Gratis, objectief en onafhankelijk internet vergelijken
Ben Woldring
Ook bekend van Gaslicht.com!
Vergelijk en kies de beste deal
Online.nl

Lees reviews en ervaringen over Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Claire van den Berg op 28-5-2021 om 14:45
    Klant geweest
    GA NOOIT EN TE NIMMER MET DIT BEDRIJF IN ZEE!!! Echt, dit is by far het meest klantonvriendelijke en incompetente bedrijf wat ik OOIT heb meegemaakt. Ik vind het werkelijk waar crimineel hoe ze met mij als klant van 20 jaar zijn omgegaan. Het is een lang verhaal om uit te leggen wat er voorgevallen is, maar geloof me, dit is echt een bedrijf wat NIET deugt. VER VAN WEGBLIJVEN DUS.
    Pluspunten
    • Die zijn er niet.
    Verbeterpunten
    • Geen onterechte boetes uitschrijven & geen fouten die bij Online.nl zelf liggen afschuiven op klanten
  • Beoordeling: 1 /10
    Marco Littel op 27-5-2021 om 20:52
    Minder dan 1 jaar klant
    Dit bedrijf is een grap.

    Voor de aansluiting krijg je ongeveer elke dag een mail dat alles geregeld is, alles klaar staat, etc. Op de dag zelf, niks werkt. Na eindeloos aan de wacht hangen bij de "klantenservice" komt men erachter dat het bij de schakelkast niet goed staat. 3 dagen geen internet en tv.

    Nadat de monteur is langsgeweest, blijkt het tv kastje om de haverklap te crashen en op zwart scherm te schieten. Enige wat nog werkt zijn de trage menu's van het tv kastje, beeld is er niet, geluid valt telkens weg.

    Internet is TRAAG. 100 Mbit, wees blij als je 20 haalt.

    Pluspunten
    • Geen. er is geen pluspunt aan online.nl. Ga niet met ze in zee. Echt niet, hoe goedkoop ze ook zijn, ze zijn het niet waard.
    Verbeterpunten
    • Afbreken, en opnieuw beginnen als echt bedrijf.
  • Beoordeling: 1 /10
    Erik op 24-5-2021 om 10:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben zeer ontevreden met de gedragingen van Online.
    Er wordt bijvoorbeeld, een extra drempel opgelegd bij het opzeggen. Dit doordat men de klant verplicht dit telefonisch te doen.
    Tevens is het eerste wat men doet in een dergelijk gesprek, het proberen te verkopen van een product. Terwijl de reden van opzegging is, dat Online technisch niet in staat is om een gewenst product te leveren.
    In het telefoongesprek is er ook expliciet verboden contact op te nemen met betrekking tot de verkoop van een product van online. Wat schetst mijn verbazing (of eigenlijk ook weer niet....): Ik word alsnog herhaaldelijk telefonisch lastiggevallen.

    Helaas is niet de eerste keer dat ik dergelijke ervaringen met Online heb gehad. Jaren geleden werd door Online mijn kennis ook al in twijfel getrokken, terwijl het toen ook voor Online technisch onmogelijk was iets te leveren.

    Kortom ik vind Online een zeer klantonvriendelijke organisatie, welke zelfs intimiderend op klanten kan overkomen. De oorzaak zal voornamelijk in 2 dingen zitten:
    1) gebrek aan daadwerkelijke kennis van de eerste lijns helpdesk medewerkers.
    2) verkeert opgezette methodes/procedures (call sheets) binnen de organisatie zelf.
    Verbeterpunten
    • Grondige herziening van methodes/procedures (call sheets) binnen de organisatie zelf.
  • Beoordeling: 1 /10
    Lievesto op 20-5-2021 om 15:21
    Minder dan 1 jaar klant
    GEEN ENKELE SERVICE van dit 'bedrijf' ( kan het geen bedrijf noemen ).
    Slecht beeld, slechte telefonie, waardeloze opnames ( je kan ze niet terugzien..... !!!!! ).
    En je mag niet weg, tenzij je een boete betaald die gelijk is aan het abonnement tot het einde van de periode die je hebt genomen......
    Pluspunten
    • NIETS.
    Verbeterpunten
    • Als eerste geen tv meer aanbieden, dat werkt niet bij dat waardeloze online.nl
    • Ten tweede klanten helpen met oplossingen, en niet de hele tijd dezelfde dingen zeggen ( resetten, welk kanaal geeft problemen -ALLEMAAL-, welk tijdstip treden de problemen op -CONTINUE-, enz.
    • Ten derde klanten de mogelijkheid geven netjes te vertrekken als het niet in orde is.
    • Maar eigenlijk is het hopeloos, wordt toch helemaal niets meer met dit zooitje.
  • Beoordeling: 1 /10
    Chris Venema op 28-4-2021 om 17:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Wij zijn al tweeënhalf week bezig om onze pakket binnen te krijgen en zijn al anderhalf week zonder tv, internet en telefoon.
    Het enige wat je krijgt als antwoord, oh wat vervelend, we sturen een ticket En dan wordt u geholpen binnen 5 dagen.
    Niemand steekt er een poot uit.
    Pluspunten
    • Heel goed in verstoppertje te spelen
    Verbeterpunten
    • Verantwoordelijk nemen en eens aan de klanten denken en niet aan jullie broekzak
  • Beoordeling: 1 /10
    Margreet op 19-4-2021 om 22:42
    Minder dan 1 jaar klant
    Net overgestapt: ik zou het terugdraaien als het kon!
    Pluspunten
    • Helaas: geen
    Verbeterpunten
    • Net overgestapt (ca. 2 weken).
    • -TV: beeld bevriest of stottert.
    • -Zenderaanbod weliswaar groot maar op een flink aantal momenten of zenders geen vertaling beschikbaar op zenders die bij anderen wel een vertaling (via ondertitelng) hebben.
    • -Opnemen: functionaliteit is slecht. Een opgenomen programma kun je niet doorspoelen of terugspoelen.
    • -Gidsfunctie: onoverzichtelijk.
    • -Programma gemist: soms wel tot 10 min. voor start programma start. Vooruitspoelen lukt "natuurlijk" niet, dus maar wachten....
    • -Internet: frequente uitval.
    • Tja: eigenlijk kan ik niets positiefs noemen tot op heden....
  • Beoordeling: 1 /10
    Henri op 19-4-2021 om 17:34
    Klant geweest
    Werkelijk nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt. TV werkt gewoon SLECHT. Telefoon werkte pas na een maand. Van het abonnement kan je alleen af als je heeel veeeeeel betaald ( vol jaar ), of een aangetekende brief stuurt waarin je ze in gebreke stelt. En daarna kan je nog een paar maanden betalen, op eigen kosten die rotzooi terugsturen ( brief ook op eigen kosten natuurlijk ). Man man man, werkelijk waar, zo ontzettend spijt gehad. En om te laten zien wat voor een bedrijf dat is, kijk maar eens naar de ervaringen op de site, en vergelijk die eens met de feefo site. Ze pikken alleen de positieve van 3 sterren of meer eruit....... ( wat mij betreft, OPLICHTERS ).
    Pluspunten
    • laatste monteur was eerlijk, die gaf toe dat ze al een jaar problemen hadden met tv....
    Verbeterpunten
    • Tja, wat niet, misschien eens eerlijk naar de klanten toe geven dat er problemen zijn, en de klant de keuze geven om gratis weg te gaan als jullie de problemen niet kunnen oplossen? ( zal wel te makkelijk en te klantvriendelijk zijn ).
  • Beoordeling: 1 /10
    Brent op 14-4-2021 om 15:59
    Langer dan 1 jaar klant
    December 2020 mijn abonnement bij Online opgezegt vanwege weken lang geen / slecht internet.
    Zou per 19 januari afgesloten worden.. echter op 12 januari was alles afgesloten. Wederom stukje service.
    Hadden natuurlijk wel voor de hele maand januari reeds geincasseerd.
    Inmiddels is het midden april en na 10 telefoontjes nog steeds mij teveel betaalde geld niet terug, wel veel beloftes...
    Voor mij geen Online of Canal Digitaal meer
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • Alleen maar
  • Beoordeling: 1 /10
    Karin Nolte op 11-4-2021 om 15:38
    Minder dan 1 jaar klant


    Betreft Online.nl Hallo. Wij hebben een probleem met onze vaste telefoon. Zonder ons hiervan op de hoogte te stellen, gaven ze ons eind vorige week een nieuw telefoonnummer. Je kon ons niet meer bellen. Over deze verbinding lopen alle binnenlandse en internationale verbindingen. Omdat mijn man longkanker heeft, hebben wij heel vaak contact met het ziekenhuis. Wij hebben uw service gebeld en zij vertelden ons dat een snelle verwerking niet mogelijk is. Wij moeten onze telefoonnummer zo snel mogelijk terugkrijgen. Wij hebben het telefoonnummer al meer dan 40 jaar. Omdat we ook problemen hebben met internet en tv, zijn wij van mening dat we het contract met jullie moeten beëindigen als er geen verbetering komt. We kregen ook te horen dat een snelle verandering niet mogelijk is. Ik wil dat het probleem wordt onmiddellijk opgelost. Mochten we problemen hebben met de ziekte van mijn man, dan zullen we u aansprakelijk stellen. Wij hebben het gesprek met u Servise opgenomen. Groeten M. T.
    Verbeterpunten
    • Dit is niet de manier om met klanten om te gaan!
  • Beoordeling: 2 /10
    astra op 27-3-2021 om 12:33
    Minder dan 1 jaar klant
    Erg slechte klantenservice
    Traag werkend tv kastje
    Haperend beeld
    Online berekend fors hoger tarief als afgesproken, en geeft vervolgens niet thuis om geschil op te lossen
    Verbeterpunten
    • Alles moet beter

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie