Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
CanalDigitaal

CanalDigitaal reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2021

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van CanalDigitaal zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over CanalDigitaal

    Beoordeling
    1
    T S 9-10-2021 - 07:20

    Ik vind het een slechte zaak dat je deze rommel alleen via de telefoon kan opzeggen. Alle andere aanbieders kan dit gewoon online. Slechte kwaliteit en stomme medewerkers

    Beoordeling
    1
    DJ Lankhof 30-9-2021 - 19:36

    de meest klantonvriendelijke firma die ik ooit tegen ben gekomen, wat een stelletje naaiers bij elkaar.
    Ik had per ongeluk een verkeerde keuze aangekruist, en zag dat pas later, nu wordt ik o.g.v. hun algemene voorwaarden gehouden aan die (per abuis) gemaakte keuze !!

    • GEEN
    • Een door en door rotte organisatie, de ene medewerker liegt nog harder dan de andere !!
    Beoordeling
    5
    N. Woud 22-6-2021 - 17:28

    Ontvanger besteld via de installateur (bij kanaal digitaal) abonnement afgesloten via kanaal digitaal. Nu geld ineens de actie niet meer en kan ik fluiten naar de gratis schotel. Waardeloos....

    • Ook al bestel je de ontvanger via een installateur vindt ik toch dat je recht hebt op de gratis schotel. Wat is het verschil?
    Beoordeling
    1
    Anoniem 21-6-2021 - 10:24

    De beeldkwaliteit was slecht genoeg. Veel meer betalen dan NLZiet (met een korter proefperiode) en met geen 50fps stream voor het EK. De klantenservice was nog slechter, ik moest twee keer bellen om op te zeggen. Bellen om op te zeggen? In 2021? Verder heb ik nog steeds geen bevestiging van deze opzegging gekregen, blijkbaar moet ik 5 dagen wachten voor een e-mail. Waarom dat niet binnen 5 minuten gebeurt, zoals bij elke digitale dienst die ik ooit heb gebruikt, is een mysterie.

    Anoniem 3-5-2021 - 21:51

    Na verschillende ervaringen met verschillende providers heb ik de volgende ervaringen.
    Ik ga de volgende dingen bespreken:
    Interactieve sateliet tv incl. Ontvanger ( slecht)
    Sateliet tv+ tv app met eigen apparatuur(goed)
    IPTV ontvanger online/ freedom(slecht)

    1. Interactieve sateliet tv incl. Ontvanger

    De ontvanger is supertraag en je kan niet vooruitspoelen bij opnames en terug kijken. Je kan maar heel weinig opnemen en hebt veel storingen door de te kleine meegeleverde schotel daarnaast zijn de op te nemen zenders en terug te kijken zenders zijn er maar heel weinig van . Daarom raad ik deze pakketten af.


    2. Sateliet tv+ tv app met eigen apparatuur.

    Ik heb ook tv gehad met eigen apparatuur heb een vu+ ontvanger ven de Chrome cast ultra gebruikt.ikbwas tevreden over de kwaliteit en kon makkelijk switchen tussen de twee apparaten ( afhankelijk van de tv). Ik was ook zeer tevreden over de kwaliteit prijs is wat hoger maar persoonlijk kijk op ik alleen naar de kwaliteit en deze combinatie was voor mij 9 waard.
    Ondanks dat je een grotere duurdere schotel nodig hebt en je een goede internetverbinding nodig hebt voor de Chrome cast. Je krijgt er dan wel veel voordelen voor terug je kan veel opnemen met de sateliet ontvanger en kan veel zenders ontvangen. Ook kan je een klein aanbod opnemen via de app ( alleen te bekijken via de Chrome cast). Ook kan je een klein aanbod terug kijken in de app via Chromecast

    3
    Online/ freedom ontvanger.

    De ontvangers zij. Verschillend maar hebben hetzelfde trage menu veel storingen (ondanks goede verbinding). Verder start die regelmatig opnieuw op.

    • 1. interactieve sateliet tv incl. Ontvanger:
    • -Apparatuur bijgeleverd
    • -1 ontvanger
    • 2.sateliet tv+ tv app met eigen apparatuur:
    • Goed beeld.
    • - weinig storingen.
    • -Opnemen op harde schijf ( sateliet ontvanger)
    • - doorspoelen opnames ( alles bij sateliet klein aanbod Chromecast app)
    • -opnemen in app via Chromecast
    • - terug kijken in app via Chromecast
    • 3. IPTV ontvanger online/ freedom:
    • Geen
    • 1. Sateliet tv Incl. Ontvanger:
    • -Weinig opnemen
    • -Weinig terug te kijken
    • -Te kleine schotel
    • -Storingen.
    • -Hoge kosten.
    • 2. Sateliet tv+ tv app met eigen apparatuur.
    • - hoge aanschafprijs eigen apparatuur( als je dat erg vind).
    • - twee apparaten ( Chromecast en sateliet tuner)
    • -kan niet alles doorspoelen bij alle opnames in de App via Chromecast
    • 3. Freedom / online ontvanger.
    Beoordeling
    1
    John 25-2-2021 - 19:00

    Echt een dom bedrijf zeg snappen het echt niet 472 euro kwijt voor een vakantie pakket waardeloos

    Beoordeling
    1
    Kelly 9-1-2021 - 08:13

    Canal digital heeft mij zwaar opgelicht, ze zeggen een wachtwoord en een gebruikersnaam te hebben toegestuurd dit is nooit het geval geweest, hierdoor heb ik nooit gebruik gemaakt van hun diensten en dan komen ze toch met een rekening van 36,72 aanzetten, als ik hierover bel wat ik al meerdere keren heb gedaan dan word er geen begrip getoond, de exacte woorden die mij zijn verteld door een meneer die de telefoon opneemt zonder voornaam : "het maakt ons niet uit dat u geen gebruik heeft gemaakt u moet gewoon betalen"
    Ik heb die 36 nog wat betaald maar hier ben ik echt nog lang niet klaar mee. Dus ook al geef ik aan het werkt niet ik wil mijn abonnement afsluiten blijven ze het aan houden dus heb ik nog een keer gebeld en toen is het afgesloten en dat kon pas eind december dus hoppa nog een maand voor lucht betalen.

    • Er is geen 1 positief puntje geweest.
    • De eerste persoon die ik aan de telefoon kreeg kon totaal geen Nederlands en de tweede gister middag snapte er zelf niks van en zei alleen maar betalen betalen betalen verder kwam er geen begrip of empathie uit.
    • Alles ... alles

    Reacties

    Anoniem 4-5-2021 - 07:41
    Ik had ook problemen had een verkeerd mail adres opgeven gelukkig kreeg ik een goede medewerker die het mail adres aanpaste en hij stuurde me de mail met de inlog gegevens opnieuw.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.