Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten maandag vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Online.nl

Lees reviews en ervaringen over Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 3 /10
    Aanrader? Misschien
    Anoniem op 20-9-2022 om 14:14
    Minder dan 1 jaar klant
    Tijdens het aansluiten had ik ineens 0,01mbit. Had de monteur de glasvezellijn kapot gemaakt. Nu is dat opgelost, maar is de wifi nog steeds instabiel. Daarnaast hebben ze ineens besloten het contract eenzijdig aan te passen en halen ze bepaalde interactieve functionaliteiten weg.
    Pluspunten
    • Geen dus. Het is goedkoop, maar daarmee dus duurkoop.
    Verbeterpunten
    • Online moet zich aan het contract houden
    • Online moet een betere router regelen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Kevin op 5-9-2022 om 16:33
    Langer dan 1 jaar klant
    Abonnement wijzigen zorgt voor afsluiting
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Anne Vrieling op 2-9-2022 om 14:10
    Langer dan 1 jaar klant
    Deze aanbieder kan de diensten waarvoor je betaalt niet leveren.
    Als je de helpdesk belt wordt je niet goed geholpen omdat men daar geen zin in heeft.
    De mensen die je telefonisch te woord staan zijn asociaal en onbeschoft.
    Vreselijke provider, sluit uier geen abonnement af!!!!
    Pluspunten
    • Geen!!!
    Verbeterpunten
    • Klantenservice is asociaal in benadering
    • Opnames terug kijken
    • Technische dienst is asociaal in benadering
    • Bij het niet kunnen oplossen van klachten mag je wettelijk gezien het abonnement beëindigen, Online houdt zich hier niet aan.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Sjaak op 19-8-2022 om 10:11
    Langer dan 1 jaar klant
    Dit is dus echt het afvoerputje onder de providers. Een totaal incapabele helpdesk. Woke medewerkers die zich alles persoonlijk aantrekken maar het probleem interesseert ze dan weer niets.
    Als je een alternatief hebt neem dat dan. Online is ..., was .... en zal altijd ... blijven. Incasseren kunnen ze alleen je geld.
    Pluspunten
    • Dat een verhuizing dan weer wel goed geregeld wordt. Maar dat is dan ook een andere afdeling dan die vreselijke helpdesk!
    Verbeterpunten
    • Neem eens behoorlijk personeel aan. En ontsla al die huilebalken
  • Beoordeling: 8 /10
    Aanrader? Misschien
    Nsr1855 op 19-7-2022 om 11:59
    Minder dan 1 jaar klant
    Sinds begin juli 2022 klant.
    Vanaf het moment dat het contract afgesloten is, super!

    Goede informatie over de status van je bestelling, oplevering etc.

    Helaas werkte het internet niet vanaf het begin, maar dat probleem lag in mijn meterkast.

    Na een vriendelijk gesprek met de klantenservice die overigens zeer goed te bereiken was, kon ik een afspraak maken met de storingsmonteur, dit was een fluitje van een cent en de monteur was keurig optijd en zeer vriendelijk.

    Alles werkt nu, het lijkt wel beter te werken als bij Ziggo, waar ik tot voor kort nog klant was.

    Ook de Canal Digtal TV App werkt naar mijn idee veel beter als de ZiggoGo app.
    Pluspunten
    • - Snelle service
    • - goede verbinding
    • - vriendelijk en goed bereikbare klantenservice
    • - goede prijs
    Verbeterpunten
    • - verbinding via de telefoonaansluiting
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Ad Uildriks op 13-7-2022 om 15:22
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloze verbinding TV, regelmatig storingen.
    Telkens opnieuw opstarten , een groot drama.
    Nu weer een melding K524, oplossing kan volgens de "klantenservice" 4 tot 5 werkdagen duren.
    Als mij contract afloopt ga ik direct terug naar KPN.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Shahram op 8-4-2022 om 00:22
    Langer dan 1 jaar klant
    slecht verbinding, langzaam snelheid en af en toe wegvallen van hele Internet zijn de kleine zorg , een van de meest slechte klantservice dat Ik mee gemaakt heb , lief maar behoorlijk onprofessioneel.
    Pluspunten
    • is er?!!!
    Verbeterpunten
    • Klantservice verbeteren zou een goed begin zijn.
  • Beoordeling: 5 /10
    Aanrader? Misschien
    Rixt op 23-3-2022 om 11:33
    Minder dan 1 jaar klant
    Bij installatie moest er per se een monteur van kpn komen, terwijl de aansluiting er al lag.
    Niet heel gebruikersvriendelijk systeem voor terugkijken e.d. Geluid wordt plotseling harder of zachter.
    Bij verhuizing deed men er 7 dagen over om te concluderen dat levering op volgend adres niet mogelijk was.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    I de Jong op 14-3-2022 om 14:39
    Minder dan 1 jaar klant

    Jaren tot tevredenheid klant geweest bij Tele2 en 0 problemen gehad, maar het kijkpakket werd steeds verder uitgekleed dus daarom overgestapt naar Online.nl
    Problemen beginnen al bij het verwerken van de aanvraag en blijven zich opstapelen nu bijna 3 maanden verder.

    Waarom? Omdat je met onkundige ongeïnteresseerde medewerkers te maken hebt die verkeerde informatie geven (bij aanmelding), problemen nooit zelf kunnen oplossen maar deze moeten doorzetten naar andere afdelingen, of dat beloven maar vervolgens niet doen, die alleen maar ‘sorry’ zeggen en dat ze je frustratie begrijpen maar niet snappen dat dat komt omdat zij klachten, klachten over klachten en klachten over klachten over klachten niet oppakken.

    Ben je eenmaal hier binnen dan is het woord ‘service’ nul komma nul waard.

    Dus ik zeg, wegblijven hier als je geen behoefte hebt aan aanhoudende problemen, boosheid en frustratie en alle stress van dien omdat dit bedrijf niet in staat is klantenservice te bieden, problemen werkelijk op te lossen en een kleine compensatie te bieden voor al die weken ongemak en alle tijd, kosten en energie die ik erin heb gestoken om ze achter de vodden te blijven zitten.

    En wil ik nu al mijn contract per einddatum beëindigen, om te voorkomen dat ze deze automatisch verlengen, dan mag ik ook nog eens 10 maanden vooruit betalen.
    Ze zijn echt de weg kwijt bij Online …
    Pluspunten
    • Niets
    Verbeterpunten
    • Ervoor zorgen dat medewerkers problemen en klachten zelf kunnen oplossen ipv deze alleen maar binnen het bedrijf door te zetten en door te schuiven.
  • Beoordeling: 10 /10
    Aanrader? Misschien
    van stiphout op 10-3-2022 om 09:38
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer goed voor het geld wat je betaald
    Pluspunten
    • Goede tv goede wifi en goede glasvezel

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie