Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    C. 1-7-2025 - 21:58

    Kpn zijn oplichters !!

    Ze hebben mijn een 2 e 06 nummer aangemaakt waar ik tevens niet om vroeg maar door een fout komt bij hun

    Mijn wel 2 jaar lang onbeperkt laten betalen en tevens maar 6 maanden terug willen betalen wat natuurlijk niet eerlijk is als het hun fout is van de kpn kortom oplichters

    • Internet is prima
    • Maar oplichters zijn het
    • Oplichters praktijken
    Beoordeling
    1
    JF 1-7-2025 - 17:01

    Ongelofelijk. Ik heb de afgelopen 6 maanden een probleem met KPN gehad waarbij internet, WIFI en alle televisiediensten MINIMAAL 5 á 6 keer per dag weigerden vanwege een probleem met de standaard modem (box 12) van KPN. Thuiswerken was een drama! Elke keer weer moest het modem opnieuw opgestart worden. Iedereen in huis was 6 maanden lang dagelijks gefrustreerd! KPN monteurs kwamen er niet uit en ik heb 2 á 3 keer een specialist in huis gehad om het probleem op te lossen. Ik ben altijd vriendelijk geweest en heb heel veel geduld gehad. Ik moet zeggen dat ik ook echt ervaren heb dat de specialist mij erg goed probeerde te helpen. Daarvoor had ik al €147 betaald voor een rekening van een KPN monteur die mijn probleem niet had opgelost. Nu, na 6 maanden, is mijn box 12 vervangen door een box 14 en is het probleem opgelost. Volgens de specialist is box 12 sowieso al inferieur en niets anders dan een commerciële overweging om een goedkopere box aan de klanten te geven. Vervolgens bel ik met de klachtenafhandeling om te kijken hoe we de afgelopen 6 maanden beperkt internet en televisie financieel kunnen afhandelen. Ik betaal elke maand meer dan €200 aan KPN voor al mijn diensten! Krijg ik daar een medewerker van de KPN aan de telefoon die mij een voorstel doet van €150 vergoeding voor 6 maanden! ‘Take it or leave it!’ En ik kan nergens anders mijn beklag doen! Ik krijg nog niet eens 1 maand terug!!!! Werkelijk ongehoord van zo’n bedrijf als KPN! Ik raad iedereen af om met KPN in zee te gaan! Ik ga zo snel mogelijk bij ze weg en kom nooit meer terug!

    Beoordeling
    1
    C. Cnossen 1-7-2025 - 09:40

    Slechte tot geen mogelijkheid om tv te kijken op mijn tablet via de hotspot van KPN. Downloadsnelheid slechts 11.2 upload 13.5. Ik moet dan maar gewoon op mijn mobiel tv kijken was het antwoord. Wel verkopen met het verhaal, ja hoor u kunt overal in Nederland onbeperkt TV kijken op uw tablet. Het werkt gewoon niet. Wel een duur alles in een pakket maar niet leveren. Als je dan vraagt om restitutie zeggen ze gewoon, nee hoor meneer, dat kunnen we niet doen. Dus binnenkort maar uitkijken naar een andere provider.

    • Geen enkel. Je moet zelfs meerdere keren bellen voor hetzelfde probleem.
    • KPN is KPN niet meer.
    • Geen sprookjes verkopen, en een klant schadeloos stellen bij niet werkend product.
    Beoordeling
    1
    D.Lucas 30-6-2025 - 10:16

    Vandaag weer contact gehad met de zeer slechte klantenservice van KPN naar aanleiding van brief die ik heb gestuurd naar :

    KPN Klantreacties
    Antwoordnummer 12
    9700 VB Groningen.

    In de brief heb ik aangegeven dat ik meerdere malen problemen heb gehad met de klantenservice over het KPN android tv kastje dat vaak vast loopt en dan gereset moet worden om er gebruikt van te kunnen maken.
    Ook heb ik problemen met opname pakket: dat ingestelde opnames niet op neemt,niet aangeeft of opnames hebt gezien of niet hebt gezien,serieopnames werken of slecht,geluid liep niet gelijk beeld enz enz.
    Ik heb vaak contact met de klantenservice bv ook over het glasvezel aanbod in mijn woonplaats hierin zijn meerdere valse belooftes gedaan door KPN klantenservice en ben ik ook voor gelogen helaas.Vorige week belde ik met de klantenservice en werd 2 x de verbinding verbroken omdat de medewerker het niet nodig vond om mij
    als trouwe klant te helpen.
    Ik heb ook mobiel van KPN maar heb besloten om over te stappen na vele jaren.Helaas KPN misschien word het tijd dat om een spiegel voor te houden en te leren van jullie fouten !!!
    Ik ben net gebeld naar aanlieding van mijn klachtbrief.
    Je raad het al KPN is zich van geen kwaadbewust en kan niks voor betekenen.Na alle tijd en energie die ik hierin heb gestopt om al mijn problemen aan te kaarten gebeurd er niks.
    Lang verhaal kort :
    MIJN MENING DOE GEEN ZAKEN MET KPN.

    • Aleen - punten
    • Luisteren naar klanten.
    Beoordeling
    1
    H. Buurma 25-6-2025 - 15:26

    Ben in de problemen gebracht door het, eenzijdig door de KPN, afsluiten van mijn KPN telefoon nummer. Nu geen mogelijkheid meer om bij Digid, de bank, ziektekosten verzekering in te loggen. En er zijn ook geen mogelijkheden meer om mijn oude nummer te herstellen. Wat een service KPN voor een 91 jarige.

    Beoordeling
    1
    theo montfort van 23-6-2025 - 04:26

    Ben in VS en klant van kpn al best lang. Heb een esim via airola en krijg nu van kpn rekening van 60 euro extra.
    Volgens Amerikaanse wet mag je geen gegevens van persoon doorgeven.
    Volgens mij heeft kpn Amerikaanse provider toestemming gegeven op mijn kpn account in te breken.
    En daarbij 60 euro voor 24 mb. Trouwe klant voelt zich gepakt. Theo van Montfort

    Beoordeling
    1
    Robbert 20-6-2025 - 11:21

    De klantenservice adviseert mij om de hoofdmodem naar fabrieksinstellingen te resetten terwijl ik niets heb aangepast. Gevolg van deze onkunde is dat er een aparte kabel per modem moet worden opgestuurd. Dit duurt een week terwijl ik dus bij elkaar 2 weken geen tv geen wifi heb. Jammer dat er in Nederland maar zo weinig aanbieders zijn. Waardeloze partij

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    2
    Chantal 13-6-2025 - 04:47

    Bij herhaling vervelende ervaring klantenservice. O.a. spreek ik met 2x bevestiging contract af voor 1 jaar. Op contract dat ik toegestuurd krijg staat 24 maanden. Dit kan niet aangepast, wel geannuleerd en ik kan pas 2 dagen later teruggebeld worden voor een nieuw aanbod. Zeer hoge prijzen, scheelt meer dan €20/mnd (zonder korting) tov concurrent.

    • Internet was stabiel
    • - klantenservice; benadering van sommige medewerkers, afspraken nakomen
    • - ‘het systeem’ van kpn zorgt voor veel onlogische beperkingen voor klanten
    Beoordeling
    1
    Wiel Schriever 10-6-2025 - 18:50

    Hier volgt ons verhaal hoe KPN omgaat met service leveren. Ons internet abo hebben we beëindigd vanwege veel te hoge kosten tov de concurrentie. We wilden niet meer verder met KPN. Als de contractperiode weer eens was afgelopen was het steeds weer bedelen om een paar euro korting te krijgen. We waren er klaar mee en hadden ons abo opgezegd. Na ruim 25 jaar klant bij KPN voor internet, tv en vast bellen zou ons abo stoppen. In de mail van KPN staat de einddatum duidelijk vermeldt. Wat blijkt … KPN stopt er 3 dagen eerder mee. Wij bellen met de afdeling ‘SAFE’ van KPN. Hun fout wordt toegegeven. Echter dezelfde dag nog voor 3d aansluiten is er niet bij. De verbinding is afgebroken en blijft dat ook. KPN stelt voor dat we de nieuwe provider bellen en het abo daar 3d eerder laten beginnen. KPN schuift hun probleem eenvoudig door naar elders. Bij de nieuwe provider blijkt eerder aansluiten overigens niet mogelijk.
    KPN heeft een zg. noodpakket. Bijvoorbeeld als de glasvezel ergens onderbroken raakt ontvang je dan een wifi kastje tijdelijk in huis. Zo’n noodpakket in huis krijgen duurt 2 tot 3 dagen. Volgens KPN in ons geval ook geen oplossing. Bij de KPN winkel afhalen, laten bezorgen door een koerier of een KPN monteur is er ook niet bij. Mensen bedenk dat je bij KPN een veel te hoge prijs betaald voor je abonnement. Service mag je ervoor niet verwachten. Ook al kom je met diverse tips en ideeën om het probleem op te lossen. KPN denkt en gaat NIET met je mee. KPN, JULLIE KRIJGEN VAN ONS EEN DIKKE ONVOLDOENDE. Nooit meer KPN voor ons.

    • Ruim 25 jaar zijn we tevreden geweest. We realiseren ons dat we er veel (te veel) voor betaald hebben. Kwaliteit van hun internet en tv is oke.
    • Service leveren is erg slecht. Ook al kom je zelf met tips, ideeen en mogelijkheden. KPN denkt en gaat NIET met je mee.
    Beoordeling
    1
    Jochem 10-6-2025 - 15:02

    Abonnement aangevraagd voor glasvezel. Tot 4 keer aan toe kwam de monteur niet opdagen. Dan wordt je na 4 uur wachten gebeld dat ze het niet halen. Opzeggen tot 6 keer toe gemaild maar geen antwoord. Wel telkens betaalherinneringen terwijl ze niks hebben aangesloten. Het lukt ze gewoon niet. Nu krijg ik een mail dat ze me habben aangemeld bij preventel. en een betaalherinnering van 888,54-. Telefonisch zijn ze noiit bereikbaar, dan krijg je een bandje, we zijn drukker dan je van ons gewend bent. Wat een slecht bedrijf. Echt sneu.

    • Niets, slechtste bedrijf van Nederland

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.