Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? Wij zijn vandaag bereikbaar tot 20.00 uur
KPN

Lees reviews en ervaringen over KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 3 /10
    Aanrader? Misschien
    A Horenberg op 9-5-2022 om 09:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Eigenlijk zou ik een -1 moeten geven. Ik ben op mijn oude adres overgestapt van Ziggi naar KPN. Glasvezel dat was het toch. Alles goed tot dat ik ging verhuizen. Weken van tevoren aangegeven wanneer ik zou verhuizen. Kabel ligt bij de flat alleen de woningen moeten aangesloten worden. Waarschijnlijk heeft de oude bewoner geen prijs gesteld op glasvezel. (Misschien wel terecht)
    Medewerkers lopen op dit moment rond om woningen aan te sluiten. Er zijn al een redelijk aantal aangesloten in dit flatgebouw. Moet tot augustus wachten voordat ik aangesloten kan worden. Er wordt geen enkele moeite, door de klantenservice, gedaan om een oplossing te vinden.
    Pluspunten
    • Kan ik in deze niet vinden
    Verbeterpunten
    • Meer aandacht voor je klanten
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Lagas op 6-5-2022 om 10:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slecht!!!! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.
    Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.
    Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!
    Pluspunten
    • Heb ik niet
    Verbeterpunten
    • Waar maken wat jullie mensen beloven!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    T op 22-4-2022 om 08:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!
    1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf
    Verbeterpunten
    • Zeer klantonvriendelijk
    • Niet te bereiken bij problemen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Thetis op 29-3-2022 om 07:33
    Langer dan 1 jaar klant
    One star is probably a lot. I cancelled my contract well before the month notice (since I was moving abroad) and of course they never cancelled. So I ended up paying one more month because that is their policy. The portal online is useless, I called around 7 times, 3 times I was hung up from the person (because maybe they didn't like me cancelling). On top of that, I ask them to delete all my data as per GDPR, the person on the call comes back 5 minutes later saying they did it, I ask for details and they hang up. Just no.
  • Beoordeling: 5 /10
    Aanrader? Misschien
    Marja van der Hagen op 8-3-2022 om 19:38
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb sinds 2013 tv, internet en mobiel bij KPN. Een paar jaar geleden had ik bijna dagelijks blokjesbeeld, geen beeld, kortom alleen maar storingen. Na het resetten van het modem ging het een poosje goed. Maar nooit voor lang. Er kwam uiteindelijk een monteur langs. Zei dat ik een oud model modem had gekregen, verving het voor en nieuwe.
    Een poos ging het goed, maar de laatste weken is het bar en boos hier, Drie tot vier maal per avond moeten we de boel resetten, grote ergernis. Men gaat er vanuit dat je dit zelf on line op kunt lossen, niet iedereen kan dat!!!! Je kunt geen mail sturen, je kunt de chatbox gebruiken maar dat is helemaal geen optie. Bellen kan, maar dat kost dan 1 euro per minuut. Vandaag dan toch maar gebeld, drie minuten een meneer die alle begrip had. Nou mevrouw, goh wat vervelend. Ging even voor mij nakijken of het externe oorzaak had. Na 14 minuten (17 euro verder) was meneer nog niet terug. Zat waarschijnlijk rustig op mijn kosten koffie te drinken. De service van KPN is ronduit waardeloos. Ik betaal iedere maand bijna 110 euro voor TV ,Internet en Mobiel, mag je daarvoor dan ook een beetje service verwachten? Blijkbaar niet. Ik ben nu aan het overwegen om naar een andere provider over te gaan. Slechtere kunnen er niet zijn, denk ik.
    Opmerking van de redactie op 9-3-2022 om 08:05
    Beste Marja,
    Uw problemen kunnen wij op onze vergelijkingswebsite niet oplossen, wij zijn niet verbonden aan KPN. Maar KPN heeft wel een gratis klantenservice nummer. We zijn bang dat u in een servicenummer truc bent getrapt van een doorverbindbedrijf dat een euro per minuut rekent om door te verbinden naar een gratis klantservice nummer. De KPN medewerkers kunnen dat (helaas) niet zien. Dit is het gratis nummer van KPN: 0800 0402
    Met vriendelijke groeten,

    De Internetten.nl redactie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M op 8-3-2022 om 12:11
    Langer dan 1 jaar klant
    Een verhuizing ingezet en na anderhalve maand nog geen internet
    Pluspunten
    • Ze gaven wel zo'n onbruikbare internet dongel
    Verbeterpunten
    • Klantenservice zijn een paar simpele mensen die nergens verstand van hebben
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    RRM WIN op 25-2-2022 om 08:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Cijfer is 1 is al teveel voor dit ongeïnspireerd bagger bedrijf.

    Service: SLECHT, afspraken nakomen: SLECHT, professionaliteit: SLECHT, product: SLECHT, bereikbaarheid: SLECHT.

    Ongelooflijk dat een bedrijf zoals dit daadwerkelijk omzet haalt.

    Ik kan mijn hele verhaal wel typen maar lees gewoon enkele recensies dan weet je genoeg. WORDT GEEN KLANT EN ALS JE DAT AL BENT REN VOOR JE LEVEN!
    Pluspunten
    • De diarree die je overhoudt aan contact met KPN duurt slechts 1 dag.
    Verbeterpunten
    • bedrijfsvoering
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Eva Vega op 17-2-2022 om 17:06
    Geen klant
    Uren en uren en uren met hun aan te telefoon gezeten om internet en tv op de lossen, maar na een week nog niets. Ze komen beloftes niet na en de klachten afdeling is ook onbereikbaar.

    Stelletje Amateurs.
    Niet doen!!!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Danny op 6-1-2022 om 09:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Kpn de slechtste organisatie van Nederland!! Zodra je vragen hebt over kosten en boetes word je afgebekt en is het je eigen probleem terwijl er andere afspraken zijn gemaakt, willen ze het gesprek niet terug halen om het te luisteren! Wat een arrogante ... organisatie is kpn..! Nooit niet meer raad het ook iedereen af om nog maar wat met kpn te doen… maar goed zodra er wat is afgelopen bij kpn bij mij nooit geen kpn meer!!!
    Pluspunten
    • Iedereen kan bij kpn gaan werken tis toch maar pappen en nat houden in die organisatie… dus lekker gaan werken daar
    Verbeterpunten
    • Alles!
    Opmerking van de redactie op 7-1-2022 om 07:47
    We begrijpen dat u ontevreden bent, maar stellen schelden niet op prijs. Het scheldwoord is daarom vervangen door ...

    Vriendelijke groeten,
    De redactie
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    Frank op 5-1-2022 om 09:11
    Geen klant
    1u ·
    KPN weigert een probleem dat zij hebben veroorzaakt op te lossen en legt het continu bij mij terug. Het lijkt te complex voor de medewerkers omdat zij een opgezegd contract voor internet naar 2 manden weer hebben geactiveerd desondanks dat de opzegging aan mij per mail is bevestigd. Dit nadat een eerdere opzegging was geannuleerd en door mij opnieuw was opgezegd. Dus heb ik al 3 keer KPN en twee keer mobile gebeld. men blijft naar elkaar verwijzen. Het probleem lijkt te complex dat de medewerkers de fout kunnen begrijpen. Dus wordt het standaard bij de klant of de andere provider terug gelegd. Eigen schuld herkennen en het goed uitzoeken zit er niet in terwijl overduidelijk is dat het probleem niet door de klant is veroorzaakt. Blijkbaar is er geen optie om het contract op die tijd dat ik had geannuleerd achteraf stop te zetten dus wordt ik gedwongen onterecht opnieuw op te zeggen. !50 Euro kwijt naast uren bellen en hoog oplopende boosheid. Kafkaëske service waarin geen verantwoordelijkheid wordt genomen. Ik blijf nu zo lang berichten op internet plaatsen toet het probleem is opgelost. Bellen is blijkbaar totaal zinloos omdat je ,met mensen te maken krijgt die het niet kunnen overzien en geïnstrueerd zijn het probleem als zij er niet uit komen bij de klant terug te leggen.
    Verbeterpunten
    • Probleem oplossen en niet bij de klant terug leggen terwijlovedrdcuidelijik is dat iets zonder schuld vban de klant is mis gegaan.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie