
Vodafone reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Vodafone geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Vodafone. Is Vodafone je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2017
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Vodafone zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Vodafone
- Zeer slechte klantenservice en weinig to geen respect naar klanten toe.
- Geen
- werkend internet, consistent
- Geen enkele
- Mediabox kan alleen geinstalleerd worden met ononderbroken kabel tussn afnamepunt en Box.Met een huisversterker werkt het niet
- Verbinding heeft 9 maanden gewerkt.
- Communicatie met klant en binnen het bedrijf onderling. Flexibel met terug betalen van oneigenlijke bedragen.
- Zie ervaring
- Het nummer van vodafone ken je snel van buiten
- Snelle levering
- Prima prijs
- Goed beeld, geluid en snel internet
- Niet de goedkoopste
- Televisie kastje niet erg luxe
- Er is geen een pluspunt,alleen ellende,witteboorden criminelen
- Verbeteren? Snel opzeggen en nooit meer verlengen
- Meneer van de Klantenservice was heel vriendelijk, pleitte bij zijn bazen voor een coulante regeling maar het mocht niet baten.
- Misschien toch coulanter omgaan met klanten die pas bij aansluiting merken dat het niet goed werkt. Ze zijn me nu ook voor hun andere dienst kwijt als klant.
- Bij elke stap correct geinformeerd.
- Simpele installatie.
- Op 2mB na de 80mB gehaald.
- Super scherp beeld
- Mijn Logitech Harmony kan geprogrammeerd worden met de entone tv ontvanger.
- Werkt prima met tv samen, maar....
- Helaas kun je dan niet met 1 knop omschakelen van TV naar Radio.
Al jaren ben ik een loyale klant bij Vodafone. Voor een lange tijd ben ik tevreden geweest met de service die het bedrijf levert, maar daar is de afgelopen maanden verandering in gekomen. Hierbij raad ik iedereen sterk af om een contract aan te gaan met dit afschuwelijke bedrijf. Hoe zij met hun klanten om gaan is schandalig.
Het begon allemaal toen ik, als loyale klant van Vodafone, een nieuw abonnement wilde afsluiten met daarbij de aanschaf van een nieuwe IPhone. Hiervoor bezocht ik de Vodafonewinkel op de Lijnbaan van Rotterdam. Toen ik een gesprek aanknoopte met een medewerker om een nieuw abonnement aan te vragen en informatie over het bestellen van een nieuwe IPhone Plus, reageerde hij ongeïnteresseerd en vroeg hij mij zelfs “Wat wil je nou?”. Uiteindelijk kwam uit het gesprek dat ze op dat moment niks op voorraad hadden. Tijdens het gesprek was de medewerker druk bezig met allesbehalve ons gesprek en wilde het gesprek het liefst z.s.m. afkappen.
Toen ben ik bij een ander filiaal langs geweest in het Alexandrium, hopend dat iemand mij daar wel van dienst kon zijn. Daar werd gelukkig wel hartelijk ontvangen waarbij ik een nieuw abonnement met een nieuwe IPhone aanschafte. De telefoon zou binnen een week geleverd worden aan de winkel. Uiteindelijk heb ik een maand moeten wachten tot ik mijn telefoon op kon halen omdat de telefoon toch niet leverbaar scheen te zijn, waarop Vodafone de schuld op Apple afschoof. Dit lieten zij mij weten door middel van een sms bericht zonder enige uitleg en informatie over wanneer de telefoon dan wel leverbaar zou zijn. Daarnaast had de medewerker mij over gehaald om mijn eigen IPhone 6 in te leveren om zo korting te ontvangen op mijn nieuwe telefoon, mijn telefoon zou immers toch binnen een week geleverd worden. Uiteindelijk heeft Vodafone het opgelost door mij de IPhone in een andere kleur af te leveren, dit was echter wel na bijna een maand.
Eindelijk had ik mijn nieuwe telefoon met een nieuw abonnement. Volgens de medewerker zou ik met de Ziggo kortingsactie op een mooi bedrag uitkomen met een verdubbeling van data. De blijdschap was van korte duur want er werd te veel geld afgeschreven van mijn eerste rekening en mijn data werd niet verdubbeld. Hiervoor heb ik contact opgenomen met Vodafone. De klantenservice liet weten dat ik niet onder de Ziggokorting viel en dat ik maar contact op moest nemen met Ziggo omdat ik niet op de lijst stond. Uiteindelijk schijnt het probleem te zijn, dat mijn profiel nog op een oud adres staat. Dit terwijl de medewerker bij aanschaf van mijn nieuwe abonnement mijn adres nog gewijzigd heeft omdat ik aangaf dat deze al jaren niet meer klopt. Toen het adres na een aantal weken nog niet correct was heb ik nogmaals geïnformeerd bij een winkel waarom dit nog niet leek te kloppen. De medewerker gaf aan dat dit zou komen omdat het systeem tijd nodig heeft om het te verwerken en dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.
Eindstand: na contact te hebben gelegd met Ziggo past Vodafone mijn abonnement aan op de korting waar ik recht op heb. Zij zijn echter niet bereid om mij het teveel betaalde bedrag terug te geven. Daarnaast heeft Vodafone ook haar excuses niet aangeboden. Ik voel me als grofvuil behandeld door Vodafone en ik hoop door middel van deze recensie anderen te behoeden om een contract aan te gaan met Vodafone.
Internet werkt, zeer traag en op bepaalde momenten van de dag totaal niet.
Vodafone adverteert met de combinatie met Ziggo en dan van alles dubbel en met korting bij Vodafone en bij Ziggo. In de praktijk moet je dan een duurder internet abo nemen met verlies van pakketten.Bovendien kan op mijn adres die snelheid helemaal niet werken.Was dus 40 zenders kwijt, kreeg mediabox die waardeloos is.Abo was van 42 naar 62 euro gegaan.Toen ik dat wilde terugdraaien was ik mijn dubbele data enz. ook kwijt.
Na 2 maanden problemen met de verbindingen vielen 100%. Uit en na 10 min weer aan en vele monteurs over de vloer het advies van Vodafone opgevolgd. Mijn abonament opzeggen. Per 16 december geen Vodafone thuis meer. Maar ik ben nu nog steeds bezig om mijn eigen geld wat ze van mijn rekening hebben gehouden terug te krijgen. Als je belt zeggen ze dat ze het oplossen maar achter iedere oplossing zit weereen nieuwe fout door de administrative puinhoop. Tussen tijds je eigen geld terug storten kennen ze niet. Je moet steeds wachten tot de 24ste van de maand. Het is een schande nooit meer Vodafone .
In de winkel zegt men dat het hetzelfde werkt als KPN. Voor mij een reden om over te stappen. Maar helaas is dat absoluut niet het geval.
KPN werkt met een modem waar het niet uitmaakt of je tv of internet aansluit. Helaas bij Vodafone niet aparte utp nodig voor TV en Internet.
Jammer en een gemiste kans. Kan niet wachten om weer terug tegaan naar de KPN. Opnemen bij KPN werkt vele malen beter dan Vodafone. KPN opnemen op het ene toestel en gewoon kunnen kijken op een ander toestel. Bij Vodafone wordt alles lokaal op je harde schijf opgeslagen.
Reacties
De opnamefunktie is waardeloos. Ik heb nu al een paar maanden vodafone thuis en heft heeft van dag 1 al problemen. Kastje al vervangen maar doet het nog steeds niet.
Vodafone was voor mij de beste keuze Ik heb het installatiepakket binnen 14 dagen binnen gekregen en tot nu toe, 3 maanden actief, bevalt het prima!
Ik raad iedereen aan,om zeker geen telefoon mobiel te nemen,ze naaien,je waar je bij bent,ik heb 5 dagen niet gebeld hun zeggen van wel en is ook niet terug te vinden in de app,niet doen
Ik was in de winkel van Vodafone om mijn mobielabonnement te verlengen en in de winkel heeft de verkoper me een Vodafone Thuis abonnement aangepraat. Ik ging daarop in omdat het goedkoper zou zijn dan mijn bestaande abonnement bij KPN, en omdat ik sowieso televisie wilde nemen bovenop het abonnement voor telefonie en internet dat ik al had. Er werd me verteld dat er alleen een nieuw modem geinstalleerd moest worden, verder zou alles hetzelfde blijven als bij mijn KPN abonnement. IN beide gevallen gaat het om een glasvezelabonnement. Toen de monteur de modem kwam installeren op 5 januari, bleek dat het systeem van Vodavone toch anders werkte. Daardoor had de telefoon in de gang geplaatst moeten worden ipv de kamer, bovendien had voor de televisie een kabel onder de openslaande deuren door geleid moeten worden over een plintverwarming wat helemaal niet mogelijk is. Het internet werd wel aangesloten maar later bleek dat boven niet goed werkte, alleen beneden. Ik zei dat ik dit zo niet wilde, maar de monteur was van een extern bedrijf en zei dat zij haar werk had gedaan, het internet deed het immers en vertrok weer. Klagen bij Vodafone leverde niets op, Vodafone stelt zich op het standpunt dat mijn bezwaren van cosmetische aard zijn en dat ik alleen met een boete van 200 euro van het abonnement af kan komen. Ik heb evengoed het abonnement geannuleerd,dit kan zo echt niet. Ik heb ook al extra kosten omdat de annulering pas na een maand ingaat en in die tijd moeten we op de kamer boven met mobiel internet werken.
Ik ben sinds gister aangesloten op Vodafone thuis en ik ben ZEER tevreden.
Als je op internet de recensies soms leest dan slaat de schrik je om het hart.
Kan Vodafone het wel?
Het antwoord is JAZEKER. Van begin tot eind correct, alle stappen helder en duidelijk uitgelegd.
Installatie makkelijk, kortom Dik in orde!!
HULDE aan VODAFONE (mag ook wel eens gezegd worden)