
CanalDigitaal reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2019
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van CanalDigitaal zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over CanalDigitaal
- Geen
- Prijs verlagen in plaats van ieder jaar verhogen
- Veel minpunten dat is het
- Alles onbeschofte klantenservice leugenachtig ook want bij aangaan van overeenkomst word je iets heel anders voorgespiegeld en verder de werking van het gehele product overweeg zelfs contact met kassa of kan niet waar zijn zegt wel wat
- Nog niet gevonden tov Ziggo
- minder vaak vastlopen
- zelfs na lang nadenken schiet me niets te binnen.
- Ongeveer alles
- Een grote selectie Engelse zenders.
- Teveel om op te noemen, te starten bij een echte klantenSERVICE.
- Goede app
- Goede klantenservice
- Tv kastje is “goedkope kwaliteit”, traag en niet waard om aan te schaffen
- GEEN
- Luisteren na de klant en niet zo door ratelen als een soort bandje.
- Ook vaste klanten te gemoet komen met een korting!
- Zeker na 17 jaar!
Ik wil alleen een basis pakket; veel te duur voor alleen een TV - abonnement
Zowk naar goekopere andere provider
Cees van Horen
Zou er niet aan beginnen ergernis omdat het niet werkt naar behoren klantenservice levert geen service in de vorm van het oplossen van problemen veel gehoord antwoord is u hebt de verkeerde tv heb het getest op diverse nieuwe modellen van Samsung Philips Sony lg enz enz werkte op alle nieuw uit doos gehaalde tv,s waardeloos geluid loopt achter beeld stopt functies doen het niet enz
Via Online internet ook Canal Digitaal aangeschaft. Vanaf eerste dag, dagelijks problemen. Dan valt het geluid weer weg en andere keer staat het beeld vast. Ik ben echt niet tevreden. Terugspoelen werkt ook niet. Dat ging bij Ziggo prima.
Service desk ; zoals gewoonlijk lang wachten, geringe deskundigheid als het probleem wat ingewikkeld is. Oorzaak van het probleem ligt nooit bij Canal Digitaal; het is de apperatuur of de gebruiker of de foutieve aansluiting etc. Aangezien ik uitsluitend via schotel kan kijken ben ik afhankelijk van Canal Digital. Al bijna tien jaar heb ik steeds problemen met de ontvanger (M7 met harde schijf) 10 keer per week opnieuw opstarten, vastlopen, mislukte opnames etc. Als oplossing kreeg ik onlangs aangeboden: overstappen naar een andere provider; voor mij helaas geen optie. Intussen wordt de abonnementsprijs opnieuw verhoogd omdat ik er weer een aantal pulpzenders bij krijg waar ik niet om heb gevraagd.
Potentiele klanten zou ik dringend willen aanraden: alles beter dan Canal Digitaal!!!
Wij hebben 4 jaar geleden een abonnement afgesloten waarin een decoder met afstandsbediening is inbegrepen. Sinds enige tijd doet de afstandsbediening raar. CD vindt in eerste instantie dat we maar een nieuwe decoder moeten kopen, omdat het bestaande kastje "wel erg oud" is. Bij nader inzien wil men wel een nieuwe afstandsbediening sturen, maar die moeten we dan wel betalen, omdat er maar 2 jaar garantie op zou zitten.
Wij hebben nog een trauma van alle opstartmoeilijkheden 4 jaar geleden, dus deze rare servicegedachte kan er nog wel bij.
Het tv kastje die je kan nemen is waardeloos omdat deze héél traag is. Sinds vandaag een goede smart tv aangeschaft en i.c.m. de canal digitaal app werkt het verder vlekkeloos en geweldig!
Ik had al langer dan 25 jaar CD,ik vond het niet meer interessant,wilde iets anders,zegde per 1 nov.op.
Werd gisteren gebeld door een dame die mij met alle geweld van gedachten wilde laten veranderen,zij bleef maar aandringen terwijl ik diverse keren aangaf geen interesse te hebben,het werd een erg vervelend gesprek,eindelijk begreep zij dat er geen eer te behalen was en hing kwaad op,service???,niets van gemerkt helaas,en dat na al die jaren trouw betalen,BEDANKT CD.
Misleidende aanbieding, een gratis proefperiode van een maand en als je deze opzegt. Moet je toch betalen.
Beetje heel erg vreemd. Met liefde betaal ik die ene maand. Maar nooit meer deze aanbieder.
Sowieso een waardeloos product,
bij live tv hoor je de buren al één minuut eerder juichen omdat het zover achterloopt.
Canal digitaal bedankt voor de misleidende aanbieding. Succes
Je kunt het een maand gratis proberen, echter zeggen ze er niet bij dat als je het echt een maand gratis wil je meteen dezelfde dag weer moet opzeggen vanwege de maand opzegtermijn. Dus als je netjes voor de maand om is opzegt ben je alsnog te laat en wordt er geld van je rekening gehaald. Het zal in de kleine lettertjes vast allemaal kloppen maar dit is geen normale manier om met klanten om te gaan. Er wordt niet duidelijk gezegd dat het geen reguliere proefmaand is.
Sinds 2002 al klant.
Dus al 17 jaar altijd netjes betaald.
Probeer een flex pakket te nemen en heb hierover de klantenservice gebeld.
Je krijgt na lang wachten eindelijk iemand aan de telefoon, maar het lijkt wel een bandje.
Ik vroeg of ik ook een korting kan krijgen net als nieuwe klanten.
Nee dat doen wij niet.
Slechte zaak!!