
Lees reviews en ervaringen over Vodafone
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienAfgeperst door Vodafone op 3-11-2022 om 12:23Langer dan 1 jaar klantFoute factureringen en incassos, terugbetalen gebeurt niet na toezegging. Misbruik van incasso machtiging.Pluspunten
- Jaren tevreden klant geweest ivm goede dekking in mijn omgeving
Verbeterpunten
- De hele klantenservice, verander deze naam maar gerust naar Lalaland Vodafone. Je wordt afgepoeierd met valse beloften nadat je eindelijk contact hebt gekregen. Geen enkele support gehad.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRaph op 22-9-2022 om 12:43Langer dan 1 jaar klantGeven foutieve informatie en voor het corrigeren ervan moet je allerlei kosten betalen. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en er wordt geen verantwoordelijkheid genomen over fouten.Pluspunten
- Goed bereik
Verbeterpunten
- Slechte service
- Willen niet verantwoordelijkheid nemen voor een fout
- Kosten op kosten
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRuud Verhoeven op 24-3-2022 om 14:33Langer dan 1 jaar klantEen zeldzaam klant-onvriendelijk bedrijf, waar je naar mijn idee alleen maar gezien wordt als de man die er z'n goeie geld naar toe brengt. Zo gauw ze je dat afhandig hebben gemaakt, zoek je 't maar uit. Daarbij word je in hun reclames regelrecht misleid, worden beloftes die ze doen en suggereren simpelweg niet nagekomen, onthouden je geld en informatie waar je recht op hebt. Bij sommige medewerkers in Heerlen balanceert hun klantbenadering bij de eerste de beste kritische vraag op het dunne snijvlak tussen hautaine ongeïnteresseerdheid en regelrecht onbeschoftheid. Kennelijk hebben ze zo'n sterke marktpositie dat er voor jou onmiddellijk vijf anderen in de wachtrij staan, als jij 't niet meer pikt. Wat resteert is een ongelooflijk triest georganiseerd, klantvijandig en onbetrouwbaar 'bedrijf'Pluspunten
- Sorry, mij is de zin in Vodafone HELEMAAL OVER, terwijl ik klant van 't eerste uur ben (en van Ziggo/Libertel ook)
Verbeterpunten
- de klantvriendelijkheid, de eerlijkheid, de betrouwbaarheid, de behulpzaamheid, de knowhow, de bereikbaarheid, het fatsoen en nog een paar van die puntjes.....
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMilica op 19-1-2021 om 12:13Langer dan 1 jaar klantNOOIT ZAKELIJKE ABONNEMENT AFSLUITEN BIJ VODAFONE!!!!
Wij zijn als bedrijf al MEER DAN 1 JAAR bezig om onze eigen inlog gegevens te krijgen van Vodafone! De bedragen worden afgeschreven en wij hebben nog steeds geen toegang tot onze facturen! We worden gestuurd van de ene afdeling naar de andere, van telefoon nummer, naar email, ect... Het is enorm frustrerend en we hebben zoveel tijd verloren als 2 directeurs van ons bedrijf, dat als wij onze tijd in rekening zouden brengen dan hadden we voor dit jaar gratis abonnement kunnen afsluiten! Ze maken een ongelofelijke zooi van onze administratie!!! Gezien wij al 1 jaar bezig zijn en er geen oplossing geboden kan worden. Na diverse bezoeken aan de Vodafone winkel en talloze beloftes hebben wij tot op heden nog steeds geen facturen of toegang tot onze account! Het is schandalig hoe zij hun klanten behandelen!!!! Ze zijn ongelofelijk moeilijk met iets dat zo simpel opgelost kan worden! Ze zijn zeker geen zakelijke partner die meedenkt, ze staan zeker niet voor goede service en ze zijn zeker GEEN AANRADER voor een goede zakelijke relatie! En als wij nu die diensten van hun willen stoppen, krijgen we alleen een behoorlijk bedrag die wij moeten betalen dus als je niet tevreden bent, kan je niet eens weg van hun. Als wij als zelfstandige onderaannemers meer tijd hebben gehad, zouden we dit met dit deze zaak juridische stappen ondernemen! En nog een keer, dit alles, deze hele moeilijke en frustrerende situatie voor ons, deze hele slechte review voor wat? Voor ONZE EIGEN INLOG GEGEVENS en ONZE EIGEN FACTUREN! Onze mond aan mond reclame word zeker uitgebreid naar elke onderaannemer die wij kennen totdat wij onze inlog gegevens krijgen! Schandalig bedrijf! -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienPaulina op 7-8-2019 om 11:06Langer dan 1 jaar klantSHOCKING customer service! I am dealing with Vodafone Zakelijk, hence I need to pick up the phone and talk to their customer service team if I want to order a product or ask a question with regards out abonement. On several occasions they hang up on me. They don't inform me where my order is and each day I hear a different story. The last status was - we can´t help you, you just need to wait! (I have been waiting a week already). Absolute useless! Our company will definitely move away from Vodafone.Verbeterpunten
- Customer service. Be honest! Do your job properly
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschienanoniem op 30-3-2018 om 15:30Minder dan 1 jaar klantwaardeloze provider zit al bij ziggo vanaf het casema hete had ook simonly van ziggo alles ging goed tot dat het vodafone simonly werd niks dan ellende internet bagger en dagen lang dat mensen me niet konden bellen kregen ze te horen dit nr is niet bereikbaar onvriendelijke klantenservice snap niet dat ziggo dit bedrijf erbij heeft gehaals ziggo gooi ze er gauw uit aub dan kan ik gewoon terug naar ziggo simonly want van vodafone stap ik af.Verbeterpunten
- dat ze bij ziggo weg gaan
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienNadia op 26-11-2017 om 15:49Langer dan 1 jaar klantAl jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.
Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.
Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.
Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.
Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.Verbeterpunten
- Zeer slechte klantenservice en weinig to geen respect naar klanten toe.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienZoran op 20-9-2017 om 16:35Minder dan 1 jaar klantInternet werkt, zeer traag en op bepaalde momenten van de dag totaal niet.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- werkend internet, consistent
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienF.G.Henning op 10-7-2017 om 15:42Langer dan 1 jaar klantVodafone adverteert met de combinatie met Ziggo en dan van alles dubbel en met korting bij Vodafone en bij Ziggo. In de praktijk moet je dan een duurder internet abo nemen met verlies van pakketten.Bovendien kan op mijn adres die snelheid helemaal niet werken.Was dus 40 zenders kwijt, kreeg mediabox die waardeloos is.Abo was van 42 naar 62 euro gegaan.Toen ik dat wilde terugdraaien was ik mijn dubbele data enz. ook kwijt.Pluspunten
- Geen enkele
Verbeterpunten
- Mediabox kan alleen geinstalleerd worden met ononderbroken kabel tussn afnamepunt en Box.Met een huisversterker werkt het niet
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienPeter op 24-2-2017 om 17:36Klant geweestNa 2 maanden problemen met de verbindingen vielen 100%. Uit en na 10 min weer aan en vele monteurs over de vloer het advies van Vodafone opgevolgd. Mijn abonament opzeggen. Per 16 december geen Vodafone thuis meer. Maar ik ben nu nog steeds bezig om mijn eigen geld wat ze van mijn rekening hebben gehouden terug te krijgen. Als je belt zeggen ze dat ze het oplossen maar achter iedere oplossing zit weereen nieuwe fout door de administrative puinhoop. Tussen tijds je eigen geld terug storten kennen ze niet. Je moet steeds wachten tot de 24ste van de maand. Het is een schande nooit meer Vodafone .Pluspunten
- Verbinding heeft 9 maanden gewerkt.
Verbeterpunten
- Communicatie met klant en binnen het bedrijf onderling. Flexibel met terug betalen van oneigenlijke bedragen.