Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Vodafone

Vodafone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Vodafone

    Beoordeling
    4
    Deliani 22-9-2023 - 06:14

    Algemeen zitten er een enkeling met kennis van zaken. Verder constante onderbreking. 2 maanden op mijn abonnement moeten wachten… laatste keer Vodafone voor mij ga weer terug naar tmobile.

    • Na 14 keer bellen iemand aan de lijn die we weet hoe het werkt
    • 2 maanden wachten op een nummer portering
    Beoordeling
    1
    Tim Hupkes 8-8-2023 - 13:45

    Extreem slecht. Je gaat geloven dat de mensen van Vodafone echt hun best doen om zo beroerd mogelijke ‘service’ te leveren. Echt een bedrijf om te haten, inclusief de medewerkers. Bah!!!

    • Dat er andere telefoonbedrijven bestaan.
    • ALLES. En dan bedoel ik ook letterlijk álles. Begin met mensen in dienst nemen die de klant echt willen helpen. Zorg dat jullie bereikbaar zijn. Wordt een keer flexibel. Enz enz enz enz
    Beoordeling
    1
    Afgeperst door Vodafone 3-11-2022 - 12:23

    Foute factureringen en incassos, terugbetalen gebeurt niet na toezegging. Misbruik van incasso machtiging.

    • Jaren tevreden klant geweest ivm goede dekking in mijn omgeving
    • De hele klantenservice, verander deze naam maar gerust naar Lalaland Vodafone. Je wordt afgepoeierd met valse beloften nadat je eindelijk contact hebt gekregen. Geen enkele support gehad.
    Beoordeling
    1
    Raph 22-9-2022 - 12:43

    Geven foutieve informatie en voor het corrigeren ervan moet je allerlei kosten betalen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en er wordt geen verantwoordelijkheid genomen over fouten.

    • Goed bereik
    • Slechte service
    • Willen niet verantwoordelijkheid nemen voor een fout
    • Kosten op kosten
    Beoordeling
    1
    Ruud Verhoeven 24-3-2022 - 14:33

    Een zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'

    • Sorry, mij is de zin in Vodafone HELEMAAL OVER, terwijl ik klant van 't eerste uur ben (en van Ziggo/Libertel ook)
    • de klantvriendelijkheid, de eerlijkheid, de betrouwbaarheid, de behulpzaamheid, de knowhow, de bereikbaarheid, het fatsoen en nog een paar van die puntjes.....
    Beoordeling
    1
    Milica 19-1-2021 - 12:13

    NOOIT ZAKELIJKE ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!!!!
    Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf!

    Beoordeling
    1
    Paulina 7-8-2019 - 11:06

    SHOCKING customer service! I am dealing with Vodafone Zakelijk, hence I need to pick up the phone and talk to their customer service team if I want to order a product or ask a question with regards out abonement. On several occasions they hang up on me. They don't inform me where my order is and each day I hear a different story. The last status was - we can´t help you, you just need to wait! (I have been waiting a week already). Absolute useless! Our company will definitely move away from Vodafone.

    • Customer service. Be honest! Do your job properly
    Beoordeling
    1
    anoniem 30-3-2018 - 15:30

    waardeloze provider zit al bij ziggo vanaf het casema hete had ook simonly van ziggo alles ging goed tot dat het vodafone simonly werd niks dan ellende internet bagger en dagen lang dat mensen me niet konden bellen kregen ze te horen dit nr is niet bereikbaar onvriendelijke klantenservice snap niet dat ziggo dit bedrijf erbij heeft gehaals ziggo gooi ze er gauw uit aub dan kan ik gewoon terug naar ziggo simonly want van vodafone stap ik af.

    • dat ze bij ziggo weg gaan
    Beoordeling
    1
    Nadia 26-11-2017 - 15:49

    Al jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.

    Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.

    Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.

    Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

    Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.

    • Zeer slechte klantenservice en weinig to geen respect naar klanten toe.
    Beoordeling
    1
    Zoran 20-9-2017 - 16:35

    Internet werkt, zeer traag en op bepaalde momenten van de dag totaal niet.

    • Geen
    • werkend internet, consistent

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.