Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
9,6 /10
KPN

Lees reviews en ervaringen over KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Danny op 6-1-2022 om 10:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Kpn de slechtste organisatie van Nederland!! Zodra je vragen hebt over kosten en boetes word je afgebekt en is het je eigen probleem terwijl er andere afspraken zijn gemaakt, willen ze het gesprek niet terug halen om het te luisteren! Wat een arrogante ... organisatie is kpn..! Nooit niet meer raad het ook iedereen af om nog maar wat met kpn te doen… maar goed zodra er wat is afgelopen bij kpn bij mij nooit geen kpn meer!!!
    Pluspunten
    • Iedereen kan bij kpn gaan werken tis toch maar pappen en nat houden in die organisatie… dus lekker gaan werken daar
    Verbeterpunten
    • Alles!
    Opmerking van de redactie op 7-1-2022 om 08:47
    We begrijpen dat u ontevreden bent, maar stellen schelden niet op prijs. Het scheldwoord is daarom vervangen door ...

    Vriendelijke groeten,
    De redactie
  • Beoordeling: 2 /10
    1u ·
    KPN weigert een probleem dat zij hebben veroorzaakt op te lossen en legt het continu bij mij terug. Het lijkt te complex voor de medewerkers omdat zij een opgezegd contract voor internet naar 2 manden weer hebben geactiveerd desondanks dat de opzegging aan mij per mail is bevestigd. Dit nadat een eerdere opzegging was geannuleerd en door mij opnieuw was opgezegd. Dus heb ik al 3 keer KPN en twee keer mobile gebeld. men blijft naar elkaar verwijzen. Het probleem lijkt te complex dat de medewerkers de fout kunnen begrijpen. Dus wordt het standaard bij de klant of de andere provider terug gelegd. Eigen schuld herkennen en het goed uitzoeken zit er niet in terwijl overduidelijk is dat het probleem niet door de klant is veroorzaakt. Blijkbaar is er geen optie om het contract op die tijd dat ik had geannuleerd achteraf stop te zetten dus wordt ik gedwongen onterecht opnieuw op te zeggen. !50 Euro kwijt naast uren bellen en hoog oplopende boosheid. Kafkaëske service waarin geen verantwoordelijkheid wordt genomen. Ik blijf nu zo lang berichten op internet plaatsen toet het probleem is opgelost. Bellen is blijkbaar totaal zinloos omdat je ,met mensen te maken krijgt die het niet kunnen overzien en geïnstrueerd zijn het probleem als zij er niet uit komen bij de klant terug te leggen.
    Verbeterpunten
    • Probleem oplossen en niet bij de klant terug leggen terwijlovedrdcuidelijik is dat iets zonder schuld vban de klant is mis gegaan.
  • Beoordeling: 1 /10
    Ben zakelijk klant, daar betaal je extra voor en dan sta je 45 minuten in de wacht, mail slecht bereikbaar.
    Je wilt als klant op zijn minst waardering, een storing of fout kan gebeuren, maar je laat iemand niet 45 minuten wachten. Reacties op mails duurt ook dagen, al om al voor service moet je niet bij KPN zijn.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klantenservice serieus nemen
  • Beoordeling: 1 /10
    Ivo op 5-10-2021 om 17:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik probeer nu al een week mijn router om te ruilen voor een nieuwer model. Ik heb meerdere bevestigde leveringen gehad 5 hiervan niet zijn aan gekomen.

    Op advies van kpn Naar de winkel gegaan ze zeiden dat ze geen routers op voorraad hadden. Maar zou me bellen als er een nieuwe zending binnenkwam. Ze hebben me nooit gebeld

    Weer kpn gebeld en ze maakten weer een afspraak voor het omruilen van mijn router zonder tijdslot. Ze zeiden dat het pakket arriveerde op een moment dat ik op mijn werk was maar dat ik het pakket zelf accepteerde. Ze probeerden toen postnl de schuld te geven van de slechte bezorging en zeiden dat ik ze moest bellen. Wat ik deed, postnl zei dat ik contact moest opnemen met hun onderaannemer ceva logistiek voor een diepere kijk in wat er mis ging. Probeerde Ceva Logistics te bellen, maar geen gehoor.

    Nog steeds geen router Maar kpn gebeld medewerker gaf hetzelfde verhaal als de 5 ervoor dat iemand het verkeerd In het systeem gezet en heeft het weer doorgespeeld Naar een andere afdeling.

    Ik heb nog steeds geen internet en tv voor bijna 2 weken.

    Slecht bedrijf
    Slechte service
    Slechte klantenservice

    Niks bestellen hier!!!!!!
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Niks bestellen hier
  • Beoordeling: 1 /10
    rob op 13-9-2021 om 19:41
    Langer dan 1 jaar klant
    Tweakers geeft een nieuwsbericht uit waar onderandere in staat:

    KPN heeft vrijdag een informatiesessie gehouden om klanten op de hoogte te brengen van de status van Internedservices, nadat het donderdag al een informatiepagina online zette. De provider meldt onder andere dat inmiddels twee derde van de 280 klanten die problemen ondervond, geholpen zou zijn. KPN-woordvoerder Gerd De Smyter meldt aan Tweakers dat het probleem in totaal 700 losgekoppelde mailboxen van die klanten trof.

    Ik ben één van die kleine zelfstandige die getroffen is en ik ben al vanaf 3 september 2021, tot heden ONBEREIKBAAR per mail. Zowel ingaande als uitgaande mail. Dit is onacceptabel, te meer, ik op niemand boos kan worden, omdat de genenen die de telefoon opneemt er ook niets aan kunnen doen. Donderdag 088 4803000 (optie 5) gebeld, (aangegeven in het Tweakers bericht), aangehoord en afwachten tot ik teruggebeld zal worden. Die dag niet meer. Vrijdag weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, er werd mij gevraagd of er een “storings ticket was aangemaakt!!!! Neen dus, hij ging dat meteen doen. Ik werd zondag ochtend rond 12:00 uur gebeld, was te laat met opnemen. Meteen teruggebeld maar ze konden niets voor mij betekenen. Wachten tot maandagochtend. Maandagochten 088 4803000 (optie 5) gebeld. 1 uur en 23 minuten in de wacht. Er werd opgenomen en na 2 minuten viel de verbinding weg. Weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, weer 43 minuten in de wacht. Opgenomen en en er wordt weer een nieuwe storings ticket aangemaakt. Nu, 19:14 uur op maandag 13 september 2021, nog steeds geen mailverkeer mogelijk. Zo gaat KPN met zijn klanten om. En dat wil mij tot glasvezelgebruiker verleiden. NEVER NOOIT.
    Pluspunten
    • niet
    Verbeterpunten
    • alles
  • Beoordeling: 1 /10
    BH op 12-7-2021 om 22:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Zaterdag onderhoud kpn en sindsdien geen tv. Zondag 5 uur gebeld en maandag 2 uur gebeld naar de klantenservice en ze kunnen het niet oplossen. Dit geldt ook voor meerdere gezinnen in de straat. We gaan met alle gezinnen die kpn hebben overstappen naar een andere provider. Klantenservice is erg onbeschoft en hangen op.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Probleem oplossen en niet meer ophangen als je het probleem niet kunt oplossen
  • Beoordeling: 1 /10
    Sharvesh op 5-7-2021 om 17:24
    Langer dan 1 jaar klant
    Lees dit eens voor je KPN overweegt, met namen voor een senior.
    Ik heb de KPN klantenservice ervaren als beleeft, onwetend met 0% verantwoordingsgevoel. Pas nadat ik met 11 klantenservice medewerkers heb gesproken en 3 monteurs zijn langs gekomen heeft mijn 77 jarige oma weer internet en kan zij eindelijk weer tv kijken. Dit heeft 14 dagen geduurd en kostte mij maar liefst 13 uur. Dat KPN geen beloftes nakomt was voor mij geen verrassing. Ook klachten worden niet serieus opgepakt. Maar behalve klanten van slechte service voorzien beroven ze je ook nog eens! KPN heeft beloofd dat de benodigde materialen en de tijd dat geen gebruik gemaakt kon worden van de service gecompenseerd zouden worden in de aankomende rekeningen. Echter blijkt het nu dat ze deze kosten hebben gefactureerd. Ik zou partijen als ‘opgelicht’ aanraden om eens te exposeren wat voor partij KPN nou werkelijk is.
    Pluspunten
    • -
    Verbeterpunten
    • Hoeden aan afspraken. Niet liegen tegen klanten.
  • Beoordeling: 1 /10
    coopmans op 23-6-2021 om 14:52
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een slechte organisatie dat KPN! En wat een slechte klantenservice en slechte klachten afhandeling! Dat service deel hebben ze nooit van gehoord. En wanneer je contact wil leggen krijg je continu een ander. Zegt dat die je dossier gelezen heeft, maar aan de vragen die ze stellen weet je dat het niet zo is.
    Maken allerlei beloften, komen ze niet na.
    Meerdere keren we modem beloofd, de nieuwste versie (lees 1-2 jaar oud). Vanwege betere en snellere WIFI (nodig met 3 thuis studerende kids) Die krijg je niet. Alleen krijg je 10de hands oude meuk. En dat als jarenlange klant. Schandalig. Mensen niet naar KPN overstappen.
    Pluspunten
    • Is er helaas niet
    Verbeterpunten
    • Misschien denken aan de jarenlange klant?
  • Beoordeling: 1 /10
    lies op 14-5-2021 om 10:11
    Langer dan 1 jaar klant
    Zo'n slecht bedrijf maak je zelden mee. Je kunt ze niet mailen (want dan heb je bewijs van hun falen in handen). Je kunt alleen bellen met ongelooflijk incompetente medewerkers, die onderling niet communiceren, die geen kennis van zaken hebben, die de eenvoudigste (administratieve) zaken niet weten op te lossen. Geven foutieve informatie. Sturen idiote hoge aanmaningskosten wanneer niet ONMIDDELIJIK na een eerste rekening wordt betaald Zelfs het herstellen van een eenvoudig administratief probleem is teveel gevraagd. Medewerkers aan de schatservice zijn volstrekt incompetent, geven foute informatie waar de klant de dupe van is. Het is echt om te huilen, de incompetentie. Ook als ze zelf meerdere fouten maken draait de klant op voor de hoge kostgen die daarmee gepaard zijn. Zijn al erg veel geld kwijt geweest aan het mis-functioneren van dit bedrijf. Wat een baggerbedrijf!
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • alles, beter hier weg gaan en nooit meer terug komen. Dit is al jarenlang zo, dus bedrijf heeft geen belang bij klantwaardering
  • Beoordeling: 1 /10
    Mireille Klabbers op 17-4-2021 om 11:10
    Minder dan 1 jaar klant
    Slechtste monteur ooit. 10 minuten binnen, zeggen dat hij het gemaakt heeft en vervolgens niks gemaakt!!!!

    3x gebeld en 2x lijn opgegooid en via chat willen ze niet helpen
    Pluspunten
    • Niks!!!!!!!!
    Verbeterpunten
    • Service!!! Uitvoeren werkzaamheden!!!!

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie