Review en beoordeling Tele2

Tele2

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Tele2 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Tele2. Is Tele2 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Nicole Hoffmann Langer dan 1 jaar klant op 5-2-2019 om 18:02 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Internet werkt boven niet.
    Zeer zwak signaal.
    Ligt vaak plat.
    Extreem traag.
    Er is elke keer wel wat terwijl je wel altijd optijd betaald.
    En de service is erg slecht.
    Het is dat de prijzen erg laag zijn.
    Maar daar is ook werkelijk alles mee gezegd.
    Dus ik raad tele 2 echt af.

    • Heb ik niet ik ben ze gigantisch zat
    • Alles.
    • Betere klantenservice en lever gewoon goed aan je klanten.
    • Respecteer de klanten ook wat bij jullie ook erg ontbreekt.
  2. Ruud de Heer Minder dan 1 jaar klant op 12-1-2019 om 14:17 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al 4 maanden ellende met Tele 2.
    • Waar moet ik beginnen....
  3. Sandra Langer dan 1 jaar klant op 10-12-2018 om 19:19 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Komen niet na wat ze beloven
    • Als je klant wil worden zijn ze aardif
    • Geen goede communicatie naar de klant.
    • Heb al een hele tijd geen televisie.
    • Medewerkers zeggen verschillende dingen.
  4. Valerie Etnel op 13-11-2018 om 11:14 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mij een abonnement laten betalen die ik nooiiiiit heb afgesloten!! Proces verbaal opgestuurd over id-fraude en diefstal en tig andere gegevens!! En wat zeggen ze??? Dat ik ‘gewoon’ moet betalen!! 🤬🤬🤬🤬 DIEVEN ZIJN JULLIE!!! Ohhh en ook nog m’n berichten verwijderen en mij blokkeren op FB omdat ze het probleem niet willen oplossen maar geld willen aftroggelen. Dat kunnen deze oplichters heel goed
    • Het heel bedrijf!!
  5. Fred wagenmakers Langer dan 1 jaar klant op 5-10-2018 om 17:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds 2016 klagen we over de internetsnelheid. We krijgen 5, soms 8 mb terwijl je moet betalen voor 20. Klachten worden niet beantwoord. Monteurs komen niet opdagen. Tot wel 3 keer toe. Smoes na smoes na smoes. Wat een ontzettend slecht bedrijf is dit!!!!
    • Absoluut geen.
    • Houd je aan de afspraken en behandel de klant fatsoenlijk.
  6. Never hire Tele2 Langer dan 1 jaar klant op 6-8-2018 om 14:53 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Worst internet provider ever in the world
    • all, this is pure shit
  7. Fred Post Langer dan 1 jaar klant op 3-7-2018 om 18:24 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vandaag 3 juli rond 17.00 uur weer geweldig goed en vriendelijk geholpen niets was hem teveel bedankt.
    • Kundig
    • Behulpzaam
    • Vriendelijk
    • Zou hey niet weten
  8. Broningen op 11-6-2018 om 23:32 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Kan al een jaar geen normaal gebruik maken van mijn TELE2 abonnement en geef dit ook al een jaar aan. Na lang aan het lijntje te zijn gehouden en veel testjes heb moeten doen kwam er toch echt een oplossing.

    Ik mag overstappen naar een andere provider. Jippie. Maar ho, ik moet nog wel telefoon lening betalen. Okay, prima. Maar vergoed TELE2 ook iets van de afgelopen maanden? Natuurlijk doen zij dat niet!

    Nooit meer. Nooit meer. Wegwezen. Arrogant. Ik hou echt iedereen tegen die er ook maar aan denkt!
    • Reageren, maar daar is alles mee gezegd.
    • Oplossing
    • Verantwoordelijkheid
  9. steven Langer dan 1 jaar klant op 22-5-2018 om 22:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Internet is traag heb een 40 mb internet bij hun afgesloten ik haal amper de 3. gebeld naar hun hebben ze eerst een nieuwe modem en lange kabel om gelijk met de modem in contact te komen, nog hetzelfde snelheid, monteur gestuurd bleek dat de modem die zij stuurde kapot was en de orginele modem van hun ook stuk was, monteur legde uit dat het zeer slechte modems van tele 2 zijn.
    ?Uiteindelijk is me snelheid wel beter maar nog haal ik de 40 mb bij lange na niet meer 4 mb.

    Tele 2 heeft een goede klantenservice helpen je ook waar ze kunnen, prijs is ok maar die internet snelheid pfffffff 2 a 3 mb per secs bij rrn 40 mb internet abo terwijl ik hier 104 mb kan ontvangen. Binnenkort toch overstappen ben het zat dat trage gedoe

    • klantenservice helpt je waar ze kunnen
    • internet snelheid
  10. lotte Langer dan 1 jaar klant op 23-4-2018 om 18:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Tele2 genomen voor onze nieuwe koopwoning. Waarna blijkt dat er geen irsa kabel was.
    Ik gebeld zei de medewerker dat ik zelf maar kon moest bellen voor een aansluting. Dat leek me toch niet se bedoeling. Weer gebeld dat ik dat maar raar vond. Hun bieden iets aam het doet het niet en je mag het maar uitzoeken.

    Kwam netjes een monteur langs welke dit bevestigde. Vervolgens stuk of 6 gebeld ik zou kosteloos kunnen opzeggen als de monteur de notitie had achter gelaten.

    20-4 gebeld het was geregeld de opzeggen zou in gaan.
    23-4 word ik gebeld dat er geen nottitie was en dus niet kon opzeggen.
    Moet er nogmaals een monteur langs komen om weer het te bevestigen wat monteur 1 al heeft gedaan.

    Totaal geen comunicatie tussen de medewerkers !!

    Onder tussen al 3 weken zonder internet en tv.waar we wel voor betalen. Nu opzeggen kost 260 euo. Kortom je hebt gewoon pech , totaal geen inlevingsvermogen en comunicatie.

    Was altijd heel tevreden nu niet meer..
    • Zodra ze iets kunnen verkopen den ze alles voor je
    • Geen communicatie tussen de medewerkers
    • Loze beloftes
    • Slechte klantenservice
Laad meer ervaringen