Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Online.nl

Review en beoordeling Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Bekijk

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 3 /10
    Hoekstra op 23-5-2019 om 18:56
    Minder dan 1 jaar klant
    Erg slecht vandaag kpn afgesloten.
    Online.nl zou vandaag moeten werken maar we hebben geen internetverbinding nu komt er pas over 5 dagen een monteur. dus 5 dagen geen tv en internet erg slecht
  • Beoordeling: 1 /10
    Gulsen op 22-5-2019 om 11:15
    Langer dan 1 jaar klant
    Klantenservice is waardeloos. Medewerkers hebben geen verstand van zaken en hebben totaal geen niveau noch manieren. Ze durven zelfs tegen je te schreeuwen en vervolgens bedrijgen met ophangen. Dus weer min. 10 wachten totdat je iemand mag spreken.
    Waardeloos!!
    Pluspunten
    • Consistency in alles wat ze slecht doen!!!
    Verbeterpunten
    • Stuur mij maar 6-7 A4 formulieren. Met een lettertype van 4 heb ik daar misschien voldoende aan.
  • Beoordeling: 1 /10
    Suzanne op 21-5-2019 om 15:12
    Langer dan 1 jaar klant
    GA AUB NOOIT NAAR ONLINE.NL!!!!
    wat een verschrikkelijke service. Mijn wifi lag eraf. Het duurde een week voor ik iemand te pakken kreeg.
    Vervolgens duurde het een week voordat er iemand langs kon komen. Ze kunnen alleen langs komen tussen 12 en 18 uur!!!!! Dus ik heb maar een dag verlof opgenomen om thuis te zijn. En die dag belde ik smiddags op om te vragen hoelat ze zouden komen....o, sorry, de afspraak is helaas geannuleerd zie ik....WTF????? Ik werk in een ziekenhuis en kan niet zomaar vrij vragen.
    Toen ik hierover ging klagen kreeg ik als reactie, dat ik recht had op 40 euro vergoeding. Ik gaf aan dat ik geen 5 euro per uur verdien. Geen boodschap aan, dit stond op de voorwaarden en die staan op de site.
    Ik ben inmiddels overgestapt....
  • Beoordeling: 1 /10
    Kees op 20-5-2019 om 13:44
    Langer dan 1 jaar klant
    duurt super lang voordat ik iemand aan de lijn krijg voor het opzeggen van abonnement , terwijl ik binnen no time iemand te spreken kreeg bij producten bestellen (die me dan weer opnieuw in de wachtrij plaatst voor het opzeggen)
    Pluspunten
    • internet werkt goed
    Verbeterpunten
    • klantenservice met name bij opzeggen, maar ook een aanbieding waar de klant wel iets mee opschiet voor behoud van klanten zou handig zijn.
  • Beoordeling: 1 /10
    Blokland op 17-5-2019 om 14:42
    Langer dan 1 jaar klant
    Probeer al maanden in te loggen op mijnonline maar het werkt nog steeds niet. Al meerdere malen gebeld met klantenservice. Wat een blamage is dat! Dat ze t woord service durven te gebruiken.....!! Heb van de afgelopen 3 maanden rekeningen nodig. Opsturen kunnen ze niet (?????). Wordt er gezegd dat ik die zelf op kan vragen als ik inlog....... zijn ze nou echt zo dom???
    Pluspunten
    • Mmmmm.....op het moment komt er stoom uit m’n oren dus ben nu niet in de juiste stemming om dat te beoordelen!
    Verbeterpunten
    • Communicatie!!!
  • Beoordeling: 1 /10
    doeterniettoe op 15-5-2019 om 19:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Om 18.36 gebeld en na meer dan 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en in totaal 17.14 min met dit nummer te hebben gebeld heeft de medewerker de hoorn erop gegooid. Ik zal zijn naam nu nog niet noemen om Online.nl nog de mogelijkheid te geven dit op te lossen. De casus- wij gaan verhuizen en ik probeer mijn abonnement mee te verhuizen. Op de site van online.nl voer ik mijn nieuwe woonadres in en deze geeft aan dat het huidige pakket niet geleverd kan worden op mijn nieuwe adres. Ik kan voor de optie aangepast pakket kiezen, dit doe ik. Ik krijg een error op mijn scherm welke aangeeft dat ik het later nogmaals moet proberen of dat ik contact moet opnemen met het nummer. Zo gezegd zo gedaan. Ik krijg daar een opgevoede diehard onvriendelijk persoon aan de telefoon (wiens naam ik voor nu buitenbeschouwing laat) welke aangeeft dat ik aan een jaarabonnement vast zit (grappig want Online.nl adverteert maandelijks opzegbaar te zijn- maarja dat is natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes terug te vinden, sneaky!) prima geen probleem geef ik aan dan wil ik het mee verhuizen, kan dit? De medewerker checkt niet mijn nieuwe woonadres en geeft aan dat als ik deze melding krijg ik moet kunnen aantonen dat ik ga verhuizen naar een adres waar zij niet leveren?!! Begrijpt u het nog? Ik reageer verontwaardigd en geef aan dat ik hem wil vragen dit na te kijken in zijn systeem, en als hij een mogelijkheid heeft tot aanpassing van het pakket ik hiervoor open sta. Nee, ik moet aantonen dat ik ga verhuizen. Op mijn beurt geef ik aan dat hij niet kan leveren op mijn adres.....hij begint te brabbelen dat ik toch al wilde opzeggen (ps ik ken een goede sales trainer) etc etc Nu was ik er klaar mee, mensonterend telefoongesprek, daar geef ik mijn geld aan uit en wilde ik nog blijven na alle keren dat terugkijken het niet deed, internet uitviel en televisie op zwart bleef staan en online.nl keer op keer de mogelijkheid heb gegeven om dit op te lossen! Schandalig. Toen ik aangaf dat ik het telefoongesprek opnam werd de telefoon in mijn oor opgehangen. Ik verwacht binnen 24 uur actie van online.nl want ik beloof online.nl dat ik het hier niet bij laat zitten.
    Verbeterpunten
    • Om 18.36 gebeld en na meer dan 10 minuten in de wacht te hebben gestaan en in totaal 17.14 min met dit nummer te hebben gebeld heeft de medewerker de hoorn erop gegooid. Ik zal zijn naam nu nog niet noemen om Online.nl nog de mogelijkheid te geven dit op te lossen. De casus- wij gaan verhuizen en ik probeer mijn abonnement mee te verhuizen. Op de site van online.nl voer ik mijn nieuwe woonadres in en deze geeft aan dat het huidige pakket niet geleverd kan worden op mijn nieuwe adres. Ik kan voor de optie aangepast pakket kiezen, dit doe ik. Ik krijg een error op mijn scherm welke aangeeft dat ik het later nogmaals moet proberen of dat ik contact moet opnemen met het nummer. Zo gezegd zo gedaan. Ik krijg daar een opgevoede diehard onvriendelijk persoon aan de telefoon (wiens naam ik voor nu buitenbeschouwing laat) welke aangeeft dat ik aan een jaarabonnement vast zit (grappig want Online.nl adverteert maandelijks opzegbaar te zijn- maarja dat is natuurlijk allemaal in de kleine lettertjes terug te vinden, sneaky!) prima geen probleem geef ik aan dan wil ik het mee verhuizen, kan dit? De medewerker checkt niet mijn nieuwe woonadres en geeft aan dat als ik deze melding krijg ik moet kunnen aantonen dat ik ga verhuizen naar een adres waar zij niet leveren?!! Begrijpt u het nog? Ik reageer verontwaardigd en geef aan dat ik hem wil vragen dit na te kijken in zijn systeem, en als hij een mogelijkheid heeft tot aanpassing van het pakket ik hiervoor open sta. Nee, ik moet aantonen dat ik ga verhuizen. Op mijn beurt geef ik aan dat hij niet kan leveren op mijn adres.....hij begint te brabbelen dat ik toch al wilde opzeggen (ps ik ken een goede sales trainer) etc etc Nu was ik er klaar mee, mensonterend telefoongesprek, daar geef ik mijn geld aan uit en wilde ik nog blijven na alle keren dat terugkijken het niet deed, internet uitviel en televisie op zwart bleef staan en online.nl keer op keer de mogelijkheid heb gegeven om dit op te lossen! Schandalig. Toen ik aangaf dat ik het telefoongesprek opnam werd de telefoon in mijn oor opgehangen. Ik verwacht binnen 24 uur actie van online.nl want ik beloof online.nl dat ik het hier niet bij laat zitten.
  • Beoordeling: 1 /10
    S. Visser op 14-5-2019 om 14:54
    Minder dan 1 jaar klant
    Een internet abb. afgesloten via online.nl, na 5 maanden nog steeds geen juiste inlogcodes ontvangen zodat ik de facturen niet kan inzien. Zeer slechte klantenservice.
  • Beoordeling: 1 /10
    Mark Metz op 14-5-2019 om 13:44
    Minder dan 1 jaar klant
    Nooit naar overstappen. Ik zou half februari klant worden bij online (de slechtste keuze die ik ooit heb gemaakt) ik heb hier Internet en televisie besteld. Allereerst was de oplevering al vertraagd, ipv half februari heb ik half maart mijn Internet modem gekregen. Door een fout bij hun is mijn tv aansluiting niet geregeld, op dit moment (het is nu half mei) wacht ik nog steeds op mijn tv. Hiernaast is ook mijn oude provider niet opgezegd door online, ik kwam hierachter doordat de oude provider steeds af bleef schrijven, 3x ondertussen. Toen ik hierachter kwam ben ik direct gaan bellen met online, ik moest de rekeningen en het hele verhaal door mailen en dan zou dit zsm opgelost worden. Ik ben nu weer een week verder en heb geen enkele reactie ontvangen. Bij het bellen gaf de "serviceafdeling" aan dat er een vertraging is in de afhandeling van de mail (had ik zelf ook al bedacht aangezien ik na een week nog geen reactie heb). Het enige wat ze kon doen is de volgende dag kijken of mijn mail was behandeld en me terugbellen over de status...
    Als je dan vervolgens aangeeft dat ze dan toch op zijn minst alvast kan zorgen dat de tv geregeld word geeft de "sevice" medewerker aan dat er wel al een pakket is verstuurd dus dat de tv ontvangers een dezer dagen binnen moeten komen. Als je dan vervolgens aangeeft dat je dat een vreemd verhaal vind aangezien je mail helemaal niet is behandeld en zelf vraagt of dat pakket niet de modem is die half maart al was verstuurd blijkt dat inderdaad het geval te zijn. Echt hopeloos.
    Pluspunten
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    LV op 11-5-2019 om 23:14
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slecht. Film kijken duurt 4 uur ipv 2 uur. Elke paar seconden kun je weer wachten totdat het verder geladen is. WiFi werkt dus meestal traag en soms helemaal niet. Al contact gehad voor hulp, maar ze helpen je niks verder. Geven waardeloze tips die elk mens met gezond verstand zelf ook allang bedacht had. Abonnement opzeggen kan niet. Oplichters. Dat dit bedrijf nog kan bestaan is mij een raadsel.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Marco op 8-5-2019 om 12:10
    Langer dan 1 jaar klant
    Goedendag.
    Het is jammer dat ik geen gesprek mag publiceren dus dan maar een verslag van het gesprek.
    Mijn ouders hebben al enige tijd internet en bellen via online.nl. Maar ze hadden tv via een kabelmaatschappij. Dus ik dacht waarom niet alles in 1. Dus wij belde met online en alles kon over, geen probleem. Dus keurig netjes een kastje ontvangen. Maar nu komt het mijn ouders zijn op vakantie geweest en kwamen na een paar weken terug. Nu gingen wij het kastje installeren maar dat werkt alleen maar met een internet kabel. probleem 1 dus. deze kan niet door een muur dus deze licht op de grond door het huis. Dus dit is niets en gevaarlijk ook. Dus wij bellen met online.nl en deze zeggen de proeftijd is voorbij en je kan er niet meer vanaf. Dus wij weer bellen en ze zeggen gewoon doodleuk de kabel langs de plint plakken. Dit kan al niet en is ook geen oplossing. Ook omdat ze op de 1e en 2e verdieping ook een tv hebben staan. Dus ik dacht dit is toch wel een goede reden om er vanaf te kunnen. Maar niets is minder waar. Ze zeggen gewoon maak maar een kabelgootje langs de trap. maar dat kan niet eens. De trap maakt een draai. Maar wie legt er nu 2 verdiepingen een kabel naar boven. Dus ik vroeg net nog aan de mevrouw die ik aan de telefoon had. waarom kunnen we niet van het abonnement af en ik vroeg ook aan een meerdere van het bedrijf en dat kon niet. Dus met andere worden. Service geven ze niet als ze maar geld kunnen ontvangen. Dus na 8 keer bellen en 5 keer mailen zijn wij niets verder maar Online.nl wel een klant kwijt.

Navigatie