Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Vodafone

Vodafone reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2016

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Vodafone zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Vodafone

    Beoordeling
    1
    Elbert pater 9-12-2016 - 21:55

    Wat een waardeloos zooitje geen WiFi bereik dubbele rekenen omdat ze nalaten je oude provider aftemelden en extra hoge telefoon rekeningen en aan klachten wordt niks gedaan beloven je terug te bellen gebeurt nooit monteur langs geweest WiFi versterker geplaatst helpt niet en bel je weer zeggen ze dat er geen WiFi bij het abonnement zit en vervolgens zeggen ze dat je zelf een WiFi versterken moet aanschaffen de buren hebben KPN en die kan ik boven op zolder ontvangen maar dat maakt Vodafone niks uit als je maar betaald voor niks maar ik dien mijn tijd uit en dan zijn 2 telefoon abonnementen kwijt want ik stap lekker weer over naar KPN en neem 2 telefoonabbonementen mee naar jaren lang klant te zijn geweest en heb geen goed woord meer voor ze over pure oplichterij😭

    • Geen enkel pluspunt een drama
    • Alle punten kan beter vooral eens naar klanten luisteren klant is koning
    Beoordeling
    1
    Hans 8-12-2016 - 18:59

    Waardeloos. Wifi valt regelmatig uit en van de 100 mb/s krijg ik er op een goed uurtje maar 25 mb/s van te zien.
    En als je naar ze belt en hierover klaagt is het enige dat ze doen het kanaal veranderen.
    Monteur laten komen maar die monteurs van Vodafone zijn volgens mij van de straat geplukt want mijn oma van 80 heeft nog meer verstand van wifi en internetverbinding.

    • geen
    • Beloftes worden niet waargemaakt
    • De opgegeven snelheden worden nooit behaald
    • Monteurs zijn waardeloos
    • Klantenservice is waardeloos
    Beoordeling
    10
    Martine 5-12-2016 - 10:14

    Vandaag opgeleverd zoals afgesproken. Alles werkt optimaal, super snelle WiFi en prachtig HD kwaliteit

    Beoordeling
    1
    Tessa 3-12-2016 - 17:27

    Totaal geen communicatie, alles loopt door elkaar heen. De ene medewerker weet van de andere niet wat die doet. 5 x telefonisch contact gehad over een onterechte nota, zou allemaal worden opgelost, foutje van ons werd er gezegd.. We zijn nu bijna 4 maanden verder en men blijft maar onterechte notas sturen.
    Als dit straks samen moet gaan met Ziggo hou dan je hard maar vast

    • geen
    • Communiceer
    Beoordeling
    1
    Dennis Addens 1-12-2016 - 12:06

    Een halve ster is nog teveel. Vodafone thuis verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden beroept Vodafail zich op het contract en verwacht dat ik een boete betaal? Nog niet misschien! Na 2 klachten te hebben gemaild en verzoek om response plus 2 beloftes terug gebeld te worden door de afdeling verkoop die me dit aan hebben gesmeerd wacht ik nu nog op hun antwoord, maar krijg wel nietszeggende prutsers via twitter en facebook die niets voor mij kunnen betekenen.

    • NUL PLUSPUNTEN!!!
    • Verkoop moet eerlijk zijn en geen leugens verkopen en de consument opzadelen met rotzooi! Want dat is Vodafone thuis als het aankomt op hun klantenservice
    Beoordeling
    1
    Jamity 29-11-2016 - 21:04

    Begin er niet aan aub!! Ik heb de fout gemaakt maakt u het aub niet. Heb nu al maanden lang geen goed werkende diensten. De technische sluit de melding steeds aan. Bel je naar de afdeling storingen. Zetten ze het weer door naar de technische dient. Technische dienst kun je nooit spreken. Compensatie krijg je pas als het probleem is opgelost. Het probleem wordt nooit opgelost. Dus die compensatie kan je wel vergeten. Ik stap zsm over naar mijn oude provider. Dit heb ik voor het eerst meegemaakt. Zeer klantonvriendelijk bedrijf dat ook geen stap meer wil doen voor de klant.

    • Geen
    • Beter diensten, capabele medewerkers, klantvriendelijke medewerkers. Lukt dat niet. Gewoon stoppen met jullie bedrijf

    Reacties

    wilbert 7-12-2016 - 11:45
    voor hoe ver bekend is, is het zo dat vodafone thuis zijn dienst afstaat aan T-MOBILE wat voor u als het goed is betekent dat u contractvrij bent en dus over kunt stappen... Voor hoe ver ik weet is dat zo
    Karen 29-11-2016 - 19:51

    Vodafone thuis ,nooit doen,wat van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
    Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
    Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
    Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
    Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggeb ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
    Komen mij nergens in tegemoet.
    Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.

    Beoordeling
    1
    Henk Vermeulen 25-11-2016 - 13:31

    Vodafone Thuis is werkelijk waar de meest verschrikkelijke provider die je mogelijk kunt kiezen. De router is in de meterkast vlak buiten het appartement geplaatst, dus het ontvangst is al tragisch slecht zodra je de voordeur binnenkomt. Dat heeft ze er niet van weerhouden om in de woonkamer nog een WiFi-Repeater te plaatsen, omdat de monteurs te achterlijk zijn om te snappen dat het "repeaten" van een klote WiFi-verbinding niet opeens fatsoenlijke WiFi levert, ongeacht de hoeveelheid streepjes die de sterkte van het signaal aangeeft. Van de beloofde 500 Mbps komt er zelfs bekabeld slechts 50 Mbps de router binnen, eenmaal in de woonkamer via WiFi valt er niet meer dan 5 Mbps uit te halen, een schandalige HONDERD keer minder dan wat er beloofd wordt. 's Avonds tijdens de avondspits staat blijkbaar ook het Vodafone Thuis internetverkeer in de file, want de verbinding valt vrijwel constant weg en die zeldzame 20 seconden dat er wel een verbinding is, kun je met die kansloze snelheid misschien net een enkel WhatsApp berichtje ontvangen.

    Iedereen die twijfelt om Vodafone Thuis te nemen omdat het zo lekker goedkoop is en op papier veel biedt: je bent een sukkel. Vodafone Thuis is absolute bagger en als je het neemt ben jijzelf dat ook.

    Godzijdank kan ik mijn telefoon met Tele2 abonnement als WiFi hotspot gebruiken, zodat ik in ieder geval nog een betrouwbare internetverbinding heb wanneer dat absoluut noodzakelijk is.

    • Je gaat je vorige (en volgende) provider veel meer waarderen
    • Als chronisch zieke ga je het leven meer waarderen. Immers kan het altijd nog erger: je zou zomaar ook nog Vodafone Thuis kunnen hebben.
    • Plaatsing router is waardeloos
    • Plaatsing WiFi-repeater is waardeloos
    • Internet valt constant weg tijdens piekuren
    • Slechts 10% van beloofde snelheid komt de router binnen
    • Slechts 1% van beloofde snelheid komt de woonkamer binnen
    Beoordeling
    8
    Jeffrey 23-11-2016 - 17:38

    9 maanden geleden overgestapt van upc naar vodafone en nog geen problemen gehad, wat ik wel jammer vind is dat je als nieuwe glasvezel gebruiker geen kostenloze instalie krijgt tot aan je tv.. als je dat wilt niet de monteur de kabel op je plint en dat is wel erg jammer! Die kosten zou de glasvezel aanlegger op zich moeten nemen omdat zij verantwoordelijk zijn voor je aansluiting en jij als klant er niks aan kan doen dat deze in je meterkast zit... kleine extra moeite voor de instalateur en grote dankbaarheid van de klant. Buiten dit nog geen problemen ondervonden qua storingen. Zo als mijn jaar ontract eropzit en vodafone mee werkt met extra korting blijf ik klant

    • 100 mb glasvezel internet vrij continu
    • Kleine decoder
    • 3gb extra mobiel internet in in combinatie met mobiel red abbonement
    • Opnamebox zou standaard moeten zijn
    • Instalatie zou tot aan tv moeten zijn als nieuwe gebruiker van glasvezel.
    • Als je zowel mobiel als thuis tv hebt zou het fijn zijn om 1 rekening te krijgen
    Beoordeling
    1
    terlou 21-11-2016 - 13:26

    Abonnement aangevraagd op basis van mondeling verkregen info van Vodafone medewerker. Daarbij te horen gekregen dat installatie gratis zou zijn, geen waarschuwing dat dat afhankelijk is van de situatie in huis! Nu blijkt dat er wel degelijk extra kosten zijn, die wel in de kleine lettertjes vermeld schijnen te zijn (de algemene voorwaarden, je krijgt een link in de bevestiging van je contract opgestuurd). Dit hoort uiteraard meegenomen te worden in de eerste info die je aan de telefonische balie krijgt, maar dat gebeurt dus niet. Heel kwalijk en onzorgvuldig. Mijn bezwaar wordt afgedaan met de opmerking dat ik beter had moeten lezen. Wat providers al niet doen om klanten te werven... Enfin, dat wordt dus weer zo snel mogelijk opzeggen.

    • Baliemedewerkers dienen info te geven die strookt met de kleine lettertjes, anders is er sprake van verkapte onjuistheid in voorlichting!

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.