Lees reviews en ervaringen over KPN
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2017
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSandra op 16-12-2017 om 08:57Langer dan 1 jaar klantDe service is echt verschrikkelijk. Je word continu met verschillende verhalen en beloftes van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen word er niks geregeld. Mijn nieuwe provider krijgt voor mij geen goedkeuring bij KPN voor nummerbehoud doordat bij KPN allemaal fouten gemaakt worden in de communicatie en ik daar nu de dupe van word.
Nooit meer terug naar KPN!! -
Beoordeling: 8 /10
Aanrader? MisschienJeroen van geel op 13-11-2017 om 21:24Minder dan 1 jaar klantVanavond gebeld met de klantenservice,
Ik had een probleem met de wifi; er werd steeds op alle mobiele apparaten om een authenticatie gevraagd. Het lukte naar niet verbinding te krijgen/houden. Noob die ik ben, bleek mijn wachtwoord een hoofdletter te missen........ hiervoor echter vanalles eerst moeten laten checken. Duurde door mijn bejaarde laptop zeeeer Lang. MW. was erg geduldig en vriendelijk. Echt Fijn geholpenPluspunten
- Geduldig
- Vriendelijk
- Goede uitleg /instructie
Verbeterpunten
- Werkelijk waar geen enkele
Opmerking van de redactie op 14-11-2017 om 08:24Geen namen van medewerkers -
Beoordeling: 3 /10
Aanrader? MisschienH.Snoeijink op 11-7-2017 om 18:52Langer dan 1 jaar klantEigenlijk heb ik nooit de snelheid van mijn draadloze Wi-Fi gecontroleerd want ik ging er van uit dat ik gewoon 60 mbps had want daar betaal ik toch voor . Zo'n 2 maand geleden deed ik dus wél een snelheidstest en het resultaat was bedroevend want ik haalde maar net 20 mbps en niet de 60 waar ik voor betaalde, had wel ergens gelezen dat je die snelheid alleen haalt als je bekabeld internet maar dan mag draadloos toch wel zo'n 50 mbps zijn vind ik !
Ook na de verhoging van 60 naar 80 mbps bij KPN is de snelheid niet echt beter geworden . Vandaag via Twitter contact met KPN vernam ik dat men de snelheid niet kan garanderen en dat de aanschaf van een Wi-Fi versterker mogelijk kan helpen, nou nee, nog meer kabels en kastjes thuis zit ik NIET op te wachten ! ! Na ruim 40 jaar KPN klant zeg ik het bedrijf vaarwel en ga op zoek naar een andere provider die een betere snelheid levert ! !Pluspunten
- Kan helaas geen pluspunten bedenken !
Verbeterpunten
- Minder providers inlijven en zelf eens een goeie provider worden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienHans op 17-5-2017 om 08:30Klant geweestOnderstaand relaas zegt genoeg denk ik. Dit verhaal met KPN gedeeld via Facebook en de KPN chat.
Beste,
Middels dit bericht wil ik mijn ergernis over de handelswijze van KPN uitspreken. Ik heb getracht een overstap van Ziggo naar KPN maken voor jullie alles in 1 pakket.
Op 8 mei j.l. heb ik een sms ontvangen dat de verbinding gereed is; vervolgens heb ik een afspraak gemaakt om gebruik te maken van de installatiemonteur. Deze afspraak is gemaakt voor vandaag 16 mei tussen 08.00 en 10.00 uur; hiervan via sms 2 herinneringen van jullie mogen ontvangen.
Vervolgens ontvang ik vandaag 16 mei om 08.36 uur een email (jullie ordernummer 0011000044349973) dat de monteur niemand heeft aangetroffen en een kibkaart in de brievenbus heeft achtergelaten. Waarom begrijp ik niet want ik stond al vanaf 07.45 uur op het doorgegeven adres tevergeefs op jullie monteur te wachten. Daarnaast heb ik geen kibkaart ontvangen.
De ontvangen email was reden voor mij om direct contact op te nemen met jullie klantenservice waar ik te woord ben gestaan door G. Resultaat van dit gesprek was dat zij niets voor mij kon betekenen omdat volgens haar uitleg klantenservice geen invloed op de monteursplanning heeft en dat er contact met mij opgenomen gaat worden voor een nieuwe afspraak en dat dit een paar dagen kon duren.
Eerst was de uitleg dat ik niet thuis zou zijn geweest, waarna ik haar verzocht heb contact met de planning op te nemen, waar vervolgens de mededeling vanuit de planning terug kwam dat ik zat te liegen. Guanila bevestigde trouwens dat het zeer vreemd was dat er dan telefonisch geen contact met mij opgenomen was, terwijl mijn telefoonnummer bekend is.
Omdat ik ik met bovenstaande uitleg uiteraard niet akkoord ging en ik het bijzonder vervelend vind om voor leugenaar uitgemaakt te worden, werd er een uitleg gegeven dat er waarschijnlijk wat met de verbinding niet in orde zou zijn geweest. Toen ik daarop weerwoord gaf met de mededeling dat ik al op 8 mei een sms gehad had dat de verbinding gereed was, werd het argument dat de installatie-order er door de backoffice was uitgehaald, en dat er verder niets voor mij gedaan kon worden. Er was niet aan te geven op wat voor termijn er contact met mij opgenomen zou worden voor het maken van een nieuwe afspraak.
Daarop heb ik kenbaar gemaakt dat ik dit niet acceptabel vind en dat ik verwacht dat er vandaag vóór 12.00 uur een monteur voorbij komt om het pakket aan te sluiten. Wederom krijg ik te horen dat dat niet mogelijk is. Enige mogelijkheid is om de overeenkomst te annuleren, waarop ik doorverbonden ben naar afdeling Annuleringen. Zeer bitter om te moeten constateren dat die afdelingen blijkbaar wel in staat is om adequaat en klantgericht te werken.
Mocht bovenstaand relaas voor uw organisatie reden zijn om alsnog op zeer korte termijn e.e.a.conform afspraak op te lossen, dan weet u mij ongetwijfeld te bereiken.Verbeterpunten
- KPN zou afspraken die ze zelf met klanten maken, moeten nakomen. Indien dat niet mogelijk is zouden ze de klant daarover correct moeten informeren, en niet de schuld bij de klant neerleggen. Daarnaast is men niet bereid om fouten die men zelf maakt, ook daadwerkelijk snel op te lossen.
-
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienTicsi op 30-1-2017 om 10:42Langer dan 1 jaar klantIk had jarenlang een KPN glasvezelabonnement voor internrt en bellen, zonder problemen. Ik heb me een Vodafone Thuis abonnement laten aanpraten . Ik ging daarop in omdat het goedkoper zou zijn dan mijn bestaande abonnement bij KPN, nam er ook tv bij. Werkte allemaal niet goed, zie mijn review bij Vodafone. Opgezegd, weer terug naar KPN. Monteur nam bij aansluiting uitgedreid de tijd om alles te checken, had advies voor verbetering van de wifi boven en herstelde zelfs een bekabelde aansluiting op een kamer die al jaren geblokkeerd was. Alles werkt weer, zelfs beter dan ooit. Een dikke pluim voor KPN.Pluspunten
- Eigen monteur van KPN, geen extern bedrijf, die deskundig was en de tijd nam.
Reacties