Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Caiway

Caiway reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2021

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Caiway zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Caiway

    Beoordeling
    3
    J.M.Kobus 8-12-2021 - 16:24

    Het is een slechte ervaring met Caiway in zee te zijn gegaan. De aangetekende brief naar de directeur klantenservice verstuurd op 25-10-2021 is tot op heden (9-12-2021) NIET beantwoord. Caiway zou het hele pakket van KPN overnemen. NIET dus. Gevolg hoge telefoonkosten slecht internet en uitval van T.V. De maandelijkse afschrijving is niet gelijk met KPN maar veel hoger.!! We zijn diep teleurgesteld.
    Gelukkig hebben we in Afferden (Geld.) de firma van Sommeren Elektro die ons uit de brand heeft geholpen. Zo het mogelijk is gaan we terug naar KPN!

    • GEEN
    Beoordeling
    1
    Anita van der Blom 8-12-2021 - 15:07

    Glasvezelverbinding zou gemaakt worden voor internet en tv. De monteur die zoals afgesproken een stopcontact zou plaatsen in de meterkast, mocht dit niet doen. Ik moest dit via elektricien regelen. Ik gaf aan dat de kosten me dan te hoog zouden worden en dan maar niet aan te sluiten. Inmiddels wel mailtjes met gebruiksaanwijzing wbt tv en internetaansluiting ontvangen van Caiway over mijn "aansluiting" die er dus niet was. Daar over gebeld. Zij sturen op het moment van aansluiting direct een mail, wachten niet op een bevestiging van aansluiting. Inmiddels hadden zij ook mijn contract met KPN opgezegd. Dus moest weer KPN bellen om zsm weer een internetaansluiting te regelen. Dat gebeurt de 10e maar dat gaat wel weer wat kosten. Ik ben dus niet blij en hoop dat ze dit voor mij op kunnen lossen.

    • Geen
    • Communicatie
    Beoordeling
    1
    Joska Mouthaan 2-12-2021 - 13:30

    Al een week zonder TV. Elke bellen we zelf met Caiway want terug bellen doen ze niet. We krijgen elke dag het zelfde verhaal "we zijn er mee bezig". Totdat we na 5 dagen een medewerker aan de telefoon krijgen die zegt dat er aan ons probleem nog niets gedaan is. Maar hij gaat het in werking zetten. NIet dus. Want vandaag kregen we van een medewerker te horen dat hij nu de opdracht gaat uitzetten. Na een week!!!
    Dat er een storing is oke, dat kan altijd, maar om dan zo respectloos behandeld te worden is echt te gek voor woorden. We worden al 8 dagen voorgelogen, zo voelt dat.

    • De mederwerkers zijn allemaal even aardig. Alleen ze beloven maar komen de beloftes niet na.
    • Los problemen netjes op. Kom beloftes na. Laat mensen niet een week en ik ben bang nog langer wachten.
    Beoordeling
    1
    Breukelaar 20-11-2021 - 19:30

    Totaal respectloos. Nadat er door Caiway een fout werd gemaakt zou dit worden opgelost nadat het abonnement in zou gaan. Deze belofte is niet nagekomen maar nu zitten we we aan het abonnement vast.
    Klantcode:
    Neem GEEN abonnement bij Caiway.

    • Geen enkel pluspunt kunnen ontdekken.
    • Omgang met klanten en afspraken nakomen.
    Opmerking van de redactie 25-11-2021 - 14:26
    Voor uw eigen veiligheid hebben we uw klantcode uit deze review gehaald. Wij adviseren om dit soort informatie niet op openbare fora te vermelden.

    Met vriendelijke groet,

    De redactie
    Beoordeling
    3
    Elisabeth 7-10-2021 - 15:06

    Slechte verbinding, vaker geen internet dan wel. Wanneer ik ook bel, het is áltijd druk en een wachttijd van minimaal een half uur, erg frustrerend!

    Wij zijn overgestapt en heb de laatste dagen echt uitgezeten.

    • Vriendelijke mensen
    • Slechte diensten
    • Te weinig personeel dus altijd wachttijd
    • Kost veel voor wat je krijgt (aangezien je weinig krijgt is het al snel teveel)
    Beoordeling
    1
    Nasr 2-10-2021 - 13:11

    Via de klantenservice kan je niet geholpen worden en via de email krijg je geen reactie op je klachten.
    Mijn buurman, ook klant van Caiway, krijgt op zijn pc of hij een excelsheet van mij wilt bekijken.
    Met moeite krijg ik de klantenservice van caiway aan de lijn ze kunnen niet beredeneren hoe dat komt en het legt niet aan hun.

    • Via glasvezel is de verbinding goed.
    Beoordeling
    9
    sylvia 4-9-2021 - 18:19

    enkele maanden terug had ik problemen met wifi. Ik werd goed en serieus geholpen en kreeg een nieuwe router. Problemen bleven, er kwam gratis een monteur op bezoek en toen bleek dat ikzelf het probleem had veroorzaakt (router stond onder metalen beugel, ik had een soort van kooi van farady gecreeerd). Probleem opgelost en ik heb supersnel internet.
    Nu heb ik een smarttv en het installeren van de zenders ging niet goed. Via messenger (ik moest lang wachten, maar als er allemaal klanten zijn zoals ik snap ik waarom) heeft de meneer me heel geduldig geholpen. Inloggen op de caiway-app ging niet goed. Blijkbaar had ik na bevestigen nieuw wachtwoord op het slotje moeten drukken, vertelde hij me ook. Niets dan lof!!!!!!!

    • supersnel internet
    • klantenservice helpt tot probleem is opgelost (oke, 1x eentje die me niet zo serieus nam, maar daarna 2x supergoede hulp
    • vroeger moest je betalen als het probleem bij jou lag, nu helpen ze gratis/geduldig als je iets doms doet/niet snapt
    • op zaterdagavond moest ik lang wachten op chathulp (begrijpelijk als anderen ook zulke lange hulpvragen hebben, zoals ik)
    Beoordeling
    1
    GAM Holland 3-7-2021 - 18:18

    Mijn schoonvader van 85 zal al weken zonder internet vanwege een defect modem en werdt door de klantenservice van Caiway al enige tijd aan het lijntje gehouden.

    Op zijn verzoek heb ik maandag 28-6 neem ik contact op met de helpdesk. De medewerker geeft aan dat er meerdere fouten zijn gemaakt, maar dat er uiterlijk woensdag een nieuw modem is.

    Dinsdag 29-6 is er inderdaad een nieuw modem, helaas lukt het op afstand activeren niet.

    Woensdag 30-6 heb ik weer contact met de helpdesk van Caiway. Het is weer mis gegaan en het modem moet handmatig geactiveerd worden. Hoelang dat gaat duren is onduidelijk. Facturatie gaat ondertussen gewoon door.

    Wat op begint te vallen is dat er totaal geen initiatief tot communicatie vanuit Caiway. Elke keer moeten wij als klant herinitiatief nemen.

    Vrijdag 2-7 maar weer contact opgenomen met de klantenservice van Caiway. Ik wordt te woord gestaan door ene PS. De toon is uiterst arrogant en hij is weinig bereid om ons te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Ik raak hierdoor een beetje geirriteerd, waarop PS aangeeft dat ik niet bijdehand moet worden. Vervolgens vraagt hij of ik verder nog wat te zeuren heb. Als ik hem daarop aanspreek geeft hij aan dat hijs geen gesprek wil voeren en verbreekt de verbinding.

    Ondertussen zitten mijn schoonouders al weken zonder internet omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.

    • Geen
    Beoordeling
    1
    L. Kamer 28-6-2021 - 16:19

    Abominabel slechte ervaring met Caiway: glasvezel moest nog doorgetrokken worden maar er werd gedaan alsof dat een kwestie van een paar weken was. Ik heb 6 maanden moeten wachten totdat er eindelijk verbinding was. Al die tijd kon ik niet opzeggen omdat zij zogezegd 'de mogelijkheid moesten hebben om de kosten van de andere partijen op de cliënt te verhalen'. M.a.w. ik zit aan Caiway vast sinds januari 2021 maar omdat de service pas in juni 2021 is verleend kan ik pas juni 2022 opzeggen ipv januari 2022. Dus een jaarcontract bij Caiway duurt op deze manier anderhalf jaar. Dan nu de aansluting: Wifi en TV storen vaak. Klacht ingediend bij de klantenservice die niet naar je luisteren en als je uit pure frustratie boos wordt de telefoon ophangen of je in de wacht zetten en je express vergeten. De kous was bij mij af dus ik wilde opzeggen: kon niet want het was mijn woord tegen de hunne dat de verbinding slecht was. Dus moest er een monteur komen om dat te bevestigen. Na weer zoveel telefoontjes eindelijk een toezegging gekregen dat er een monteur komt. Nu die man zover krijgen om te bevestigen dat de verbinding slecht is zodat ik het contract kan opzeggen. Op hoop van zegen maar mijn advies m.b.t. Caiway: NIET DOEN!

    Beoordeling
    1
    J.segerink 31-5-2021 - 12:18

    abonnement vastrechtvergoeding wordt sommige maanden 3 x afgeschreven, automatische incasso wordt uit het niets stopgezet.
    Via de klantenservice kan je niet geholpen worden en via de email krijg je geen reactie op je vraag.

    ronduit slecht

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.