Caiway reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2019
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Caiway zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Caiway
- Als je wil ervaren wat tunnelvisie, bureaucratie en een lamme organisatie zijn, moet je bij Caiway zijn. Ten tijde van de USSR was er natuurlijk nog geen internet, maar Caiway kan je alsnog deze ervaring bieden!
- Doe eens wat concurrentie onderzoek, die werken een stuk beter.
- Geen
- Ja monteur sturen
- Als het werkt dan werkt het goed.
- Klanten service is vriendelijk (groot pluspunt want die heb je vaak aan de lijn)
- Stabiel signaal.
- Een modem die je niet iedere week moet resetten.
- Kwaliteit die geleverd word.
- Enz enz
- Geen idee!
- Het technische probleem oplossen in plaats van te laten ‘sudderen’ en dus de klant te frustreren.
- Op dit moment geen.
- Meer de problemen van klanten serieus nemen, en niet op de lange baan schuiven.
- Zorg voor minder storing, zodat het netwerk beter werkt.
- Als ie het doet dan supersnel internet.
- Luister naar de klanten, communiceer met klanten, pas diensten aan naar de huidige tijd en loop niet 15 jaar achter.
- Maar vooral... Zorg nu eens voor een stabiel netwerk.
- niet te vinden of ervaten
- alles: hun bereikbaarheid telefonisch en per mail. Dat ze afspraken nakomen etc...
- Geen pluspunten
- Te veel om op te noemen.
- Die is er niet.
- Teveel om op te noemen.
Begin december 2019 wordt er een Kerstcadeau door Caiway aangeboden. Gratis het film 1 pakket voor trouwe klanten van 20 t/m 23 december.Je hoeft er niks voor te doen, het wordt automatisch aan het zenderpakket toegevoegd. Maar helaas, door een technische storing lukt dat niet tijdig en direct overal in het land. Telefonisch is Caiway met die dagen onbereikbaar, ellenlange wachtrijen!
Zondag 29 december lukte het telefonisch wel en het probleem voorgelegd. Resultaat: een zeer klantonvriendelijke medewerkster aan de lijn: Niks meer aan te doen,"had moeten blijven bellen, internetten, of chatten".
Ik kijk al uit naar de volgende kerstattentie !
Het lijkt of Caiway koste wat kost je een waardeloos niet-werkend abonnement aansmeert en vervolgens niets meer uitvoert. Net als die opdringerige straatverkopers van vroeger. Vervolgens zit je met een bak ellende waar je bijna niet vanaf komt. Je moet behoorlijk sterk in je schoenen staan om door de bureaucratie heen te waden en je verzoeken uitgevoerd te krijgen. Ze hebben zelf niet eens in de gaten hoe slecht ze zijn: tunnelvisie. Hebben het klantbelang totaal uit het verloren.
Neem beter internet van KPN. Na Caiway is dat alsof je in een warm bad stapt. Alles tot in de puntjes geregeld, duidelijke informatie en bovenal: na aansluiten installatiepakket werkt het gewoon zonder gezeur. Zou Caiway met hun tunnelvisie een voorbeeld aan kunnen nemen!
Onze ervaring met Caiway: niets werkt na aansluiten. Geen internet en geen TV. Alleen op kantooruren is er klantenservice. Zijn ook volledig incapabel. Alsof je tegen een dood paard praat. Caiway verwijst naar Rekam en Rekam verwijst weer terug naar Caiway. Uiteindelijk kan een monteur langskomen. Tijdvak: 2 werkdagen. Er moet wel iemand thuis aanwezig zijn voor de monteur. Zo’n absurd tijdvak is onrealistisch voor werkende mensen.
Als je daarom annuleert en pakket retour stuurt ruim binnen de wettelijke 2 weken word je annuleringsverzoek niet opgepakt. Wel ontvang je dan een factuur en een paar dagen daarna al een herinnering waarin wordt gedreigd met incassokosten e.d. Beweren ze doodleuk dat er geen sprake is van annuleren. Ook al heb je daar al wel een schriftelijke bevestiging van ontvangen.
De tv gaat steeds op wit en internet werkt erg slecht en valt steeds uit . Na veelvuldig bellen word er een klacht aangemaakt en beslissen ze binnen 5 werkdagen of dat er een monteur komt. O ja je kunt wel op je telefoon kijken lekker als je geen internet hebt dus alles bij elkaar heel heel slecht
Mocht je een keuze hebben, kies dan iets anders.
Glasvezel ligt er nu nog geen jaar (nieuwbouw) internet is onstabiel en nu na 6maanden geen signaal meer dus geen TV Internet en telefoon.
Maar geen probleem de monteur komt VOLGENDE WEEK AL!!!
Kortom begin er niet aan.
Vanaf het moment dat we klant zijn geworden (juli 2019) instabiel internet.
Regelmatig valt het signaal weg, soms een paar seconden maar ook weleens minuten lang.
Iedere keer krijg ik hetzelfde verhaal van de klantenservice, het ligt aan onze apparatuur en/of infrastructuur. Terwijl er niets is veranderd toen we nog Xs4all hadden, toen hadden nooit last.
Ik ben er helemaal klaar mee, ze zijn kennelijk bij Caiway niet deskundig genoeg om dit adequaat aan te pakken en dus op te lossen...
Ik vind het jammer dat de kwaliteit achteruit holt bij Caiway.
De service begint ook minder te worden, en wordt lang niet meer zo goed gereageerd e-mail als je een probleem meldt.
Ook pathe thuis kun via glasvezel niet ontvangen, dit zou wel zo moeten zijn.
Ik hoop dat dit gaat veranderen, anders zal ik toch een keer een andere provider moeten gaan zoeken.
Altijd zeer tevreden geweest over glasvezelpakket met telefonie en interactieve televisie.
Helaas is het afgelopen jaar de kwaliteit om te huilen.
Minimaal 1 keer per maand storing.
Caiway geeft zelden aan dat er storing is. Vaak proberen ze je dan nog te helpen en zeggen vervolgens dat de storing nog steeds is terwijl op het bandje wordt gezegd dat de storing is verholpen.
Anderen hebben al maanden een haperende internetverbinding en dit ligt in de kast op de openbare weg. Diverse malen uren lang geen stroom en probleem is nog steeds niet opgelost.
Als alles wel werkt is alles vlot, maar raad een andere provider aan als je de mogelijkheid hebt.
Geen imap in e-mail klopt. Hier al eens over geklaagd, maar Caiway lijkt niets te doen om de dienstverlening aan te passen aan de standaard van deze tijd.
Je stuurt het glasvezel pakket van je moeder van 80 jaar terug op 2 augustus omdat ze niet hun beloften nakomen. Krijg je later op 17 september het bericht dat ze deze niet hebben ontvangen en dreigen de vervangingswaarde in rekening te brengen. Gelukkig nog het bewijs van verzending met barcode bewaart. Of ik deze naar klantenidentificatie@caiway.nl wil sturen......krijg je het bericht terug dat dit mail adres niet bestaat. Inmiddels meer dan 3 uur bezig met Caiway. .....Gelukkig bestaand er nog andere aanbieders.... op naar een ander.
Wat een vervelend bedrijf dat Caiway......bah
Ze hebben overal een weerwoord op. Verschrikkelijkste bedrijf dat ik ooit heb meegemaakt. Ga hier nooit mee in zee als je problemen wilt verkomen.
Je komt er nooit vanaf!
Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.