Review en beoordeling Online.nl

Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. ap Langer dan 1 jaar klant op 23-3-2019 om 20:34 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Hopeloos,slechte wifi ,slechte service.geen aanrader.
  2. liek zeilstra Minder dan 1 jaar klant op 17-3-2019 om 19:29 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Het opnemen van programma's kan niet ingesteld wworden met 10 minuten eerder of later. Je valt veelal altijd daarom in het begin in de serie of film.
    Je kunt geen Netflix via online krijgen. Nee I say more?
    RTL7 opgenomen programma's zijn niet vooruit te spoelen tijdens reclames. Echt, Online?
    • Online is goedkoop.
    • Online, wees echt en wees eerlijk. Goedkoop duurt maar 1 contract jaar, en negatieve mondelinge reclame (niet door te spoelen).
  3. Anoniem Langer dan 1 jaar klant op 16-3-2019 om 13:20 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zitten al 5 dagen zonder internet, telefoon en tv! Al meerdere keren gebeld en zijn ze zeer klant onvriendelijk. Monteur kan pas over een week komen en moeten we ook nog zelf €45 voor rij kosten betalen. Als je vraagt of ze eerder kunnen komen lachen ze je uit en zeggen ze dan er mensen zijn die nog langer zonder internet zitten... stap nooit over maal online!
    • Klantvriendelijkheid
    • Service
  4. B engels Minder dan 1 jaar klant op 15-3-2019 om 16:36 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Sinds 17-12-18 klant. Elke avond valt tv signaal weg. Tijdens finale expeditie robinson en wie is mol zwart beeld!!! Na 3 maanden bellen/mailen sturen ze een nieuwe modem. Werkt niet. Wordt een credit beloofd en je geloofd het niet maar in plaats van afboeken hebben ze het opgeboekt. Krijg ik iemand aan de lijn en afgesproken dat omdat ze niet kunnen leveren het contract opgezegt kan worden. Later belt iemand anders om te zeggen dat het niet kan. Ze rekenen telefoonkosten terwijl ik geen telefoon heb!!! Bizar gek bedrijf dit. Voel me aan alle kanten gen....
    • Kan eerlijk gezecht niks bedenken.
    • Bedrijf sluiten in het beste.
  5. Andre Langer dan 1 jaar klant op 15-3-2019 om 15:16 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Niet best. Overgezet van Stipte naar Online. Eerst 4 weken geen TV na een update van de Digitenne modem waarbij blijkbaar naar een ander kanaal EXT1,EXT2 gekeken werd. Toen is het wifi wachtwoord plotseling veranderd, nog steeds niet opgelost dus geen wifi voor laptop en mobiel, en nu ruzie over de rekening want incasso is gewoon uitgevoerd en online.nl beweerd niks gekregen (lees niets geregeld) te hebben. Bij overgang van Scarlet naar Fiber en van Fiber naar Stipte had ik geen problemen.
    • De website is duidelijk
    • Geen wifi, wifi wachtwoord is veranderd
    • 4 weken lang geen TV na Digitenne update
    • En nu ruzie over de rekening, terwijl de oude incasso gewoon door heeft gelopen EN OOK AFBOEKT Heeft.
    • En Online heefto ok nooit een rekening gestuurd over wat ik zou moeten aanpassen. Sterker nog volgens mij heb ik alles conform afsprken uitgevoerd.
  6. Marnix Minder dan 1 jaar klant op 13-3-2019 om 16:10 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik lees veel negatieve reacties. Tot nu toe werkt alles prima bij mij. Voor de prijs die ik betaal inclusief de voetbal kanalen voldoet het aan mijn verwachtingen. Ik heb met deze router wel door mijn hele huis wifi en dat was een stuk slechter bij t-mobile.
    • Goede prijs
    • Vlotte klantenservice
    • Tot nu toe nog niks
  7. Carien Minder dan 1 jaar klant op 8-3-2019 om 20:41 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik word nostalgisch van mijn internetabonnement bij online.nl want het is zo traag als toen we nog moesten inbellen.
    TV kijken is geweldig, een serie die normaal gesproken een uur duurt, daar kan je nu de hele avond van genieten beeldje voor beeldje.
    Bedankt toppers.
    • Klantenservice is dan weer wel snel
    • Internet zo traag als dikke stront door een trechter
    • Meer offline dan online.nl
  8. kooij Langer dan 1 jaar klant op 8-3-2019 om 17:27 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Na een verlening van mijn abonnement heb ik alleen maar problemen met online. Op 24-02-2019 viel mijn tv uit. Op 25-02 gelijk gebeld over het probleem. Nu 12 dagen later nog steeds geen beeld en geluid. We zijn er mee bezig onze excuses. Waar zijn jullie mee bezig???? Ik laat elke dag wat van mij horen en elke dag hoor ik het zelfde. Moeten de kabels opnieuw worden getrokken??? Cursussen voor de technische dienst die van niks weten. Schandalig dat jullie zo makkelijk met klanten omgaan.
  9. Sjors Langer dan 1 jaar klant op 1-3-2019 om 22:56 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Geen tv, geen goede klantenservice, geen internet, geen antwoord bij de klantenservice en zelfs dat de medewerker genaamd d de telefoon op hangt is het ultieme bewijs van onkunde. Enne aangezien ik betaal voor jullie werknemers heb ik het recht om namen te noemen, vergeet niet dat ik mede het salaris betaal van jullie kansloos bedrijf.
    • Niks
    • Alles.
  10. Corne Minder dan 1 jaar klant op 26-2-2019 om 15:28 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen. Als je tv kijkt en wilt zappen, dan duurt het 3 volle seconden voor je de volgende zender te zien krijgt. Het menu van de tv gids is ook een en al drama. Langzaam, beeld flikkert en het ziet er niet uit. Daarnaast hebben ze vandaag geld afgeschreven voor diensten die ze niet hebben geleverd.
    • Heb geen positieve feedback
    • Zorg gewoon dat wat je factureert wat je levert, en dat wat je levert ook werkt.
Laad meer ervaringen