KPN reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over KPN
- Geen elke pluspunt
- Je afspraken nakomen
- Zelf aansluiten van modem was een eitje
- Accurate en beleefde medewerker die niet met onnodige informatie aan kwam zetten. Iedere stap werd helder uitgelegd en per directe mail vastgelegd.
- Ik zie geen enkel verbeterpunt aangaande de probleemoplossing voor de vraag die ik had.
- Eerder apparatuur verzenden, niet last minute voor het weekend.
- Geen
- Klanten niet van het kastje naar het muur gestuurd wordt steeds
- te veel om op te noemen maar begin eens bij klantenservice en vanuit de klantgedachte te werken
- Tot twee keer toe een uur hulp gehad van klantenservice om alles goed in te stellen. Waar vind je dat nog?
- Alles.
Ze verhinderen je express de combikorting toe te passen vanwege een bug. Vervolgens komen ze met dat het niet met terugwerkende kracht kan worden toegepast
Weinig motivatie punten bij de partner van kpn glasvezel, en dan wordt je uit gemaakt voor leugenaar om dat de planning geen tijden tegen je zegt
De overstap was een beetje raar omdat er eerst een melding kwam dat overstap was mislukt. Alleen toen de datum van overstap er was ging het vlekkeloos.
0800 0402 is goed bereikbaar. De medewerker adequaat en vriendelijk. Erg behulpzaam en met zijn mee denken kwamen we heel snel tot een oplossing die ik hoopte maar niet verwachtte.
Moest zelf bellen om bestelling te achterhalen. Bleef in app “ in behandeling “ staan.
Een uur lang heeft deze meneer (Michael) mij bij gestaan zo dankbaar 👍
Wifi werkt niet bij ons, is volgens KPN geen reden voor contract breuk omdat ze alleen kijken naar bekabeling
Zgn ' gratis' glasvezel aansluiting. Daarna werd wifi een ramp en moest ik van KPN extra kosten maken om nwe wifi versterkers te gebruiken. Zeer misleidend en zeker niet gratis dus. Vervolgens maandelijks aan de lijn omdat wifi of internet het niet doen en elke medewerker zegt wat anders. Na een half jaar zou mijn nieuw modem stuk zijn en sturen ze een nwe op. Deze mag vervolgens van KPN niet worden meegegeven. Chatbot draait alleen om dezelfde vragen en antwoorden heen en telefonisch contact kan alleen onder werktijd maar dan moet je thuis zijn en meeste mensen werken dan gewoon rond die tijd en niet alleen de KPN medewerkers
Na overstap op glasvezel haperde internet.
KPN prijst aan dat je 100mbit per seconde internet kan krijgen bij je woning. Bij het afsluiten overal verschillende blauwe popups, waarbij één popup in het klein aangaf wat de daadwerkelijke haalbare leversnelheid zou zijn (z'n 33mbit). Gezien alle andere popups deze over het hoofd gezien. Dus, contract afgesloten voor onze nieuwe woning, even op vakantie geweest, en bij terugkomst geconfronteerd met uitermate slecht internet.
Niemand bij KPN die wij telefonisch spraken begreep waarom, sterker nog, ze probeerden ons duurdere abonnementen aan te smeren. Totdat we erachter kwamen dat we dus schijnbaar getekend hadden voor een daadwerkelijke leversnelheid van 33mbit. Totaal onduidelijk, want KPN mailt doodleuk naar je dat je 100mbit hebt, balblabla.
Wij weer aan de telefoon met KPN en we mochten alleen het contract ontbinden door 900 euro te dokken. Ongelooflijk. Wij nog meer bellen, totdat we iemand aan de lijn kregen die ons écht wilde helpen: hij begreep dat de communicatie van KPN totaal onduidelijk was en stuurde een monteur langs die de snelheid kwam controleren. Deze monteur stelde vast dat de leversnelheid inderdaad slechts 33mbit is. Op basis hiervan zouden we het contract kosteloos kunnen ontbinden en zouden we binnen 5 werkdagen antwoord krijgen.
Twee weken later nog steeds geen antwoord, dus wij bellen. Voor de miljoenste keer de situatie moeten uitleggen en kregen uiteindelijk te horen dat kosteloos het contract ontbinden toch niet kon.
Jullie zijn echt een stel incapabele schavuiten. Schamen jullie je niet? Alleen maar klachten van klanten, wij begrijpen inmiddels wel waarom. Nu zitten wij twee jaar lang vast aan vreselijk slecht internet, terwijl we in de fotografie en videografie werken. We zullen nooit stoppen met jullie te bellen totdat jullie het contract ontbinden, stelletje kneuzen.