Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

    Beoordeling
    10
    ruud woud 11-8-2025 - 12:16
    Overgestapt via Internetten.nl

    alles werk zoals het zou moeten werken

    • Alles makkelijk zelf aan te sluiten
    • geen
    Beoordeling
    10
    N.l. Poorter 9-8-2025 - 07:58

    Per ongeluk een kabel doorgeknipt op een plat dakje van onze boerderij. Geen onrvangst meer. De volgende dag kwan Eddy van de KPN. Ongelofelijk positief en creatief heeft hij een nieuwe leiding aangelegd. Dank voor de snelle service en aandacht.

    • Vriendelijk
    • Accuraat
    • Creatief
    • Meedenken
    Beoordeling
    6
    G.Verhaar 8-8-2025 - 07:23

    Recentelijk overgestapt naar KPN TV+ , bijna dagelijks een probleem, wordt prima opgelost door kpn helpdesk maar toch.
    Regelmatig zwart beeld op alles ook YouTube en Netflix, stekkers eruit 1 minuut wachten, stekkers erin en alles werkt weer tot de volgende dag.😖

    • Beeld en geluid is helder en goed als het werkt.
    • Na overstap sins Ca. 4 weken zou ik willen zeggen: Los het eens op!!!.
    Beoordeling
    1
    Jan 7-8-2025 - 19:45

    Niet echt niet kopen het is geld verspilling bijna elke week is er een storing JULLIE GEVEN MEER GELD UIT AAN JULLIE RECLAMES DAN HET INTERNET ZELF

    • HET IS ERG SLECHT NIET KOPEN!!
    • NIET KOPEN
    Beoordeling
    9
    Marg 26-7-2025 - 15:31
    Overgestapt via Internetten.nl

    Goede communicatie en behulpzaam

    • Behulpzame helpdesk, goede communicatie met klant.
    • 100mb werd toch uiteindelijk maar max 50 mb, omdat op het huisadres geen hogere snelheid mkogelijk was. Wist kpn dit van te voren, dan was het handiger geweest de klant hiervan op de hoogte te brengen.
    Beoordeling
    1
    L 16-7-2025 - 08:20

    3 maanden gewacht op contact zodat zij glas vezel komen leggen, dan bellen zij mij 1x ANONIEM, geen voicemail geen e-mail. en annuleren ze mijn bestelling omdat ik na 3 maanden wachten 1x niet opnam.

    Na 2 dagen er achteraan bellen komen ze met een afspraak voor over 1,5 maanden. wat een top bedrijf met asociale werkwijze door de bestelling na 3 maanden, 1x contact proberen op te nemen te annuleren. in totaal dus 4,5 maanden wachten tot je internet krijgt.

    • geen
    • Laat iets achter van naam al is het bedrijfsnaam, dat jullie gebeld hebben of een e-mail. en niet bestellingen annuleren na 1x contact proberen op te nemen.
    • Sneller afspraken maken ipv. halfjaar laten wachten op internet.
    Beoordeling
    1
    Cesar 13-7-2025 - 15:41

    KPN levert al ruim 2 maanden geen internet voor iedereen hier in de buurt die dom genoeg was om een internetabonnement bij KPN af te sluiten. De "klantenservice" weigert om te helpen en is van mening dat wij de factuur tot in de eeuwigheid kunnen blijven betalen zonder dat er internet geleverd hoeft te worden. KPN reageert niet op mailtjes, KPN community forum posts, telefoontjes of welke andere vorm van communicatie dan ook.
    KPN is een van de duurdere aanbieders van glasvezelinternet, daar krijg je dan vervolgens geen service en geen internet voor. Ik zou iedereen aanbevelen om ver weg te blijven van KPN.

    • Geen.
    • Internet leveren zoals jullie contractueel verplicht zijn.
    Beoordeling
    3
    Annieca 8-7-2025 - 17:03

    Ik heb nare ervaringen met kpn ik ben een keer goed geholpen door een vrouw mij tv moest geüpdated worden ik ben nog niet zolang bij kpn maar maar mannen kunnen heel vervelend doen als ze wat moeten uitzoeken ze zijn echt te lui voor maar goed ik zoek wel iemand die mij ook kan helpen en als ik weg kan ga ik weg

    • Geen positieve pluspunt ik mag hun niet meer bellen maar betalen moet ik wel.
    • Netter we,en tegen de klanten opvoeding geven die mannen
    Beoordeling
    1
    Koen 8-7-2025 - 14:22

    Wat een waardeloze klantenservice voor bestaande klanten. Je wordt behandeld alsof je een kleuter bent. Ik neem verschillende producten af bij KPN waaronder tv & internet. Zodra je de trap op loopt is het WiFi signaal compleet weg. Vraag je om een oplossing dan is het antwoord; wilt u signaal boven dan koopt u maar een WiFi versterker. Niks geen coulance voor bestaande klanten.

    Voor mij geen KPN meer, waardeloze service.

    • Handig om een training te geven aan klantenservice personeel zodat zij mee kunnen denken en op een normale manier de klant kunnen informeren.
    Beoordeling
    3
    Romy Veldman 7-7-2025 - 09:03

    Onverwachte en onaangekondigde extra kosten abonnement. Neem hier geen abo is de tip!

    • DUIDELIJKER zijn in wat je als klant aan kosten kunt verwachten en niet kosten on onderbouwd erbovenop gooien.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.