Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

    Beoordeling
    1
    Spiga 4-12-2025 - 17:04

    Na 30 jaar een abonnement te hebben gehad bij KPN maken ze een (demente) vrouw van 85 onmogelijk het abonnement op te zeggen na dat ze op genomen is inneem verzorgingshuis. Dit zelfs na een bevestiging van het verzorgingstehuis. KPN licht bejaarden op door op zeggen onmogelijk te maken. SCHANDELIJK.

    Beoordeling
    1
    J Deelstra 4-12-2025 - 09:54

    Zeer slechte service, lezen dossier niet, steeds zelfde oplossingen en ook opzeggen gaat niet makkelijk, 'speciaal team moet je keuren' en die zijn natuurlijk niet per mail of door zelf te bellen te bereiken.......

    • noodpakket werkte prima.
    • menselijke organisatie maken.
    Beoordeling
    2
    Jef 1-12-2025 - 15:10

    Op verschillende adressen al klant geweest bij KPN en ik weet niet waarom we ervoor blijven vallen, helaas vind ik de competitie ook niet alles.

    Het internet zelf is stabiel en snel maar alles eromheen is gewoonweg niet aan te raden. Bij ons is bijvoorbeeld een tijdje terug de glasvezelkabel per ongeluk door gemeentewerk gebroken geraakt. Dit gaven ze toch vriendelijk even aan en daardoor wisten we al direct wat het probleem was toen het internet het dus niet meer deed.

    KPN direct geprobeerd te bellen voor een afspraak met een monteur, dit was al lastig. Eerst 5 keer hetzelfde riedeltje moeten doorlopen: probleem > automatische probleemoplosser van KPN > AI chatbot > stuurt je terug naar probleemoplosser. Na 3 aparte keren mijn nummer aan de chatbot gegeven te hebben voor een terugbelafspraak in 15 min (waar nooit op is teruggebeld) heb ik alsnog het nummer te pakken gekregen.

    De klantenservice zelf was hartstikke vriendelijk, maar met vriendelijkheid alleen wordt het probleem niet opgelost. Hier direct aangegeven dat de glasvezelkabel in de grond kapot is, deze werd op een donderdag kapot gemaakt. Klantenservice stelde me gerust en maandag direct zou de monteur langskomen, zo gezegd zo gedaan.

    Nu begint het echte janken: de monteur checkte alles binnen en constateerde: het probleem zit in de kabel en dat kan ik niet fixen; dat doet een ander team. dus nieuwe afspraak moeten maken met een tweede monteur, deze kwam gelukkig dezelfde week nog langs maar hier zaten we dus al een week zonder internet. Deze monteur was er, checkte nog eens binnen en constateerde toen: er zit een breuk in de kabel (al 2 keer eerder aangegeven, hallo?), dat kan ik niet, moet een ander team een nieuwe kabel komen trekken. Dit DERDE team heeft daarna 3 maal de afspraak gemaakt en uitgesteld doordat ze zieken hebben en de planning niet rondkrijgen.

    Uiteindelijk heeft het 3/4 weken geduurd voordat de kabel alsnog gemaakt werd, een pro-tip aan iedereen die ditzelfde probleem heeft: graag de kabel zelf op en kijk of je ze terug aan elkaar kan maken met een YT video want hierop wachten is echt om helemaal gek van te worden. Achteraf ben je bijna bang iedere keer als je een graafmachine voorbij ziet komen puur om heel deze riedel weer te moeten doorlopen, het meest onbehulpzame team van Nederland durf ik ze al wel te kronen.

    • Snel en stabiel internet
    • klantenservice
    • luisteren naar de klant
    • behulpzaamheid
    • afspraken nakomen
    • nog duur ook in de telefoon bundels
    Beoordeling
    1
    Sandra 1-12-2025 - 13:46

    KPN stelt weer teleur. Als ik nul sterren kon geven koos ik dat. Ik ben gebeld om over te stappen van Ziggo naar KPN met internet/TV, na een vervelende ervaring met KPN zei ik nee. Ik heb me toch laten ompraten en heb zelfs twee mobiele abonnementen mee laten overstappen. Het resultaat, KPN heeft de overstapservice niet aangevraagd en nu had ik Ziggo zelf moeten opzeggen. Oftewel draai ik zelf op voor de 2 extra maanden Ziggo kosten. Na een klacht ingediend te hebben, moet ik aan de KPN op papier bewijzen wat er in het telefoongesprek met hun medewerker (waarvan zijn taak is: klanten overstappen) gezegd is over overstappen. Het moet niet gekker worden. Dus KPN heeft zijn 2e kans zwaar verprutst en nooit meer KPN voor mij, mijn vrienden of familie. Dus wees gewaarschuwd!

    • geen
    • Klanttevredenheid
    • Oplettendheid
    Beoordeling
    1
    Melano 1-12-2025 - 06:19

    Na 20 jaar internet en TV van Delta te hebben gehad, in januari 2025 overgestapt naar KPN glasvezel. Wat een achteruitgang!! In die 20jr bij Delta is het aantal storingen met gemak op één hand te tellen, na 11 maanden bij KPn staat de teller op zeven. Zeven storingen, waarvan drie die meer dan 2 dagen duurden. Daarnaast is de KPN app icm Chromecast irritant: verbinding raakt ie steeds kwijt (voorheen met Delta app nooit een probleem) en je kunt lopende programma's niet vanaf begin kijken. Tis maar wat je interactieve TV noemt...
    Ik ben zo stom geweest om abo van 24 maanden te nemen, daarna linea recta terug naar Delta!

    • Hoge snelheid bij bekabelde verbinding
    • Stabiliteit / veel storingen
    • App gebruiksonvriendelijk
    • Wifi router matig
    Beoordeling
    8
    Sjoerd 22-11-2025 - 13:40
    Overgestapt via Internetten.nl

    Jaren lang bij Ziggo klant geweest maar het laatste halfjaar steeds slechtere verbinding. Dit ondanks prima service van monteurs en wifiversterkers maar geen oplossing. Nu overgestapt en alles werkt weer zoals het hoort. Ook de steeds hogere kosten waren zeker een reden om verder te kijken.

    • Eindelijk weer een goede internet verbinding
    • Goede prijs voor 2 jaar contract
    • Installatie is altijd een gedoe maar ging zonder problemen
    • Hadden de dag voor ingaan van contract al internet dus soepele overgang
    • Het is waardeloos dat je bij KPN niet de tv zenders in een eigen volgorde kan zetten. Was bij Ziggo geen probleem.
    Beoordeling
    1
    N 21-11-2025 - 17:06

    KPN maakt hun beloftes niet waar
    KPN maakt hun beloftes niet waar, maar raden aan om de bestelling te annuleren. Na zoveel medewerkers te hebben gesproken het mooiste advies om de overstap te annuleren opgevolgd. Bedenk je goed voordat je overstapt want uiteindelijk draait het bij KPN zeker niet om de klant

    • Geen , ja dat de medewerkers zelf adviseren om een aansluiting te annuleren
    • Leer je medewerkers communiceren en techniek op!!
    Beoordeling
    1
    Streeder 20-11-2025 - 16:15

    We wilden overstappen van Ziggo naar KPN. 3 november is glasvezelaansluiting gemaakt voor internet en tv en is ons abonnement gestart.
    Afspraak was van 3 juli om alles te installeren met 2 mobiele contracten, opnemen programma’s, Netflix etc.
    Nu krijgen we opeens geen opneemservice meer omdat de voorwaarden zijn veranderd m.i.v. 6 november, maar het staat nog steeds op de site?!! Verder elke dag moeten bellen omdat er iets niet klopte en niet geactiveerd kon worden binnen ons abonnement de afgelopen 2 weken. Dat lag niet aan ons, maar er ging iets mis, oeps, bij KPN.
    Volgens KPN zijn de voorwaarden veranderd sinds 6 november, dus we krijgen geen gratis opnemen van programma’s. Kijkend naar het level van korting kan je op de KPN-site nog steeds zien dat gratis opnemen krijgt bij level2 en 3. Wel iets aanbieden en niet leveren? Schande!! Dit hadden we 3 juli wel afgesproken, maar ze komen er niet op terug. Wat een dramatisch slechte service.
    Advies: Stap niet over naar KPN.
    Ze doen ook geen enkele moeite om je als klant te behouden, laten het lekker wat het is. Wat is dit voor bedrijf??? Wat een schande!
    Wij gaan lekker terug naar Ziggo

    • Vriendelijk personeel bij klantenservice die geen rechten hebben om zelf zaken te regelen of op te lossen. Schiet lekker op….
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Bert kock 15-11-2025 - 06:59

    Ik ben ontevreden ik heb producten met simkaart van andere providers naast kpn internet en tv . Kpn maakt verbinden internet met andere provider simkaart zo als mobile e. Tablet onmogelijk door aan je netwerk naam nog een zelfde netwerk naam toe te voegen met gast erachter en daar mee kan je wel WiFi krijgen maar geen internet verbinding

    • Ik heb telefonisch afgesproken dat mijn beide abonnementen op 19 november zullen beëindigen. Ik hoop dat kpn zich aan deze belofte houd
    • Laat mensen gewoon het internet gebruiken betaald er voor
    Beoordeling
    8
    Henk Gunst 14-11-2025 - 12:55
    Overgestapt via Internetten.nl

    Afspraken zijn 100% nagekomen: verzending apparatuur, installatiedatum, ondersteuning

    • Kwaliteit glasvezel
    • Extra wifi punt gratis zou welkom zijn

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.