Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Hans op 12-6-2019 om 16:18
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer treurige service. Een hele arraogante dame aan de telefoon gehad die totaal geen zin had om mij te helpen terwijl zo mooi op hun webpage staat dat "ze nooit opgegeven tot het probleem van de klant naar alle tevredenheid is opgelost".
    Ik heb de dame in kwestie ook nog gevraagd haar manager te spreken omdat ik er met haar niet uitkwam. Het antwoord was: onze managers willen absoluut niet met klanten praten. Dit zegt alles. Ik zit helaas nog een jaar aan Caiway vast maar heb al in mijn agenda genoteerd wanneer ik het contract kan opzeggen. Nooit meer Caiway
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klanten fatsoenlijk te woord staan en bereidheid tonen te luisteren en een probleem op te lossen.
  • Beoordeling: 8 /10
    J. Lenzing op 9-6-2019 om 16:14
    Langer dan 1 jaar klant
    De meeste van de hier geplaatste negatieve ervaringen kan ik niet delen.
    Wij zijn nu bijna 4 jaar klant bij Caiway en gebruiken daar 150 / 150 Mb Internet en TV via coax.
    Tot nu toe nauwelijks een probleem met de ontvangst TV, gebruik Internet of service ondervonden.
    Pluspunten
    • Altijd de volle geabonneerde Internetcapaciteit ter beschikking.
    Verbeterpunten
    • Inderdaad, de service is niet altijd bepaald daadkrachtig, daar kan wel wat verbeterd worden.
    • De antwoorden op gestelde vragen zijn niet altijd even duidelijk en oplossingsgericht.
    • Ook werd de toegang vanuit Apple OS X naar Multiscreen zo maar ineens gestopt zonder enige waarschuwing vooraf en op de navraag over het waarom en wanneer opnieuw beschikbaar werd nauwelijks gereageerd.
    • Maar ja, gelukkig heb ik de klantenservice zelden nodig...
  • Beoordeling: 1 /10
    BGAM B op 17-5-2019 om 10:19
    Minder dan 1 jaar klant
    zeer slechte service of beter gezegd geen service. Aan de telefoon word je afgescheept, als er een afspraak gemaakt word komen ze die niet na. Laten je honderden Euro's kosten maken en werkt niet.
    Klantenservice is van het afschepen
    Pluspunten
    • Niets positiefs te melden
    Verbeterpunten
    • opheffen, zodat anderen hier niet ook mee geconfronteerd worden
  • Beoordeling: 3 /10
    Willem Warbout op 14-5-2019 om 16:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Wij wilden overstappen naar hun aanbod die persoonlijk naar ons adres was gericht.
    Na de 2e keer contact te hebben gehad had ik geen recht meer op de aanbieding en kon er wel een veel duurdere overeenkomst worden afgesloten.
    Op mijn vraag waarom wij dan een aanbod kregen die niet klopt, werd mij duidelijk gemaakt dat hij dat ook niet weet en verwarrend vindt maar het is nou eenmaal zo.
    Conclusie: Het aangeboden 'Glasvezel Geluk 27 voor voordelig internet & T.V. is daar niet eens bekend en toch sturen zij dit naar de mensen toe. Onbetrouwbare en misleidende reclame.


    Pluspunten
    • Zij staan je wel te woord.
    Verbeterpunten
    • Nakomen wat er beloofd wordt in je persoonlijk bericht.
  • Beoordeling: 2 /10
    M.rijnberg op 14-5-2019 om 15:32
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slecht te bereiken,chat deed het niet,tel.wordt na min. Opgenomen,dus ik blijf maar mij KPN
    Pluspunten
    • Nog niets
  • Beoordeling: 1 /10
    L. Mulder op 3-5-2019 om 19:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Hele slechte service! Vanochtend vroeg een storing gemeld, geen internet, televisie en telefoon. Ze willen niet eerder komen dan volgende week dinsdag! Dat is dus 5 dagen voordat er een monteur komt!
  • Beoordeling: 1 /10
    van der karel op 3-5-2019 om 16:59
    Langer dan 1 jaar klant
    Nooit aan caiway beginnen super slecht internet en als je hier over belt word je slecht geholpen
    Pluspunten
    • Geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • Moet ik hier op ingaan ???
  • Beoordeling: 1 /10
    davy op 27-3-2019 om 19:28
    Langer dan 1 jaar klant
    erg slechte internet verbinding en zeker niet aan te raden als er mensen in je huis gamen, vooral s'avond na 10 uur is het internet erg traag en kan het niet eens meer filmpjes laden op je telefoon.
    Pluspunten
    • niks
    Verbeterpunten
    • erg slechte verbinding en langzame download snelheid.
  • Beoordeling: 10 /10
    A de Vos op 20-3-2019 om 20:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer snel en stabiel internet op de glasvezel. Zeer goede beeldkwaliteit op de coax.
    Pluspunten
    • Snel internet. Veel HD zenders
    Verbeterpunten
    • De interactiece televisie kastjes van Caiway type Entone zijn zo traag als dikke erwtensoep.
  • Beoordeling: 5 /10
    Jack op 14-3-2019 om 21:08
    Langer dan 1 jaar klant
    Caiway maakt duidelijk misbruik van het feit dat ze monopolist zijn op zowel de glasvezel kabel, als ook op de traditionele kabel, in mijn woonplaats en omgeving. De jaarlijkse prijsverhoging is ieder jaar zeer ruim boven de inflatiecorrectie. Dit doen ze onder het mom van een zogenaamde productverbetering. Ze bieden een paar nieuwe tv zenders aan (waar je meestal niet op zit te wachten), of ze verhogen de internetsnelheid ( terwijl die al meer dan snel genoeg was voor de gebruiksdoeleinden van de meeste mensen). Ze bieden echter geen mogelijkheid om af te zien van de zogenaamde productverbetering en slechts een prijsverhoging te ontvangen met de inflatiecorrectie.
    Wanneer je ervoor kiest om alleen een internetverbinding te kiezen in plaats van het 'drie in één pakket' (internet, bellen, televisie) betaal je voor enkel de internetverbinding 78,33% van de prijs van het 'drie in één pakket'. Naar mijn mening is dit te veel. Dit zou redelijkerwijs niet meer dan 50% moeten zijn.
    Ook is het aantal storingen hoger als wat Caiway wil toegeven.
    In mijn familie moeten we bijvoorbeeld extra kosten maken voor een extra telefoonverbinding voor een medisch alarmsysteem, simpelweg omdat we het niet aandurven om hiervoor te vertrouwen op de Caiway telefoonverbinding.
    Pluspunten
    • De internetverbinding is snel. de verbinding haalt de beloofde snelheid.
    Verbeterpunten
    • De prijs is te hoog voor het product wat wordt geboden (omdat er geen concurrentie is op de glasvezelverbinding en op de traditionele kabelverbinding).
    • De prijs van enkel een internetverbinding is te hoog in verhouding tot het drie in één pakket.
    • De jaarlijkse prijsverhogingen zijn ieder jaar hoger als de inflatiecorrectie.
    • Het aantal storingen is hoger als wat ze beweren.
    • De telefoonverbinding is minder betrouwbaar als een traditionele telefoonverbinding.
    • Signaalverbrekingen in verband met (gepland) onderhoud worden niet van te voren per email aangekondigd aan de abonnees.

Navigatie