
CanalDigitaal reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2018
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van CanalDigitaal zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over CanalDigitaal
- Goed beeld.
- Kinderziektes eruit halen voor je een nieuwe dienst aanbiedt en je klanten compenseren voor de gemiste diensten.
- Zijn er niet .
- Alles
- Zijn er niet.
- Regelen dat dpul.
- Niet Luisteren
- NietNadenken.
- Geen Oplossing.
- Luisteren
- Nadenken
- Oplossing
- Vriendelijke medewerkster
- Alle actievoorwaarden op de website vermelden.
- Periode recreatie basisabonnement aanpassen
wow wat een slechte beoordelingen!!!!
Ik zie er maar vanaf dit word een hoop ergernis
succes ermee die nu in de wachtstand staan.🙁
Sinds kort hebben we interactieve tv van Canal Digitaal. Als we een gemist programma terug willen kijken blijft het beeld om de paar minuten hangen. Alsof hij steeds moet bufferen. De klantenservice weet het ook niet meer en zeggen dat "de technici druk bezig zijn om het uit te zoeken." Het duurt nu al een maand. Sinds afgelopen vrijdag hebben we helemaal geen interactieve diensten meer. Klantenservice maar weer gebeld. Van alles uitgeprobeerd, en na even doorvragen blijkt dat er veel meer mensen hetzelfde probleem hebben! Het standaardzinnetje "de technici zijn druk bezig om een oplossing te vinden" word weer uit de kast gehaald. Nu, 3 dagen later hebben we nog steeds geen interactieve diensten. Heel slecht!
Jullie weten alles van mij.
Waarom zou ik ... .. of ... en ....
Hebben jullie daar een pronleem mee.
Had het opgelost dan had ik geen namen.
Jongens dag verder met bellen vanaf 12.30 rot 21.10
Drie keer belooft nu komt het klaar.
Geen tv dus
..... en ........,achternaam weet ik niet.
Dan zeggen ze dit en dat.
Heb er geen vertrouwen in.
Na kleine twintig jaar.
Zeer slecht vandaag.
Al sinds 1996 klant.
Nu bedenken ze we sturen geen brief maar via mail.
Leuk nooit gezien .
Bellen.
Tuurlijk trap maar iemand de grond in dat werkt.
Een naam onthouden dineke.....rest weet ik niet
Hoeven ze niet te zeggen
Ikk wil bij Canal Digitaal overstappen van een recreatiepakket naar een op vakantie flex 6 abonnement. Na het lezen van de actievoorwaarden voor 50% korting besloot ik Canal Digitaal te bellen. De vriendelijke medewerker vertelde me dat de korting alleen geldt bij aankoop van 200 euro aan apparatuur. DIT STAAT NERGENS IN DE VOORWAARDEN. Ik heb nog gevraagd of ik met de reisbranche te maken had, maar dat mocht niet baten.
Het basispakket is eigenlijk voor mij prima maar sluit niet aan bij de schoolvakanties. Een periode van eind april tot eind oktober zou daar beter bij aansluiten. Heaas was hier niet mee te schuiven.
Canal digitaal, wat een elende, zo vaak niet werkend, zo vaak naar de service gebeld. Maar wat ik nog veel erger vindt, en daarom direct opgezegd heb is het volgende. Wij gebruiken Canal digitaal maximaal een half jaar, in de winter. Ik heb al diverse keren contact gezocht of het zomer arrangement ook in de winter gebruikt kan worden. Dit kon niet. Nu er concurrentie op de markt komt, kan het opeens wel. Zelf promoten ze dit met een leuke actie. Deze actie geld echter niet voor bestaande klanten. Deze mogen een maand opzeg termijn hanteren, en dan alsnog de volle mep betalen. Zeer klant ontvriendelijk!!!!
slechte ervaring met canaldigital nu al de 3e decoder deze loopt elke keer vast resetten wel een a twee keer per dag wil abonnement opzeggen doen zeer moeilijk zit er nog meer dan een jaar aanvast
mensen niet in zee gaan met canal zeer slechte service wel betalen maar geen service