Lees reviews en ervaringen over Caiway
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJ v Nuil op 26-4-2023 om 18:37Langer dan 1 jaar klantGeen dolby digital geluidPluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Niet liegen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMerle op 13-3-2023 om 09:46Minder dan 1 jaar klantWat een slechte service al vanaf december wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!! Continu geen bereik met telefoon!! Mega irritant en continu wordt je doorverbonden en je komt geen steek verder.
Net weer gebeld krijg je te horen je kan niet doorverbonden worden????Pluspunten
- Geen plus punt
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienDe Jonge op 3-3-2023 om 09:20Langer dan 1 jaar klantde slechtste klantgerichtheid die ik ooit ergens heb ervaren.Verbeterpunten
- Telefonische bereikbaarheid/cahatbereikbaarheid
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienBoy op 28-2-2023 om 14:07Langer dan 1 jaar klantContact gehad met C & S.
Door beide zeer slecht te woord gestaan.
Mijn tarief is zonder communicatie verhoogd van 64,50 naar 67,50. Gevraagd om dit recht te zetten. Vervolgens een standaard bericht die ze naar iedereen sturen over zogenaamde inflatie.
Inflatie is prima maar dan moet je dit wel communiceren voordat je zomaar tarieven verhoogd.
Er werd erkend dat ik geen communicatie heb ontvangen.
Daarna wilde ik een leidinggevende spreken. Dit werd voor beide te heet onder de voeten en hebben ze zonder iets te zeggen de chat afgesloten.
Buitengewoon belachelijk.
Ik verwacht nog steeds compensatie en een gesprek met hun leidinggevende.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Alles
-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienR. te Kamp op 24-2-2023 om 13:49Langer dan 1 jaar klantVaak geen internet/ terugkerende beelden op tv en slecht bereikbare klantenservice via app of chat. Lange wachttijden en vaak hoor je niets meer na het doorgeven van storing of klacht. Na 1 jaar getwijfeld om door te gaan met deze provider, toch een kans gegeven maar er behoorlijk spijt van.
Vaak als je op vrijdag geen internet of tv hebt moet je wachten tot maandag 9 uur.Pluspunten
- Je kunt compensatie aanvragen voor storingen, maar die krijg je dan weer niet.
Verbeterpunten
- betere verbinding via glasvezelkabel en klantenservice
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienTom de Hond op 9-2-2023 om 14:38Minder dan 1 jaar klantAdvies: niet mee in zee gaan! Communicatie is een vak en de mensen bij Caiway hebben dat vak duidelijk niet gevolgd. Als je een meningsverschil hebt, doen ze een beroep op je doorzettingsvermogen en vasthoudendheid. Niet luisteren, alleen maar blijven herhalen, herhalen, herhalen en nooit inhoudelijk ingaan op wat je zegt. Hopeloze club die blijk geeft van minachting voor de klant.Pluspunten
- geen enkele
Verbeterpunten
- toon oprecht respect voor de klant, duidelijk en transparant zijn in je communicatie en voorwaarden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienGerben op 9-1-2023 om 17:21Minder dan 1 jaar klantHet liefst had ik een 0 gegeven, maar dat is geen optie helaas. Wat een slechte service! Wij worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden niet na gekomen. Als ik de keuze had waren we direct overgestapt naar een andere leverancier, helaas heeft Caiway monopoly in het Westland...Pluspunten
- Geen!
Verbeterpunten
- Alles!
-
Jet op 30-11-2022 om 17:38Langer dan 1 jaar klantOp 28-11-2022 heb ik zelf gebeld om mijn contract op te zeggen per 31-12-2022. Een uur later was ik afgesloten van de glasvezel.
Gebeld, de klacht zou direct hersteld worden vóór de avond zou alles weer werken.
Nu, 30-11-2022 in de avond zijn er ondanks drie telefoontjes van mijn kant en veel beloftes van Caiway nog steeds geen internet en geen tv.
Hoe simpel kan het zijn. Helaas, helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd. En hoe moeilijk is het om dan een belletje te plegen als het niet lukt als afgesproken?
Nieuwe bewoners van mijn huis; Ga beslist elders winkelen!!!Pluspunten
- Ze staan je wel keurig netjes te woord.
Verbeterpunten
- Probleem oplossen en communicatie met de klant houden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienGK op 10-11-2022 om 10:43Langer dan 1 jaar klantEen jaar geleden werd bij ons glasvezel aangelegd. Abonnement genomen. Werkte prima. Opzeggen van abonnement lijkt echter onmogelijk. Op 10 oktober telefonisch opgezegd. Kreeg een nieuw aanbod waar ik niet op in ging. Op 9 november via chat op de site nagevraagd wanneer het abonnement eindigde. Konden ze niet vinden. Kon beter bellen. Gebeld. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 20 minuten kreeg ik een medewerker die mij doorverbond naar een dame die me keurig te woord stond. Uit coulance kon mijn abonnement per direct worden beëindigd. Top. Ik zou binnen 5 minuten een bevestiging per email krijgen. Die is na 24 uur nog niet binnen. Derhalve maar weer contact opgenomen, nu via Messenger. Begonnen om 8:09. Om 9:36 gevraagd of ik een reactie kon krijgen. Om 10:43 nogmaal. Nu om 11:38 nog steeds geen reactie. Inmiddels is er een aangetekende brief onderweg. Simpel opzeggen via de website is ook onmogelijk. Het lijkt er op gericht dat opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt dat je maar opgeeft blijkbaar. Dan hebben ze de verkeerde aan mij. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienCees Polak op 7-10-2022 om 10:43Minder dan 1 jaar klantAltijd klant geweest bij Ziggo. Hier had ik het goedkoopste abonnement met een internetsnelheid van 50 .
Bij Ziggo had ik altijd prima TV ontvangst.
Toen Delta in ons dorp glasvezel ging aanleggen, heb ik me aangemeld bij Caiway met een internetsnelheid van 350.
Het beeld van de TV staat bij Caiway regelmatig stil, op beide TV's.
Toch maar weer terug naar Ziggo?!Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Goed beeld leveren.