Caiway reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Caiway
- Betere service verlenen. Je niet van het kastje naar de muur sturen en je niet aan het lijntje houden
- niks
- ALLES!
- Betere service bij storingen en niet 3 lagen klantenservice waar je al niet doorheen komt.
- Gewone tv zenders werken wel.
- Compensatie geven wanneer tv zender die als extra pakket betaald wordt, niet werkt.
- Goedkoop
- Klantenservice
- Klantvriendelijkheid
- Stabiliteit van het product
- Product kennis van de medewerkers
- Storing sneller oplossen
- Geen
- Niet liegen
Wi-Fi tot in de nok??
Vergeet het maar.
Slechte service.
Zal blij zijn als mijn contactuele jaar voorbij is.
Zeer teleurgesteld in de service van Caiway.
Al sinds 19 april zijn wij bezig met internet provider Caiway om een abonnement af te sluiten.
Wij zijn verhuist naar een nieuwbouw wijk. Er zit wel een aansluiting in de meterkast van Caiway, maar om dan ook daadwerkelijk internet thuis te krijgen is een drama. Als je belt, wat ik regelmatig gedaan heb, krijg je elk keer weer een ander verhaal te horen.
Nu is sinds vorige week eindelijk de aannemer klaar met de aansluiting (aansluiting is gereed gemeld), maar nu moet ik weer wachten tot de monteur kan komen om alles te installeren. Dit duurt weer eens 3 weken.. en dan zou dit al gaan om een spoed aanvraag. Het ligt altijd aan iemand anders dan aan de Caiway dat het tegenzit.. om moedeloos van te worden. Een beetje service daar hoef je niet op te rekenen bij Caiway.
VERSCHIKELIJK
het is dat je niet minder kan geven dan 1 ster maar wat waardeloos
ik heb sinds 25 aug al geen internet en tv en nu is het al weer11 sept en heb nog steeds geen internet en tv...
en ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren....
elke dag moet ik bellen en elke dag word het zelfde gezegd. je word terug gebeld en word zo snel mogelijk regelde. maar helaas is dit niet zo..
als je vraagd naar update word je soms weg gedrukt door een mederwerker zelf......
zou fijn zijn als keer gemaakt werd , zo kan ik niks thuis niet werken niet tv kijken niks..
ze hebben ook geen oplossing..
blij als bijna mijn abonnement afgelopen is..
Ik raad u aan om Caiway niet te kiezen te sloom met storingen oplossen zit nu al bijna 3 dagen met backup wifi YouTube opstarten duur een kwartier kom op had wel beter verwacht
Wat een waardeloze provider. Er is altijd wat, internet storing, slechte kwaliteit, verouderde apparatuur. ik zat helaas een tijd vast aan Caiway kan inmiddels gelukkig weg, ben nog wel klant helaas. Op tijd gewaarschuwd voor de modem die steeds vaker begon te haperen, moest maar een logboek bijhouden. Apparatuur is gedateerd, wordt niet meer ondersteund door fabrikant!! En nu geen internet meer, ongelooflijk dat zo'n partij nog op de markt mag opereren.
Heel slechte service ze zijn er als je klant van ze wordt
Wanneer meerdere maanden geen beeld op een zender is en je krijgt geen vergoeding, dan is dat schandalig.!
Vreselijke klantenservice, meerdere keren gebeld, telkens wordt er beloofd nieuwe apparatuur op te sturen, na opnieuw een gesprek van 1,5 uur te hebben gehad "gaan ze het verder onderzoeken" en een zeer onaangename toon van het gesprek.
Storing duurt dagen
Geen dolby digital geluid