Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    jack westdijk op 23-2-2020 om 18:59
    Langer dan 1 jaar klant
    Ben nu al meer dan 5 jaar klant bij online vanaf dat ze mijn tv hadden veranderd van een kastje met kaart naar via je modem hebben wij hier thuis alleen maar problemen ervaren met de tv shokkerig/blokkerig beeld etc.
    heeft me 3 jaar lang telefoontjes naar hu klanten service gekocht voordat het eindelijk opgelost was maar het lullige was dat ik al die tijd heb gebeld om het televisie deel uit mijn abonnement te halen zodat ik alleen internet van online zou krijgen maar ze weigeren gewoon mijn verzoek om mijn abonnement om te zetten, iedere keer als ik bel krijg ik weer een ander excuus waaronder dat online.nl blijkbaar geen abonnementen levert met alleen internet terwijl het verdorie gepromoot wordt op hun eigen website!
    Het is aso gewoon en gelukkig heeft kpn geen monopoly meer in mijn gemeenten en zijn leveranciers zoals Ziggo nu ook hier verkrijgbaar en ik ga ze zelf nog 1 kans gunnen anders stap ik toch over.
    Verbeterpunten
    • Niet liegen tegen je klanten zeker niet als je op jullie eigen website de leugen zo kan doorprikken met jullie eigen reclame voor de abonnementen die online wel of niet levert.
    • En ook handig als de mensen die de klanten service telefoon aannemen niet klinken als een of ander straat jochie die straat taal uitslaat tegen je. Komt nogal onprofessioneel over
  • Beoordeling: 2 /10
    Liw op 19-2-2020 om 19:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Bij online kan je niet tegelijk internetten en tv kijken?? De snelheid zit onder de 12mb??? Terwijl er bij de postcode check 20mb mogelijk moet zijn..... Online laat zich afknijpen door KPN!
  • Beoordeling: 10 /10
    Tristan op 19-2-2020 om 01:03
    Langer dan 1 jaar klant
    Een maand geleden ongeveer mijn contract laten verlengen. De meneer die ik aan de telefoon had, was netjes, duidelijk en erg behulpzaam. Ik had geen tv omdat ik een netflixer ben maar wilde toch ook graag sport kijken en bij Online zitten die al in het basispakket. De meneer aan de telefoon heb ik gevraagd of er veel problemen zijn, na aanleiding van de reviews hier. Hij was heel eerlijk en zei: "Ook bij Online.nl hebben wij soms problemen, net als bij alle andere aanbieders. Dat leest u ook terug in de reviews. Ik kan u vertellen dat de problemen die bij ons lopen na onderzoek slechts 1.3% van al onze klanten zijn. Dan doen wij het in vergelijking niet eens zo slecht. Het is uiteraard wel heel vervelend voor deze klanten. Wij zijn daarom bezig met een onderzoek waar dit vandaan komt. Er komen nieuwe routers die bij de testen veelbelovend zijn. Natuurlijk willen wij ook dat er geen problemen zijn, maar dat is helaas niet uit te sluiten."
    Meneer van Online: Bedankt voor uw eerlijkheid, dat geeft vertrouwen!
    Ik heb tv erbij genomen, ook omdat Online een voordelige aanbieder is. Ik heb geen problemen gehad bij het schakelen, vindt het menu juist heel erg overzichtelijk en ben blij dat het tijdens het zappen niet voor mijn ogen flikkert. Ik vind het dus wel prettig dat de tv ontvanger iets langzamer is. Ik denk een kwestie van wennen.
    Pluspunten
    • Voordelig
    • kundige medewerkers
    • prettig geholpen
    • eerlijk
    • alleen maar goede ervaringen
    Verbeterpunten
    • wifi zender mag iets sterker
  • Beoordeling: 2 /10
    Hup op 17-2-2020 om 20:47
    Langer dan 1 jaar klant
    Slechte service. Geen internet via tv , ze geven aan dat hier geen monteur voor mag komen. Samenwerking met Canal digitaal is ook bijzonder slecht. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ze komen niet met een oplossing.
    Pluspunten
    • Goedkoop
    Verbeterpunten
    • Meer klantgericht zijn en een betere service verlenen
  • Beoordeling: 1 /10
    Niet zo Belangririjk op 8-2-2020 om 19:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Het product is nog wel redelijk, problemen zijn er overal wel.

    Het echte probleem zit hem echter in de volslagen incapable helpdesk die ze hebben. Er zitten daar wat snowflakes die snel beledigd zijn en totaal geen kaas gegeten hebben van techniek. Ze kunnen een scriptje voorlezen en tot treurens toe herhalen dat dat modem gereset moet worden.
    Bloed onder de nagels vandaan halende prutsers zitten er achter de telefoon en twitter. Ze verrotten het zelfs om goed onderbouwde klachten door te geven aan wel terza kekundigen (al twijfel ik wel of die er nog uberhaupt zijn bij online.nl)

    Ben er van overtuigd dat als ze kundige helpdesk medewerkers zouden inschakelen de hoeveelheid klachten snel zou dalen. De mensen die er nu zitten vinden alles alleen maar heel erg en begrijpen alles, maar oplossen doen ze niets.

    Blijf hier gewoon weg, geen contract bij afsluiten. Je krijgt er spijt van op het moment dat het misgaat.
    Pluspunten
    • Goedkoop......
    • Maar dat is relatief. Als je een dag moet thuisblijven voor een monteur die dan eigenlijk wel toegeeft dat zijn komst overbodig is, dan is goedkoop snel duurkoop.
    Verbeterpunten
    • Deskundige tweede-lijns medewerkers beschikbaar maken. Ontsla al die snowflakes die bij het minste of geringste weigeren om mee te werken aan een oplossing.
  • Beoordeling: 1 /10
    Frans Nohlmans op 4-2-2020 om 21:24
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloos modem. Aan de kabel ok,
    maar WiFi instabiel of helemaal afwezig. Veel te duur voor deze wanprestatie. Helpdesk blijft beleefd, maar kan je niet helpen. Je kunt niet voortijdig van je contract af. Niet aan beginnen!
    Pluspunten
    • Men blijft beleefd bij de helpdesk, terwijl het modem een probleem is en blijft.
    • Er zijn refurbished modellen in omloop (en die zijn hopeloos) en ook nieuwe versies van hetzelfde modem (iets minder hopeloos).
    Verbeterpunten
    • Eerst testen lezen van modems voordat er een gekozen wordt! Internet staat er vol mee!
    Reacties
    Frans Nohlmans op 8-2-2020 om 15:55
    Nog een ander minpunt: als je alleen maar een jaarcontract kunt krijgen, dan kun je er m.i. beter helemaal niet aan beginnen.
  • Beoordeling: 2 /10
    anouk baljeu op 3-2-2020 om 09:11
    Minder dan 1 jaar klant
    21-11-2019 contract afgesloten. verkeerde voorlichting gehad ipv adsl werd het een glasvezelverbinding waardoor duurder. alleen maar problemen met internet en tv weergave. diverse malen uitgevallen. geen enkel begrip bij de klantenservice. hebben bedrijf aan huis...kunnen nu al weer een paar dagen niet werken hetgeen ons geld kost. heb paar weken na aansluiting aangegeven dat ik van het contract af wilde door de problemen maar dat kon beslist niet. nu juridisch informatie opgevraagd en het bleek wel te kunnen omdat ik verkeerd ben voorgelicht en omdat het product niet zo goed werkt als me verteld is. Ben benieuwd waarmee Online nu komt om mij als klant tevreden te stellen want ik ben hier spuugzat van.
    Pluspunten
    • geen pluspunt- geen deskundigheid bij de telefoon. geen enkele empathie voor onze problemen.
    Verbeterpunten
    • als de klant zoveel problemen heeft en niet tevreden is en het contract wil ontbinden daaraan gewoon meewerken. klant zal nooit meer positief over online praten.
    • als online echt niet mee wil werken dan zorgen dan met grote spoed een monteur langs komt die voor eens en voor altijd alle problemen op gaat lossen en dan heb ik het nog niet eens over het geld dat wij aan opdrachten mislopen. wenselijk: je meer in de problemen van de klant verplaatsen. zij maken het mogelijk dat online kan voortbestaan...zonder klant geen online.
  • Beoordeling: 1 /10
    Hoedemakers op 1-2-2020 om 11:09
    Minder dan 1 jaar klant
    Geen contract afsluiten! Je hebt 14 dagen de tijd om te bedenken of je er gebruik van wilt maken. Pas na 1 maand krijg je de spullen, waarna blijkt dat Wi-Fi verbinding slecht is, tv beeld is slecht. Tv loopt vast.
    Dus voordat je iets hebt kunnen uitproberen, zit je al vast aan je contract?!
    Wij gaan hier natuurlijk niet mee akkoord!
    Alla 2020 zou dit echt niet meer moeten kunnen.
    Nu moeten we nog eens 3 tot 5 dagen wachten op een reactie van de service afdeling, waardoor wij thuis nog steeds met een probleem zitten.
    Pluspunten
    • Geen.
    Verbeterpunten
    • Alles waar zij zeggen voor te staan...
  • Beoordeling: 1 /10
    Mireille Piepenbrink op 21-1-2020 om 18:58
    Langer dan 1 jaar klant
    Dat ik deze provider nam was alles oké en ondervonden we geen problemen. Maar sinds een jaar hing ik meer aan de telefoon met de klantenservice (die ik mobiel moest bellen want tja geen verbinding geen telefoon van online waarmee je gratis de klantenservice kan bellen.) als dat ik van mijn internet en tv kon genieten. Traag internet, wifi doet het meer niet als wel. Tv hapert of doet het helemaal niet, terugkijken al helemaal geen optie. Lange wachttijden voor de klantenservice (met hele slechte wachtmuziek) maar gelukkig wel altijd vriendelijk geholpen, steeds hetzelfde riedeltje van modem opnieuw opstarten, servicetool waar je niks aan hebt want steeds een nieuw kanaal uitproberen moet wel via een pc of laptop die aan de kabel is aangesloten. En probeer vooral niet met 2 pc's of laptops tegelijk wat te doen want dan heb je helemaal geen verbinding meer. Er word niet geleverd wat er beloofd word. Blij dat mijn contract erop zit en ik binnenkort over kan naar een nieuwe provider.
    Pluspunten
    • +.
    Verbeterpunten
    • Lever wat je belooft en zorg voor een stabiele verbinding ook op de wifi.
    • Doe aub iets aan die slechte kwaliteit wachtmuziek van de klantenservice.
  • Beoordeling: 1 /10
    Kelly op 11-1-2020 om 15:02
    Minder dan 1 jaar klant
    ZEER SLECHT!!!!! Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zit nu al langer dan een week zonder tv of internet. Kosteloos opzeggen kan niemand mij mee helpen en automatische incasso stoppen kan ook niet. Klacht indienen kan ook eigenlijk nergens! Het enige wat ik kan doen is wachten volgens de klantenservice die de communicatie cursus op mij uit oefent.
    Pluspunten
    • GEEN
    Verbeterpunten
    • Op de schop met deze provider

Navigatie