Lees reviews en ervaringen over Online.nl
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJeroen op 6-3-2023 om 08:28Minder dan 1 jaar klantIk zou mensen afraden een abonnement te nemen bij online.
Qua prijs zijn ze bijna net zo duur als andere providers.
Veel zenders kan je niet krijgen.
Zoals viaplay cnn.
Het amino kastje is een echte nachtmerrie.
Werkt heel omslachtig en zit vol software fouten.
Is heel traag en service hoef je echt niet te verwachten.
Ben nu lid sinds november en hebben niks met me klachten gedaan.
Wel houden ze je aan je jaar contract.Pluspunten
- Gratis voetbal tenminste als je daar van houd.
- Verder alleen minpunten.
Verbeterpunten
- Service,software,zender aanbod,prijs,
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJasper op 11-2-2023 om 16:06Minder dan 1 jaar klantWaardeloos. Een jaar lang aan vast gezeten. Elke week was er wel een storing of was internet zeer traag. TV werkt regelmatig niet.
Klantenservice is waardeloos. Moeilijk bereikbaar en zijn niet in staat om met een oplossing te komen.
Ben erg blij dat ik er vanaf ben.
Gratis tip: begin er niet aan. Betaal een paar centen meer en kies voor een valide provider als KPNPluspunten
- Die zijn er niet.
- Behalve dat er aan een contract een einde zit en dat je de keuze hebt om niet voor deze waardeloze provider te kiezen
Verbeterpunten
- Alles?
- Functioneel internet?
- Medewerkers aannemen die wel competent zijn?
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienKw selles op 23-12-2022 om 14:55Langer dan 1 jaar klantZeer slechte provider, zit regelmatig zonder internet door hun administratieve chaos.
Dit duurt soms weken....Verbeterpunten
- Orde in de chaos, leren wat SERVICE is!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJan op 9-12-2022 om 23:28Minder dan 1 jaar klantDe CanalDigitaal digital app hapert, vliegt eruit, werkt niet, dus tv kijken is een uitdaging. En als je het abo dan opzegt om naar een hopelijk betere provider te wisselen, dan bestraffen ze je gelijk met een nog veel slechter signaal. Dan werkt niets meer fatsoenlijk. Je betaalt ervoor, maar de verbinding ligt er continue uit. De kwartfinale van Nederland hebben wij niet kunnen kijken, geen signaal. En de helpdesk ……. Niet te bereiken. Nog 15 dagen, dan zijn wij van deze …….club verlost. Wat een drama. Goedkoop, dat wel, maar als ik geweten had wat dat betekent, dan was ik er nooit aan begonnen. Zoals geschreven, nog 15 dagen, dan begint een nieuw avontuur, bij KPN. We gaan het ervaren, of dat beter is.Pluspunten
- Goedkoop, is duurkoop.
Verbeterpunten
- TV kijken, wij kijken via de app op de tv. Constant storing, haperend beeld, of helemaal geen beeld. Ff bellen met de helpdesk? ……. Die is nooit bereikbaar.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJozef op 4-11-2022 om 10:55Klant geweestBESCHERM JEZELF en doe het NIET! Het meest bizarre bedrijf wat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben er eindelijk vanaf want ik ben gestopt met betalen.. Je kunt via hun incasso bureau INTRUM wel onderhandelen en ik heb uiteindelijk het doel gehaald en is de 270 euro die openstond teniet gedaan.
TIP: onthoud namen, data en gesprekduur voor het dossier. De klantenservice registreert telefonisch vaak niet of slecht de ellende. Maar via facebook Messenger kun je een dossier opbouw. 58 paginas dik!Pluspunten
- INTRUM heeft blijkbaar met Online.nl geschakeld en ze hebben het opgegeven
Verbeterpunten
- De website online.nl inrichten als platform voor paardensport 😉
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienVan Eck op 21-10-2022 om 16:21Minder dan 1 jaar klantSlechter dan slecht!. Na een week nog geen werkende omgevingPluspunten
- Goedkoop, maar dan krijg je ook niks
Verbeterpunten
- Stoppen det het bedrijf. Maar niet nog meer mensen verdrietig.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienCat op 18-10-2022 om 13:16Langer dan 1 jaar klantWalgelijk bedrijf. Na opzegging blijven ze incasseren! Klanten "service" doet niks. Ze innen alleen maar je geld. Ze liegen tegen je en spelen een heel HEEL vies spelletje. Al 10 maanden probeer ik van ze af te komen. Ik mocht mijn abonnement al per maand opzeggen. Dit blijf ik doen maar zij blijven rekeningen sturen en ze blijven vooral liegen. Ze houden alles achter wat hun tegenwerkt kwa geld. Zelfs je telefoon gesprekken. Zij bepalen voor jou of je iets geweigerd heb of niet. bewijs leveren ze niet want ze sluiten onderzoeken die niet kloppen.Pluspunten
- NIKS
Verbeterpunten
- Wanneer iemand aangeeft geen gebruik te kunnen of willen maken van en product dit ook toestaan en geen domme spelletjes spelen terwijl er heel duidelijk een punt achter gezet moet worden. Klantenservcie kan 10x beter. administratie kan 10x beter. Eerlijkheid kan ook 10x beter.
-
Beoordeling: 3 /10
Aanrader? MisschienAnoniem op 20-9-2022 om 14:14Minder dan 1 jaar klantTijdens het aansluiten had ik ineens 0,01mbit. Had de monteur de glasvezellijn kapot gemaakt. Nu is dat opgelost, maar is de wifi nog steeds instabiel. Daarnaast hebben ze ineens besloten het contract eenzijdig aan te passen en halen ze bepaalde interactieve functionaliteiten weg.Pluspunten
- Geen dus. Het is goedkoop, maar daarmee dus duurkoop.
Verbeterpunten
- Online moet zich aan het contract houden
- Online moet een betere router regelen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschien -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienAnne Vrieling op 2-9-2022 om 14:10Langer dan 1 jaar klantDeze aanbieder kan de diensten waarvoor je betaalt niet leveren.
Als je de helpdesk belt wordt je niet goed geholpen omdat men daar geen zin in heeft.
De mensen die je telefonisch te woord staan zijn asociaal en onbeschoft.
Vreselijke provider, sluit uier geen abonnement af!!!!Pluspunten
- Geen!!!
Verbeterpunten
- Klantenservice is asociaal in benadering
- Opnames terug kijken
- Technische dienst is asociaal in benadering
- Bij het niet kunnen oplossen van klachten mag je wettelijk gezien het abonnement beëindigen, Online houdt zich hier niet aan.