Lees reviews en ervaringen over XS4ALL
Is XS4ALL je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten. Vanaf 24 december 2021 is het niet langer mogelijk klant te worden bij XS4ALL. Het merk gaat op in moederbedrijf KPN. Ben je Xs4all klant? Dan verandert er (voorlopig) niets.
Archief 2020
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van XS4ALL zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 9 /10
Aanrader? MisschienHelen op 3-11-2020 om 10:34Langer dan 1 jaar klantAl jaren klant. Er zijn wel wat aanpassingen geweest sinds de overgang naar KPN. Toch nog steeds goede service.Pluspunten
- Deskundige klantenservice
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienGerard Baegen op 8-6-2020 om 07:51Langer dan 1 jaar klantAl vanaf maart bezig om klapperend internet hersteld te krijgen, eerst een nieuw modem opgestuurd gekregen dit gaf echter geen verbetering. Meerdere malen contact gehad echter vanwege Corona was het niet eerder mogelijk dan vanaf 8-6-2020 een ticket aan te laten maken. Vandaag weer aan de telefoon om een ticket aan te laten maken. Vertelde men mij doodleuk dat de datum vooruit geschoven is en het niet eerder dan 1-7-2020 mogelijk is het ticket aan te maken. Let wel dan is er nog geen monteur.
Er wordt wel gerepareerd bij volledig defect, nieuwe opleveringen worden ook wel gedaan.
Volgens heeft XS4ALL geen last van het Corona virus maar steekt het KPN virus de kop op. KPN levert een goed product maar als je problemen hebt weet men bij KPN het probleem nog groter te maken.Pluspunten
- Helpdesk goed bereikbaar en altijd even vriendelijk.
Verbeterpunten
- Kan nu pas vanaf 1-7-2020 een ticket aanmaken, op dat moment staan er waarschijnlijk meer klanten met problemen zoals ik in de wachtrij om een ticket aan te maken.
- Maak de tickets nu al aan en werk ze op volgorde binnenkomst af.