Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Tele2

Review en beoordeling Tele2

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Tele2 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Tele2. Is Tele2 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Mario op 6-10-2020 om 16:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet weinig te klagen, maar tv is al 10jaar niks. Vooral de gemistafdeling doet t meeste tijd niet, waarvoor ik eigenlijk abbonoment ben aangegaan bij hun. Enkel excuses en zogenaamde meldingen die dan worden gedaan daarover, maar beter worden doet t niet. Regelmatig storing en modum resetten paar keer in de week. En maar afwachten of je programmas echt kunt terugkijken, want meestal laad t niet of staan ze helemaal niet in t menu. Als je daar dan over klaagt, doen ze net of jij de enige of de eerste bent die daar over klaagt. Terwijl internet vol staat met mensen die dat t zelfde ervaren
    Verbeterpunten
    • Mensen niet aan t lijntje houden die gewoon een prettige verbinding willen, maar eerlijk zijn dat hun tv service niet te best is
  • Beoordeling: 1 /10
    PhiL: op 16-9-2020 om 08:09
    Langer dan 1 jaar klant
    Vier jaar geleden was Tele2 goed voor mij. Snelheidsbelofte altijd nagekomen. In de daaropvolgende jaren een geleidelijke afwaardering, aanvankelijk nauwelijks merkbaar. Een jaar terug zou ik een nieuwe modem krijgen, niks van gekomen. Nu, na vier jaar abo in Q3 / 2020, bleef de uploadsnelheid op max. Gem. 0.1Mbs, een beetje zoals de 28k8 uit de jaren negentig dial-up era, en zeer frequente uitval. Ik kon geen contact opnemen met Tele2 via e-mail en bewijsbijlagen sturen. Bij FB moest ik mijn persoonlijke gegevens achterlaten in de openbare chat die ik weigerde, bij Twitter kreeg ik geen antwoord, hun virtuele assist is een babyspeelgoed en hun eigen klanten service telefoon is de hele dag bezet. Dus besloot ik te stoppen met Tele2 en door te gaan naar een duurdere en eersteklas provider met wie ik contact kan opnemen op de manier die ik nodig heb. Adios Tele2.
  • Beoordeling: 1 /10
    Louisa op 10-8-2020 om 16:18
    Klant geweest
    Mijn abonnement internet en tv na een jaar vol ergernissen, slecht wifibereik. Geen tv. Storing dit en storing dat, opgezegd op 25 mei. Op 4 juni eindelijk bericht terug dat mijn opzegging was ontvangen. Met de maand opzegtermijn zou mijn abonnement dus 4 juli eindigen. ( eigenlijk 25 juni is mijn mening) maar voorruit. Vervolgens krijg ik 13 juli bericht dat mijn contract per die dag is beëindigd en moet ik tot 13 juli dus ook betalen volgens tele 2. Al met al bijna 2 maand opzegtermijn dus ipv 1 maand. Treurig en in mijn ogen riekt het naar oplichterij!
  • Beoordeling: 1 /10
    Hans sen op 27-2-2020 om 20:41
    Langer dan 1 jaar klant
    Nooit meer Tele2 voor mij!!! Na een betaling-achterstand waardoor ik meerdere malen heb aangegeven dat ik een andere betaaldatum wil. Heeft Tele2 mij gelijk naar de incasso gestuurd. Na telefonisch contact en geholpen door 2 waardeloze medewerkers heb ik besloten om weg te gaan bij tele2, en dit na 15 jaar !! Internet is slecht, service is slecht. Letterlijk alles is slecht! Vooral de mensen die ze achter zo een lijn plaatsten. Ik hoorde alleen maar yes, yes, yes, excuses. Alsof je met je vriend praat. Dat ge yes yes mag je ergens anders doen.
    Pluspunten
    • Geen enkel pluspunt
    Verbeterpunten
    • Internet, klantvriendelijkheid, professionaliteit .
  • Beoordeling: 1 /10
    W Maharadjdin op 20-11-2019 om 16:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb 64 euro betaald aan incasso buro, omdat zeggen als je al opgezegd hebt vallen we u niet meet lastig met mails etcetera , maar sturen openstaande rekeningen direkt door naar de incassoburo.
    Zonder dat ik op de hoogte word gesteld. Beleid van tele 2.
    Mag dit wettelijk.
    Weten andere klanten dit.
    De 6 die ik gesproken had wisten dit ook niet. Soort van straf, omdat je opgezegd heb.

    Hoe krijg ik dit op facebook en internet.
    Geen enkel klant weet dat en ik hoor het ook voor het eerst
    Verbeterpunten
    • Transparant zijn.
  • Beoordeling: 1 /10
    Geen geen geen
    Pluspunten
    • Absoluut geen
    Verbeterpunten
    • Vanaf afgelopen maandag al zonder tv en internet na een storing Tele2.Vanaf maandag al aan het bellen .Totaal 7 uur aan de telefoon geweest met deze provider.Ze geven KPN de schuld die een update heeft uitgevoerd.Zwak ,ik heb een contract bij Tele2 niet bij KPN.Nu bij laatste gesprek Tele2 hebben ze mij gemeld dat aankomende maandag een monteur buitendienst het gaat oplossen in de kast buiten.Dan ben ik al 8 dagen zonder tv en internet.Mijn advies word geen klant bij Tele2 ,Ik zelf ga hard op zoek naar een andere provider die een storing als deze dezelfde dag oplost!
  • Beoordeling: 3 /10
    Tina op 1-10-2019 om 11:26
    Langer dan 1 jaar klant
    Jammer zeg. De overstap van het ene inter net thuis Abonnement naar het andere -beide van Tele2- leek zo soepel te gaan. Ik kreeg een mooie brief waarin aangegeven is dat de wijziging s avonds zou plaatsvinden. Als zzp vind ik dat fijn! Helaas.. om 9 uur s ochtends ligt het internet eruit en niemand bij Tele2 kan er iets aan doen of iets toezeggen . Dat gaat mij klanten kosten en Tele2 wellicht ook !
    Verbeterpunten
    • Maak van een probleem, geen probleem van de klant en wees eerlijk.
  • Beoordeling: 3 /10
    Hans op 23-8-2019 om 09:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb televisie en internet van Tele2. Televisie valt wat tegen. Terug kijken kan niet, beeld is ook niet altijd optimaal. Het tv kastje wordt erg warm en moet vaak van het stroom af. Internet is als het het doet wel oké. Maar als er wat fout gaat dan ben je de sjaak. Voordat je wordt geholpen mag er 24 uur overheen gaan blijkbaar. 'Morgen bellen we u terug'. Als het internet eruit ligt moet je mazzel hebben dat er technische dienst is die iets wil doen. Ik werk vaak thuis en zit hier niet op te wachten. Goedkoop is helaas weer duurkoop.
    Pluspunten
    • Als alles werkt dan ben je wel goedkoop uit.
    Verbeterpunten
    • Zorg voor mensen die stand by diensten draaien zodat er ook 's avonds na 20:00 wordt gewerkt als het internet eruit ligt. Oh, en huur mensen in die met meer kennis en ervaring om eventuele problemen snel op te kunnen lossen, ipv. prutsers.
  • Beoordeling: 1 /10
    Sam op 16-7-2019 om 00:53
    Klant geweest
    Provider Tele2 is al jaren lang slecht met klanten onvriendelijkheid, smoes beloofte blijven spelen.
    Pluspunten
    • Geen pluspunt voor, Tele2 maken veel klanten stress, onteverden, piekkeren.
    Verbeterpunten
    • Klantvriendelijk, goed luisteren oren, belooft is BELOOFT, geen smoes maken, niemand betaald geen 1 cent tekort, daarom doet verdomme jullie goed werken blijven om de klanten blij maken ,,,,, klanten zoeken altijd goed provider.,,,,,,of willen jullie provider Tele2 failliet, dat zijn jullie eigen vragen en werken ???
  • Beoordeling: 1 /10
    Pieter van Tiel op 4-7-2019 om 21:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Overgestapt naar tele2. Operationeel vanaf 5 mei j.l. Geconstateerd dat de geleverde tv ontvanger een gebruikte was. Vele telefoontjes gevoerd met tele2 en gemeld dat de tv aansluiting niet werkte. Op 25 juni j.l. een monteur van tele2. Deze kwam al met een nieuwe tv ontvanger aan en constateerde dat de geleverde tv ontvanger inderdaad defect was. Na vervanging werkte de tv prima. Zowel beneden als boven. Omdat tele2 klantenservice in één van de gesprekken bevestigde dat ik een tweede verbindingsset nodig had voor de tweede tv heb ik een tweede set gekocht voor 50 euro. De monteur van tele2 gaf echter aan dat deze niet nodig was en dat ik die na melding bij tele2 kon terug sturen en ik mijn geld zou terug krijgen. Op 26 juni heb ik dit telefonisch besproken met de klantenservice. Deze gaf echter aan dat de termijn van 14 dagen verstreken was en dat ik de verbindingsset niet kon retourneren. Mijn verweer dat pas op 25 juni mijn eerste en tweede tv kon worden aangesloten en dat dit kwam door een defecte tv ontvanger, geleverd door tele2, kon niet op enige vorm van clementie rekenen. N.a.v bovenstaande heb ik een klacht bij tele2 ingediend. Op 3 juli j.l. ben ik door deze afdeling teruggebeld. Na ongeveer 20 minuten steggelen heb ik het gesprek maar beëindigd omdat tele2 niet bereidt was om de verbindingsset retour te nemen. Het moge duidelijk zijn dat ik tele2 bij de eerstkomende contract vervaldatum er weer uitdonderd. Een ieder zij gewaarschuwd om alert te zijn bij een abonnement van tele2.

Navigatie