Lees reviews en ervaringen over Online.nl
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2012
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: /10
Aanrader? MisschienDanny op 16-12-2012 om 09:16Ik heb gisteren mijn ontvanger met smartcard ontvangen.
Smartcard geactiveerd. Kan iemand mij vertellen hoe ik de tv moet afstemmen (LG: 32LH3300) mbt frequentie bereik en netwerk id...dank -
Beoordeling: /10
Aanrader? Misschienyoup op 6-12-2012 om 17:08T-Mobile/Online komt afspraken niet na en bejegent klanten op een intimiderende wijze. De klantenservice is stelselmatig niet bereikbaar en levert een slechte service. De verschillende afdelingen communiceren niet met elkaar en maken veel fouten. Ik krijg de indruk dat er meer fout gaat dan dat er goed gaat. -
Beoordeling: /10
Aanrader? Misschienyoup op 12-11-2012 om 19:39Ik had een internetabonnement bij Online (tegenwoordig T-Mobile), maar ben een paar maanden geleden overgestapt naar een andere provider. Ik heb alles keurig op tijd opgezegd, maar desondanks blijft T-Mobile/Online abonnementsgeld afschrijven. Dit heb ik natuurlijk terug laten storten, maar T-Mobile/Online blijft mij lastig vallen met telefoontjes, sms-jes en mailtjes met het verzoek mijn betalingsachterstand te voldoen. Na oneindig vaak te hebben uitgelegd dat ik mijn abonnement heb opgezegd en geen betalingsachterstand heb, leek T-Mobile/Online door te hebben dat ze een fout hadden gemaakt. Ze boden zelfs een kleine onkostenvergoeding aan! Maar helaas heb ik te vroeg gejuicht: ik heb nog steeds niks ontvangen, er staat nog steeds in hun systeem dat ik een betalingsachterstand heb, het is onmogelijk om hun klantenservice te bereiken en mijn mails kunnen ze plotseling ook niet meer lezen. Ik heb dus geen positieve ervaringen met Online/T-Mobile. Er zijn betere en goedkopere providers te vinden, dus ik zou geen enkele reden kunnen bedenken om nog een abonnement bij T-Mobile af te sluiten. -
Beoordeling: /10
Aanrader? MisschienJordi op 25-10-2012 om 09:00Twee weken geleden telefonisch digitale TV aangeschaft. Ik had al internet van T-Mobile en wilde bij het verlengen hiervan gebruik maken van een aanbieding voor nieuwe klanten voor TV+internet. Dit was, enigszins tot mijn verbazing, geen probleem! Wellicht omdat ik nog geen digitale TV van T-Mobile had, kon dit.
Het pakket is twee weken later verstuurd, op de dag dat mijn abo in ging, een dag later ontvangen, prima. De instructies om de antenne ontvanger en CI+ module met insteekkaart aan te sluiten paste op een A5 papiertje en waren duidelijk. Binnen tien minuten werkte het en kon ik de zenders opnieuw installeren via mijn TV.
Beeldkwaliteit is, zoals vermeld wordt op de site van T-Mobile, minder dan HD kwaliteit, maar zeker beter dan analoog. Nog geen last gehad van storingen. Prima service en prijs-kwaliteit verhouding vind ik. -
Beoordeling: /10
Aanrader? Misschiennvt op 16-7-2012 om 10:11Ik bedoelde:
De aanbieding van Goedkoop Internetten van Tmobile online op internetten.nl is WEL misleidend. Er moet lijnhuur betaald worden, dus de prijs per maand is niet 12,50 maar 17,50.Opmerking van de redactie op 16-7-2012 om 13:19Indien u aangeeft niet over een KPN abonnement te beschikken (b.v. onder de invoervelden voor de postcodecheck) wordt dit aangepast. We proberen zo duidelijk mogelijk te zijn: jammer dat u het desondanks als `misleidend` ervaart.