Delta reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Delta
- Geen
- Betere en snellere service
- De snelheid is hoger ik haal met gemak de 500 MB in down en upload. De TV is prima genoeg kanalen, ja de opstart en indeling is net allemaal even wat anders maar alles werk prima. Ook de installatie, de monteur was er op de afgesproken tijd en na een half uurtje werkt alles. Had alleen wat problemen met een eigen extern IP adres dus bepaalde poorten waren extern niet bereikbaar maar met een telefoontje met de service desk was ook dat vlot opgelost
- Misschien de opstart van het TV modem dat hij automatische op de laatst bekeken zender komt.
- Helemaal geen!
- Teveel om op te noemen.
- Alles
- Nog niet ondekt
- Alles
- Niet liegen over de aanlegtijden.
- Betere communicatie met de aanlegbedrijven. Ik word elke keer van delta fiber naar delta netwerk naar van Gelder telecom gestuurd
- 1. netwerk is niet stabiel, presteert ondermaats.
- 2.Klantenservice is niet klantvriendelijk, extreem traaag en heeft nauwelijks adequate kennis
- Sneller internet maar veel storingen!
- De buiten bundel Kosten standaard op 0,- zetten en dan indien gewenst aan. Nu is dat andersom en wanneer je voor het eerst bij delta komt wordt daar echt niet op gewezen, dus dan kan je de eerste keer flink geld aftikken
- Internet werkt
- Afspraken nakomen
Op 10 april 2025 werd ik min of meer verplicht over te stappen van caiway naar delta. Alles ging goed. Nu een week later heb ik geen internet meer en ook geen tv. De monteur komt pas 22 april. Dit is echt een waardeloos bedrijf. Ik heb van ellende maar digitenne besteld bij KPN dan heb ik in ieder geval nog tv en radio.
Nou ik heb Delta besteld na jaren een Ziggo klant geweest te zijn. Ziggo een prima leverancier maar de prijs 49 euro per maand goedkoper heeft de doorslag gegeven.
1 april zouden wij internet en tv krijgen. Er zou een monteur komen die alles aan kwam sluiten. Deze monteur kwam en was binnen 5 minuten weer weg. De router was aangesloten maar verder niets. Een aantal apparaten kon de router niet vinden. Uren gechat maar geen oplossing. Er zou een monteur komen, waar we meer dan 4 uren op hebben zitten wachten. En die ging op google kijken wat het probleem zou kunnen zijn. Geen oplossing dus zouden we een nieuw router krijgen. Router komt niet en blijkt niet opgestuurd te zijn. Uren aan de telefoon. Steeds in de wacht gezet en dan na een tijdje wordt de verbinding verbroken.
Al 9 dagen geen internet en ook geen oplossing.
Waardeloze bende
Reacties
Inmiddels 10 dagen zonder een goed werkende wifi.
Zeer slechte klantenservice. Oplossen van storing kost weken. Bellen niet terug terwijl dit beloofd is. Urenlang in telefonische wachtrij.
Voormalig caiway was sneller en beter
Vandaag kwam er een monteur om alles over te zetten. Tussen 9 en 11 uur. Iets na 14 uur kwam hij aankakke met van is niet mijn schuld. Zonder verder wat te zeggen trekt hij mijn kast om haalt alles weg probeer het nieuwe aan te sluiten maar die is kapot.
Dus ik heb troep opgestuurd gekregen
Gaat 2 tot 5 werkdagen duren voor er een nieuwe is.
Ik ben alleen wel al vandaag afgesloten door ze.
Waarom niet werst de zooi instaleren, dan melden het werkt en dan afsluiten?
Stelletje lapswanse.
6 maanden na bestelling van glasvezel nog steeds niks gehoord. Ze zouden binnen 6-8 weken de aansluiting komen leggen… als ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Erg teleurstellende ervaring.
Sinds de overname van Caiway door Delta is mijn internetverbinding aanzienlijk trager geworden. Ondanks dat ik glasvezel heb, haal ik vaak nog niet eens 30% van de beloofde snelheid. Dit is niet alleen frustrerend, maar roept ook vragen op over de daadwerkelijke prestaties van het netwerk.
Daarnaast laat de klantenservice veel te wensen over. Pogingen om contact op te nemen leiden vaak tot lange wachttijden, plotseling afgebroken chats of doorverbindingen zonder duidelijk antwoord. Wanneer ik eindelijk iemand te spreken krijg, duren reacties soms meer dan vijf minuten en krijg ik een standaardantwoord waar ik weinig mee kan. Een formele klacht indienen blijkt ook een uitdaging, wat het gevoel versterkt dat Delta problemen liever vermijdt dan oplost.
Al met al wekt deze ervaring de indruk dat de geleverde dienst niet overeenkomt met de beloften en dat er weinig transparantie is over de werkelijke prestaties van het netwerk. Dit is niet wat je mag verwachten van een betrouwbare internetprovider.
Overgestapt van kpn vanwege de noodzaak sneller internet, hierdoor verlies kortingen kpn voor mobiel. Dus ook voor mobiel nu bij delta. Echt waardeloos! Kids abonnement bij delta staat niet standaard op 0,- kosten buiten de bundel waardoor ik nu 50,- extra moet betalen. Bij kpn stond dit automatisch uit! Data van familieabonnementen kan onderling niet worden gedeeld en wanneer ik toevallig eens naar een ander eu land wil bellen dan moet ik die kosten buiten bundel steeds aanzetten en dan weer uit. Bij kpn belde ik in de hele eu binnen mijn bundel voor dezelfde prijs als nu bij delta. Kortom, nooit naar delta overstappen!
In tegenstelling tot aangegeven een maand te vroeg aangesloten. Bovendien onterecht administratiekosten in rekening gebracht terwijl aanbieding aangaf dat er geen eenmalige kosten zouden zijn. Toch nog een 3 omdat administratiekosten relatief eenvoudig gecrediteerd zijn na rappel.