Jonaz reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2018
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Jonaz
- Wij hebben goede ervaring met Jonaz ,was er wat bellen, en kwam er een monteur langs die het op loste .wij gaan weg ,van wege weinig zender aan bod .verder prima
- Stabiel internet
- Administratie is een zooitje en als je ze erop aanspreekt weten ze van niks of willen ze er niet op ingaan. Krijg niet de indruk dat ze daar wat aan willen doen.
- Als het werkt heb je snel internet voor een lage prijs.
- Volkomen onbetrouwbaar en onbereikbaar bedrijf.
- Goedkoop
- Stabiele verbinding
- Klantenservice
- Inmiddels geen meer
- Klantenservice
- Factureren
- Advies: GA NIET MET JONAZ IN ZEE!!!
- Prijs
- Na weken nog geen enkele reactie over de planning van de nieuwe aansluiting.
- Prijs
- Communicatie/Service/Garantie
- Wanneer alles werkt is het tv signaal via coax best ok. Snelheid is niet volgens 'reclame' maar zeker niet onaardig.
- - Geen enkele mogelijkheid tot contact met een "help"desk enkel een callcenter zoals zovelen zonder inhoudelijke kennis.
Was goede tijd bij jullie helaas weinig zender aan bod
Prima provider totdat je met de administratie te maken krijgt. Als ondernemer kreeg ik nooit facturen, altijd moest ik erachteraan. Op een gegeven moment was ik het beu en zegde ik op. Dan begint de ellende pas echt, ze blijven gewoon incasseren. Bellen, mailen, aangetekende brief, weer bellen en nog een keer mailen: niks helpt, je komt niet meer van ze af. De automatische incasso heb ik op aanraden van mijn bank ingetrokken, maar ik krijg nog steeds bericht van de bank dat ze het weer proberen.
Mijn advies: begin er niet aan!
Zolang het werkt is het prima. Als er een probleem is, of je om een andere reden contact wilt hebben is het een ramp. Jonaz is volkomen onbereikbaar. Beste geval krijg je iemand in een callcenter te pakken die niets anders kan dan beloven dat je wordt teruggebeld, wat nooit gebeurt. Email blijft ook altijd onbeantwoord. Na opzegging krijg je geen bevestiging en ze blijven facturen sturen. Absoluut vermijden!
2 jaar prima gebruik gemaakt van ze. Snel en goedkoop. Snel nog wel even benadrukken dat het erg wisselend is.
Nu ga ik verhuizen, opzeggen moet via de email.. je krijgt alleen nooit reactie. Bellen levert de reactie op we bellen je terug.
Jammer dat het zo moeit eindigen.
Kom er net achter dat er zeer onregelmatig wordt afgeschreven van mijn rekening. Soms na 5 of 6 weken, maar soms al na twee weken. Houd dus in de gaten dat er niet meer dan 12 x per jaar wordt afgeschreven.
Ik heb al enkele weken geen internet. Jonaz laat niets van zich horen. Het is een schandaal. Ik overweeg juridische stappen. Tegenover betaling staat immers geen levering. Als mensen mee willen doen met juridische procedure, laat het weten, dan doen we het collectief
Reacties
Het is onmogelijk om een factuur via te mail te krijgen, Klantenservice moet de vraag doorzetten naar de administratie en dan hoor je niks meer, niet via telefoon niet via mail.
Na weken nog geen enkele reactie over de planning van de nieuwe aansluiting. Helpdesk is een call desk die ervoor zullen zorgen "dat u binnen 24 uur wordt teruggebeld". Niet dus. Nummer 088-1010700 zou klachtenlijn moeten zijn, die constant bezet is.
Advies: GEEN ZAKEN MEE DOEN!
Zoals eigenlijk iedereen al omschrijft... Jonaz is een aanfluiting! Zo snel alles staat zodra je het abonnement afsluit, zo traag als dikke stront zijn ze bereidt je fatsoenlijk te woord te staan. Beloftes over terugbellen worden niet waar gemaakt... Met de meest simpele vragen of wijzigingen zijn ze niet thuis. Snelheden van 1000 mbit zijn maar 300 mbit als je geluk hebt. Om te janken...!!
Vroeger (2 jaar geleden) rechtstreeks contact met een vriendelijke helpdesk. Dit is tegenwoordig 180 graden gedraaid; nu een callcenter die enkel berichten doorstuurt... zeggen ze.
Vrijdagochtend storing in intenetverbinding: Vrij (2x), zat (2x), ma, di, wo, do gebeld. Iedere keer wordt een "melding" gemaakt. Men "mag" niet doorverbinden naar iemand met technische kennis of uberhaupt het maken van een afspraak. Ook niet na aandringen. Mailen helpt ook niet.
Er wordt gewoon niet gereageerd!
Er is geen direct nummer naar Jonaz, enkel een vage helpdesk zonder verstand van zaken!
Mailen helpt ook niet!
Zonde zonde zonde!
Laat u niet verleiden door de snelheden, die zijn in praktijk rond de 300Mbit.
Denkt u aan een abonnement? Verwacht dan tegenwoordig geen enkele mogelijkheid tot contact / geen enkele service.
Mijn advies: goedkoop maar bij problemen zit je dagen zo niet weken zonder internet. Doe dit niet.