Lees reviews en ervaringen over XS4ALL
Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten. Vanaf 24 december 2021 is het niet langer mogelijk klant te worden bij XS4ALL. Het merk gaat op in moederbedrijf KPN. Ben je Xs4all klant? Dan verandert er (voorlopig) niets.
Archief 2014
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van XS4ALL zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienJochem op 4-6-2014 om 00:38Langer dan 1 jaar klantXS4ALL is een kleine 15 jaar mijn provider en als ik zo links en rechts hoor, wat voor problemen mensen hebben met hun providers, dan denk ik:"waarom ga je niet gewoon naar XS4ALL".
Misschien wat duurder, maar liever iets duurder, dan een hartwip van de stress van een kl*** provider".Pluspunten
- Altijd verbinding
- 020 telefoonnummer
- Goede en geduldige helpdesk
- Wil je een lager pakket, zonder vragen en/of verkooptrucs, wordt direct telefonisch omgezet
Verbeterpunten
- De gratis ontbijtservice iedere morgen op mijn bed.
-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienJanny op 24-5-2014 om 20:27Langer dan 1 jaar klantIk heb bellen en internet via XS4ALL - een hele goede provider. Goed bereikbaar bij problemen, helpdeskmedewerkers nemen de tijd en zijn uitermate vriendelijk en als ze iets niet weten dan vragen ze een collega en bellen je terug, zelfs als de problemen door jezelf zijn veroorzaakt. Weinig storingen. Monteur en installatie gratis (waar vind je dat nog). En ja ze zijn iets duurder dan de overige aanbieders (zou fijn zijn als het wat goedkoper werd) maar daar staat dan een zeer goede service tegenover. TV via glasvezel is bij ons nog niet mogelijk via XS4ALL, omdat Caiway monopolie heeft.Pluspunten
- goede service
- goede bereikbaarheid
- vriendelijke en competente helpdeskmedewerkers
- zeer goede website
Verbeterpunten
- graag iets goedkoper