Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Tele2

Review en beoordeling Tele2

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Tele2 geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Tele2. Is Tele2 je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    W Maharadjdin op 20-11-2019 om 16:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb 64 euro betaald aan incasso buro, omdat zeggen als je al opgezegd hebt vallen we u niet meet lastig met mails etcetera , maar sturen openstaande rekeningen direkt door naar de incassoburo.
    Zonder dat ik op de hoogte word gesteld. Beleid van tele 2.
    Mag dit wettelijk.
    Weten andere klanten dit.
    De 6 die ik gesproken had wisten dit ook niet. Soort van straf, omdat je opgezegd heb.

    Hoe krijg ik dit op facebook en internet.
    Geen enkel klant weet dat en ik hoor het ook voor het eerst
    Verbeterpunten
    • Transparant zijn.
  • Beoordeling: 1 /10
    Geen geen geen
    Pluspunten
    • Absoluut geen
    Verbeterpunten
    • Vanaf afgelopen maandag al zonder tv en internet na een storing Tele2.Vanaf maandag al aan het bellen .Totaal 7 uur aan de telefoon geweest met deze provider.Ze geven KPN de schuld die een update heeft uitgevoerd.Zwak ,ik heb een contract bij Tele2 niet bij KPN.Nu bij laatste gesprek Tele2 hebben ze mij gemeld dat aankomende maandag een monteur buitendienst het gaat oplossen in de kast buiten.Dan ben ik al 8 dagen zonder tv en internet.Mijn advies word geen klant bij Tele2 ,Ik zelf ga hard op zoek naar een andere provider die een storing als deze dezelfde dag oplost!
  • Beoordeling: 3 /10
    Tina op 1-10-2019 om 11:26
    Langer dan 1 jaar klant
    Jammer zeg. De overstap van het ene inter net thuis Abonnement naar het andere -beide van Tele2- leek zo soepel te gaan. Ik kreeg een mooie brief waarin aangegeven is dat de wijziging s avonds zou plaatsvinden. Als zzp vind ik dat fijn! Helaas.. om 9 uur s ochtends ligt het internet eruit en niemand bij Tele2 kan er iets aan doen of iets toezeggen . Dat gaat mij klanten kosten en Tele2 wellicht ook !
    Verbeterpunten
    • Maak van een probleem, geen probleem van de klant en wees eerlijk.
  • Beoordeling: 3 /10
    Hans op 23-8-2019 om 09:36
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb televisie en internet van Tele2. Televisie valt wat tegen. Terug kijken kan niet, beeld is ook niet altijd optimaal. Het tv kastje wordt erg warm en moet vaak van het stroom af. Internet is als het het doet wel oké. Maar als er wat fout gaat dan ben je de sjaak. Voordat je wordt geholpen mag er 24 uur overheen gaan blijkbaar. 'Morgen bellen we u terug'. Als het internet eruit ligt moet je mazzel hebben dat er technische dienst is die iets wil doen. Ik werk vaak thuis en zit hier niet op te wachten. Goedkoop is helaas weer duurkoop.
    Pluspunten
    • Als alles werkt dan ben je wel goedkoop uit.
    Verbeterpunten
    • Zorg voor mensen die stand by diensten draaien zodat er ook 's avonds na 20:00 wordt gewerkt als het internet eruit ligt. Oh, en huur mensen in die met meer kennis en ervaring om eventuele problemen snel op te kunnen lossen, ipv. prutsers.
  • Beoordeling: 1 /10
    Sam op 16-7-2019 om 00:53
    Klant geweest
    Provider Tele2 is al jaren lang slecht met klanten onvriendelijkheid, smoes beloofte blijven spelen.
    Pluspunten
    • Geen pluspunt voor, Tele2 maken veel klanten stress, onteverden, piekkeren.
    Verbeterpunten
    • Klantvriendelijk, goed luisteren oren, belooft is BELOOFT, geen smoes maken, niemand betaald geen 1 cent tekort, daarom doet verdomme jullie goed werken blijven om de klanten blij maken ,,,,, klanten zoeken altijd goed provider.,,,,,,of willen jullie provider Tele2 failliet, dat zijn jullie eigen vragen en werken ???
  • Beoordeling: 1 /10
    Pieter van Tiel op 4-7-2019 om 21:19
    Minder dan 1 jaar klant
    Overgestapt naar tele2. Operationeel vanaf 5 mei j.l. Geconstateerd dat de geleverde tv ontvanger een gebruikte was. Vele telefoontjes gevoerd met tele2 en gemeld dat de tv aansluiting niet werkte. Op 25 juni j.l. een monteur van tele2. Deze kwam al met een nieuwe tv ontvanger aan en constateerde dat de geleverde tv ontvanger inderdaad defect was. Na vervanging werkte de tv prima. Zowel beneden als boven. Omdat tele2 klantenservice in één van de gesprekken bevestigde dat ik een tweede verbindingsset nodig had voor de tweede tv heb ik een tweede set gekocht voor 50 euro. De monteur van tele2 gaf echter aan dat deze niet nodig was en dat ik die na melding bij tele2 kon terug sturen en ik mijn geld zou terug krijgen. Op 26 juni heb ik dit telefonisch besproken met de klantenservice. Deze gaf echter aan dat de termijn van 14 dagen verstreken was en dat ik de verbindingsset niet kon retourneren. Mijn verweer dat pas op 25 juni mijn eerste en tweede tv kon worden aangesloten en dat dit kwam door een defecte tv ontvanger, geleverd door tele2, kon niet op enige vorm van clementie rekenen. N.a.v bovenstaande heb ik een klacht bij tele2 ingediend. Op 3 juli j.l. ben ik door deze afdeling teruggebeld. Na ongeveer 20 minuten steggelen heb ik het gesprek maar beëindigd omdat tele2 niet bereidt was om de verbindingsset retour te nemen. Het moge duidelijk zijn dat ik tele2 bij de eerstkomende contract vervaldatum er weer uitdonderd. Een ieder zij gewaarschuwd om alert te zijn bij een abonnement van tele2.
  • Beoordeling: 2 /10
    M Rettich op 11-6-2019 om 10:49
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet en TV helaas niet zonder problemen.
    Internet via ZTE modem (lijkt hetzelfde modem als kpn en Nlex) maar dan 30% minder snel en geen gast netwerk in te stellen.
    Tele2 heeft dus zeker niet dezelfde firmware erop zitten maar aangepast voor tele2.
    TV kastjes, 2 stuks, maar op 1 is opnemen en terugkijken mogelijk (harde schijf in kastje)
    helaas hapert het kastje iedere 2 minuten, dan valt het geluid een paar seconden weg.
    Ook regelmatig vastlopen van het tv kastje komt regelmatig voor, dan moet de stekker er uit en pas na ongeveer 45 minuten tot een uur is hij weer aan te zetten.
    Niet bepaald goed dus, zeker in vergelijking met Ziggo, kpn of NLEx (heb ik allemaal gehad)
    Pluspunten
    • Goedkoper dan andere aanbieders
    Verbeterpunten
    • kijk naar de concurrent, verbeter de tv kastjes, opnemen in de cloud en apps en dergelijke mogelijkheden.
    • Modem met volledige snelheid en niet afgeknepen en mogelijkheid tot gast netwerk zoals de concurrentie het ook bied.
  • Beoordeling: 1 /10
    oosterwijck op 10-6-2019 om 09:14
    Klant geweest
    Ga niet in zee met Tele2
    Zéér slecht bedrijf. Slechte kwaliteit. Slecht product. Geen service. Liegende medewerkers. Rekeningen kloppen niet. Misleidende advertenties. Het is onbegrijpelijk dat er steeds weer nieuwe klanten intrappen.
    Pluspunten
    • géén
    Verbeterpunten
    • niet voor verbetering vatbaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Nicole Hoffmann op 5-2-2019 om 18:02
    Langer dan 1 jaar klant
    Internet werkt boven niet.
    Zeer zwak signaal.
    Ligt vaak plat.
    Extreem traag.
    Er is elke keer wel wat terwijl je wel altijd optijd betaald.
    En de service is erg slecht.
    Het is dat de prijzen erg laag zijn.
    Maar daar is ook werkelijk alles mee gezegd.
    Dus ik raad tele 2 echt af.

    Pluspunten
    • Heb ik niet ik ben ze gigantisch zat
    Verbeterpunten
    • Alles.
    • Betere klantenservice en lever gewoon goed aan je klanten.
    • Respecteer de klanten ook wat bij jullie ook erg ontbreekt.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ruud de Heer op 12-1-2019 om 14:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Al 4 maanden ellende met Tele 2.
    Verbeterpunten
    • Waar moet ik beginnen....

Navigatie