Lees reviews en ervaringen over KPN
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJ Bogaards op 26-4-2023 om 13:19Langer dan 1 jaar klantBeloofd bonus wordt niet uitbetaald
Na 3 x bellen met onbeschofte medewerkers nog niet
Dan maar advocaat inschakelenPluspunten
- Geen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienKarim op 14-3-2023 om 16:51Klant geweestErg slecht. Ik had KPN thuis met koper besteld en een maand later de startdatum gekozen. Nu moet ik er zelf twee dagen voor de aansluitdatum achterkomen dat het toch glasvezel word en ze hebben zelf nog geen idee wanneer het aangesloten kan worden...Verbeterpunten
- Communiceren en regelen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSami op 28-12-2022 om 15:44Minder dan 1 jaar klantIk had een probleem met een factuur die niet klopte, gasten wisten niet waar mee ze bezig waren dus lieten ze me maar een uur wachten. Wat een …. Bedrijf is dit!😡 -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienAnnemarije op 6-12-2022 om 11:35Langer dan 1 jaar klantZeer slechte klantenservice. Na 1,5 uur in de wacht staan wordt de hoorn erop gelegd. Diverse nummers gebeld. Er wordt eerst opgehangen, voordat he iemand te pakken kan krijgen. Je wordt vervolgens van het kastje naar de muur gewezen. Krijgt zelfs de boodschap dat ze het probleem niet kunnen oplossen. Het gaat bij ons om een kabelbreuk waarvoor een monteur moet langskomen. We wachten al een week op contact. Nu pas op een wachtlijst voor een monteur geplaatst. Over wachttijden kan geen info worden gegeven. Het feit dat ik 41 weken zwanger ben en er dus sprake is van spoed interesseert hen voor geen cent.Pluspunten
- Geen.
Verbeterpunten
- Opnemen als de telefoon gaat, inzicht geven in wachttijden, daadwerkelijk terugbellen bij een terugbelverzoek, zaken met meer spoed kunnen aanpassen in situaties zoals die van ons (41 weken zwanger), klanten daadwerkelijk helpen in plaats van hen van het kastje naar de muur te sturen.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienUHO op 5-11-2022 om 22:04Langer dan 1 jaar klantKlein zakelijk abonnement; bij verhuizing op tijd aangegeven dat ik ging verhuizen en internet op het nieuwe adres wilde. Was mogelijk om vooraf te regelen. Nee, toch niet, moest na de verhuizing, maar dan was het binnen 3 dagen rond. Nee toch niet, op zijn snelst 10 dagen. Na activatie zou het meteen werken. Nee, toch niet, modem doet het niet. Twee sessies bellen met de klantenservice, geen resultaat. Er kon een monteur komen, maar pas over anderhalve week. Eigen zaak, met een maand zonder internet!!! kan toch niet. Heb het maar anders opgelost.Pluspunten
- geen.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienBarend op 14-10-2022 om 08:45Klant geweestKPN komt afspraken niet na. Ze bedonderen je gewoon. Klantenservice slecht bereikbaar. Ze blijven geld afschrijven als je bent overgestapt. Grote bek als je een klacht indient.Pluspunten
- GEEN
Verbeterpunten
- ALLES, vooral oog voor de klant.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienPieter op 10-10-2022 om 14:58Minder dan 1 jaar klantNog slechter dan Ziggo. Al 3x een monteur langsgeweest. Twee maanden later nog steeds niet aangesloten. Telkens de belofte vandaag komt er iemand anders nog langs die u eerst belt. Vervolgens vrije dagen opgenomen en kind naar de opvang zonder dat er ook maar iets gebeurt.
Uiteindelijk kan ik telkens zelf de klantenservice bellen waar je een half uur in de wacht staat om het verhaal continu te moeten herhalen.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Service
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienOnno op 5-10-2022 om 15:25Langer dan 1 jaar klantIk vind het onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat en klanten heeft!
Ik probeer vanaf 6 juli (!) jl een afspraak te maken voor het aanbrengen van de glasfiber aansluiting. Dit naar aanleiding van de brief met kop; "Laatste kans".
Op het vermelde mail-adres totaal géén reactie. Ik heb nu zo'n 6 keer gebeld met het vermelde 088-nummer. Gemiddeld in de wacht voor tussen 45 en 80 minuten!! Onbestaanbaar! Vervolgens geeft een medewerker steeds aan: 'Sorry, er is geen capaciteit meneer; we bellen u terug voor een afspraak". Maar er wordt NOOIT terug gebeld!! Toen ik er de laatste keer op stond een afspraak te maken omdat terugbellen niet werkt bij KPN werd de hoorn erop gegooid. Kansloos en onbeschoft. Wat een vreselijk bedrijf! Gewoon bij Ziggo blijven! Als daar wat is gaat de telefoon nog geen 4 keer over en wordt je geholpen door een keurige, beschaafde en getrainde medewerker. Ik hoef geen KPN meer......Pluspunten
- Heb ik niet kunnen ontdekken.
Verbeterpunten
- Ik vrees kansloos.
- De cultuur en structuur van KPN is dermate verrot dat dit naar mijn idee ook niet meer goed komt.
- Nog nooit eerder zo dramatisch bij een commerciël bedrijf meegemaakt.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienKevin op 19-8-2022 om 06:28Langer dan 1 jaar klantIk snap niet hoe kpn dit zo hoog scoort hier terwijl letterlijk alle reviews 1/10 zijn?!?
Is een grote boevenbende die je belazerd en laat betalen voor shit dat niet werkt. Al maanden niks als problemen en het interesseert ze gewoon niet. Kan niet wachten tot ik kan overstappen!!
MENSEN TRAP ER NIET IN EN GA NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE!!Pluspunten
- Nooit verwacht dit te zeggen maar die zijn er gewoon echt niet!
Verbeterpunten
- Je kunt er uiteindelijk ook weg!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRosalie op 2-8-2022 om 10:12Langer dan 1 jaar klantCompleet waardeloos. Ik zou 2 weken na mijn bestelling internet ontvangen. Niets. Ik neem contact op en blijkt dat ik niet in het systeem sta. Heel triest maar goed, kan gebeuren. Een maand later zou het aangesloten worden. Na een maand, nog steeds geen internet en ik hoor niets van ze. Onderhand zijn we twee maanden verder en ben uren met ze aan de telefoon geweest, ik wordt steeds maar doorgestuurd naar iemand anders. Blijkt nu dat er toch geen glasvezel in mijn gebouw zit terwijl ze nadrukkelijk hadden bevestigd dat dit wel het geval is en dat het alleen nog naar mijn appartement moet worden aangesloten. Ze gaven me steeds andere vage redenen waarom de aansluitdatum steeds overschreden. Heb ze nu maar afgezegd en Ziggo besteld. Dag na de bestelling had ik super snel internet. KPN is zeer zeer zeer slecht in hun communicatie en klantenservice. Ik ga mijn jaren lange mobiele abonnement ook overzetten naar een andere provider.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Klantenservice weet niets en doet ook niet de moeite om uit te zoeken waarom een klant al maanden op internet zit te wachten. Systeem is compleet fout om klanten te vertellen dat er glasvezel is in het gebouw terwijl het nog maanden gaat duren voordat het daadwerkelijk wordt uitgerold. Je kan het niet maken om een start datum te geven, die twee keer te overschrijden zonder aan te geven waarom en geen update te geven aan de klant. Ik heb twee maanden gewacht voor niets, veel geld kwijt aan simkaarten en mobiele data omdat ik thuis werk.