Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen over Online.nl

    Beoordeling
    1
    Langenkamp 14-1-2025 - 09:30

    Het cijfer 1 is nog te hoog voor de service die zij bieden. Voor de tweede keer in een half jaar geen internet en televisie. Eerst drie weken geen internet en op dit moment staat de teller ook alweer op drie weken, zonder uitzicht op een oplossing. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Ga niet met hen in zee! Je bent gewaarschuwd.

    • Geen
    • Op alle vlakken, maar met name een spoedig herstel van storingen, inclusief communicatie hierover.
    Beoordeling
    1
    Flip 21-11-2024 - 09:04

    Wat een pauper bedrijf, alleen internet via online.nl. Echter was de prijs gelijk omhoog gegaan, hebben ze geen korting gehanteerd en hebben ze Direct de prijzen omhoog gedaan..
    Er is een verandering geweest van prijzen maar mag niet weg omdat er blijkbaar wat in kleine letters zou staan, neem aan als il prijzen zou veranderen dat de wereld dan te klein zou zijn..
    slecht internet voor veelste veel geld, doe het dus niet!!

    • Na contract kan je weg..
    • Houden aan afspraken. (Zou normaal moeten zijn)
    Beoordeling
    1
    Boos 10-9-2024 - 15:40

    Service is waardeloos. Je klant met een probleem en kosten opzadelen dat ze zelf mogen oplossen omdat het bedrijf van provider wisselt is een reden om te vertrekken.

    • De helpdesk.
    Beoordeling
    1
    J de Vries 1-9-2024 - 10:22

    - Onduidelijke nota's
    - Ten onrechte monteur kosten 134 euro in rekening, worden als een soort krediet achter gehouden ipv. terugbetaald.
    - Structureel een cent te veel afschrijven.
    - cashback niet verrekend.
    - lokken met een lage prijs en dan een paar maanden later het abonnement flink verhogen.

    • Het internet deed het verder zonder problemen.
    • Wel wat hoge latency.
    Beoordeling
    1
    Pieter 14-8-2024 - 15:45

    Het is blijkbaar mogelijk om na een half jaar opeens de tarieven te verhogen zonder dat je hiermee akkoord hoeft te gaan. Hier wordt 1 mail over gestuurd en als je die mist zit je er aan vast.

    Beoordeling
    1
    Hans 30-5-2024 - 18:58

    Zeer slecht afhandeling na beëindiging abonnement. Blijven maar geld afschrijven en zijn slecht bereikbaar. Reageren nauwelijks.

    • Tja
    Beoordeling
    1
    Kumar 24-5-2024 - 12:18

    waardeloos en prizig grap!
    kijk goed naar de kliene letters. ik heb een abonnent voor 100 mbps voor bijna een jaar een betaal ik anderhalve keer hoger dan gemiddelde. Aansluting kosten zijn zeer hoog . Regelmattig tot slecht internet kwalitiet.
    je kan beter aanbieders op markt vinden voor minder.

    • op alle vlakken moet online.nl verberteren
    Beoordeling
    1
    A. 23-5-2024 - 16:07

    Online.nl sinds oktober slecht internet ...

    En kan er niet eens weg ! Ze beweren te leveren, dus contract voortijding opzeggen betekent alle maanden betalen plus een boete! SCHANDALIG!

    • NIKS!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ALLES !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Beoordeling
    1
    Marco Brabers 23-5-2024 - 13:32

    Slechtste service ooit

    • Niets. Niet doen!
    • Via via bij hun terechtgekomen. Zij zouden mijn contract bij oude provider stopzetten. Niet gebeurd en hier hebben ze geen compensatie voor geboden. Contract bij oude provider liep 2 maanden door. Internet ook af en toe zeer slecht.
    Beoordeling
    1
    M 25-3-2024 - 15:35

    Dit bedrijf is niet aan te raden wanneer je gaat overstappen en nog geld terug krijgt. Oktober 2023 ging mn huidige provider in. Ten eerste geen bevestigings mail ontvangen dat de overstap voltooid is. Ten 2de geen bericht ontvangen dat het geld binnen 4 tot 8 weken op de rekening staat, hier achteraan gebeld en er zou ivm de verouderde modem iets niet goed zijn gegaan en dit pas zagen nadat ik belde. Kreeg toen een sms dat het geld binnen 4 tot 8 weken op me rekening zou staan wat de 2de wachttijd is. Dus de eerste 4 tot 8 weken voor niks gewacht. Weer gebeld en kreeg te horen dat het wegens een technisch iets was alleen maar handmatig overgemaakt kon worden, en er was nog een keer 4 tot 6 weken bij opgegooid via sms. Dit kwam om de eerste ticket niet goed was ingeboekt (dus de eerste sms) en de datum op nul stond. De 2de sms zou de overboeking wel goed moeten zijn maar of dat waar word gemaakt na al die fouten is maar te bekijken. Er is geen klachtenformulier op de website te vinden, ze vertellen allemaal een ander verhaaltje waardoor het komt, ik hoop dat dit bedrijf eens grondig onderzocht word aangezien het gaat lijken op oplichting als het om geld teruggave gaat.

    • Geen
    • Stort het geld binnen de periode wat gezegd word en kom niet met onzin aan.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.