Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
KPN

Review en beoordeling KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 10 /10
    Mark op 18-4-2019 om 02:13
    Langer dan 1 jaar klant
    KPN zoals gezegd oud en vertrouwd. Al jaren klant voor mobiel bij kpn en sinds kort internet en tv thuis. Niet anders dan dat ik gewend ben van kpn. Service en kwaliteit is gewoon op en top bij deze provider. Je betaald iets meer maar dan heb je wel wat. Ik zeg als je geen probleem hebt met iets meer betalen maar wel kwaliteit ga voor kwaliteit want kpn is gewoon de beste provider met een goede service. Als je er niet uitkomt met kpn moet je denk ik naar je zelf kijken want zij hebben alles over voor hun klanten maar als je het probleem niet goed en duidelijk blijft melden weten zij niet duidelijk wat er aan de hand is. KPN ga vooral zo door jullie zijn mijn nummer 1 provider al jaren voor mobiel en nu ook voor thuis!! een dikke 10 plus
    Pluspunten
    • service
    • kwaliteit
    • snelheid
    • klantenservice
    Verbeterpunten
    • echt gewoon geen.
    • verbeterpunt is heel strak gezegd ga zo door en houdt vol
  • Beoordeling: 1 /10
    Mensen Blijf Bij KPN Weg Vooral Als Je Bij Een Buiten Gebiet woond
    Ze kunnen het oplossen maar doen het niet helaas mensen wat er werken weten ook niet wat ze adviseren en weten niet hoe het werkt binnen de firma helaas echt een zooitje
  • Beoordeling: 1 /10
    Savannah op 15-4-2019 om 18:35
    Minder dan 1 jaar klant
    Wordr van kasje naar de muur gestuurd. Eerst wordt er gezegd dat we een verkeerde monteur hebben gekregen die niet de juiste spullen heeft. Na een aantal keren weer bellen zeggen ze dat we helemaal geen KPN kunnen krijgen waar we wonen. Terwijl er nota bene een KPN kast in het huis hangt. En de vorige bewoners die er net uit zijn ook KPN hadden. In een woord een ruk bedrijf.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Beter communiceren, het personeel spreekt elkaar allemaal tegen. Goede monteur sturen.
  • Beoordeling: 1 /10
    Leendert op 11-4-2019 om 19:35
    Langer dan 1 jaar klant
    als ik FIFA speel heb je alleen maar lagg... ik vind het niet om aan te raden
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Lise op 8-4-2019 om 13:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Afspraken worden niet nagekomen, betaal plots meer dan zou moeten. Een bedrag terug krijgen kan zeker maar je zal nooit het volledige bedrag krijgen. Misschien een idee om de werknemers die de telefoon op nemen ook daadwerkelijk in te werken zodat ze niet voor elke vraag even moeten bellen naar het afdelings hoofd.
  • Beoordeling: 1 /10
    Peggy Van Essen op 4-4-2019 om 21:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloos. Denk je voor kwaliteit te gaan...N monteur bij wie je je als vrouw ongemakkelijk voelt. Driekwart van alles niet aangesloten, 1 avond tv kunnen kijken en nu alles weer in storing. KPN.. de duurste en de slechtste.
    Pluspunten
    • Geen enkel
    Verbeterpunten
    • Doe wat je belooft, doe waarvoor je wordt gevraagd
  • Beoordeling: 1 /10
    TImmerman op 4-4-2019 om 16:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Binnen een paar jaar van 27 euro naar 39 euro. Om de kosten voor glasvezel alsnog door je strot te drukken.
    Dan bel je netjes om je onvrede uit te spreken, wordt je na de uitleg domweg opgehangen.

    Top KPN, toch maar weer eens verder kijken. Jammer.
  • Beoordeling: 10 /10
    Swagnetron op 29-3-2019 om 21:52
    Langer dan 1 jaar klant
    De monteurs gaan 100mbit per seconde, super snel dus. zeer tevreden met de service
    Pluspunten
    • snel
    Verbeterpunten
    • koffie was nog te heet om te drinken voor de monteur, aangezien hij zo snel klaar was en er weer vandoor ging. Koffie is duur, het groeit niet aan de boom!
  • Beoordeling: 2 /10
    C Leek op 28-3-2019 om 13:31
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat is KPN een rot bedrijf als er wat aan de hand is. Eindeloos veel formulieren invullen en er gebeurd niets mee. Internet in het buitenland valt heel erg tegen.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles gewoon een goed KCC niet een robot die je niet begrijpt
  • Beoordeling: 10 /10
    Ineke de Vugt op 27-3-2019 om 09:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Al jaren KPN klant en maakt voor ons persoonlijk verschil welke deskundige je aan de lijn krijgt.
    Niet alle medewerkers zijn van alle finesses op de hoogte.
    KPN zou daar nog wat verbetering kunnen behalen.

    Maar als je een goeie aan de lijn hebt kom je ook tot een oplossing zeker weten.
    Pluspunten
    • Onze DVS werkte niet op de tussenverdieping.
    • Zoeken...nieuwe experia box...updates.....geen verbetering. Vele telefoontjes verder....blijft de DVS haperen.
    • En dan ga je naar KPN XL winkel op Ekkersrijt in Eindhoven-Son en tref je daar JD.
    • DVS is niet gegarandeerd van top beeld, maar heeft altijd super gefunctioneert.
    • Dhr. D adviseerde ons en wij koppelden opnieuw.
    • Top beeld weer en na lange tijd zoeken......de oplossing. Bedankt JD.
    Verbeterpunten
    • Meer kennis bij de helpdesk, maar tis keimoeilijk om mensen te helpen via de telefoon.
    • Beeldbellen zou verbeterpunt zijn.
    Opmerking van de redactie op 1-4-2019 om 09:40
    Geen namen van medewerkers noemen aub, hoe goed u ook geholpen bent. We hebben er initialen van gemaakt.

Navigatie