Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vergelijk alle deals
Vergelijk alle
Black Friday
deals
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 10.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Jonaz

Lees reviews en ervaringen over Jonaz

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Jonaz geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Jonaz. Is Jonaz je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2018

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Jonaz zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 8 /10
    Aanrader? Misschien
    Van den brink op 19-12-2018 om 12:37
    Minder dan 1 jaar klant
    Was goede tijd bij jullie helaas weinig zender aan bod
    Pluspunten
    • Wij hebben goede ervaring met Jonaz ,was er wat bellen, en kwam er een monteur langs die het op loste .wij gaan weg ,van wege weinig zender aan bod .verder prima
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Claudia Geubel op 22-11-2018 om 09:13
    Klant geweest
    Prima provider totdat je met de administratie te maken krijgt. Als ondernemer kreeg ik nooit facturen, altijd moest ik erachteraan. Op een gegeven moment was ik het beu en zegde ik op. Dan begint de ellende pas echt, ze blijven gewoon incasseren. Bellen, mailen, aangetekende brief, weer bellen en nog een keer mailen: niks helpt, je komt niet meer van ze af. De automatische incasso heb ik op aanraden van mijn bank ingetrokken, maar ik krijg nog steeds bericht van de bank dat ze het weer proberen.
    Mijn advies: begin er niet aan!
    Pluspunten
    • Stabiel internet
    Verbeterpunten
    • Administratie is een zooitje en als je ze erop aanspreekt weten ze van niks of willen ze er niet op ingaan. Krijg niet de indruk dat ze daar wat aan willen doen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jan-Willem op 28-9-2018 om 12:08
    Langer dan 1 jaar klant
    Zolang het werkt is het prima. Als er een probleem is, of je om een andere reden contact wilt hebben is het een ramp. Jonaz is volkomen onbereikbaar. Beste geval krijg je iemand in een callcenter te pakken die niets anders kan dan beloven dat je wordt teruggebeld, wat nooit gebeurt. Email blijft ook altijd onbeantwoord. Na opzegging krijg je geen bevestiging en ze blijven facturen sturen. Absoluut vermijden!
    Pluspunten
    • Als het werkt heb je snel internet voor een lage prijs.
    Verbeterpunten
    • Volkomen onbetrouwbaar en onbereikbaar bedrijf.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Henk op 19-8-2018 om 15:51
    Langer dan 1 jaar klant
    2 jaar prima gebruik gemaakt van ze. Snel en goedkoop. Snel nog wel even benadrukken dat het erg wisselend is.

    Nu ga ik verhuizen, opzeggen moet via de email.. je krijgt alleen nooit reactie. Bellen levert de reactie op we bellen je terug.

    Jammer dat het zo moeit eindigen.
    Pluspunten
    • Goedkoop
    Verbeterpunten
    • Stabiele verbinding
    • Klantenservice
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Luc van der Meer op 15-8-2018 om 12:16
    Langer dan 1 jaar klant
    Kom er net achter dat er zeer onregelmatig wordt afgeschreven van mijn rekening. Soms na 5 of 6 weken, maar soms al na twee weken. Houd dus in de gaten dat er niet meer dan 12 x per jaar wordt afgeschreven.
    Pluspunten
    • Inmiddels geen meer
    Verbeterpunten
    • Klantenservice
    • Factureren
  • Gerard op 5-8-2018 om 15:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb al enkele weken geen internet. Jonaz laat niets van zich horen. Het is een schandaal. Ik overweeg juridische stappen. Tegenover betaling staat immers geen levering. Als mensen mee willen doen met juridische procedure, laat het weten, dan doen we het collectief
    Verbeterpunten
    • Advies: GA NIET MET JONAZ IN ZEE!!!
    Reacties
    Henk Jan op 10-8-2018 om 08:09
    Zeer eens met dit advies! Jonaz heeft zijn zaken niet op orde. Als alles werkt is er geen probleem, maar als er problemen zijn worden deze niet opgelost! Klantenservice is alleen maar een buffer om ontevreden klanten om de tuin te leiden. Je kunt nog proberen om direct contact te leggen met de directeur; Willem-Jan Tanis. De heer Tanis zegt dat hij contact met klanten belangrijk vindt. Het blijkt uit niets. Mijn vermoeden is dat hij zijn aandelen snel zal verkopen voordat Jonaz failliet gaat.
  • Beoordeling: 6 /10
    Aanrader? Misschien
    Linda Stoel op 27-7-2018 om 09:57
    Minder dan 1 jaar klant
    Het is onmogelijk om een factuur via te mail te krijgen, Klantenservice moet de vraag doorzetten naar de administratie en dan hoor je niks meer, niet via telefoon niet via mail.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    H.K. op 27-7-2018 om 09:33
    Geen klant
    Na weken nog geen enkele reactie over de planning van de nieuwe aansluiting. Helpdesk is een call desk die ervoor zullen zorgen "dat u binnen 24 uur wordt teruggebeld". Niet dus. Nummer 088-1010700 zou klachtenlijn moeten zijn, die constant bezet is.

    Advies: GEEN ZAKEN MEE DOEN!
    Pluspunten
    • Prijs
    Verbeterpunten
    • Na weken nog geen enkele reactie over de planning van de nieuwe aansluiting.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    K. op 25-7-2018 om 22:25
    Minder dan 1 jaar klant
    Zoals eigenlijk iedereen al omschrijft... Jonaz is een aanfluiting! Zo snel alles staat zodra je het abonnement afsluit, zo traag als dikke stront zijn ze bereidt je fatsoenlijk te woord te staan. Beloftes over terugbellen worden niet waar gemaakt... Met de meest simpele vragen of wijzigingen zijn ze niet thuis. Snelheden van 1000 mbit zijn maar 300 mbit als je geluk hebt. Om te janken...!!
    Pluspunten
    • Prijs
    Verbeterpunten
    • Communicatie/Service/Garantie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Matthijs op 19-7-2018 om 13:32
    Langer dan 1 jaar klant
    Vroeger (2 jaar geleden) rechtstreeks contact met een vriendelijke helpdesk. Dit is tegenwoordig 180 graden gedraaid; nu een callcenter die enkel berichten doorstuurt... zeggen ze.

    Vrijdagochtend storing in intenetverbinding: Vrij (2x), zat (2x), ma, di, wo, do gebeld. Iedere keer wordt een "melding" gemaakt. Men "mag" niet doorverbinden naar iemand met technische kennis of uberhaupt het maken van een afspraak. Ook niet na aandringen. Mailen helpt ook niet.

    Er wordt gewoon niet gereageerd!

    Er is geen direct nummer naar Jonaz, enkel een vage helpdesk zonder verstand van zaken!

    Mailen helpt ook niet!

    Zonde zonde zonde!

    Laat u niet verleiden door de snelheden, die zijn in praktijk rond de 300Mbit.

    Denkt u aan een abonnement? Verwacht dan tegenwoordig geen enkele mogelijkheid tot contact / geen enkele service.

    Mijn advies: goedkoop maar bij problemen zit je dagen zo niet weken zonder internet. Doe dit niet.
    Pluspunten
    • Wanneer alles werkt is het tv signaal via coax best ok. Snelheid is niet volgens 'reclame' maar zeker niet onaardig.
    Verbeterpunten
    • - Geen enkele mogelijkheid tot contact met een "help"desk enkel een callcenter zoals zovelen zonder inhoudelijke kennis.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie