Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Delta

Delta reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Delta

    Beoordeling
    1
    Mo 2-6-2025 - 17:56

    Heel slecht bedrijf!
    Abbonament afgesloten op de handleiding staat heel duidelijk, we rekenen geen buiten de bundle kosten als je binnen de EU belt of data verbruikt.
    Maar ik krijg elke maand extra kosten buiten de bundle omdat ik bel binnen de EU of data verbruik in Belgie.
    Ik heb meerdere keren voor over gebeld word niet geholpen.
    Klant service heel onvriendelijk.
    DELTA IS TROEP! NIET NAAR DELTA OVERSTAPPEN AUB! BLIJF WAAR JE BENT!

    • Niks
    • Ze Moeten sluiten.
    Beoordeling
    1
    Henk 2-6-2025 - 14:57

    Monteur van Guidion moest 5 min wachten, maar was al binnen 2 min vertrokken. Ik had met hem afgesproken dat hij zou wachten. Delta werkt met een onbetrouwbare club voor de installaties.

    • Geen
    • Niet meer met Guidion werken.
    Beoordeling
    1
    de Vries 22-5-2025 - 16:44

    Vandaag zouden we worden aangesloten, monteur was na een kwartier weg. Alles keurig aangesloten alleen werkt de afstandsbediening niet en kunnen we niet inloggen op delta tv omdat de order nog niet gesloten is. Daardoor kan er geen nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd. Er zou een spoed van worden gemaakt maar het begrip spoed betekent daar wat anders dan bij mij. Als ik dit had geweten waren we bij ziggo gebleven.

    Beoordeling
    1
    Verburg 20-5-2025 - 07:45

    Waardeloos bedrijf, zitten al een week zonder internet. Zou gebeld worden dat er een monteur langs zou komen. Staat er de volgende dag iemand aan je deur, je bent aan het werk wordt er gezegd ja je moet thuis blijven want er kan 1 deze dagen een monteur komen. Hoe dan, mensen werken en je zou gebeld worden voor een afspraak. Afijn, na meer malen zelf contact te zoeken nog steeds geen monteur geweest. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd, niemand heeft ergens antwoord op.

    Beoordeling
    1
    A 9-5-2025 - 08:49

    Al 2 weken geen internet. Komt er eerst een monteur zonder kennis en heeft niks opgelost. Pas na een week zou er weer een monteur komen. Die zegt je hebt een nieuwe router nodig. Dit moest je maar zelf regelen. Bel je naar klantenservice weer met het zelfde verhaal. Eerste keer werd er opgehangen na kwartier wachten. Daarna 50 minuten in de wacht gestaan "voor een nieuwe router" zegt ze. Na 50 min wachten krijg ik als antwoord ja er is een ticket aangemaakt. En de router??? Nee nog steeds maar wachten om weer door iemand anders terug gebeld te worden... dus voor niks 50 minuten in de wacht gestaan. Waarom moet dit zo moeilijk en ontzettend traag gaan. Probleem nog niet opgelost.

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Khj braakhuis 6-5-2025 - 15:28

    Zeer slechtvriendelijk 2 maand geen internet gehad 4 monteurs langs geweest 4 dagen vrij genomen van werk uiteindelijk heb ik internet. mensen ga nooit met ze in zee kies een andere partij

    Beoordeling
    1
    Lotte 5-5-2025 - 12:03

    Zitten al 3 dagen zonder tv en internet.en doen niks al vaak gebelt we hadden al 3 mails moeten ontvangen maar nog niks. Echt heel slecht. ... service. Echt acociaal!

    • Niks
    • Zitten al bijna 3 dagen zonder internet en tv meerdere keren gebelt en doen niks moeten afwachten op een mail al 3 keer hebben we dat moeten krijgen en krijgen geen mail. Wat een ... service. Echt acociaal!
    Beoordeling
    2
    W. van de Ridder 18-4-2025 - 12:04

    Op 10 april 2025 werd ik min of meer verplicht over te stappen van caiway naar delta. Alles ging goed. Nu een week later heb ik geen internet meer en ook geen tv. De monteur komt pas 22 april. Dit is echt een waardeloos bedrijf. Ik heb van ellende maar digitenne besteld bij KPN dan heb ik in ieder geval nog tv en radio.

    • Geen
    • Betere en snellere service
    Beoordeling
    9
    Herman Frank 11-4-2025 - 21:10

    Nou ik heb Delta besteld na jaren een Ziggo klant geweest te zijn. Ziggo een prima leverancier maar de prijs 49 euro per maand goedkoper heeft de doorslag gegeven.

    • De snelheid is hoger ik haal met gemak de 500 MB in down en upload. De TV is prima genoeg kanalen, ja de opstart en indeling is net allemaal even wat anders maar alles werk prima. Ook de installatie, de monteur was er op de afgesproken tijd en na een half uurtje werkt alles. Had alleen wat problemen met een eigen extern IP adres dus bepaalde poorten waren extern niet bereikbaar maar met een telefoontje met de service desk was ook dat vlot opgelost
    • Misschien de opstart van het TV modem dat hij automatische op de laatst bekeken zender komt.
    Beoordeling
    1
    Sjoukje Bruining 9-4-2025 - 13:45

    1 april zouden wij internet en tv krijgen. Er zou een monteur komen die alles aan kwam sluiten. Deze monteur kwam en was binnen 5 minuten weer weg. De router was aangesloten maar verder niets. Een aantal apparaten kon de router niet vinden. Uren gechat maar geen oplossing. Er zou een monteur komen, waar we meer dan 4 uren op hebben zitten wachten. En die ging op google kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Geen oplossing dus zouden we een nieuw router krijgen. Router komt niet en blijkt niet opgestuurd te zijn. Uren aan de telefoon. Steeds in de wacht gezet en dan na een tijdje wordt de verbinding verbroken.
    Al 9 dagen geen internet en ook geen oplossing.
    Waardeloze bende

    • Helemaal geen!
    • Teveel om op te noemen.

    Reacties

    Sjoukje Bruining 9-4-2025 - 14:15
    Inmiddels te horen gekregen dat we niet zomaar een nieuwe modem kunnen krijgen. Daar moet eerst weer een monteur voor langs komen.
    Inmiddels 10 dagen zonder een goed werkende wifi.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.