Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vergelijk alle deals
Vergelijk alle
Black Friday
deals
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Delta

Lees reviews en ervaringen over Delta

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Abram op 23-5-2022 om 18:38
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds een maand overgestapt van ziggo naar delta vanwege het stabiele glasvezel netwerk wat ze beloven.
    100 x spijt.

    Na overstap wat al uitermate slecht was geregeld, verkeerde modem, korrelig beeld op tv, geen opzegging gedaan bij ziggo en nu ndertussen al 5 dagen zonder internet. Al 10x gebeld.

    Geen enkele zinnige reactie vanuit de klantenservice. Storing in het type modem bleek niet zo te zijn We zijn er mee bezig bleek niet zo te zijn. O ik zie niks in het systeem, we maken een ticket aan geen communicatie, niks. Na 4 dagen een afspraak inplannen voor een monteur. We komen over 3 dagen.

    Echt, de arrogantie die deze medewerkers hebben. U kunt compensatie krijgen het gaat mij niet op de compensatie. Ik wil stabiel internet en tv.

    En maar reclame maken en meer klanten aansluiten, om bestaande klanten te laten stiken!
    Waardeloos bedrijf.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Ja wat eigenlijk niet.
    • Communicatie, netwerk, klantenservice alles is dramatisch.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jonas Andersson op 15-2-2022 om 16:56
    Langer dan 1 jaar klant
    I have a DSL connection with Delta Zakelijk due to them buing a company called Cbizz, which in turns bought my original ISP. It's a slow and expensive link i use as a backup connectivity when Ziggo fails. 3 months back i noticed that the link was down, so i approached them on facebook. 2 months passed without responses to any of my comments. I contacted them via their support, and another week passed before they concluded it must be something with my copper. 3 more week passed where i had to talk to KPN, Tele2, UUNet before it was concluded that one of Deltas partners had disconnected the copper 3.5km away from my home. I informed Delta about this, who is now offering me 1 months worth of cash back, because they think i should not have contacted them on facebook. Maybe stupid of me to assume that a company that has social media presence would respond there, but maybe this can save someone else 2 months of no internet and no money back. The fact that it took them a MONTH to trace and solve the problem seems to be their norm.
    Pluspunten
    • Used to be a great provider when i became a customer 16 years ago, but was since that bought up buy some less serious providers
    Verbeterpunten
    • Pay the customer back if you invocied them for a service you were not provided. Start monitoring the DSL connections using grafana/centreon/zabbix and be proactive with your customers.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Lorenzo van Os op 23-10-2018 om 18:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters!!! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!!!!
    Pluspunten
    • Geen!!!
    Verbeterpunten
    • Weet zelfs niet waar ik moet beginnen!

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie