
Solcon reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Solcon geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Solcon. Is Solcon je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Solcon
- Geen enkele hebben alleen maar een blamages meegemaakt met dit bedrijf!
- Back office deze functioneerd niet!
- Internet leveren
- Internet snelheid waar je voor betaald leveren
- Facturen maken
- Afspraken nakomen
- Abonnementen afsluiten
- Abonnementen stopzetten
- Terug bellen
- Afspraken nakomen
- Historie lezen dossier lezen
- Geen
- Op de goede tijd de opname starten
- Op het moment zie ik geen pluspunt, na zolang niks te kunnen.
- Houdt mensen op de hoogte vanuit jullie, zodat ze niet elkedag aan de foon hoeven te hangen.
- Geen
- Doe wat aan je klantenservice en luister naar de klanten.
- Geen
- Heb vanaf begin de Solcon tv app op…
- Heb vanaf begin de Solcon tv app op beide tv's geïnstalleerd, werkt perfect, geen draden en ook geen tv ontvanger. Maar vandaag een storing en bel Solcon, krijg ik te horen om de app van mijn tv te verwijderen en opnieuw te installeren!?!? Geef ik zelfs nog aan dat ik dat niet geloof en niet klopt maar doe het toch want degene aan de telefoon heeft er meer verstand van en geeft aan dat ie na opnieuw app er op te zetten ie werkt. Nu app er af gehaald wordt door Solcon het niet meer ondersteund om app op tv te installeren. Bel direct weer naar Solcon wat hier aan de hand is? Krijg ik ye horen dat Solcon eigenlijk de app niet accepteerde op tv?!?!?! Op andere tv staat de app gewoon nog en storing is verholpen en app werkt en kan daar gewoon tv op kijken. Op tv in woonkamer waar ik de app verwijderd heb kan je niet meer de app er op zetten. Wat een onzin en vooral van diegene die advies gaf om app er af te halen. Zodra abonnement stopt stap ik direct over.
- Stabiele internet snelheid en goede technische helpdesk.
- Wat wel jammer is dat ik voor het Solcon abonnement meer moet betalen omdat ik op de glasvezel van Deltafiber zit. Op de glasvezel van KPNnetwerk of Glaspoort is Solcon goedkoper met hetzelfde abonnement.
- Tevens vind ik het televisie product behoorlijk ouderwets. Geen apps op de televisie ontvanger en ook geen Blutooth afstandsbediening.
- Goed kunnen liegen en smoesjes verzinnen
- Terug bellen als dat beloofd.
- Aansluitingen beter regelen met kpn
- De telefoon opnemen
- Mensen minder kleineren of uitschelden.
- Geen
- Alles
Kunnen niks
Wat een dom bedrijf is dit.
Wij zouden vanaf 18april internet krijgen na veel vuldoge telefoontje kregen we dit pas na eind mei begin juni.
We hadden hoge snelheden met internet, niks hoog steame van serie duurde soms langer als een minuut.
Vervolgens werden we abrupt afgesloten. Was een foutje. Dus weer gebeld nou dan sluiten we een nieuw abonnement af, want vorige abonnement was gestopt. Kregen we vervolgens een factuur van 2 abonnementen? Weer gebeld geen idee wat er gebeurd is, maar we zetten een abonnement stop. Een week later weer geen internet. Kijken op de website staat er dat er een stroomstoring is. 24u later toch maar weer bellen, wat blijkt is weer ons abonnement afgesloten. Of we willen vernieuwen? Wat denk je zelf? Heb uren met jullie aan de telefoon gezeten en dan maanden later sluiten jullie me weer af. Gevraagd wat ze wel kunnen binnen dit bedrijf? Volgende kunnen ze iig niet;
- internet leveren
- internetsnelheden waar je boor betaald leveren.
- facturen maken
- internet aansluiten —>afsluiten kunnen ze heel goed.
- terug bellen ( meerdere malen terugbek verzoek weggelegd, 1x gebeld)
- communiceren- de back office kan niks!
- lezen van de historie
- klanten tegemoet komen.
- internet aansluiten
Ik ben klaar met dit bedrijf en wij gaan naar Delta.
Slechte service.
Bij opnemen programma's bij bv Belgische zenders beginnen ze altijd te laat waardoor je een groot gedeelte van het programma mist.
Klantenservice minstens 32 minuten wachten aan de telefoon .
En dat voor 70 euro per maand
Ik zit al bijna 3 weken zonder WiFi, internet, tv. Elke dag bel ik hoe het ervoor staat. Elke keer het zelfde verhaal, we zijn er mee bezig, ik wordt nergens van op de hoogte gehouden, waardoor ik dus zelf steeds belt.
Sommige van de klanten service zijn vriendelijk. Maar ook niet allemaal, dan krijg je een waardeloos gesprek.
Afg 3jaar regelmatig problemen gehad.
Ik denk er zeker over na om weggegaan
Goede vriendelijke klantenservice en heb de afgelopen jaren geen enkel probleem gehad met het internet!
Slechtste internet provider waar ik maanden zit te stoeien met slecht internet. Bij klantenservice werken niet behulpzame mensen die het beter weten. Arrogant en niet oplossingsgericht. Je betaalt veel voor niets. Nooit meer Solcon.
Al ruim 3 weken zit ik zonder internet/tv/bellen ondanks overstapservice
Medewerkers aan de telefoon en op de mail zijn vriendelijk en begripvol. Ze snappen het probleem en zeggen hun best te doen dit op te lossen.
Maar er gebeurt helemaal niks!!!!
Eind september nieuw abonnement afgesloten met overstapservice. Inmiddels is het 4 december en zit ik al vanaf 8 november zonder internet, tv en vast bellen
Meerdere malen contact gehad met Solcon per telefoon en per mail. Al enkele weken krijg ik het antwoord dat de vraag bij Delta Fiber Netwerk ligt en dat ze wachten op een terugkoppeling van hen. Ook contact gehad met Delta Fiber Netwerk. Zij verwijzen naar Solcon.
Kastje naar de muur verhaal
Je komt geen stap verder
Spijt als haar op mijn hoofd.
Prima klantenservice. Heb net voor het een jaar verlengd met een kleine maandelijkse korting.
Een fijne Fritzbox wordt in bruikleen geleverd.
Zeer slecht bedrijf. Liegen en bedriegen. Klant de schuld geven van alles terwijl ze zelf letterlijk niets hebben gedaan om de aansluiting mogelijk te maken. Medewerker van scolcon zei dat ik door de stront kon zakken en dat ik een waardeloos persoon. Op deze manier gaan ze met je om alles je ze de waarheid verteld. Doe geen zaken met Solcon
Oplichters
Ze laten je een nieuw contract afsluiten als je alleen een naam wilt wijzigen
Kunnen ze niet handmatig doen: kan niet in hun systeem ( lees willen ze niet)
En als je dan dat contract weer op wil zeggen ( zoals besproken) kan dat opeens niet.
In de tussentijd sluiten ze je ook opeens een aantal dagen af.
En na dik een jaar mailen krijg je als antwoord; klantenservice bellen.
Krijg je zo’n jong ding aan de lijn met een gillende baby op de achtergrond
Wat een afgang is solcon