Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
XS4ALL

Lees reviews en ervaringen over XS4ALL

Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten. Vanaf 24 december 2021 is het niet langer mogelijk klant te worden bij XS4ALL. Het merk gaat op in moederbedrijf KPN. Ben je Xs4all klant? Dan verandert er (voorlopig) niets.

Archief 2015

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van XS4ALL zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over XS4ALL

    Beoordeling
    10
    Mick 21-6-2015 - 07:51

    Ik ben echt dik tevreden over XS4ALL. Het feit dat alle poorten open staan en je een eigen firewall kan aansluiten op elke XS4ALL verbinding is geweldig.
    (Dit wordt niet ondersteund vanuit de helpdesk van XS4ALL, maar het is mogelijk.)

    Echt, persoonlijk aanbid ik deze provider. Voor al onze neven locaties hebben we XS4ALL glasvezel en bij sommige vestigingen nog ADSL door middel van verschillende VPN verbindingen met vlans en IP addresseringen/ subnetten verbonden.

    VPN via de glasvezel verbinding werkt perfect, direct op de FTU. Als bedrijf zijnde kunnen we het niet gebruiken dat er extra routers met te weinig of geen firewall/ VPN of VLAN opties tussen hangen.

    De prijs is precies goed. Niet goedkoop en ook niet te duur, gezien de functionaliteiten die XS4ALL ondersteund.

    Bij XS4ALL kan alles wat wij als organisatie nodig hebben. De verbinding is altijd stabiel. Het werkt als een zonnetje.

    XS4ALL jullie zijn toppers!

    Beoordeling
    3
    Grad 9-2-2015 - 15:04

    Ik ben al jaren klant van XS4ALL maar eerlijk is eerlijk, het wordt steeds slechter.

    - Front-end postcode check geeft snelheden aan die back-end niet zijn te kiezen
    - Zeer slechte bereikbaarheid
    Kies altijd optie 2 (nieuwe klant) dan hen je nog kans geholpen te worden.
    Trek bij optie 1 bestaande klant maar rustig een half uur uit.

    Als XS4ALL steeds als beste uit de bus komt, hoe slecht moet de rest dan wel niet zijn.
    (of elk jaar van die xs4all adepten die worden ondervraagd)

    • Alle TCP/IP poorten zijn open
    • erg duur
    • slecht bereikbaar heldesk
    • waardeloze front-end back-end koppeling
    Beoordeling
    3
    Marcel 8-1-2015 - 18:41

    MJB,

    Ik ben nog geen klant!
    Klantenservice gebeld over probleem/foutmelding op de internetsite van xs4all.
    14 minuten in de wacht gestaan.
    Contactpersoon in detail moeten uitleggen waar ik was op de internetsite.
    Fout werd bevestigd met de mededeling "dan zullen ze wel onderhoud plegen'.
    Voor mij, n.a.v. deze ervaring, voorlopig geen xs4all.

    Groet.

    • Vul zelf maar in...
    Beoordeling
    8
    Jeroen Bouwman 5-1-2015 - 08:53

    Wat fijn is aan XS4all is dat (ondanks dat het bij KPN hoort) het een relatief kleine organisatie is, die echt nog klanten wil helpen.

    Ik heb internet en televisie van XS4all en beide zaken doen het gewoon goed. In de gevallen dat ik een vraag heb gehad werd ik adequaat geholpen door de servicdesk. In al deze gevallen kwam het voor dat men mij terug moest bellen. Dit deed men ook.

    In de wereld van commodity Internet/Televisie is het gewoon fijn dat je de specialist op de hoek nog kunt bellen. Dat is XS4all voor mij.

    • bereikbaarheid
    • hulpvaardigheid
    • kundigheid
    • kwaliteit

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.