Lees reviews en ervaringen over Caiway
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Caiway geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Caiway. Is Caiway je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2023
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Caiway zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienRon op 1-5-2023 om 21:30Langer dan 1 jaar klantStoring duurt dagenVerbeterpunten
- Storing sneller oplossen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJ v Nuil op 26-4-2023 om 18:37Langer dan 1 jaar klantGeen dolby digital geluidPluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Niet liegen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMerle op 13-3-2023 om 09:46Minder dan 1 jaar klantWat een slechte service al vanaf december wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!! Continu geen bereik met telefoon!! Mega irritant en continu wordt je doorverbonden en je komt geen steek verder.
Net weer gebeld krijg je te horen je kan niet doorverbonden worden????Pluspunten
- Geen plus punt
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienDe Jonge op 3-3-2023 om 09:20Langer dan 1 jaar klantde slechtste klantgerichtheid die ik ooit ergens heb ervaren.Verbeterpunten
- Telefonische bereikbaarheid/cahatbereikbaarheid
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienBoy op 28-2-2023 om 14:07Langer dan 1 jaar klantContact gehad met C & S.
Door beide zeer slecht te woord gestaan.
Mijn tarief is zonder communicatie verhoogd van 64,50 naar 67,50. Gevraagd om dit recht te zetten. Vervolgens een standaard bericht die ze naar iedereen sturen over zogenaamde inflatie.
Inflatie is prima maar dan moet je dit wel communiceren voordat je zomaar tarieven verhoogd.
Er werd erkend dat ik geen communicatie heb ontvangen.
Daarna wilde ik een leidinggevende spreken. Dit werd voor beide te heet onder de voeten en hebben ze zonder iets te zeggen de chat afgesloten.
Buitengewoon belachelijk.
Ik verwacht nog steeds compensatie en een gesprek met hun leidinggevende.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Alles
-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienR. te Kamp op 24-2-2023 om 13:49Langer dan 1 jaar klantVaak geen internet/ terugkerende beelden op tv en slecht bereikbare klantenservice via app of chat. Lange wachttijden en vaak hoor je niets meer na het doorgeven van storing of klacht. Na 1 jaar getwijfeld om door te gaan met deze provider, toch een kans gegeven maar er behoorlijk spijt van.
Vaak als je op vrijdag geen internet of tv hebt moet je wachten tot maandag 9 uur.Pluspunten
- Je kunt compensatie aanvragen voor storingen, maar die krijg je dan weer niet.
Verbeterpunten
- betere verbinding via glasvezelkabel en klantenservice
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienTom de Hond op 9-2-2023 om 14:38Minder dan 1 jaar klantAdvies: niet mee in zee gaan! Communicatie is een vak en de mensen bij Caiway hebben dat vak duidelijk niet gevolgd. Als je een meningsverschil hebt, doen ze een beroep op je doorzettingsvermogen en vasthoudendheid. Niet luisteren, alleen maar blijven herhalen, herhalen, herhalen en nooit inhoudelijk ingaan op wat je zegt. Hopeloze club die blijk geeft van minachting voor de klant.Pluspunten
- geen enkele
Verbeterpunten
- toon oprecht respect voor de klant, duidelijk en transparant zijn in je communicatie en voorwaarden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienGerben op 9-1-2023 om 17:21Minder dan 1 jaar klantHet liefst had ik een 0 gegeven, maar dat is geen optie helaas. Wat een slechte service! Wij worden al maanden van het kastje naar de muur gestuurd. Afspraken worden niet na gekomen. Als ik de keuze had waren we direct overgestapt naar een andere leverancier, helaas heeft Caiway monopoly in het Westland...Pluspunten
- Geen!
Verbeterpunten
- Alles!