KPN reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over KPN
- Klanten service is onbeschoft!! Internetkwaliteit is heel slecht!!!
- Goede ervaringen met telefoonnetwerk na overstap van een concurrent.
- Mij niet lastig vallen via call centers die er enkel op uit zijn om je telefonisch een abonnement aan te smeren.
- DE TELEFOONSERVICE MOET BETER
- Ik bel al meer dan een uur maar er wordt niet opgenomen. Elke keer als ik bel, wordt de verbinding verbroken!! Dit is zo irritant. Bel ze nooit, ze nemen nooit op en als ze dat wel doen, WORDT DE AFSLUITING VERBROKEN ALS JE PROBEERT TE PRATEN
- Ik kan ophangen en een 1 ster review schrijven
- Niet meer ongevraagd bellen.
- Zie ze na een jaar absoluut niet. Heb een jaar ergernis achter de rug.
- Alles, lever wat je belooft zonder storingen.
- Betere producten leveren. Vaak slecht internet zeker geen ontvangst in alle ruimtes van ons huis. En de tv ontvanger moet steeds opnieuw opgestart worden zeer hinderlijk.
Slechte service!! Te dure abonnementen!!
Slecht bereik met internet!!!!!!
Bij KPN een telefoonabonnement afgesloten naar volle tevredenheid. Maanden na afsluiting van het telefoonabonnement word ik opeens lastig gevallen door call centers om mij ook tv+internet van KPN aan te smeren. Ze proberen alles over je te weten te komen, inclusief hoeveel je nu betaalt bij de concurrent. Als je aanggeeft dat je geen telefonisch interesse hebt en ze een mail kunnen sturen met de aanbieding, dan wordt het afgekapt.
KPN, jij wint. Zelfs als jurist ben ik er niet uitgekomen. Communicatie is bar en bar slecht. Ik weet niet eens waar ik moet beginnen!!
We zijn verhuisd rond maart, dan mag je zonder meer opzeggen. Nou ben je gedwongen om op te zeggen via de telefoon, dat was gelukt. Dachten we. Dat was genoteerd als reguliere opzegging.
Terugbellen. Wordt je vriendelijk verzocht naar opzeggen@kpn.nl te mailen met bewijs.
Bewijs netjes aangeleverd, meerdere keren! Krijgen we vervolgens de vraag of we het bewijs in pdf-vorm kunnen versturen, dit stond overigens NERGENS.
Dus dat maar gedaan. Wordt niet op gereageerd. Wij zoeken uiteraard contact op na enkele maanden stilte (en storneringen). KPN beweert terug te bellen zonder dit echt te doen. Ze hebben maar liefst 9 keer gebeld!! (Maar niet heus)
Deze interne notities worden vervolgens tegen je gebruikt.
Uiteindelijk met een werknemer gesproken die de opzegging heeft doorgevoerd. Dat kon wel op eens via de telefoon.
Krijgen we een verrekening. Rekenen ze een maand langer vanwege hun getreuzel.
Dus we bellen. We hadden ondertussen al 4 klachten ingediend. Meerde malen gebeld. 10 x keer doorverwezen. Noem het maar op.
We zijn niet geholpen. Ik had het graag bij de rechter willen laten komen.
Alleen wij zijn meer waard dan dat rotbedrag. Neem die **** € 36,- maar. Je zal ons nooit meer terugzien. Jij wint.
HEEL SLECHT KLANTENSERVICE!!!! ONGELOOFLIJK
Ik wordt ongevraagd gebeld dat er werkzaamheden in mijn regio zijn afgerond, en of ik een KPN abonnement wil nemen voor internet.
Beste KPN ik zit niet te wachten op ongewenste SPAM telefoontjes van nummer 0338080283 , 033-8080283 , +31338080283 , +31(0)338080283 , 0031338080283
Sinds september 2023 kpn internet en televisie. Zonder probleem. Sinds een maand of 4 constant problemen met tv.
Einde contract direct terug naar ziggo.
Nooit weer KPN. Jaren bij budget gezeten, nooit problemen. Nu 1jaar bij KPN en het is alleen maar problemen. Internet valt weg, tv blijft hangen, geluid doet niks via Bluetooth bij terug kijken en opgenomen programma's. Je bent proefkonijn voor tv+ en wordt doodgegooid met updates die niet werken. Nog twee weken en ik kan terug naar budget, ja ook via kpn lijnen maar met oudere kinderziekte vrij materiaal. Nooit weer KPN..!!!!
Ik betaal voor 200mbps en ik krijg 2mbps. Dit kan toch niet. Ik mag daarboven niet annuleren.
Een week geleden kregen wij problemen met de wifi, beide tv’s willen niet meer verbinden op het netwerk. Hier over gebeld, er werd gezegd dat er een update is gedraaid en dat ik het netwerk weer moest aanpassen naar WPA 2 ipv de vernieuwde WPA 3, helaas mocht dit niet baten. Een week zonder gebruik te kunnen maken van streamingdiensten ging voorbij en dacht ik ga toch nog een keer bellen ! Dit keer konden ze mij niet verder helpen aan de telefoon en er werd gezegd dat als ik een nieuw abonnement zou afsluiten ze een gratis monteur zouden sturen die dan ook een vernieuwde draadloze tv ontvanger zou plaatsen die voorbereid is en voorzien is van alle streamingdiensten! Wat is dan het nut van een smart tv als je m niet kan gebruiken waar ie voor is bedoeld ! Ik heb dit ook moeten weigeren en heb gezegd dat als het zo moest gaan ik misschien maar beter kon overstappen naar ziggo de medewerker wenste mij succes en gaf als tip mee dat ik moest zeggen dat ik gebruik wil maken van de overstap service ! Ik heb nooit geen problemen gehad met kpn en had zolang het bestaat graag willen blijven maar helaas houdt het hier op. En dat nog te bedenken dat ik een goede 2 weken geleden als trouwe klant nog een ziggo medewerken die langs de deur kwam bedankte voor zijn komst en dat ik goed zat bij kpn !
Slechte verbinding met kpn ontvanger. Herhaaldelijk opnieuw opstarten van tv ontvanger.
Product te duur voor wat je krijgt.