Fiber en Stipte nemen geen nieuwe DSL klanten meer aan
door Marit Veldkamp 1 reactie Leestijd: 2 minuten
Er worden geen koperdraad pakketten meer verkocht door Stipte en Fiber. Beide partijen zijn onderdeel van de M7 Group, ook het moederbedrijf van Online.nl. Die provider blijft wel actief op de DSL markt en daarom word je doorgestuurd naar de website van Online.nl als er op jouw adres geen glasvezel beschikbaar is. Fiber en Stipte blijven glasvezelpakketten verkopen.
Overname
Een jaar geleden nam M7 Group de providers Fiber en Stipte over. Toen werd bekend dat ze gedeeltelijk zouden worden samengevoegd met Online.nl. De koperdraadpakketten van de providers zijn nog wel te vinden op hun eigen site, maar wanneer je wilt kijken of het pakket beschikbaar is op jouw adres, dan word je doorgestuurd naar Online.nl. Qua prijs ben je voor een DSL Alles-in-1 pakket bij Online.nl goedkoper uit dan bij Stipte en Fiber. Het pakket staat op Internetten.nl en Totaalwijzer.nl op plek 3 in de TOP 5 goedkoopste Alles-in-1 pakketten. Fiber en Stipte zijn en blijven actief op de glasvezelmarkt.
Het is nog niet bekend wat er gebeurt met bestaande klanten. Wij houden je op de hoogte!*
*Update 6-11-18: We hebben de pakketten van Stipte en Fiber van onze websites gehaald, hierdoor verschijnen ze niet meer in de vergelijker. We beschikken nog niet over de juiste informatie om de glasvezel pakketten te tonen. Bestaande Stipte of Fiber-klanten met DSL-producten die worden omgezet naar Online.nl ontvangen nagenoeg hetzelfde aanbod. Klanten gaan niet meer betalen, maar ontvangen in veel gevallen meer TV (Complete TV van Online.nl).
**Update 12-11-18: informatie voor bestaande Fiber/Stipte DSL klanten
Klanten van Stipte en Fiber behouden eigen apparatuur/hardware. Het uitgangspunt is dat alles hetzelfde blijft en er ook geen veranderingen zijn qua instellingen. Bestaande klanten worden over de wijzigingen en de omzetting geïnformeerd per mail of post. Bij oplevering wordt er een laatste mail verzonden. Het aanbod blijft nagenoeg hetzelfde. Klanten gaan geen nieuw contracttermijn aan, maar zoals wettelijk is vastgelegd kan de klant altijd opzeggen bij contractverslechtering. Mocht je als klant het dus niet eens zijn met het aanbod dat je krijgt van Online.nl dan kun je er voor kiezen om het contract te ontbinden. De facturen zullen binnen afzienbare tijd vanuit Online.nl verstuurd worden. En mailadressen op het domein van stipte.nl blijven ongewijzigd.
Marit is sinds 2016 werkzaam bij de Bencom Group. Als accountmanager is zij verantwoordelijk voor de externe contacten met onder andere telecomproviders, daardoor is ze goed op de hoogte wat er speelt in de telecommarkt. Daarnaast houdt Marit zich samen met haar collega's bezig met de content op de telecomwebsites zoals bellen.com en internetten.nl om jou van de meest actuele informatie te voorzien.
Reacties (1)
Ik heb op mijn adres van Stolberglaan altijd fiber gehad is die nu ook omgezet na online.nl en zo ja wrm heb ik nu dan geen beeld
Laatste nieuws
-
Wij vergelijken al 25 jaar
25 okt
-
T-Mobile heet vanaf nu Odido
5 sep T-Mobile Nederland gaat vanaf 5 september 2023 verder als Odido. Dit geldt voor de merken T-Mobile e...
-
Grote internetproviders verhogen de prijzen: hoe kun je alsnog geld besparen?
8 jun Door de inflatie en de energiekosten gaan ook de prijzen van internet en televisie omhoog. Wij legge...
-
Hoge inflatie? Tips waarmee je makkelijk bespaart op internet, tv en bellen
1 feb Met een torenhoge inflatie is het slim je abonnement voor internet, tv en bellen onder de loep te ne...
-
'Internetabonnement kan tientallen euro's goedkoper'
19 sep De prijs van een internetabonnement kan de helft goedkoper. Ziggo en KPN vormen een duopolie wat zor...