Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Caiway

Review en beoordeling Caiway

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Annet van Rijn op 30-3-2020 om 12:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Het internet haperde al zeer regelmatig, maar sinds de corona en iedereen thuis zit, is het helemaal bal. Al dagdelen zonder internet moeten doen.
    Krijg ik een andere modem opgestuurd, ga ik deze installeren op zaterdagochtend, want dan zijn er geen lessen. lukte dat al niet vanwege een adres niet werd herkent. Is dat opgelost en werkt de modem, is het internet nog slechter dan het al was. Kinderen zitten nu bij opa en oma op de bovenverdieping maar aan school, maar dit is een zeer ongewenste situatie.
    Ik word aan het lijntje gehouden door caiway met verhaal dat ze er mee bezig zijn. En ook ik zit vast aan caiway! Geen andere provider mogelijk. Dus joh waarom zouden ze hun best voor me doen. Stap toch niet over
    Pluspunten
    • je krijgt vrij snel iemand aan de lijn bij de klantenservice op moment.
  • Bert Kramer op 28-3-2020 om 14:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet ligt er weer eens uit. 28 maart 2020 caiway doorn.
    Tv is ook steeds wapperend/stilstaandbeeld. A
    Vaak storingen.
    Wanneer kan ik weg.
    Maar bij die monopoliepositie van caiway.
  • Beoordeling: 1 /10
    R. Assinck op 24-3-2020 om 22:23
    Langer dan 1 jaar klant
    Sinds 13 maart 2020 geen tv en radio ontvangst. Na melding van de storing kan de monteur 24 maart komen. 24 maart 2020 geen monteur, zelf contact opgenomen met Caiway, geven ze daar aan dat de afspraak afgezegd is, niet door ons, hadden ze zelf gedaan, de storing was verholpen. De storing was niet verholpen en wij weten nergens van. Wel kan er een monteur op 31 maart 2020 komen. Weer een week verder!!!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Luisteren naar de klanten en problemen serieus nemen en oplossen. Informeren bij de klanten of het probleem daadwerkelijk opgelost is.
  • Beoordeling: 1 /10
    Gerrit O op 24-3-2020 om 18:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Slechte ervaring met Caiway. Storingen worden niet opgelost, wij hebben al drie weken geen tv ontvangst, men belooft wat te doen, maar zonder resultaat.
    Pluspunten
    • Als het werkt, geen probleem, maar als het hapert heb je een probleem, duurt lang voordat het weer gerepareerd wordt.
    Verbeterpunten
    • Sneller actie, wanneer er een probleem is.
    • Slechte communicatie met de help desk.G
  • Beoordeling: 1 /10
    M. Colijn op 19-3-2020 om 20:49
    Langer dan 1 jaar klant
    Inmiddels in Aalsmeer anderhalve dag geen televisie. En dat op het moment van de corona crisis. De helpdesk ontkent eerst een halve dag uberhoud de storing. En de helpdesk heeft geen idee wat voor storing er is. En wanneer het weer gaat werken. Ze zijn duidelijk geinstrueerd om niet te veel te zeggen omdat er waarschijnlijk claims aan zullen komen. Helaas kunnen we in Aalsmeer niet overstappen. Echt heel slecht.
    Verbeterpunten
    • Het is zo slecht. Niet te redden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Boelens op 18-3-2020 om 15:15
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik zou dit bedrijf NOOIT aanraden. Zitten al 10 dagen zonder internet, tv, radio. Daarbij zitten we ook nog eens in het buitengebied!!
    Ze zouden bellen!! Nooit gebeld
    Nu nog een week wachten op een monteur!! Solcon is al even slecht. Die doen ook niets. Wij kunnen bij KPN maar omdat wij 1 jaar een abonnement hebben, mogen we niet weg!!! Jammer voor onze patiënten maar crisis of niet! Solcon en glasvezel Caiway maakt het niets uit!!
    RADAR!!!!!!!!
    Pluspunten
    • Geen enkele
    • Toen mijn man liet vallen dat niemand een F deed,Solcon en Caiway niet, liet de man achter de telefoon weten op te hangen wanneer er nog een keer het F woord gebruikt zou worden
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Boerstoel op 18-3-2020 om 14:54
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb sinds een week caiway glasvezel. Ik kan nu al niet meer bellen. Klantenservice gebeld krijg je als antwoord dat je vrijdag maar contact op moet nemen met een monteur. En dan maar hopen dat hij vrijdag kan. Ik kan aanvallen krijgen waarbij directe medische hulp nodig is. Dus maar hopen dat het goed gaat.
    Verbeterpunten
    • Stop er mee caiway of hou je aan de afspraken dit slaat nergens op.
  • Beoordeling: 3 /10
    Hillegienus op 14-3-2020 om 10:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Beeld loopt soms vast vooral bij de championsleague wedstrijden. Dan houdt op een gegeven moment de decoder er mee op, en moet je de stekker er uit halen. EPG is supertraag, duurt soms seconden voordat je een stapje opzij kan. Bladeren wil dus niet. Helaas was mijn kabelontvanger kapot, maar ik ga wel een nieuwe halen want glasvezel TV kijken werkt nog niet!!
  • Beoordeling: 1 /10
    Johan Nieuwenhuis op 11-3-2020 om 22:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slecht bedrijf internet is zeker niet sneller als Telfort via de telefoonlijn
    Radio valt steeds uit duurt al maanden zonder oplossing nu hapert de tv ontvanger ook elke avond heel veel spijt dat we overgestapt zijn naar glasvezel na 1 jaar contract snel weer terug
    Pluspunten
    • Geen
  • Beoordeling: 1 /10
    Coen Hoksbergen op 10-3-2020 om 20:49
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet traag of doet het niet. Tv beeld hapert, soms zelfs geen beeld.

Navigatie