Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    Pleuni 5-10-2024 - 14:25

    De klantenservice is mega onvriendelijk en wil je zo snel mogelijk afpoeieren. Ze hebben daarnaast weinig kennis van zaken en schuiven alles op elkaar af. De internet werkt zeer slecht en kan niet draadloos aangesloten worden (kan wel maar zonder garantie en werkt dus ook niet goed). Ik heb jarenlang 0 problemen gehad met ziggo en sinds overstap, alleen maar.

    • In eerste aanleg lijken ze het beste met je voor te hebben, dus dan vriendelijk. Tot je daadwerkelijk klant bent.
    • Zie hierboven
    Beoordeling
    1
    Jorn 4-10-2024 - 07:53

    Slecht mobiel bereik, rare facturen die veel hoger zijn dan dat wat ik had afgesloten. Blijf ver weg van KPN. Duur en onbetrouwbaar.

    • Snel afgesloten.
    • Weinig overzicht, veel bijkomende kosten.
    Beoordeling
    1
    Gerrit 26-9-2024 - 19:29

    Wegens verhuizing naar een huis zonder glasvezel en telefoonaansluiting KPN moeten opzeggen. Blijkbaar kan dit niet. KPN blijft met smoesjes komen. Alles volgens de regels beëindigd. Dit noemen we OPLICHTING. Begin nooit aan KPN.

    • Geen
    Beoordeling
    1
    Onbekent 25-9-2024 - 18:16

    Niet normaal slecht valt tevaak uit

    • Slechte wifi
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Gert-Jan 23-9-2024 - 14:05

    Ik ben overgestapt van Ziggo naar KPN maar heb nog voor het overgezet is al spijt als haren op mijn hoofd. De 20e zou het omgezet zijn, heb daar een sms over gekregen. Sluit het glasvezelmodem aan...geen signaal. Bel de klantenservice en die zeggen dat het nog wel een dag kan duren (stuur dan geen bericht!!). Na het weekend nog geen signaal, weer gebeld. Afspraak met monteur gemaakt maar dat kreeg de persoon aan de telefoon niet voor elkaar...weer wachten en toen eindelijk een formulier ingevuld door de servicemedewerker. De monteur zou woensdag 25/9 komen tussen 8 - 12 uur. Krijg ik een bevestigingsmail met de datum dinsdag 1 oktober en dan is er niemand thuis. Proberen online de afspraak te verzetten naar 2 oktober en dat is na 3 pogingen en apps downloaden gelukt. Dus gewoon weer een week verder. Wat een drama. Aan de telefoon beloven ze dat het allemaal goed en probleemloos wordt omgezet maar de praktijk is dus gewoon ruk. Echt spijt van deze actie. Mensen ga of blijf alsjeblieft bij Ziggo!!!!!

    • Geen
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Robin van Nierop 23-9-2024 - 12:45

    Dramatische service, ik heb al 4 maanden geen of slecht bereik met mijn telefoon. KPN doet er niks aan en vertelt mij nu dat ik maar een andere telefoon moet kopen omdat kpn een storing heeft. Tip van mij ga absoluut NIET naar de KPN. Slechtste provider waar ik ooit gezeten heb.

    • Factureren kunnen ze wel op tijd
    • Service
    Beoordeling
    1
    Robin van Nierop 23-9-2024 - 12:44

    Dramatische service, ik heb al 4 maanden geen of slecht bereik met mijn telefoon. KPN doet er niks aan en vertelt mij nu dat ik maar een andere telefoon moet kopen omdat kpn een storing heeft. Tip van mij ga absoluut NIET naar de KPN. Slechtste provider waar ik ooit gezeten heb.

    • Factureren kunnen ze wel op tijd
    • Service
    Beoordeling
    1
    Mark de Vries 22-9-2024 - 05:27

    Er zijn heel veel mensen waaronder ik zelf die heel slecht of geen bereik/mobiele internet verbinding heeft met de iPhone. Inmiddels al 10 tickets aangemaakt maar nog nooit teruggebeld. KPN voert geen flikker uit! Ga nooit naar deze provider. KPN was altijd goed maar wordt met de week slechter.

    • Absoluut geen
    • Te veel om op te noemen. Maakt niet uit wat je schrijft. KPN doet er helemaal niet mee.
    Beoordeling
    1
    Mink 21-9-2024 - 14:59

    Geven aan om de overstap van je vorige provider te regelen, maar doen dat vervolgens niet en geven ook niet je geld terug.

    Beoordeling
    1
    Mm 18-9-2024 - 14:02

    Wij zijn al meer dan 25 jaar klant en zijn nu reeds door verhuizing weer klant geworden en nu is er n actie voor nieuwe klanten die wel n cadeau krijgen en bestaande klanten krijgen niets ik vind dit heel erg jammer dat dat zo is je kunt beter steeds na n jaar stoppen en op nieuw klant worden dan word je wel gewaardeerd
    Ik vind dat je beter je vaste klanten kunt belonen

    • Vaste klanten gratis n cadeau geven

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.