Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Vodafone

Vodafone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2012

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Vodafone zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Vodafone

    Beoordeling
    tijger 16-8-2012 - 17:05

    Prepaid kaartje Vodafone voor I-pad gekocht met zogenaamd 1 gigabyte tegoed voor € 7,50, het is echter slechts 600 Mb, de 400 krijg je pas na registreren en opwaarderen. Deze gigabyte is ook maar een maand geldig. Staat nergens op de site. 20 Minuten moeten bellen met de klantenservice, omdat een I-pad geen sms kan ontvangen met de registratiecode. Klantenservice kon wel de registratie in orde maken. Op My Vodafone staat nu tegoed geldig tot 15-08-2013, maar dat klopt niet € 15 maar maand geldig en de eigen opwaardering van € 10? En hoeveel MB krijg ik hiervoor, ook niet bekend. Niet te vinden op de site

    Beoordeling
    H.A.v.Ruth 15-8-2012 - 18:11

    Vodafone waardeloos bedrijfHeb een abo bij Vodafone gekocht voor € 7,50 voor een ipad. ik heb geen mobiel nummer bij dit bedrijf maar dat hoeft ook niet. Voordat nog maar 1 mb gebruikt is begint Vodafone constant pushmeldingen te sturen dat er opgewaardeerd moet worden die pushmeldingen verschijnen zo snel dat je ze niet kunt negeren. Dus maar eens geprobeerd te doen wat gezegd wordt. Dat is mogelijk via een sms melding daarna belandt je echter op de gewone site en heb je geen idee wat je moet doen. Inmiddels het probleem voorgelegd aan klantenservice. Wat zegt die oen zonder mobielnummer kan ik niets doen.Eerder is me al gebleken dat Vodafone een van de slechtste helpdesks heeft.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.