Delta reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Delta
- geen
- Alles
- stabiel internet
- Klantenservice
- Niks
- Ze Moeten sluiten.
- Geen
- Niet meer met Guidion werken.
- Geen
- Alles
Het slechtste bedrijf van Nederland. Waarschuwing......ga er NIET mee in zee!!!!!
Mails worden niet beantwoord, telefonisch niet bereikbaar (zeker niet als er wat aan de hand is)
Nemen geen verantwoording!
Jammer dat ik niet 0 kan geven als cijfer. Waardeloze slordige bedrijf! Het zijn oplichters!
Na een jaar wachten en rlke keer opnieuw aanmelden heb ik mijn aanvraag afgezegd vorig jaar! kreeg ik eenmaamd geleden een hele pakket thuis via postnl die heb ik geweigerd gelukkig niet aangenomen.
Nu krijg ik weer mails met factuur en abonnementskosten! Ze zijn slordig, chaotisch en gewoon oplichters!
Slechte afhandeling na opzeggen van contract ze hebben nog voor bijna 4 weken geld afgehouden na einddatum door hun ook bevestigd. Hier meerdere keren voor gebeld en ook bevestigd dat niet klopt maar geen retournatie.
Gouda 10 juni 2024: Opdringerige deur aan deur verkoper die huis binnen wilde stappen en onvriendelijk en agressief ons Delta glasvezel probeerde op te dringen. Bah.
Heel slecht bedrijf!
Abbonament afgesloten op de handleiding staat heel duidelijk, we rekenen geen buiten de bundle kosten als je binnen de EU belt of data verbruikt.
Maar ik krijg elke maand extra kosten buiten de bundle omdat ik bel binnen de EU of data verbruik in Belgie.
Ik heb meerdere keren voor over gebeld word niet geholpen.
Klant service heel onvriendelijk.
DELTA IS TROEP! NIET NAAR DELTA OVERSTAPPEN AUB! BLIJF WAAR JE BENT!
Monteur van Guidion moest 5 min wachten, maar was al binnen 2 min vertrokken. Ik had met hem afgesproken dat hij zou wachten. Delta werkt met een onbetrouwbare club voor de installaties.
Vandaag zouden we worden aangesloten, monteur was na een kwartier weg. Alles keurig aangesloten alleen werkt de afstandsbediening niet en kunnen we niet inloggen op delta tv omdat de order nog niet gesloten is. Daardoor kan er geen nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd. Er zou een spoed van worden gemaakt maar het begrip spoed betekent daar wat anders dan bij mij. Als ik dit had geweten waren we bij ziggo gebleven.
Waardeloos bedrijf, zitten al een week zonder internet. Zou gebeld worden dat er een monteur langs zou komen. Staat er de volgende dag iemand aan je deur, je bent aan het werk wordt er gezegd ja je moet thuis blijven want er kan 1 deze dagen een monteur komen. Hoe dan, mensen werken en je zou gebeld worden voor een afspraak. Afijn, na meer malen zelf contact te zoeken nog steeds geen monteur geweest. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd, niemand heeft ergens antwoord op.
Al 2 weken geen internet. Komt er eerst een monteur zonder kennis en heeft niks opgelost. Pas na een week zou er weer een monteur komen. Die zegt je hebt een nieuwe router nodig. Dit moest je maar zelf regelen. Bel je naar klantenservice weer met het zelfde verhaal. Eerste keer werd er opgehangen na kwartier wachten. Daarna 50 minuten in de wacht gestaan "voor een nieuwe router" zegt ze. Na 50 min wachten krijg ik als antwoord ja er is een ticket aangemaakt. En de router??? Nee nog steeds maar wachten om weer door iemand anders terug gebeld te worden... dus voor niks 50 minuten in de wacht gestaan. Waarom moet dit zo moeilijk en ontzettend traag gaan. Probleem nog niet opgelost.
Zeer slechtvriendelijk 2 maand geen internet gehad 4 monteurs langs geweest 4 dagen vrij genomen van werk uiteindelijk heb ik internet. mensen ga nooit met ze in zee kies een andere partij