Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Jonaz

Lees reviews en ervaringen over Jonaz

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Redouan op 7-3-2022 om 13:45
    Geen klant
    Afspraken gemaakt monteur is geweest en nog steets geen internet iedereen kijk naar een andere provider deze is zo slecht gewoon geen woorden voor
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles en nog meer zelfs
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Redouan op 7-3-2022 om 13:23
    Minder dan 1 jaar klant
    Het is 3 keer niks slechte mensen slechte afspraken raad iedereen af om hier internet te nemen heb er nu alweer spijt van en ga het ook gelijk opzeggen
    Pluspunten
    • Er zijn geen plus punten
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 4 /10
    Aanrader? Misschien
    Ton van der Hoeven op 7-2-2022 om 21:14
    Langer dan 1 jaar klant
    Ben al vele jaren abonnee (all in) bij JONAZ. De erste paar jaren prima! Goed contact, rechtstreeks contact met oprichters, goede ondersteuning. Nu al vier jaar onregelmatige incasso, géén respons van de 'klantenservice'. Men weigert botweg om maandelijkse facturen en bel-overzichten te sturen. Inmiddels een jaar (!) achterstand v.w.b. incasso's. (Slim!: met betalingsachterstand kan je niet opzeggen..!)
    Televisie, telefoon en internet zijn redelijk stabiel, slechts zelden hapering.
    Wacht JONAZ op overname/uitkoop door grotere partij....?
    Pluspunten
    • Al vijf jaar géén pluspunten!!
    Verbeterpunten
    • - Communicatie
    • - Klantenservice
    • - Incasso
    • - Administratie
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    Joël op 28-12-2021 om 17:14
    Klant geweest
    Ik ben al meer dan een jaar geen klant meer, maar ze blijven geld incasseren voor maanden nadat ik had opgezegd. Ik heb ze dit laten weten en verzocht om een reactie waarom dit gebeurt, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Ook toen ik nog klant was, incasseerden ze de ene maand wel en de andere maand niet. De backoffice lijkt me ontzettend slecht geregeld. Het internet was verder wel stabiel. Zo nu en dan een tv storing, maar niet buitensporig. Mocht je geen klant meer zijn, houd je bankrekening dan goed in de gaten!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Anita op 13-12-2021 om 15:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Er is geen contact mogelijk. Ik heb al een jaar niet betaald meer. Er wordt niets afgeschreven. Bizar. Wel Internet.
    Reacties
    jantien op 11-1-2022 om 18:26
    Is dit inmiddels opgelost? Ik heb ook al maanden niet betaald.. Ben bang voor een gigantische rekening maar er is idd geen contact mogelijk. Hoe heb jij dit opgelost?
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    E. Blom op 15-9-2021 om 09:21
    Langer dan 1 jaar klant
    De klantenservice en administratie van Jonaz zijn een regelrecht horrorverhaal. Er IS geen klantenservice. Ik heb langer dan een jaar moeten wachten op het contract en op de eerste factuur. Hiervoor heb ik 12 keer contact opgenomen met de administratie van Jonaz, waarvan 11 keer beloofd werd dat ik binnen een week de gegevens zou krijgen. Daarbij komt ook nog dat wanneer internet uitvalt, er niet wordt ingegrepen tussen 17 uur 's middags en 9 uur 's morgens. Sowieso worden storingen traag verholpen. Duurt minimaal 12 uur, soms dagen.
    Pluspunten
    • De snelheid is altijd ok, maar dat geldt inmiddels voor vrijwel alle glasvezel aanbieders.
    Verbeterpunten
    • Alles is slecht, dus alles zou verbeterd moeten worden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M op 7-9-2021 om 16:28
    Klant geweest
    Onbetrouwbaar
    Vraag me überhaupt af of dit een echt bedrijf is. Er wordt niet gereageerd op vragen per telefoon of mail.
    Incasseert op momenten dat het hen uitkomt. Maanden niets afgeschreven en dan ineens 2x per maand. Ik ben weg..
    Pluspunten
    • Snelheid van internet was goed.
    Verbeterpunten
    • Administratie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    wk op 23-4-2021 om 12:04
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al klant en probeer bij verhuizing op mijn nieuwe adres weer een aansluiting te krijgen.
    Ruim op tijd aangegeven, maar niemand laat ooit iets van zich horen. Begin de vermoeden dat ze 1 monteur in dienst hebben en dat die toevallig net ziek thuis zit. Klantenservice beloofd 'terugbellen binnen 48 uur', 'maak er een spoedorder van', 'ik kan ook niet vertellen waarom niemand ooit belt voor een afspraak'.
    Pluspunten
    • Door deze review kunnen anderen zich de moeite besparen zich aan te sluiten bij deze bende.
    Verbeterpunten
    • Iets gaan doen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    john op 4-3-2021 om 13:26
    Langer dan 1 jaar klant
    Schrijven bij mij en 10tallen andere mensen al maanden niet meer af. Contact zoeken en krijgen proberen wij letterlijk al 7 maanden. Dit is tot heden niet gelukt.
    Pluspunten
    • Snelheid
    Verbeterpunten
    • Jullie zijn sinds 7 maanden letterlijk voor elk mens onbereikbaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    John op 12-2-2021 om 16:09
    Klant geweest
    Een grote waardeloze provider (ze zijn het niet waard om die titel te krijgen). Aanmelding gedaan voor een aansluiting daarna vijf keer gebeld. 1,5 mnd verder nog geen reactie. Echt mensen zoek een andere..
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Zich zelf opheffen

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie