Online.nl reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Online.nl
- Geen een
- Ooit was het redelijk oké
- Hedendaags mag online met hun tv producten door de plee
- Diegene dat hun labiele software inkoopt doet subiet te ontslaan
- Wie zal het weten wanneer het vertrouwen is naar de maan
- prima internet
- omgang met klanten
- Zijn er niet
- Riool stront
- Zijn er niet
- Alles!
- Gratis voetbal tenminste als je daar van houd.
- Verder alleen minpunten.
- Service,software,zender aanbod,prijs,
- Die zijn er niet.
- Behalve dat er aan een contract een einde zit en dat je de keuze hebt om niet voor deze waardeloze provider te kiezen
- Alles?
- Functioneel internet?
- Medewerkers aannemen die wel competent zijn?
- Orde in de chaos, leren wat SERVICE is!
- Goedkoop, is duurkoop.
- TV kijken, wij kijken via de app op de tv. Constant storing, haperend beeld, of helemaal geen beeld. Ff bellen met de helpdesk? ……. Die is nooit bereikbaar.
Er bestaat totaal geen motivatie
Om met deze gevoelloze infame bedrijf te beginnen, aan een stabiele relatie
Wat je gaat ervaren is onverwachts stress en nieuwe frustraties
Van hun amino kastje braak je kots dat alles zowat kan verzuren
Want telkens heeft hun nieuwste softwarepakket kuren
Per abuis aan hun teveel geld gedeponeerd
Dan blijven ze in stilte met kilte
Dat bij zelfs een door plots ziek geworden klant in een nooddieet pas na 8 weken wordt uitgekeerd
Met vals aardig zijn max 3.5 weken pas uitgesmeerd
Ze zijn echt niet te waarderen
Want hoe het went of zal keren
Hun klant is degene dat zal creperen
RdW
Ik lees dat ik niet de enige ben die ontevreden is over de mensen die je te spreken krijgt als je online.nl belt. Als klant die al zo een 25 jaar bij dit bedrijf maandelijks het verschuldigde geldbedrag betaald voor de geleverde diensten, verwacht je toch echt wel wat meer empathie. Ik was al klant toen de naam nog worldXS was met de email extensie WXS. Helaas werd ik gewoon afgevoerd en met zoek het maar uit mentaliteit. Voorheen ook al met technische problemen, dan was het uw probleem ligt niet bij ons dus kunnen wij u niet verder helpen. Dat doet toch wel een beetje pijn en ben je natuurlijk enorm teleurgesteld. Dit keer ging het om het abonnement bedrag. Vorig jaar juli betaalde ik maandelijks 32 euro voor alleen internet. Deze maand betaalde ik 42,50 euro. Nu weet ik dat ik een extra korting van 4 euro kreeg omdat ik ook klant was bij Canal digitaal en deze omgezet heb in alleen nog een prepaid pakket voor de vakantie als ik met de caravan weg ben. Die is er dus afgegaan maar toch een aardig verschil met vorig jaar.
Bij het contact die ik hier over heb gehad was ik alleen nog maar meer teleurgesteld want de manier hoe er omgaan wordt met een trouwe klant, dat laat echt zeer te wensen over. Toen ik werd doorverbonden met iemand van de verkoop kwam opnieuw een teleurstelling, ik was niet interessant want ik was immers al klant. Een leuke aanbieding is alleen voor nieuwe klanten en al wilt u nu dan het glasvezel pakket, de korting en voordeeltjes is alleen voor nieuwe klanten.
Ik heb besloten om binnenkort nieuwe klant te worden maar dan wel bij een andere provider die zeker wat meer empathie voor zijn klanten heeft want ik heb al lange tijd ervaring met deze partij.
Weet waar je aan begint als je klant wordt bij online.nl en dan heb ik het echt niet over de internet kwaliteit, want daar heb ik geen problemen mee.
Op hun website staat 'Zit ik een tijdje zonder internet? Nee. Met onze Overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben KPN al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland OVER VIER DAGEN. Dus ze verwachten dat ik NOG VIER EXTRA DAGEN zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, ABSOLUUT VERMIJDEN!
Als er 0 sterren waren had ik ze gegeven. In al mijn jaren, en alle providers die ik elke jaar hrb gehad, is online.nl de stront in de riolering. Meest onstabiele internet ooit. Val honderden keren per dag uit. Meest rotzooi wat er bestaat. Nadat ik geklaagd heb en zij mij weer een nieuwe modem hebben gestuurd, aldof t daar aan ligt. Vroegen ze mij hoe ze mij tegemoetkoming kunnen komen, ik zei ook al krijg ik de rest van mijn leven gratis internet van jullie, ik zou t niet 1 sec overwegen. Thank god nog 3 weken en dan ben ik af van deze riool stront genaamd online.nl. De vlaggen kunnen bijna hangen
Niet aan beginnen! Zeer slecht bereik en veel storingen. Er wordt geen oplossing geboden bij de klantenservice.
Tip: Bel hun klantenservice en kies 5 voor opzegafdeling. Geef aan dat je aan het overwegen bent om op te zeggen en vraag of ze een aanbod kunnen doen. Dan bieden ze een mooi korting aan.
Ik zou mensen afraden een abonnement te nemen bij online.
Qua prijs zijn ze bijna net zo duur als andere providers.
Veel zenders kan je niet krijgen.
Zoals viaplay cnn.
Het amino kastje is een echte nachtmerrie.
Werkt heel omslachtig en zit vol software fouten.
Is heel traag en service hoef je echt niet te verwachten.
Ben nu lid sinds november en hebben niks met me klachten gedaan.
Wel houden ze je aan je jaar contract.
Waardeloos. Een jaar lang aan vast gezeten. Elke week was er wel een storing of was internet zeer traag. TV werkt regelmatig niet.
Klantenservice is waardeloos. Moeilijk bereikbaar en zijn niet in staat om met een oplossing te komen.
Ben erg blij dat ik er vanaf ben.
Gratis tip: begin er niet aan. Betaal een paar centen meer en kies voor een valide provider als KPN
Zeer slechte provider, zit regelmatig zonder internet door hun administratieve chaos.
Dit duurt soms weken....
De CanalDigitaal digital app hapert, vliegt eruit, werkt niet, dus tv kijken is een uitdaging. En als je het abo dan opzegt om naar een hopelijk betere provider te wisselen, dan bestraffen ze je gelijk met een nog veel slechter signaal. Dan werkt niets meer fatsoenlijk. Je betaalt ervoor, maar de verbinding ligt er continue uit. De kwartfinale van Nederland hebben wij niet kunnen kijken, geen signaal. En de helpdesk ……. Niet te bereiken. Nog 15 dagen, dan zijn wij van deze …….club verlost. Wat een drama. Goedkoop, dat wel, maar als ik geweten had wat dat betekent, dan was ik er nooit aan begonnen. Zoals geschreven, nog 15 dagen, dan begint een nieuw avontuur, bij KPN. We gaan het ervaren, of dat beter is.