Delta reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Delta
- Tot heden alleen de scherpe aanbieding.
- -Helpdesk.
- -Contact met monteurs.
- -Snelheid aansluiting en het correct werken daarvan (2 maanden is wel lang)
- -Het goed werken van mijn Delta omgeving en het correct inzien van de abonnement gegevens.
- Geen pluspunten
- Delta stop met het voorliegen naar de mensen en stop met de garantie dat jullie het snelste internet hebben allemaal wassen neus
- Geen
- Geen loze beloften.
- Vrijwel alles
- Ik zit nog droog!
- En heb mobiel internet wat zometeen afgeknepen word! Oneindig mb's my ass!
- Verbeterpunt? Stuur geen klungel van een monteur op pakjesavond om internet aan te sluiten. Of fix het gewoon!
- Werkelijk geen.
- Dit bedrijf is niet meer te helpen.
- Geen
- Klachtenafhandeling (en de communicatie hierin);
- Snelheid aanleggen glasvezel
Sinds de wijzigingen in de kanalen aanbod ontvang ik niet de beloofde zenders terwijl ik er wel voor betaal. Bovendien moeten de tv ontvangers dagelijks twee keer gereset worden, omdat het vastloopt. Je wijziging in je zender pakket in de app wijzigen ( waarmee Delta adverteerde) is onmogelijk. De klantenservice beloofd beterschap ( overigens heel moeilijk bereikbaar) maar er gebeurd niets.
Kortom veel ellende met Delta en ben radeloos.
Nu 2 maanden bezig mijn internet en TV aansluiting aangesloten te krijgen zoals afgesproken. Na 8 fysieke afspraken met 2 verschillende opdrachtgevers namens Delta waarvan er 4 zijn afgezegd. Werken inmiddels de TV en internet normaal. Daar is ook alles mee gezegd. Alles toevoegingen inzagen mijn Delta functioneren niet. En Delta blijft van het kasje naar de muur sturen. Heb inmiddels 5 uur aan de telefoon gehangen met Delta maar administratie hebben ze hun zakje nog lang niet op orde. Na mijn 2 jarig contract en ik ben weer weg. Wat een ellende bij dit bedrijf zeg.
Wat is delta een waardeloos bedrijf sinds 28 dec aangesloten maar een slecht systeem valt telkens uit en sinds 2 Jan niets meer zit al meer als een week zonder tv en internet nog geen excuses van delta heb delta gebeld om mijn contract te beëindigen maar dat kon niet 2dagen later weer gebeld en toen kon het wel gelukkig kan ik weer terug naar ziggo daar had ik nooit problemen mensen trap niet in de mooie praatjes van delta blijf er weg
De installatiegarantie is een wassen neus. Monteur komt langs, doet de stekkertjes er in. Trekt alles van de vorige provider er uit. Zegt joh alles doet het.
Helaas niet. Daarna van het kastje naar de muur niemand die info heeft of fatsoenlijk helpt.
Resultaat
Beloven zaken voor ingaan contract maar zeggen later dat het niet kan.
Kansloos bedrijf.
Bij ingaan jaarcontract ook direct beëindigd.
Kom nooit weer terug.
Gewekdig ... bedrijf.
Komen ze bij de buren nieuw internet aansluiten. Maken ze de fout om al het internet af te sluiten.
Fijne pakjesavond gewenst van Delta. En bekijk het weekend ook maar wat je gaat doen!
Wij sturen de monteur weer langs op maandag!
Wat een service!
Ronduit schandalige service! De medewerkers zijn onbeschoft en totaal niet behulpzaam. Ik heb een abonnement afgesloten voor een speciale prijs, maar uiteindelijk schrijven ze doodleuk drie keer zoveel af. Zelfs met een contract als bewijs wordt je compleet genegeerd. De klantenservice weigert iets voor je te doen, ze schuiven alle verantwoordelijkheid af en laten je gewoon zitten. Ze trekken zonder pardon meer geld van je rekening dan afgesproken, en niemand is bereid dit recht te zetten. Dit bedrijf is echt een grote afknapper – pure oplichterij! Blijf hier ver vandaan!
Meer dan 3 maanden bezig geweest om een glasvezel kabel aan te laten sluiten voor onze nieuwbouw woning. Afspraak is 3 keer verplaatst en en uiteindelijk kon het niet gemaakt worden, Monteurs na 5 min weer weg en beloofde me dat het snel opgelost zou worden. Na een week wachten toch maar zelf gebeld. Delta ging het uitzoeken. Na 2 weken en een aantal telefoontjes, geen reactie van Delta. Toen de onderaannemer zelf achterhaald en opgebeld. Was binnen een dag geregeld en aangesloten op het huis. Delta daarna meteen gebeld dat de kabel aangesloten was, Delta zou een pakket opsturen en we zouden binnen 2 weken internet en tv hebben. Heel fijn want we wonen er al inmiddels al 1 week. Na 1,5 week een bericht van Delta. Activatie van abonnement. Daar in stond dat we nog eens 3 weken moesten wachten voor alles geactiveerd zou worden. Meteen Delta gebeld en het uitgelegd dat er tot 2x toe beloofd is dat we binnen 2 weken internet zouden hebben . Alles geprobeerd aan de telefoon maar de activatie datum kon niet veranderd worden. ( Lijkt me dat dit gewoon een druk op de knop is en het is geregeld!? ) Met veel pijn en moeite kon er nog een kleine compensatie geregeld worden. Al met al enorm moeizaam en traag proces. En we moeten nog een beginnen met ze ben benieuwd! Vast maar zoeken naar een nieuwe provider voor volgend jaar misschien.
In 2022 (!) in Vianen aanvraag gedaan. Vervolgens hoor je niks. Ik heb nu al een jaar een groen glasvezel kabeltje in mijn voortuin omhoog steken. Als je belt om de aansluiting naar binnen te krijgen, is het antwoord (NA 2 jaar!!!) 'we hebben nu geen ploeg lopen in Vianen, we weten niet wanneer, u krijgt vanzelf bericht'. Nou. Dat hoeft wat mij betreft niet meer. Zoveel slechte service en dan ben ik nog niet eens aangesloten. Wat een baggerbedrijf. Ik blijf wel op de kabel bij Ziggo.
Bedrijf heeft bij mij in de regio zo'n beetje het alleenrecht om glasvezel aan te leggen. Bij onze nieuwbouwwoning werd in januari 2023 een aanvraag gedaan. Vervolgens heeft het tot medio 2024 geduurd voordat er een werkende glasvezelverbinding lag.
Vervolgens doodleuk de factuur versturen en geen enkele intentie gehad om kosten die aanvullend gemaakt moesten worden te vergoeden en/of hierin een tegemoetkoming te doen.
Hierin gaat het me absoluut niet om het geld, maar om het principe dat er vreselijke slechte service verleend wordt (zowel in aanleg, communicatie en klachtenafhandeling).
Derhalve bij deze voor een ieder: wees gewaarschuwd en kies (indien je keuze hebt) nooit voor Delta.