Delta reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Delta
- Geen
- Alles
- Niks
- Zitten al bijna 3 dagen zonder internet en tv meerdere keren gebelt en doen niks moeten afwachten op een mail al 3 keer hebben we dat moeten krijgen en krijgen geen mail. Wat een ... service. Echt acociaal!
- Geen
- Betere en snellere service
- De snelheid is hoger ik haal met gemak de 500 MB in down en upload. De TV is prima genoeg kanalen, ja de opstart en indeling is net allemaal even wat anders maar alles werk prima. Ook de installatie, de monteur was er op de afgesproken tijd en na een half uurtje werkt alles. Had alleen wat problemen met een eigen extern IP adres dus bepaalde poorten waren extern niet bereikbaar maar met een telefoontje met de service desk was ook dat vlot opgelost
- Misschien de opstart van het TV modem dat hij automatische op de laatst bekeken zender komt.
- Helemaal geen!
- Teveel om op te noemen.
- Alles
- Nog niet ondekt
- Alles
- Niet liegen over de aanlegtijden.
- Betere communicatie met de aanlegbedrijven. Ik word elke keer van delta fiber naar delta netwerk naar van Gelder telecom gestuurd
Al 2 weken geen internet. Komt er eerst een monteur zonder kennis en heeft niks opgelost. Pas na een week zou er weer een monteur komen. Die zegt je hebt een nieuwe router nodig. Dit moest je maar zelf regelen. Bel je naar klantenservice weer met het zelfde verhaal. Eerste keer werd er opgehangen na kwartier wachten. Daarna 50 minuten in de wacht gestaan "voor een nieuwe router" zegt ze. Na 50 min wachten krijg ik als antwoord ja er is een ticket aangemaakt. En de router??? Nee nog steeds maar wachten om weer door iemand anders terug gebeld te worden... dus voor niks 50 minuten in de wacht gestaan. Waarom moet dit zo moeilijk en ontzettend traag gaan. Probleem nog niet opgelost.
Zeer slechtvriendelijk 2 maand geen internet gehad 4 monteurs langs geweest 4 dagen vrij genomen van werk uiteindelijk heb ik internet. mensen ga nooit met ze in zee kies een andere partij
Zitten al 3 dagen zonder tv en internet.en doen niks al vaak gebelt we hadden al 3 mails moeten ontvangen maar nog niks. Echt heel slecht. ... service. Echt acociaal!
Op 10 april 2025 werd ik min of meer verplicht over te stappen van caiway naar delta. Alles ging goed. Nu een week later heb ik geen internet meer en ook geen tv. De monteur komt pas 22 april. Dit is echt een waardeloos bedrijf. Ik heb van ellende maar digitenne besteld bij KPN dan heb ik in ieder geval nog tv en radio.
Nou ik heb Delta besteld na jaren een Ziggo klant geweest te zijn. Ziggo een prima leverancier maar de prijs 49 euro per maand goedkoper heeft de doorslag gegeven.
1 april zouden wij internet en tv krijgen. Er zou een monteur komen die alles aan kwam sluiten. Deze monteur kwam en was binnen 5 minuten weer weg. De router was aangesloten maar verder niets. Een aantal apparaten kon de router niet vinden. Uren gechat maar geen oplossing. Er zou een monteur komen, waar we meer dan 4 uren op hebben zitten wachten. En die ging op google kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Geen oplossing dus zouden we een nieuw router krijgen. Router komt niet en blijkt niet opgestuurd te zijn. Uren aan de telefoon. Steeds in de wacht gezet en dan na een tijdje wordt de verbinding verbroken.
Al 9 dagen geen internet en ook geen oplossing.
Waardeloze bende
Reacties
Inmiddels 10 dagen zonder een goed werkende wifi.
Zeer slechte klantenservice. Oplossen van storing kost weken. Bellen niet terug terwijl dit beloofd is. Urenlang in telefonische wachtrij.
Voormalig caiway was sneller en beter
Vandaag kwam er een monteur om alles over te zetten. Tussen 9 en 11 uur. Iets na 14 uur kwam hij aankakke met van is niet mijn schuld. Zonder verder wat te zeggen trekt hij mijn kast om haalt alles weg probeer het nieuwe aan te sluiten maar die is kapot.
Dus ik heb troep opgestuurd gekregen
Gaat 2 tot 5 werkdagen duren voor er een nieuwe is.
Ik ben alleen wel al vandaag afgesloten door ze.
Waarom niet werst de zooi instaleren, dan melden het werkt en dan afsluiten?
Stelletje lapswanse.
6 maanden na bestelling van glasvezel nog steeds niks gehoord. Ze zouden binnen 6-8 weken de aansluiting komen leggen… als ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Erg teleurstellende ervaring.