Lees reviews en ervaringen over XS4ALL
Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten. Vanaf 24 december 2021 is het niet langer mogelijk klant te worden bij XS4ALL. Het merk gaat op in moederbedrijf KPN. Ben je Xs4all klant? Dan verandert er (voorlopig) niets.
Archief 2019
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van XS4ALL zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienLouise Dorst op 16-10-2019 om 17:27Klant geweestMijn bericht aan XS4all
😠😠Ik begrijp waarom jullie geen klantwaarderingscijfer hebben opgenomen op jullie pagina. Jullie zouden waarschijnlijk heel wat slechte reviews hebben gekregen. Ik ben lange tijd een tevreden klant geweest tot ik problemen kreeg met de Wifi. Zodanige problemen dat maandenlang niemand in huis gebruik kon maken van de Wifi. Contact met jullie leidde tot niets anders dan zinloze suggesties: zet de router aan en uit, verplaats deze, ze de extender aan en uit etc. etc. Pas toen ik het zat was en ging opzeggen bleek er ineens veel meer mogelijk te zijn: een nieuwe Fritzbox, een betere aansluiting etc. etc. Maar...........dan moest ik wel mijn opzegging ongedaan maken. Daar hou ik dus niet van. Trouwe klanten met een kluitje in het riet sturen en te laat in actie komen. Op mijn heel normale vraag of jullie de kosten die ik heb moeten maken hierdoor wilden vergoeden (extra internetminuten voor de mobiele telefoons) kreeg ik vandaag jullie antwoord: 'Echter moet ik u mededelen dat we geen vervolgschade vergoeden'.............mooi is dat. Niet alleen leveren jullie een slechte service maar verder mogen we het ook bekijken. Heel bijzonder dat ik bij mijn nieuwe provider vanaf het eerste moment een PERFECTE Wifi heb, zonder gedoe, zonder extender. Bah Xs4all dit valt me zo tegen. -
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienDorothé op 28-6-2019 om 16:00Langer dan 1 jaar klantVia mijn vaste telefoon lastig gevallen, door vreemde num., zogenaamd Windows. Heb helpdesk gebeld, heel duidelijk uitgelegd wat ik moest doen. Helaas heb ik het verkeerde wachtwoord gereset, met als gevolg mijn telefoon deed het niet meer, mijn mail. Handen in het haar, opnieuw helpdesk gebeld, CB, heeft me geholpen, werkelijk, allerust, tijd, wist van wanten, puur klasse. Dank je wel, topservice, kon niet beter. Kennis, geduld, klantvriendelijk, uitmuntendPluspunten
- Kennis, rust, klantvriendelijk, prettige stem, werkelijk op alle vlakken top
- Uitmuntend, daar mag je als bedrijf in je handen knijpen, zo'n werknemers in dienst te hebben
- Plus snel geholpen,
Verbeterpunten
- Geen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienWilko Opheikens op 28-2-2019 om 19:36Langer dan 1 jaar klantik heb op vrijdag 22 februari 2019 om een nieuw wachtwoord gevraagd
bij xs4all, telefonisch, en nu heb ik na een week wachten een ongeldige token opgestuurd gekregen.
Ik kan nu dus niets, ik kan niet inloggen bij xs4all, ik kan niets uploaden naar mijn xs4all-webspace, ik kan helemaal niets!Verbeterpunten
- Alles moet verbeterd worden bij XS4ALL
-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienJeroen op 26-1-2019 om 17:58Langer dan 1 jaar klantAl jarenlang klant en zelden een stroing, als er iest is zijn ze goed bereikbaar en helpen je uitstekend. Ook als klant al vaker als actie een nieuwere Fritzbox mogen ontvangen.Pluspunten
- stabiele verbinding
- goede self-service website
- fritzbox vrij in te richten naar eigen wens
- vriendelijke en kundige helpdesk
Verbeterpunten
- prijs