Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Vodafone

Vodafone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Vodafone

    Beoordeling
    3
    H velthuis 11-3-2024 - 17:53

    Een zeer onbetrouwbare provider slechte service en absoluut niet behulpzame klantenservicebij voortijdig afbreken contract komen kosten waarvan je niet op de hoogte bent gesteld

    • Totaal geen pluspunten
    • Totaal vernieuwen met personeel datklantvriendelijker en behulpzamer is
    Beoordeling
    1
    Bradley Ryan 20-2-2024 - 13:08

    Do not use Vodafone Nederland, I have been trying to cancel a contract with them since last year after the store employee was supposed to cancel the contract on the day, but set the cancellation only for in 2025. After multiple visits back to the store and calls to customer service, still nothing has been done about it and I still receive bills for this error and nobody at Vodafone seems to do anything, the staff are very incompetent. Be very careful or stay away from this company, it seems they just like to rob money from their customers.

    Beoordeling
    1
    M. Bosscher 3-1-2024 - 07:54

    Ik kocht een gloednieuwe iPhone bij Vodafone, dacht ik en zeggen ze maar! Blijkt dat ze me nooit een nieuw toestel hebben geleverd maar een ‘vervangend’ toestel. Ik betaalde de volle mep voor een fonkelnieuw toestel maar ik ben dus echt opgelicht door Vodafone. En ze doen alsof ze gek zijn en het niet hun schuld is. Kan ook nergens een emailadres van ze krijgen voor een klacht. Dat weigeren ze te geven bij de klantenservice. Uren in de wacht voor niks. Waardeloos!!! Let goed op wat je koopt bij Vodafone, zelfs als het nieuw zou moeten zijn, is Vodafone in staat je een toestel te leveren waar wat mee is. Nieuw in de verpakking. Check ALTIJD de waarde van je toestel online via serienummer en imei. Zelfs bij je nieuwe toestel kan je dus gewoon opgelicht zijn door Vodafone. Dat overkwam mij. En ze doen alsof hun neus bloedt en zijn niet bereid hun ‘fout’ recht te zetten en mij alsnog dat ECHTE nieuwe toestel te geven waar ik voor had betaald. Waardeloos!!

    • Stoppen met oplichten
    • Normale klachtenprocedure aanbieden op de website
    • Emailadres aanbieden op de website
    Beoordeling
    4
    Deliani 22-9-2023 - 06:14

    Algemeen zitten er een enkeling met kennis van zaken. Verder constante onderbreking. 2 maanden op mijn abonnement moeten wachten… laatste keer Vodafone voor mij ga weer terug naar tmobile.

    • Na 14 keer bellen iemand aan de lijn die we weet hoe het werkt
    • 2 maanden wachten op een nummer portering
    Beoordeling
    1
    Tim Hupkes 8-8-2023 - 13:45

    Extreem slecht. Je gaat geloven dat de mensen van Vodafone echt hun best doen om zo beroerd mogelijke ‘service’ te leveren. Echt een bedrijf om te haten, inclusief de medewerkers. Bah!!!

    • Dat er andere telefoonbedrijven bestaan.
    • ALLES. En dan bedoel ik ook letterlijk álles. Begin met mensen in dienst nemen die de klant echt willen helpen. Zorg dat jullie bereikbaar zijn. Wordt een keer flexibel. Enz enz enz enz
    Beoordeling
    1
    Afgeperst door Vodafone 3-11-2022 - 12:23

    Foute factureringen en incassos, terugbetalen gebeurt niet na toezegging. Misbruik van incasso machtiging.

    • Jaren tevreden klant geweest ivm goede dekking in mijn omgeving
    • De hele klantenservice, verander deze naam maar gerust naar Lalaland Vodafone. Je wordt afgepoeierd met valse beloften nadat je eindelijk contact hebt gekregen. Geen enkele support gehad.
    Beoordeling
    1
    Raph 22-9-2022 - 12:43

    Geven foutieve informatie en voor het corrigeren ervan moet je allerlei kosten betalen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en er wordt geen verantwoordelijkheid genomen over fouten.

    • Goed bereik
    • Slechte service
    • Willen niet verantwoordelijkheid nemen voor een fout
    • Kosten op kosten
    Beoordeling
    1
    Ruud Verhoeven 24-3-2022 - 14:33

    Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'

    • Sorry, mij is de zin in Vodafone HELEMAAL OVER, terwijl ik klant van 't eerste uur ben (en van Ziggo/Libertel ook)
    • de klantvriendelijkheid, de eerlijkheid, de betrouwbaarheid, de behulpzaamheid, de knowhow, de bereikbaarheid, het fatsoen en nog een paar van die puntjes.....
    Beoordeling
    1
    Milica 19-1-2021 - 12:13

    NOOIT ZAKELIJKE ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!!!!
    Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf!

    Beoordeling
    1
    Paulina 7-8-2019 - 11:06

    SHOCKING customer service! I am dealing with Vodafone Zakelijk, hence I need to pick up the phone and talk to their customer service team if I want to order a product or ask a question with regards out abonement. On several occasions they hang up on me. They don't inform me where my order is and each day I hear a different story. The last status was - we can´t help you, you just need to wait! (I have been waiting a week already). Absolute useless! Our company will definitely move away from Vodafone.

    • Customer service. Be honest! Do your job properly

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.