Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Caiway

Caiway reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Caiway

    Beoordeling
    5
    Arie 20-7-2024 - 11:24

    Caiway geeft aan dat de programma's kunnen worden opgenomen.
    Caiway biedt ook op kanaal 40 ARTE aan.
    Sedert begin juni isaroeleveld22@ het niet mogelijk om na 18.00 uur programma's op te nemen.
    Volgens hun ligt het aan mijn Modem en/of TV ontvanger.
    Ik heb aangegeven dat dit zeer onwaarschijnlijk is omdat dit probleem zich bij meerdere aansluitingen voordoet, ook bij Delta in Zeeland en diverse aansluitingen in de directe omgeving..

    • Modem en ontvanger vervangen , maar "storing"niet opgelost.
    • Er wordt aan gewerkt is hun reactie na meer dan 15 meldingen.
    • Geef aan wat de reden van dit probleem is en los het op.
    • Dit hoeft toch geen 5 weken of nog langer te duren. Ik wacht nog steeds, maar vrees dat de overeenkomst tussen Caiway en Delta is gewijzigd. Indien dat de reden is moeten ze dit meedelen en tevens aangeven dat er niet volgens contract gehandeld wordt.
    Beoordeling
    10
    Jan 7-7-2024 - 10:36

    Afgelopen zaterdagmiddag gebeld met Caiway. De "monteur die alles aangelegd" had was heel slecht. Hij ging de dag ervoor weg zonder dat internet werkte. Zaterdagmiddag een kwartier met de helpdesk gebeld met een zeer deskundige en behulpzame en geduldige medewerker en alles werkt! Grote klasse Caiway. Het kan dus wel!! Een 10++ voor de service.( Ik ben geen klant, maar ik heb een pas verhuisde vriend geholpen)

    • Alles goed een 10+
    • Niks gewoon zo doorgaan. Alleen de monteurs door Guidion veel beter controleren!!
    Beoordeling
    1
    Stephan 22-6-2024 - 16:30

    Super slechte klantenservice!
    Vele internetstoringen!
    Geen i technische oplossing of vervangend internet of een vooruitzicht op…
    Super slechte compensatie, ondanks aantoonbare VEEL grotere schade!!
    Na een week nog steeds geen internet, ook geen verwachting op herstel.
    Caiway neemt geen verantwoordelijkheid, maar probeert af te schuiven naar Delta. Dan zouden we alweer vrij moeten nemen om een monteur te ontvangen die technisch niets kan betekenen… We hebben geen contract met Delta, maar met Caiway.
    Dat wordt een kortgeding, lastig dat het zo moet!

    • Klantenservice hangt gewoon op of (tegen mijn wil) verbind je door naar een bedrijf waarvan ze weten dat het gesloten is. Al 20x mijn verhaal gedaan, omdat we steeds opnieuw moeten bellen. Als je een mailadres zoekt, vraag de chat van Caiway, ze zullen eerst liegen dat ze geen mail adres hebben, na 30 minuten komt er toch een e-mail adres uit.
    • Op mail wordt totaal niet gereageerd!
    • Niet liegen!
    • Klantenservice medewerkers in staat stellen iets te doen voor de klant.
    • Ze kunnen niet terugbellen, ze kunnen niet mailen, ze kunnen niet doorverbinden, ze kunnen de manager niet roepen/ vragen mee te kijken/ escaleren als ze niet geen passende oplossing kunnen vinden.
    • Ze kunnen niet eens hun eigen leveranciers bellen of hun opdracht geven, er wordt verwacht dat je als klant ALLES zelf regelt. Ook al ligt het gebrek totaal bij Caiway!
    Beoordeling
    2
    W. Faber 22-6-2024 - 15:13

    Slechte kennis van draadloos verbinden bij interactief TV ontvangst. Communicatie met medewerkers is zeer slecht. Weinig kennis.

    • Weinig tot geen storingen bij Internet en TV beeld. Internet kan soms traag zijn.
    • Draadloze verbindingen met boosters verbeteren en betere en eerlijke communicatie hierover.
    Beoordeling
    3
    PC 30-5-2024 - 09:07

    Na 14 jaar is de modem gammel maar hij doet het nog, dus geen vervangen want ja hij doet het nog. Dit was het antwoord nadat 3 medewerkers een nieuwe haddeen beloofd. Om vervolgens gewoon hartelijk te worden uiteglachen hoe stom dat je bent. Het enige wat je kan doen is een ander pakket nemen of overstappen.

    • Geen
    • Klanten service, vertel de waarhedi gelijk, beloof geen dingen die niet waar zijn.
    Beoordeling
    1
    NN NN 28-5-2024 - 14:50

    Dag na de beëindiging van mijn contract met Caiway werkt mijn e-mailaccount niet meer, terwijl ik wettelijk het recht heb dit e-mailadres nog 6 maanden te gebruiken. Bij elk contact wordt het "doorgezet" (2x per chat en 1x telefonisch). Bij het 3e chatcontact werd het ineens doorgezet naar de technische dienst/afdeling oid. Wat hebben die vorige 3 dan gedaan? Het doorgezet naar de prullenbak? Na 3 weken ineens een SMSje dat de storing is opgelost met excuses voor het ongemak! Ik weet niet welke storing is opgelost, maar mijn e-mail werkt nog steeds niet. Het is een grof schandaal. En dat na 20 jaar klant te zijn geweest. Ze vragen niet eens waarom je weggaat. Dat zegt al genoeg.

    • Het WAS een prima klantvriendelijk bedrijf tot ca 4/5 jaar geleden.
    • Geen idee. Denk niet dat de slechte reputatie nog te redden is.
    Beoordeling
    2
    Aty jansen 17-5-2024 - 12:38

    Ik had een abonnement aangevraagd bij Caiway, en het hele proces was een nachtmerrie. Ik heb maar liefst 32 keer contact moeten opnemen om een aansluiting te laten realiseren. Uiteindelijk zijn er twee monteurs langsgekomen, waarvan ik op de eerste maar liefst 3 uur heb moeten wachten. Alsof dat nog niet erg genoeg was, moest ik ook nog eens ter plekke 107 euro betalen. Deze ervaring was ronduit schandalig en totaal onacceptabel.

    • geen
    • Alles
    Beoordeling
    2
    Peter 16-5-2024 - 11:58

    Op moment van schijven bijna al een week geen internet en tv technische dienst kan via telefoon niet genoeg doen dus word de cases doorgezet naar een ander team die zouden het moeten oplossen en zou in uitzonderlijke gevallen Max 5 werkdagen duren maar ik zou op de hoogte worden gehouden en dat was het laatste contact! Vandaag gebeld en de cases was al gesloten kon de mij niet bereiken (ik ben 24/7 bereikbaar) dus sluiten ze de cases ook zonder mailtje ofzo. Ik ben er klaar mee is weer een klantje minder daar!

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    3
    Collin 11-4-2024 - 09:07

    frustrerend

    • Heeft technisch redelijk gefunctioneerd. Moest dan wel het snelste en uitgebreide pakket nemen
    • klantenservice kan drama zijn
    • Email naar caiway is onmogelijk
    • Klacht indienen over klantenservice kan alleen telefonisch bij ...... klantenservice
    Beoordeling
    1
    Ria 10-2-2024 - 09:27

    Wat een drama bedrijf we kunnen al 9 dagen niet thuiswerken geen tv niks er worden koeien met gouden hoorns beloofd datums worden steeds verplaatst totaal geen begrip naar de klant toe ze krijgen toch hun loon wel wat maakt hun het allemaal uit je kan een mail sturen als je weer internet heb 😡 en dan kijken ze wat ze kunnen doen compensatie ja dat zal wel €59, zijn dan mag je blij zijn
    Geen goed woord over voor dit bedrijf mijn advies is overstappen naar Odido zij regelen alles voor je en de monteur gaat niet weg voordat alles goed werkt

    • Helemaal niet
    • Mensen serieus nemen

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.