chromecast.
    TV kijken onderweg op iPad en iPhone via TV App (die wel wat verouderd overkomt, maar goed werkt)
    Voor wifi op zolder een extra router neergezet(bekabeld)
    • Alles werkt zoals het moet en eigenlijk nooit storing of uitval.
    • App is wat verouderd.
  8. A.M.Oste Langer dan 1 jaar klant op 8-10-2018 om 01:20 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds ios12 kan ik niet langer multiscreen tv kijken op mijn ipad en ook niet op de iphone.
    Caiway kan niet aangeven wanneer dit probleem verholpen wordt.
    Graag een inhoudelijke reactie!
    • Communicatie hierover is marginaal.
  9. mm Minder dan 1 jaar klant op 29-9-2018 om 20:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    wat een drama, ik heb voor caiway gekozen, ipv KPN , maar slechte keuze geweest. slechte beelden dmv kabel aansluiting en internet veel te traag, ik probeer al 2 maanden een oplossing te vinden, maar nog niks concreets.!!

    slechte communicatie
  10. ree Langer dan 1 jaar klant op 26-9-2018 om 00:15 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    mijn moeder heeft caiway en woont in een wat lager gelegen gebied veel blokjes storing met tv in het verleden dit is gelukkig weg ,veel uitval internet en vaste telefoon soms hele dag niets. ik heb nu een nieuw modem ontvangen van caiway en na slecht geinformeert te zijn eindelijk de boel aan de gang gekregen ,ook hebben we eens een monteur gehad en die wou ons glasvezel aansmeren terwijl het internet gemaakt moest worden. al met al caiway er valt nog zat te verbeteren tele 2 heb ik veel stabielere ervaring mee.
    • betere informatie geven en zorg dat het netwerk op orde komt en minder storing geeft
Laad meer ervaringen