Review en beoordeling Online.nl

Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. maria van overbeek Langer dan 1 jaar klant op 6-12-2018 om 19:55 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Bij dit bedrijf is alles in, alle opzichten zo, slecht geregeld dat je het als bedrijf niet serieus meer kunt nemen.
    Dat dit zomaar mag en kan wat zij durven te flikken.
    Het is bedroevend.
    Vermijd u alstublieft dit bedrijf.
    • Geen.
    • Opheffen.
  2. Susanne Minder dan 1 jaar klant op 1-12-2018 om 16:01 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ondanks de slechte reviews het toch aangedurfd. Wordt altijd super snel geholpen door klantenservice. Er bleek wat mis met mijn aansluiting (geen ader 2). Dag later kwam de monteur dit gratis fixen en alles werkt! Mooi beeld, snel internet. Nog geen klachten. Enige minpunt is dat ik geen Netflix app of iets kan vinden zoals bij KPN en Ziggo
    • Hulpvaardige Klantenservice
    • Duidelijke installatie
    • Veel zenders
    • Goedkoop
    • Netflix niet in een app
  3. c verburg Langer dan 1 jaar klant op 29-11-2018 om 23:42 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    In september werd ik (als bestaande klant) benaderd door online colporteur voor sneller internet voor zelfde geld. Ik was akkoord maar zag in emailo dat ik meer zou gaan betalen. Dus ontbonden via telefoon. Bleek dat ze wel 10x sneller aanbod hadden voor zelfde prijs maar ze probeerden me een of ander televisieabonnement er bij aan te smeren. waardoor het bijna 2 x duurder was. Ik heb toen abo gewijzigd naar alleen snel internet, geen tv of bellen meer. Zou geregel;d worden, maar zou een maand kosten. Na een maand maar teruggebeld. Er was een fout gemaakt, ik kreeg compensaatie en het zou nu snel in orde komen. Helaas kon het systeem geen melding versturen maar het zou echt in orde komen. Paar weken later maar nagevraagd. Er was een fout gemaakt, nu gecorrigeerd, hij had met afdeling verkoop gebeld, problemen met het systeem, sorry sorry. Nu geregeld. Paar weken later nof steeds geen bericht maar weer gebeld. Of ik zal even in het systeem kijken. Ik zie dat er een fout gemaakt is maar ik kan deze niet herstellen, moet afdeling verkoop doen, ze zal een notitie maken. Het is nu in orde, en ik krijg bevestiging toegestuurd. In bevestiging staat weer duur tv en een aantal decoders. Weer gebeld. Weer alles komt in orde zie de fout andere afdeling moet het oplossen, notitie. En krijg een email - abonnement voor 10x sneller internet is door u geannuleerd....
    • Wel altijd te woord gestaan. Maar of geraffineerd voorgelogen of support weet echt van helemaal niets.
    • Zeg wat je doet en Doe wat je beloofd.
  4. Willem Minder dan 1 jaar klant op 26-11-2018 om 18:00 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Kwaliteit televisie minder dan matig. Indien het goed gaat is HD al matig. Niet te vergelijken met mijn vorige provider. Regelmatig bibberende beelden.
    Een verlenging zit er niet in.
    • Tv-pakket. Fox, 192, VH1
    • Beeldkwaliteit TV
  5. Natasja Langer dan 1 jaar klant op 15-11-2018 om 22:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Megaaaaaa slecht , nooit overstappen naar online.nl
    • Geen, alleen maar problemen
    • Ze kunnen beter stoppen
  6. LKrijgsman Langer dan 1 jaar klant op 14-11-2018 om 14:50 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Al ruim 10 jaar klant en - tot een paar maanden geleden - zeer tevreden. Inclusief 2 verhuizingen die soepel verliepen.
    Tot eind augustus ik ineens geen internetverbinding meer had. Afspraak voor een monteur gemaakt. (dat koste wel 4 telefoontjes en heel wat uur om een juiste afspraak te maken). Op de eerste afspraak kwam er niemand. De reactie van de helpdesk: "Als hij om 1500 er nog niet is, komt hij niet meer" was briljant... :S
    Uiteindelijk de 2e afspraak netjes een monteur met een nieuw modem en klaar. Ja, dat had ik zelf ook kunnen doen. Monteur was gelukkig gratis. Na 2 weken prima internet, wifi en telefoon werd het wifi signaal ineens heel slecht tot niks. Ik heb zo'n 8 medewerkers gesproken; allemaal met hetzelfde verhaal. Het modem staat inmiddels op 50 cm afstand maar het signaal is nog steeds bagger en valt soms gewoon weg.

    Het is jammer maar ik ben blij dat ik over 2 weken een andere provider ga krijgen. Na alle fusies en verhuizingen naar het buitenland is Online echt niet meer wat het is geweest. Heel slecht...
    • medewerkers van de chat reageren wel snel
    • goede apparatuur en afspraken nakomen
  7. Anoniem Klant geweest op 11-11-2018 om 20:21 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zou liever o sterren geven.
    • Geen
    • Alles. Gewoon niet mee in zee gaan, geloof aub de reviews die je over online.nl leest
  8. Haatje Minder dan 1 jaar klant op 7-11-2018 om 19:38 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik ben een nieuwe klant. De oplevering ou op 1 november 2018 plaatsvinden maar het is nu 7 november 2018 en ik heb nog steeds geen internet telefonie en tv. Meerdere malen de klantenservice gebeld en of ze doen alsof ze dom zijn of ze zijn echt dom en luisteren heel slecht naar de klant. Bij de laatste gesprek zou een monteur van kpn mij bellen voor een afspraak om de hoofdlijn of dergelijks open te zetten. Nou nog steeds niets gehoord! !!! Dat dit zomaar kan. Zelfs die halve ster niet eens verdiend.
    • Er zijn geen pluspunten aan deze provider
    • Klantenservice aanpakken en snelle afhandeling en korte lijnen
  9. Chris Langer dan 1 jaar klant op 6-11-2018 om 12:11 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Ik geef dit bedrijf nog niet een ster, al ruim 1 jaar klant en in dat jaar is er nog nooit iets geweest zoals het moet zijn. Maanden lang discussie gehad over de snelheid van het internet, werd tijdens die discussie als een domme gek behandeld. Maar toen de monteurs kwamen moest de hele stoep open, want ik had toch gelijk. TV is hetzelfde verhaal, veel zenders blijven hangen. Modem reset gewoon willekeurig. Over de nota's kan ik ook een heel verhaal neerzetten. Kan alleen maar het advies geven om ver, maar dan ook heel ver weg te blijven bij deze provider.
    • Geen
    • Alles
  10. Amanda Langer dan 1 jaar klant op 5-11-2018 om 17:08 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zeer slecht. Internet doet het nauwelijks, klantenservice kan ook niet helpen. Ze hebben al 2 keer de tarieven verhoogt, maar in de werkelijkheid word het alleen maar slechter. Werkt voor geen meter.
    Die halve ster is al een veel te hoge rating. Wat een slechte internetprovider.
    • Niets aan deze provider is positief
    • Internet
    • klantenservice
Laad meer ervaringen