Review en beoordeling Online.nl

Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. Erwin Langer dan 1 jaar klant op 21-9-2018 om 20:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Vrijdagmiddag stopt mijn modem ermee. Gebeld met de klantenservice en zij zeggen dat de modem is besteld en je tot dinsdag moet wachten tot de modem binnenkomt. Deze wordt bezorgd met de pakketdienst van post nl. Moderne bedrijven zouden de modem dezelfde avond nog op kunnen sturen en de volgende dag is het in huis. Verbeterpuntje voor online.nl.
    • Redelijk normaal internet en tv
    • Zorg ervoor dat vervangende modems sneller worden opgestuurd.
  2. Carla op 18-9-2018 om 10:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Die reclame irriteert me mateloos alleen daarom zou ik niet kiezen voor online.nl
    • Verwijder reclame van de radio.
  3. Bart op 18-9-2018 om 07:33 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    1ster voor een 1 ster radioreclame
    • Geen
    • Radioreclame verwijderen
  4. Karin op 15-9-2018 om 23:01 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Meer service... mensen zitten al 3 weken zonder internet en tv en ze doen er letterlijk niks aan... zouden monteur sturen hele dag wachten maar nee hoor geen monteur.... uiteindelijk bellen, konden ze geen monteur meer sturen
    • Geen
    • Meer service... mensen zitten al 3 weken zonder internet en tv en ze doen er letterlijk niks aan... zouden monteur sturen hele dag wachten maar nee hoor geen monteur.... uiteindelijk bellen, konden ze geen monteur meer sturen
  5. Peter op 6-9-2018 om 14:13 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Mega mega mega irritante reclame op Sky radio. Na al deze negatieve reacties te hebben gelezen hoorde ik op deze radiozender deze vreselijke commercial met een vrouwelijk piepstemmetje tuusendoor.. Na 1 keer beluisteren heb ik er al zodanig genoeg van dat ik niet meer naar Sky radio ga luisteren. Wat een stel druiloren die deze volkomen mislukte radio commercial hebben bedacht!!
    • helemaal niets
    • Verzin eens een leuke commercial die na 50 keer beluisteren niet irriteert. De bestaande is van een zodanig niveau dat de radio meteen uitgaat..Dat krijg je er van!!
  6. Westerhof Langer dan 1 jaar klant op 3-9-2018 om 07:42 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Alles wat mis kan gaan gaat ook mis.
    Verschrikkelijk slecht
    Ze beloven gouden bergen maar komen niets na en dan ook nog eens 2x per maand betalen???
    Ik snap niet dat zoiets mag
    • Alles
  7. Piet Minder dan 1 jaar klant op 31-8-2018 om 20:06 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    1 grote waardeloze pleuris bende!
    • Wat niet?
  8. Boer Minder dan 1 jaar klant op 31-8-2018 om 19:30 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Waardeloos bedrijf waar geen service en klantvriendelijkheid hoeft te worden verwacht en.... tv en internet afgenomen kan worden. Waar je wel voor betaald, geen idee. Ik zit inmiddels al een week zonder tv, daarvoor 3 dagen zonder internet en anders dan bevestigen dat je klachten worden ontvangen gebeurd niet. Opzeggen kan niet en oplossing van de problemen ook niet. Bellen heeft ook geen enkele zin want ook daar kunnen ze niet anders dan bevestigen dat ze je niet verder kunnen helpen. Ernstige misleiding van de consument die minimaal een jaar onder contract staat. Opzeggen is niet mogelijk, er rest mij niks anders dan een juridische aanpak.
  9. Jaap Minder dan 1 jaar klant op 25-8-2018 om 01:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een bedrijf. Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Klantenservice, haha. Ze roepen maar wat daar en een klant is een lastige bijkomstigheid. Niet doen, geef wat meer uit. Het is overal wat maar Online spant de kroon. Met gemak! Dit bedrijf zou verboden moeten worden
    • Geen
    • Alles moeten ze verbeteren maar dat zal niet gaan gebeuren ben ik bang. Laat ook maar, gewoon opheffen die zooi
  10. Reumerman Minder dan 1 jaar klant op 21-8-2018 om 18:09 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een slechte service.
    Ben bedonderd en belogen.
    Zit al 24 uur zonder alles!
    Monteur komt pas over een paar dagen.
    Wat een rotzooi.
    Doe dit niet!!!
    • Geen
    • Alles call center die liegen.
    • Over een knop die uit gaat na 18.00 de volgende die weer zegt dat dat onzin is.
    • Loop super veel werk mis en nog steeds geen internet geen tv geen telefoon.
    • Kortom...waardeloos
Laad meer ervaringen