Lees reviews en ervaringen over Caiway
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2022
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Caiway zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Jet op 30-11-2022 om 17:38Langer dan 1 jaar klantOp 28-11-2022 heb ik zelf gebeld om mijn contract op te zeggen per 31-12-2022. Een uur later was ik afgesloten van de glasvezel.
Gebeld, de klacht zou direct hersteld worden vóór de avond zou alles weer werken.
Nu, 30-11-2022 in de avond zijn er ondanks drie telefoontjes van mijn kant en veel beloftes van Caiway nog steeds geen internet en geen tv.
Hoe simpel kan het zijn. Helaas, helaas is dit niet de eerste keer dat dit gebeurd. En hoe moeilijk is het om dan een belletje te plegen als het niet lukt als afgesproken?
Nieuwe bewoners van mijn huis; Ga beslist elders winkelen!!!Pluspunten
- Ze staan je wel keurig netjes te woord.
Verbeterpunten
- Probleem oplossen en communicatie met de klant houden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienGK op 10-11-2022 om 10:43Langer dan 1 jaar klantEen jaar geleden werd bij ons glasvezel aangelegd. Abonnement genomen. Werkte prima. Opzeggen van abonnement lijkt echter onmogelijk. Op 10 oktober telefonisch opgezegd. Kreeg een nieuw aanbod waar ik niet op in ging. Op 9 november via chat op de site nagevraagd wanneer het abonnement eindigde. Konden ze niet vinden. Kon beter bellen. Gebeld. Na 10 minuten in de wacht verbinding verbroken. Opnieuw gebeld. Na 20 minuten kreeg ik een medewerker die mij doorverbond naar een dame die me keurig te woord stond. Uit coulance kon mijn abonnement per direct worden beëindigd. Top. Ik zou binnen 5 minuten een bevestiging per email krijgen. Die is na 24 uur nog niet binnen. Derhalve maar weer contact opgenomen, nu via Messenger. Begonnen om 8:09. Om 9:36 gevraagd of ik een reactie kon krijgen. Om 10:43 nogmaal. Nu om 11:38 nog steeds geen reactie. Inmiddels is er een aangetekende brief onderweg. Simpel opzeggen via de website is ook onmogelijk. Het lijkt er op gericht dat opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt dat je maar opgeeft blijkbaar. Dan hebben ze de verkeerde aan mij. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienCees Polak op 7-10-2022 om 10:43Minder dan 1 jaar klantAltijd klant geweest bij Ziggo. Hier had ik het goedkoopste abonnement met een internetsnelheid van 50 .
Bij Ziggo had ik altijd prima TV ontvangst.
Toen Delta in ons dorp glasvezel ging aanleggen, heb ik me aangemeld bij Caiway met een internetsnelheid van 350.
Het beeld van de TV staat bij Caiway regelmatig stil, op beide TV's.
Toch maar weer terug naar Ziggo?!Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Goed beeld leveren.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienAlex Wind op 1-9-2022 om 21:53Klant geweestwat een piep bedrijf.
al 2 x geannuleerd, maar sturen na half jaar , gerust een decoder en willen wederom mij aansluiten en facturen sturen.
complete chaos bij de klanten service.
bieden je een excuus aan maar week later de factuur.
Dus na ongeveer 1,5 jaar nog steeds niet losgekoppeld uit hun systeem.
wees op uw hoede.Pluspunten
- geen
Verbeterpunten
- ga iets doen waar jullie wel goed in zijn, bv deurwaarde spelen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJohn op 25-8-2022 om 11:52Minder dan 1 jaar klantIvm een verhuizing waar onze huidige provider niet levert hebben wij een nieuw abonnement bij Caiway afgesloten. In eerste instantie zou het installatie pakket ca 2 weken van te voren worden geleverd op ons huidige, oude adres, ofwel keurig op tijd. Tot grote verwondering en irritatie kregen we vandaag een mail dat de apparatuur pas na de verhuizing zal worden geleverd omdat de huidige bewoner het abonnement een dag na de verhuizing heeft opgezegd. Volgens Caiway is het niet mogelijk de apparatuur een aantal dagen van te voren in een doos te stoppen en die op te sturen, want er is een directe relatie tussen het leveren van de apparatuur en de beschikbaarheid van een abonnement. Zelden zo'n kul gehoord; dit is totale nonsens. Wij gaan per direct op zoek naar een andere supplier, want de serviceverlening van Caiway is nu al bedroevend... -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienA de zeeuw op 7-7-2022 om 22:25Minder dan 1 jaar klantSuper slechte ervaringen, we zitten momenteel in Gambia, we hebben een bouwbedrijf en ik moet voor ons werk bereikbaar zijn voor klanten en werknemers, nu al een week het probleem dat ik niet gebeld kan worden vanuit Nederland, chat sessies gehad met medewerkers van caiway ( is T-Mobile) m’n dochter vanuit Nederland ingeschakeld, maar nog steeds geen oplossing of respons, nooit over moeten stappen van KPN, daar nooit een probleem gehad, kortom helemaal waardeloos, service kan niet slechter, uren in de wacht en als je iemand hebt wordt er verteld dat je een actie nummer krijgt toegewezenPluspunten
- Veel stress
Verbeterpunten
- Failliet gaan
-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienBernard op 2-5-2022 om 19:20Langer dan 1 jaar klantwordt gedwongen een nieuwe box te gebruiken, omdat de oude niet meer ondersteund word, zogenaamd heeft de nieuwe box alleen pluspunten, niet dus, geen teletext en ondertiteling meer op duitse zenders, kan mijn voorkeurzenders niet meer zelf op volgorde instellen, etcPluspunten
- geen enkele, ben zeer ontevreden en overweeg een andere aanbieder te nemen.
Verbeterpunten
- alle mogelijkheden van de oude box toepassen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienErik op 14-4-2022 om 19:15Langer dan 1 jaar klantSlechte klantenservice en na dat nieuwe tv kastje is het helemaal dramaPluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Stoppen met het bedrijf
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienPaula Christiaans op 8-4-2022 om 16:53Minder dan 1 jaar klantHeb je een tv storing ( nu 2 x gehad in 1 maand) bel vooral de klantenservice niet. Niet te bereiken. Na 20 minuten in de wacht heb ik het maar opgegeven. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienOckhorst op 8-4-2022 om 07:31Langer dan 1 jaar klantGehele week al geen internet. Klantenservice bellen is een ramp, uren in de wacht, dan horen dat er een werkopdracht is geplaatst en dat dezelfde dag er een afspraak gemaakt kan gaan worden met Guidion, het bedrijf dat reparaties uitvoert in opdracht van Caiway. Echter, de werkopdracht hangt nu nog steeds in de backoffice van Caiway, waar ze een achterstand hebben. Voorlopig dus nog geen reparatie in zicht. Wat een enorm slechte service, zeker geen aanrader.