Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
NLE

Review en beoordeling NLE

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over NLE geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over NLE. Is NLE je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Sonyaa Achyilova op 18-7-2019 om 10:44
    Minder dan 1 jaar klant
    Sonya
    Ze zijn nooit bereikbaar. Afgelopen 3 maanden heb ik vele malen gebeld. Ook heb ik ze per e mail benaderd en werd gezegd binnen 4 werkdagen zou ze contact met mij opnemen. Helaas niet gebeurt. Enige wat ze doen is afschrijven van je rekening en soms ook dubbel. Oplichters
    Pluspunten
    • GEEN
    Verbeterpunten
    • Wees eerlijk en klantvriendelijk. Neem op of bel terug wanneer klant om vraagt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees op 9-7-2019 om 23:47
    Minder dan 1 jaar klant
    Op 1 mei gevraagd kan ik binnen een week naar nlex en dat er dan monteur komt om aan te sluiten. Jazeker geen probleem.
    Mooi. Dus niet. Krijg ik mail met totaal verkeerde datums.Bellen lukt niet mail krijg ik na 2 weken bericht.
    Nu 1 maand zonder tv of internet en tel.
    Krijg ik de datum 24 juni pfft.ok nou dag vrij genomen en ik de hele dag wachten want monteur kon ook bellen als hij er bijna was.
    Net voor 6 uur pakket gepakt en brief erop gedaan en alles per direct retour.
    En gevraagd om mijn dag te vergoeden.
    20 x gemaild om op te zeggen, want dan bestond het nr niet en dan wachttijd van 1.5 uur.Ze trekken gewoon gelijk eruit lijkt het wel. Nu 2 maanden zonder internet/tv/tel.Ik Ziggo gebeld en aangesloten, krijg ik plots mail van nlex gelukt veel plezier met uw aansluiting u kunt afspraak maken met monteur.
    En tegelijkertijd geen tv of internet van Ziggo meer want dat had nlex weer afgezegd bij hun nadat ik had gezegd dat ik bij Ziggo zat. Nu krijg ik de ene na de andere mail van incasso s en verhogingen en dat ik voor 1 of 2 jaar lang moet betalen omdat de 14 dagen verlopen zijn. Ik heb nooit iets gehad van hun. Loop met hartkloppingen want kan niets meer thuis kwa internet en alleen de stress al van dit bedrijf.Als je lid word per direct reactie,bellen of mailen reageren ze niet op. Nu in 1 week 36 mails van betalen zul je en dreigen met incassobureau en verhogingen.
    Ik word flink onder druk gezet en bedreigd.Weet niet wat ik moet doen want niets helpt. Doe het niet dit is een malafide bedrijf en begint echt op afpersing en oplichting te lijken. En dat voor een paar euro. Mensonwaardig en ijskoud gaan ze over lijken. U bent gewaarschuwd.ik houd u op de hoogte. GROET KEES
    Pluspunten
    • Helemaal niets. Zeer maar ook zeer slecht bedrijf wat over de lijken heen banjert. Eenmaal binnen bent u zwaar de sjaak en krijgt u jarenlang spijt een ruzie met je vrouw en kinderen
    Verbeterpunten
    • Ga falliet dat bespaart zoveel mensen alle ellende die jullie veroorzaken.
    • Wat een verschrikking dit bedrijf.
  • Beoordeling: 1 /10
    Saskia Holleman op 9-7-2019 om 11:24
    Minder dan 1 jaar klant
    DOE HET NIET!

    Gister een mailtje gehad van nlex dat er overmorgen een monteur alles komt installeren, vandaag een mailtje gekregen dat ze de hele aanvraag hebben geannuleerd???
    Heb gouw mijn huidige aanbieder gebeld, kunnen we slecht praten over ziggo maar ze hebben mij en de kinderen wel uit de brand geholpen want door nlex zouden we v.a morgen zonder tv en internet zitten
    Ziggo heeft mij gecompenseerd, + de reden dat ik überhaupt op wilde stappen opgelost ik betaal hier iets meer maar zonder verdere gezeik
    Bij nlex word je niet over alles geinformeerd zoals dat je daar akkoord gaat met een 2 jarig abonnement ipv 1 jaar en ik moest vooraf mijn eerste maand bedrag betalen maar ik was hierover niet ingelicht, maar ik ben achteraf toch blij dat t zo is gelopen nu ik hier alle slechte reviews heb gelezen
    Pluspunten
    • Ga naar ziggo
    Verbeterpunten
    • Ga naar ziggo
  • Beoordeling: 1 /10
    Carola op 9-7-2019 om 08:48
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slecht, veel te duur en telefonisch nooit te bereiken. Zelfs om 08.30 uur sta je de rest van de dag in de wacht.
    Pluspunten
    • Niks is goed
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Helena op 2-7-2019 om 23:11
    Minder dan 1 jaar klant
    Gemiddeld elke maand storing. Duurt 2 dagen voordat de tv weer ontvangst heeft. NLE is geen aanrader. Nog nooit zoveel storing bij een provider gehad.
  • Beoordeling: 1 /10
    kees keulen op 1-7-2019 om 20:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Doe het niet. Zeer slecht en komen afspraken niet na.
    Zelfs de installateur kwam niet opdagen en dus geen internet of tv of tel.
    Dus gelijk opgezegd dezelfde dag maar al dagen aan bellen en mailen maar onbereikbaar. En na 14 dagen plots bericht dat de proef is verlopen van 14 dagen en dat je een voor een jaar lang moet betalen terwijl ik nooit iets heb ontvangen of geleverd is
    Pluspunten
    • Totaal geen pluspunten.
    • Is echt oplichting op deze manier
    Verbeterpunten
    • Zo snel mogelijk failliet gaan.
    • Zo'n slecht als het water diep is.
    • En dat in deze tijd.
    • Hoop dat de waakhond snel ingrijpt voor dat er nog meer gedupeerden bijkomen
  • Beoordeling: 2 /10
    Alinda Van Moolenbroek op 28-6-2019 om 23:09
    Minder dan 1 jaar klant
    Helaas geen aanrader. Bellen met scherpe aanbiedingen, je denkt het is wat. En na meerdere malen gevraagd te hebben achteraf geen hoge kosten te ontvangen,, beloven geen kosten achteraf op de jaarnota.. Maar het is niets wat het lijkt! Jaarnota binnen en wie kan er betalen?? 😡
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Doe geen aanbiedingen of beloftes die niet waargemaakt kunnen worden!
  • Beoordeling: 1 /10
    Stam op 19-6-2019 om 19:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Vrijwel om de 3 minuten storing
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Th. V op 11-6-2019 om 11:27
    Klant geweest
    Trap er NIET IN. Te duur, maar met uitstekende afdeling Kundenabwehr. Prijzen worden met grote stappen verhoogd, teruggestuurde spullen niet verwerkt. Trap er NIET IN!
    Pluspunten
    • Ze gebruiken KPN producten
    Verbeterpunten
    • Alles!
  • Beoordeling: 4 /10
    Bert op 6-6-2019 om 19:53
    Langer dan 1 jaar klant
    Omdat ik net op heb gezegd bij hun
    Verbeterpunten
    • Blijf eerlijk ook als je op hebt gezegd en kloot niet net klanten

Navigatie