Review en beoordeling Online.nl

Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Plaats een ervaring Gemiddelde beoordeling
  1. C Minder dan 1 jaar klant op 23-6-2018 om 17:57 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Als alles functioneert is het een wonder. Paar maanden in gebruik, vh KPN, minstens 15 keer helpdesk gesproken, 3x nieuw kastje ontvangen (gratis). Klantenservice doet hun best maar wat een baggerzooi. Weinig zenders, nog minder die je kunt opnemen of via uitzending gemist kunt kijken. Vaak storingen, haperende beelden bij niet live kijken, vervelende lay-out en omslachtig gebruik van je opnames. Kunnen niet wachten tot contract termijn om is. Geen aanrader dus.
    • De tv en internet doen het meestal wel.
    • Alles
  2. Rinie Plant Langer dan 1 jaar klant op 18-6-2018 om 15:26 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    We hadden internet via online, vaste telefoon bij KPN en televisie van Ziggo. Kortom, veel te duur. We zijn overgestapt naar alles in 1 van online en dat bevalt prima. Haarscherp beeld, prima telefoonverbinding met nummerbehoud en voor ons adres snel internet. Volgens de postcodecheck maar 19 mbts mogelijk, maar we halen makkelijk 25 mbts.
    • De overstap ging met een vriendelijke meneer van de helpdesk zonder problemen en binnen een paar weken werkte alles perfect.
    • Overstapservice was doordat we al internet van online hadden niet mogelijk, dus moest ik zelf KPN en Ziggo opzeggen. Op zich geen probleem, maar misschien is dat nog een verbeterpuntje.
  3. Peter Minder dan 1 jaar klant op 29-5-2018 om 11:14 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Ruim 3 weken geleden 100mbit internet en tv van online.nl besteld. Toen werd er aangegeven dat het 3 weken ging duren voordat ze konden leveren. Dat was voor mij eigenlijk al veel te lang, hoe moeilijk is het om anno 2018 thuis wifi te realiseren? Maar goed, keurig 3 weken gewacht. Tot mijn stomme verbazing vervolgens een mailtje ontvangen met daarin alleen: wij kunnen niet leveren wat u besteld hebt, daarom annuleren wij uw bestelling. Vervolgens geen gehoor en geen oplossing vanuit online.nl.

    3 weken voor niets gewacht. Kansloos. Ga NIET in zee met deze amateuristische organisatie.
    • Niets
    • Alles moet verbeterd worden
  4. danielle Minder dan 1 jaar klant op 28-4-2018 om 08:12 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    ik ben pas overgestapt naar online.nl
    Wat heb ik een spijt zeg🤤
    Ik wou dat er een mogelijkheid was onder het contract uit te kunnen
    Geen aanrader
    • Geen
    • Alles
  5. Bernard Minder dan 1 jaar klant op 25-4-2018 om 18:20 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    bespaar je tijd en energie en ga bij een andere provider
    • niets
    • alles
  6. Odile Telehala Langer dan 1 jaar klant op 24-4-2018 om 16:22 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Bah!!! Wat een waardeloos bedrijf vind ik dit! Online is alleen verantwoordelijk voor het internet tot het WIFI modem, hoor ik net via de klantenservice van Online.nl. Het ligt aan onszelf dat al onze apparaten, gedurende 3 maanden, dan wel / meestal niet, met het wifi-modem zijn verbonden. Ik ben nu overgestapt naar een andere provider. Alles werkt top en het is nog goedkoper ook. We zijn twee jaar klant geweest bij Online.nl. Het was een lijdensweg. Voor klachten alleen via klachtenformulier via website. Goed over
    nagedacht als je geen internet hebt. Ik heb via FB geklaagd en ben nu geblokkeerd. Ik kan alleen maar zeggen: "Lees voordat u met dit bedrijf in zee gaat a.u.b. eerst de recensies! Dat had ik ook moeten doen!"
    • Geen
    • - Klantenservice
    • - Wifi
    • - Voor klachten alleen via klachtenformulier via website. Fijn zonder internet.
  7. Ebra Langer dan 1 jaar klant op 19-4-2018 om 22:43 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Online.nl had eigenlijk waardeloos.nl genoemd moeten worden 👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼👎🏼
    • Geen
    • Alles
  8. Andre Langer dan 1 jaar klant op 12-4-2018 om 13:51 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Neem bij Online.nl geen internet dit is zeer slechte bedrijf met slechte internetverbinding en nog eens slechte klantenservice. Ze geven mij de schuld terwijl hun duidelijk in het systeem zien dat de fout al langere tijd bij hun speelde. Jammer ik ga per direct dit abonnement opzeggen.
    • Geen, na ja misschien als hun ooit zullen stoppen met bestaan dan zou dat een goede pluspuntje zijn.
    • niet klantvriendelijk en slechte internet verbinding.
  9. Wijnand Kruup op 8-4-2018 om 22:04 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Wat een bagger zooi is dit bedrijf geworden.
    11 jaar lang klant geweest, waarvan 10 jaar tevreden over alles.

    Nadat hun het KPN netwerk gingen gebruiken is de ellende begonnen.

    Voor de mensen die op zoek zijn naar een budget internet/tv aanbieder, wees slim en sla deze puinhoop over!!!!!
    • Ondeskundige klantenservice.
    • Onbeschofte medewerkers klantenservice.
    • Lage snelheid van internet.
    • Geen stabiele verbinding.
    • Administratieve puinhoop bij online.nl
  10. A Langer dan 1 jaar klant op 23-3-2018 om 16:31 Reageer
    • *
       
    • *
       
    •  
       
    • *
       
    Beoordeling
    Zeer slechte ervaring met Online.nl: medewerkers geven je standaard de schuld, in plaats van zelf de schuld op zich te nemen of om te helpen zoeken naar een oplosing. Vijf jaar klant geweest, maar in de tussentijd opeens afgesloten omdat ik volgens online.nl had opgezegd (niet waar). Toen weer opnieuw aangesloten (eerst aan de verkeerde kabel, weken zonder internet gezeten). Wegens slechte verbinding toch uiteindelijk overgestapt naar een andere provider en nu moet ik alsnog het resterende abonnementsgeld betalen omdat ik korter dan twee jaar geleden 'nieuwe' klant ben geworden
    • niets
    • slechte verbinding, extreem slechte service
Laad meer ervaringen