KPN reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over KPN
- X
- Servicenummer bellen en gemotiveerde mensen spreken die je wel willen helpen.
- Ik heb echt niks goeds over deze flut maatschappij te zeggen. Bagger bagger bagger!!
- Hun materialen, niet elke keer een gebruikt modem opsturen!
- Hun klantenservice, normaal mensen kunnen spreken ipv eerst 3 robots en die afspraken maken en vooral ook nakomen!
- Geen
- De internetdienst van KPN is een voortdurende bron van frustratie. De helpdesk lijkt niet in staat zinvolle hulp te bieden, en hun beloften van betere kwaliteit blijken niets meer dan loze woorden te zijn. Het maken van afspraken is een uitdaging, en zelfs wanneer een afspraak is ingepland, komen de monteurs zelden opdagen zoals gepland. Het is een cyclus van teleurstelling, en het wordt steeds moeilijker om het vertrouwen in de betrouwbaarheid van hun service te behouden. KPN heeft dringend een serieuze herziening nodig om hun toezeggingen waar te maken en de kwalitatieve service te bieden die ze beweren te leveren en waar maken wat ze gvd zelf beloven.
- Niks
- Klantenservice
- geen
- Serviceverlening
- Communicatie
- Daadkracht m.b.t. aansluiting glasvezel
- Prijs is lager dan Ziggo, maar het is alsof je een Mercedes inruilt voor een Dacia. Mobiel is prima maar dat is overal zo
- Teveel maar vooral geen beloftes doen, kwaliteit is dramatisch
- de prijs
- service en communicatie
- Gewoon goed internet en tv
- Beetje goedkoper zou niet verkeerd zijn
Zeer slechte service. Klantenservice is zo slecht, ze hebben niet de intentie om de klanten te helpen en sturen je van het kastje naar de muur. Na 6 x servicenummer bellen nog steeds niet geholpen en nu al 2 weken geen wifi! Raar dat je voor betaalde diensten niet geleverd krijgt. Waarvoor hebben ze monteurs als ze toch niet komen….
Neem geen kpn!! Of stap zosnel mogelijk over. De klantenservice is verschrikkelijk. Ze maken afspraken die ze niet na komen, worden boos als je iets technisch niet begrijpt en laten nu weer voor de zoveelste keer een vrouw van 80 jaar 4 dagen zonder tv zitten!! Als compensatie sturen ze eind van de week een monteur die ondertussen al 4x!! Is geweest en t probleem niet voor langere tijd is opgelost..
Zeer slechte wifi bereik boven etage , kan geeneens goed film kijken op tv nog op laptop internetten. Terwijl ik wifi versterker ook boven heb moeten aanschaffen van kpn.
We ervaren al maandenlang problemen met onze internetverbinding. De download snelheid is slechts minder als 20 Mbit en de upload snelheid is nog erger die zit op 0.06 Mbit (Beloofde snelheid: rond de 30mbit), zoals gemeten met de Google Internet Speed Test. Een monteur heeft een test uitgevoerd en het werd snel duidelijk dat de storing te wijten is aan problemen met de kabels van KPN. We hebben een foto als bewijs. Ondanks overtuigend bewijs (test en monteur), blijft KPN doen alsof ze van niks weten. Ze beloven verbeteringen, zelfs glasvezel en sneller internet, maar tot nu toe zijn het loze beloftes. We overwegen serieus om over te stappen van dit trieste en teleurstellende bedrijf.
Na verhuizing een groot drama . Ze konden bij ons niet leveren wat we in het vorige huis hadden.(3 tv en internet ) alleen maar 1 tv mogelijk en nog slecht . Maar we waren verplicht wel ons abonnement af te maken. Met twee pubers in huis zijn we een andere provider moeten nemen .Waardoor we 7 maanden dubbel hebben betaald . Dat als dank na 25 jaar klant . Diep triest bedrijf geworden.
Dus ik wachtte al 6 weken op aansluiting, de dag dat de monteur zou komen komt hij niet opdagen.
Vervolgens komt er een aansluit monteur, zodra hij wegliep deed mijn internet het niet meer. Vanaf vrijdag er tot maandag over gebeld zonder oplossing, ja een monteur opnieuw langsrijden a 70 euro kosten. Opzeggen dus.
Ik moet wel voor de overige 4 ‘aansluitdagen’ betalen, waar ik dus een klacht over heb ingediend.. reeds is het apparatuur terug gestuurd inmiddels een maand geleden, omdat in de KPN winkel Alexandrium ik letterlijk te horen kreeg, wij gaan niks voor u kunnen doen, neem maar contact op met de klantenservice.
Inmiddels een klacht ingediend, werd ik zojuist gebeld door een zeer onempatische medewerker, met dat ik de herinnering a 166 moet betalen en dat dat later verrekend wordt, ( we zijn al een maand verder) ik gaf aan dat ik al genoeg last gehad heb van KPN dat zij hier zorg voor moeten dragen met 0,0 inlevingsvermogen hoe vervelend deze situatie is. Echt SCHANDALIG hoe geheel KPN met klanten omgaat. Ik gaf aan hier ook een review over gaat schrijven en kreeg als antwoord; dat moet je doen.
Ik raad het niemand aan om hier klant te worden.
KPN is de meest a sociale organisatie op het gebied van glasvezel. Op vragen komt geen duidelijk antwoord, als je al antwoord krijgt. Op mails wordt bijna niet of heel laat gereageerd. Over een klacht ingediend via de directie van KPN hoor je nooit meer wat. Wij zijn een service gerichte stichting die hulp verlenen aan inwoners van Nissewaard en zijn afhankelijk van glasvezel voor een snelle internetverbinding.
Overgestapt van Ziggo naar KPN met internet en mobiel abonnement. Mobiel niks mis mee maar internet is dramatisch. Vlotte verkopers aan de telefoon beloven super internet, maar laat je niet foppen. Sonos stopt elke 2 minuten en tv hapert regelmatig. Onlangs een nieuwe (extra) “super” wifi punt gekregen ( na aandringen onder coulance, wilde eerst 85,- rekenen, maar helpt niks. Zeer frustrerend en teleurstellend. Met gierende banden terug naar Ziggo
glasvezel regelen met kpn is een ramp! slechte communicatie en lange wachttijden. Uiteindelijk alles aangesloten en aanwezig in de woning, brand het rode alarm lampje non-stop. bel je kpn om aan tegeven dat je internet aansluiting het niet doet wat het op de 13-10 zou moeten doen na afspraak, zeggen ze tegen je: meneer de 27ste kunnen we pas langskomen. Waarom maken we afspraken als je ze niet nakomt en waarom kan een storing niet eerder opgelost worden? jullie brengen mij in de problemen omdat jullie je afspraken niet nakomen en belachelijke tijden hanteren om een storing op te lossen.
HET probleem bij ALLE review sites is, dat mensen alleen gaan miepen, als ze een slechte ervaring hebben. En dat gaat het vaak niet eens over het product zelf, maar over de service (bijv lang in de wacht staan). Check maar een willekeurige provider en bet BARST van de dikke onvoldoendes. Altijd en overal.
Ik heb al 20 jaar XS4ALL / KPN en echt nog nooit problemen gehad. Denk wel eens om over te stappen ivm de wel erg forse prijs maar helaas kom ik bij elke provider weer terecht in een bos van dikke onvoldoendes als ik reviews check. Toch maar weer een keer lid worden van de Consumentenbond...