Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
NLE

Review en beoordeling NLE

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over NLE geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over NLE. Is NLE je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Mos op 12-9-2019 om 13:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Zelfs als je 2 maanden geleden je abonnement hebt opgezegd ( na 1 jaar contract) en je al een tijdje bij een andere provider zit blijven ze geld afschrijven van je bank rekening waarna je weer achter ze aan moet zitten en je tijd verloren gaat aan ergenis. Bleek dat mijn abobbement wel te zijn opgezegd maar niet in het systeem en er als eind datum 9999 stond. Het teveel geeinde abonnementskosten werden tussen 4 en 6 weken terug gestort.
    Persoonlijk en niet door klantenservice zijn vaak jonge meisjes die geen rechten hebben. Senioren, leiding gevenden zitten vaak verstopt achter deze dames die je nooit te spreken krijgt.
    Pluspunten
    • Internet only van kpn
    Verbeterpunten
    • Communicatie, klantcontact, technosche kennis, administratie, facturering
  • Beoordeling: 3 /10
    Sarah op 21-8-2019 om 11:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Ze laten je rustig 2 weken zonder tv zitten. Na meerdere telefoontjes, nog steeds geen oplossing. Ze weten niet hoe het komt, aan de router lag het ook niet. Maar je moet wel de volle maand betalen!

    En over de wacht tijden van de telefoon nog niet te spreken. Ze laten je rustig 50 minuten tot bijna 2 uur!! Ja echt, bijna 2 uur wachten. Ik heb ook een klacht in gediend maar ze doen er niks mee. Niet eens een excuses.
    Verbeterpunten
    • Klanten serieus nemen, en misschien een aantal mensen meer aan nemen voor de telefoon centrale. Want dit slaat echt alles.
    Reacties
    Kitty op 27-8-2019 om 10:39
    Heb ook veel ervaring met dat lange wachtijd voor je de juiste persoon aan de lijn krijg n een beetje verstand van zaken heeft. Werken r maar weinig na mijn idee. En als ze uberhoud opnemen of lijn valt na bij uur totaal weg met verkeerde door verbinding van een medewerker n kan je op nieuw beginnen .Of je word van kassie naar de muur gestuurd...maar wel de volle mep betalen . Nu weer zoveelste keer de zelfde storing bijna alles werkt behalve tv .blijft na dik 3 uur van alles geprobeert gedaan ook wat onlijn sraat masr helaas nopus. nog op code 301 pfff.... gaan we weer bellen .weer kassa voor ze .zucht.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees van keulen op 14-8-2019 om 11:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechter kan niet. Niets leveren en volle bak betalen.Ze reageren nergens op . zelfs Geschillencommisie en consumentenbond erop.Word net weer geld afgeschreven en geen idee waarvoor!Geen monteur gehad en totaal niets geleverd het bedrag loopt nu naar 1300€Kijk uit mensen je word geplukt.
    Pluspunten
    • Geen pluspunten helemaal niets
    Verbeterpunten
    • Goedkoop is duurkoop. ga naar Ziggo!
  • Beoordeling: 2 /10
    Remco Folkerts op 14-8-2019 om 07:10
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet en tv verbinding vallen voortdurend weg. Herstarten e.d. werkt niet. Contact is moeilijk.
    Pluspunten
    • Modem op juiste adres geleverd.
    Verbeterpunten
    • Website en persoonlijke login.
  • Beoordeling: 10 /10
    Thomas op 13-8-2019 om 10:52
    Minder dan 1 jaar klant
    Alles doet het, beter dan Ziggo. Zeer snel internet (via glasvezel), werkt met dezelfde aparatuur als KPN
    Pluspunten
    • + snel internet
    • + tv apparatuur werkt fijn
    • + gratis wifi repeater
    Verbeterpunten
    • - wachtrij klantenservice
  • Beoordeling: 10 /10
    R. Brouwer op 9-8-2019 om 14:21
    Minder dan 1 jaar klant
    Overgestapt van andere provider.
    Pluspunten
    • Je wordt keurig van elke stap op de hoogte gehouden. Week van te voren installatiepakket al binnen. Laatste dag voor overstap viel om 00.30 uur de TV van de oude provider uit. TV app van NLEx geinstalleerd en het werkte al. Volgende morgen rest geinstalleerd en geen enkel probleem ervaren.
    Verbeterpunten
    • Zou het echt niet weten.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees op 8-8-2019 om 01:01
    Minder dan 1 jaar klant
    Pakket maand te laat,monteur komt niet opdagen
    Pluspunten
    • Nooit iets geleverd en moet nu voor een jaar betalen.ook het pakket dat ik retour heb gestuurd. Over de 1000 euro!!!!
    Verbeterpunten
    • Alles maar dan ook alles.
    • 1 grote NACHTMERRIE.
    • Al 4 maanden geen tv of internet.
  • Beoordeling: 5 /10
    Helena op 2-8-2019 om 01:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Elke maand valt de connectie tussen devoloset en modem weg en heb ik geen tv.
    Ik ben het aan het noteren en er zit een patroon in. 1 juni, 2 juli en nu 1 augustus heb ik weer geen tv. Wat kan er aan de hand zijn bij zo'n patroon?
    -> Lijkt een soort reset in het modem die niet goed opgepakt wordt door de devoloset.
    -> Het is onverklaarbaar dat het gemiddeld 2 dagen duurt voordat het resetten van de devoloset lukt.
    Als iemand tips heeft, hoor ik dat graag.
  • Beoordeling: 2 /10
    R Jansen op 30-7-2019 om 19:37
    Langer dan 1 jaar klant
    Het gaat goed zodra er geen veranderingen zijn maar zodra je verhuist (en dat lukt dus niet via de website mijn nle ) of een ander probleem opduikt dan krijg je dat niet meer goed.
    Ik heb NLE nog de gelegenheid gegeven om de problemen aan te pakken maar die reageerde niet. Pas nadat ik koos voor een andere energieleverancier kreeg ik een bericht waar ik niet veel mee kon. De ene mail vertelde dat ik mijn voorschotten van het nieuwe huisadres meteen terugkreeg en de andere mail vertelde dat het verrekend ging worden met het eind bedrag.
    Het koste me een boete om van NLE af te komen.
    Pluspunten
    • Je waardeert een andere energieleverancier geweldig goed
    Verbeterpunten
    • Alles. De service. Terugreageren. Daden stellen
  • Beoordeling: 3 /10
    Jaap Winkels op 29-7-2019 om 17:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik wordt vanaf 1 augustus 2019 klant bij NLEx het gaat nu al weer fout en ze liegen alles aan elkaar ze, komen de afspraken niet naar wat ze aanbieden in het contract ze scheven dingen in het contract! Het gaat om een tweede ontvanger wat ze in het contact heb gezet om deze mee te leveren mooi niet! Ik moet deze er bijkopen want wij hebben niets fout gedaan!!
    Pluspunten
    • Eerlijk blijven en niet het contract aan passen bij jullie eigen en zegen dat hebben wij er niet in staan!!
    Verbeterpunten
    • Niet liegen tegen de klant..
    • Klant gelijk geven als NLEx een fout heb gemaakt..
    • NLEx moet voor de fouten uit komen als deze door hun eigen zijn gemaakt...

Navigatie