Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Delta

Delta reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Delta geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Delta. Is Delta je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2022

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Delta zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Delta

    Beoordeling
    1
    Abram 23-5-2022 - 18:38

    Sinds een maand overgestapt van ziggo naar delta vanwege het stabiele glasvezel netwerk wat ze beloven.
    100 x spijt.

    Na overstap wat al uitermate slecht was geregeld, verkeerde modem, korrelig beeld op tv, geen opzegging gedaan bij ziggo en nu ndertussen al 5 dagen zonder internet. Al 10x gebeld.

    Geen enkele zinnige reactie vanuit de klantenservice. Storing in het type modem bleek niet zo te zijn We zijn er mee bezig bleek niet zo te zijn. O ik zie niks in het systeem, we maken een ticket aan geen communicatie, niks. Na 4 dagen een afspraak inplannen voor een monteur. We komen over 3 dagen.

    Echt, de arrogantie die deze medewerkers hebben. U kunt compensatie krijgen het gaat mij niet op de compensatie. Ik wil stabiel internet en tv.

    En maar reclame maken en meer klanten aansluiten, om bestaande klanten te laten stiken!
    Waardeloos bedrijf.

    • Geen
    • Ja wat eigenlijk niet.
    • Communicatie, netwerk, klantenservice alles is dramatisch.
    Beoordeling
    1
    Jonas Andersson 15-2-2022 - 16:56

    I have a DSL connection with Delta Zakelijk due to them buing a company called Cbizz, which in turns bought my original ISP. It's a slow and expensive link i use as a backup connectivity when Ziggo fails. 3 months back i noticed that the link was down, so i approached them on facebook. 2 months passed without responses to any of my comments. I contacted them via their support, and another week passed before they concluded it must be something with my copper. 3 more week passed where i had to talk to KPN, Tele2, UUNet before it was concluded that one of Deltas partners had disconnected the copper 3.5km away from my home. I informed Delta about this, who is now offering me 1 months worth of cash back, because they think i should not have contacted them on facebook. Maybe stupid of me to assume that a company that has social media presence would respond there, but maybe this can save someone else 2 months of no internet and no money back. The fact that it took them a MONTH to trace and solve the problem seems to be their norm.

    • Used to be a great provider when i became a customer 16 years ago, but was since that bought up buy some less serious providers
    • Pay the customer back if you invocied them for a service you were not provided. Start monitoring the DSL connections using grafana/centreon/zabbix and be proactive with your customers.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.