Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Vodafone

Review en beoordeling Vodafone

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Paulina op 7-8-2019 om 13:06
    Langer dan 1 jaar klant
    SHOCKING customer service! I am dealing with Vodafone Zakelijk, hence I need to pick up the phone and talk to their customer service team if I want to order a product or ask a question with regards out abonement. On several occasions they hang up on me. They don't inform me where my order is and each day I hear a different story. The last status was - we can´t help you, you just need to wait! (I have been waiting a week already). Absolute useless! Our company will definitely move away from Vodafone.
    Verbeterpunten
    • Customer service. Be honest! Do your job properly
  • Beoordeling: 1 /10
    anoniem op 30-3-2018 om 17:30
    Minder dan 1 jaar klant
    waardeloze provider zit al bij ziggo vanaf het casema hete had ook simonly van ziggo alles ging goed tot dat het vodafone simonly werd niks dan ellende internet bagger en dagen lang dat mensen me niet konden bellen kregen ze te horen dit nr is niet bereikbaar onvriendelijke klantenservice snap niet dat ziggo dit bedrijf erbij heeft gehaals ziggo gooi ze er gauw uit aub dan kan ik gewoon terug naar ziggo simonly want van vodafone stap ik af.
    Verbeterpunten
    • dat ze bij ziggo weg gaan
  • Beoordeling: 1 /10
    Nadia op 26-11-2017 om 16:49
    Langer dan 1 jaar klant
    Al jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.

    Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.

    Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.

    Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.

    Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.
    Verbeterpunten
    • Zeer slechte klantenservice en weinig to geen respect naar klanten toe.
  • Beoordeling: 1 /10
    Zoran op 20-9-2017 om 18:35
    Minder dan 1 jaar klant
    Internet werkt, zeer traag en op bepaalde momenten van de dag totaal niet.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • werkend internet, consistent
  • Beoordeling: 1 /10
    F.G.Henning op 10-7-2017 om 17:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Vodafone adverteert met de combinatie met Ziggo en dan van alles dubbel en met korting bij Vodafone en bij Ziggo. In de praktijk moet je dan een duurder internet abo nemen met verlies van pakketten.Bovendien kan op mijn adres die snelheid helemaal niet werken.Was dus 40 zenders kwijt, kreeg mediabox die waardeloos is.Abo was van 42 naar 62 euro gegaan.Toen ik dat wilde terugdraaien was ik mijn dubbele data enz. ook kwijt.
    Pluspunten
    • Geen enkele
    Verbeterpunten
    • Mediabox kan alleen geinstalleerd worden met ononderbroken kabel tussn afnamepunt en Box.Met een huisversterker werkt het niet
  • Beoordeling: 1 /10
    Peter op 24-2-2017 om 18:36
    Klant geweest
    Na 2 maanden problemen met de verbindingen vielen 100%. Uit en na 10 min weer aan en vele monteurs over de vloer het advies van Vodafone opgevolgd. Mijn abonament opzeggen. Per 16 december geen Vodafone thuis meer. Maar ik ben nu nog steeds bezig om mijn eigen geld wat ze van mijn rekening hebben gehouden terug te krijgen. Als je belt zeggen ze dat ze het oplossen maar achter iedere oplossing zit weereen nieuwe fout door de administrative puinhoop. Tussen tijds je eigen geld terug storten kennen ze niet. Je moet steeds wachten tot de 24ste van de maand. Het is een schande nooit meer Vodafone .
    Pluspunten
    • Verbinding heeft 9 maanden gewerkt.
    Verbeterpunten
    • Communicatie met klant en binnen het bedrijf onderling. Flexibel met terug betalen van oneigenlijke bedragen.
  • Beoordeling: 3 /10
    Michael op 13-2-2017 om 20:23
    Minder dan 1 jaar klant
    In de winkel zegt men dat het hetzelfde werkt als KPN. Voor mij een reden om over te stappen. Maar helaas is dat absoluut niet het geval.
    KPN werkt met een modem waar het niet uitmaakt of je tv of internet aansluit. Helaas bij Vodafone niet aparte utp nodig voor TV en Internet.
    Jammer en een gemiste kans. Kan niet wachten om weer terug tegaan naar de KPN. Opnemen bij KPN werkt vele malen beter dan Vodafone. KPN opnemen op het ene toestel en gewoon kunnen kijken op een ander toestel. Bij Vodafone wordt alles lokaal op je harde schijf opgeslagen.
    Verbeterpunten
    • Zie ervaring
    Reacties
    Robin op 20-2-2017 om 21:48
    Met Vodafone de meest absurde internet verbinding van mijn leven. Glasvezel besteld, adsl gekregen, na klachten wel voor glasvezel vervangen, maar veel duurder. De bestelde 20/20 bestond niet op mijn postcode, daar moest de duurdere 50/50 voor betaald worden. Uiteindelijk haalt de glasvezel 9/4 op een goeie dag, maar doorgaans net aan 1 Mbitdown en 250 k up. De verbinding doet het vaker niet dan wel. Klachten worden niet gehoord, talloze boze brieven. Uiteindelijk op twitter binnen enkele minuten contact, maar dat was alleen mooi doen maar geen oplossing.
  • Beoordeling: 1 /10
    De graeve op 1-2-2017 om 19:17
    Minder dan 1 jaar klant
    De opnamefunktie is waardeloos. Ik heb nu al een paar maanden vodafone thuis en heft heeft van dag 1 al problemen. Kastje al vervangen maar doet het nog steeds niet.
    Pluspunten
    • Het nummer van vodafone ken je snel van buiten
  • Beoordeling: 10 /10
    wouter weers op 1-2-2017 om 12:28
    Minder dan 1 jaar klant
    Vodafone was voor mij de beste keuze Ik heb het installatiepakket binnen 14 dagen binnen gekregen en tot nu toe, 3 maanden actief, bevalt het prima!
    Pluspunten
    • Snelle levering
    • Prima prijs
    • Goed beeld, geluid en snel internet
    Verbeterpunten
    • Niet de goedkoopste
    • Televisie kastje niet erg luxe
    Opmerking van de redactie op 1-2-2017 om 13:03
    Geen reclame aub
  • Beoordeling: 1 /10
    N.heij op 31-1-2017 om 19:00
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik raad iedereen aan,om zeker geen telefoon mobiel te nemen,ze naaien,je waar je bij bent,ik heb 5 dagen niet gebeld hun zeggen van wel en is ook niet terug te vinden in de app,niet doen
    Pluspunten
    • Er is geen een pluspunt,alleen ellende,witteboorden criminelen
    Verbeterpunten
    • Verbeteren? Snel opzeggen en nooit meer verlengen

Navigatie