Lees reviews en ervaringen over XS4ALL
Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten. Vanaf 24 december 2021 is het niet langer mogelijk klant te worden bij XS4ALL. Het merk gaat op in moederbedrijf KPN. Ben je Xs4all klant? Dan verandert er (voorlopig) niets.
Archief 2016
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van XS4ALL zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienYoorginho op 27-7-2016 om 14:28Minder dan 1 jaar klantJe neemt een ISP die wat duurder is omdat hij zulke goede reviews krijgt, maar je krijgt een dure internetprovider die niets levert. De 50 MB/s is sowieso nooit gehaald, de routerfunctie op het modem slaat nergens op, de kabel voor de TV was niet goed gestekkerd, de telefoon heeft het sowieso nooit gedaan (mensen hoorden ons wel, maar wij hen niet), en het internet vloog er regelmatig een paar tellen uit.
Allemaal niet zo heel erg relaxed als je een espressobar probeert te runnen met een kassasysteem in de cloud.
Toe het modem er mee stopte, hadden ze zelfs 5 dagen nodig om me een nieuw te sturen. Ik heb dagen met ze aan de lijn gezeten en van alles geprobeerd. Misschien was ik wel een raar pechgeval waar alles mis ging hoor. Maar ik lees toch wel vaker dat mensen helemaal niet tevreden over ze zijn.Pluspunten
- De mensen aan de telefoon zijn heel vriendelijk.
Verbeterpunten
- Tsja. noem het eens op.
- - internet
- - telefonie
- - de bezetting op de klantenservice
- - geef je monteurs een modem mee