Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
CanalDigitaal

CanalDigitaal reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over CanalDigitaal geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over CanalDigitaal. Is CanalDigitaal je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2020

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van CanalDigitaal zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over CanalDigitaal

    Beoordeling
    2
    Van der werf 22-10-2020 - 11:20

    Zenders uit het pakket halen en ondertussen de hoofdprijs blijven betalen.....Dit kun je naar je klanten toch niet maken...Zodra er een goed alternatief is van een andere aanbieder ben ik weg. Langer dan 5 jaar klant...

    • Geen
    • Zenders weghalen is al vervelend , maar dan ook de prijs van het abonnement waar in beginsel mee geadverteerd word blijven betalen is schandalig. Kom dan met een leuk aanbod.
    Beoordeling
    1
    EAZ 22-9-2020 - 18:49

    Ik kwam van TV kijken via KPN, en inmiddels zijn we weer terug.
    Waarom zo'n slechte beoordeling?
    1) de app op de TV werkte niet, ondanks het feit dat de tv op de lijst van compatibele smart tv's staat. De helpdesk geeft alleen aan, dat dit een bekend probleem is, zonder oplossing. Dan zou je zeggen, dat ze gratis een tweede hd kastje gestuurd zouden hebben, nee, die kost geld. Boven dan maar geen tv?
    2) Kwaliteit van de het hd kastje: Zapsnelheid laag, maar ongveer 20% van de zenders kun je opnemen, en 25% kun je terugkijken. De website probeert overal de indruk te wekken dat dat anders is.
    3) neem je een zender op, dan ontbreekt meestal de eerste of de laatste minuut. Waar kan je + of - 5 minuten bijprogrammeren?
    4) een programma dat morgen herhaald wordt, wordt twee keer opgenomen.
    5) De eerste dagen vrij veel crashes gehad, kastje reset tijdens kijken, dan ben je even uit de lucht.
    6) de app is traag en ongebruikers-vriendelijk.
    7) geen netflix op het HD bakje.
    8) Goedkoop voelende afstandsbediening.
    9) bij KPN kun je een opname starten op de app, en aanpassen via de hd box. Bij Canal digitaal kan dat allemaal niet. App en hd box zijn andere werelden.
    10) bij versneld vooruitkijken zie je geen beeld. waar ben ik?

    Er zijn veel kleine en grote irritaties met deze setup, we zijn zo snel we konden terug gegaan naar de concurrentie. We nemen ons verlies en gaan terug naar waar de technologie 5 jaar verder is.

    • Kan zo niet een punt noemen waarin CD beter is dan andere providers
    • Verbeter app compatibiliteit met de televisies
    • degelijke afstandsbediening leveren
    • app en digitaal kastje met elkaar laten praten qua programmering
    • Kijk eens hoeveel beter de concurrentie het kan.
    Beoordeling
    1
    G. Barneveld 29-8-2020 - 10:57

    Zeer slechte klantenservice!!! Loopt achter de feiten aan is onkundig en komen afspraken niet na. Over de tv ontvangers nog maar te zwijgen...
    Maar als je het monopolie in de markt hebt kan jeje dat veroorloven helaas. Want alle slechte recensies over CD die er telezen zijn op internet helpen echt de service niet te verbeteren.

    • GEEN!!!!!!!
    • Lees motivatie
    Beoordeling
    3
    J.groen 30-6-2020 - 19:19

    Na 3 jaar geleden installatie, canaal digitaal in vakantiehuis in buitenland, krijgen wij na service nummer gebelt te hebben een dame aan de telefoon, dat wij volgens haar advies een nieuw scard kabel moesten aanschaffen dat dat de start probleem te weegbracht toen we na 5 maand de box weer in gebruik namen een box zonder smartcard...toch bleef de dame van de service canaal digitaal vragen om smartcard nummer en dat we een nieuwe scard-kabel moesten aanschaffen, terwijl ik in het menu van de tv kon zien dat de schotel geen actief signaal ontving...wat is dit voor service? Verwarrend voor iemand die dit gelooft dat het aan de scard-kabel zou liggen. (BABBELEN niet luisteren). Servicenummer...buitenland?

    • Verder weinig storing in de uitzendingen.
    • Iets kundiger uitleg geven.
    Beoordeling
    1
    Cliff Kerkemeijer 9-6-2020 - 08:52

    Per 1 Juni mijn favoriete zenders weggehaald,maar opzeggen van mijn abonnement niet mogelijk
    Contract loopt nog tot September 2021 ?????
    Riekt naar oplichting.
    Mensen pas op voor dat u met Canal Digitaal in zee gaat

    • Nul
    • Zichzelf opdoeken
    Beoordeling
    3
    Elly Dokman 9-6-2020 - 07:50

    Ben al jaren klant bij Canaal Digitaal, maar per 1 juni hebben ze zomaar een aantal zenders gestopt of je moet er ineens voor gaan betalen terwijl ze al niet goedkoop zijn.
    Eerder kregen we ook nog wel eens een mailtje dat er een zender weg was maar ook een toegevoegd, maar nu loopt het de spuigaten uit.
    Toevallig een aantal zenders waar ik naar keek, alternatief een aantal Duitse zenders erbij, maar ik woon in Nederland.
    Ze vragen niets ze zeggen niet, je kunt er ineens niet meer nakijken, je kunt mailen helpt allemaal niets.
    Antwoord, tja ze kunnen geen overeenkomst sluiten met ....
    Ze denken nog steeds dat zij de enige zijn, maar dat is niet meer zo.
    Ga dus wel overstappen naar een andere provider, jammer alleen van de inrichting die volledig afgestemd was op Canaal Digitaal.
    ZOU DUS NIEMAND MEER AANRADEN CANAAL DIGITAAL TE NEMEN, HET IS DUUR EN ZE ZIJN ONBETROUWBAAR!!

    • Geen
    • Alles, service en de arrogantie die ze hebben
    Beoordeling
    8
    Raymon 5-6-2020 - 08:06

    Ten eerste ben ik in de IT opgegroeid, ook voor mij duurde het ff na een factory reset, en het bekende ip-conflict om het goed draaiend te krijgen

    • Geleverd wat was verwacht
    • De factory reset van de Zyxel, had ook als voordeel dat de configuratie gesimplificeerd zijn. Ik weet niet in hoeverre de base-ips wijziging was van invloed, maar een Zyxel forum raadda dat aan ivm ip-conflicten
    Beoordeling
    1
    P. Hollevoet 8-5-2020 - 10:50

    Slechte service, slechte software, werkt niet naar behoren. Ze gebruiken je als cash-koe.

    App 3x gebruiken, meteen 75 euro aan kosten door het niet beschikbaar stellen van 'abonnement opzeggen'. Meteen incasso's op je afgestuurd. Oplichterij.

    Beoordeling
    1
    Ilias 23-4-2020 - 12:33

    Wat een slecht amateuristische bedrijf, Ik krijg een mail toegestuurd om een bedrag te betalen van €58,25. Ik heb nog nooit een abonnement aangevraagd bij canal en ben dat ook zeker nooit van plan. L die te dom is om te poepen stuurt mij allerlei standaard berichten maar begrijpt mijn email niet. Trap niet in CanalDigitaal want ze melden mensen zomaar aan om vervolgens een bedrag te innen.

    • Geen
    • Geen fraude mails sturen en mensen zomaar een abonnement aansmeren.
    Beoordeling
    1
    BP 8-4-2020 - 15:40

    Slechte kwaliteit van de dienst en vooral verkeerde voorwendselen. zou een 30 dagen gratis periode zijn en daarna automatisch ophouden. Blijkt het toch niet zo te zijn en verwijzen ze naar de kleine lettertjes. Als je dan belt wordt je zeer klantonvriendelijk geholpen en houden ze je aan je contract. Echt alsof die 13-14 euro omzet echt het verschil gaat maken t.o.v. een ontevreden klant die hierdoor echt nooit meer gaat terugkomen. Het businessmodel zal wel uitwijzen dat het werkt, maar mensen trap er niet in!!!

    • Ik heb er geen gevonden.
    • Wees wat meer menselijk. Geld verdienen is belangrijk, maar hoe je met elkaar omgaat ook. Ik kan me niet voorstellen dat die dame van de klantenservice dit fijn vindt als het haar bij een andere partij net zo overkomt.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.