Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

    Beoordeling
    1
    De Vries 16-8-2025 - 22:27

    3e keer dit jaar dat Ziggo zakelijk niet werkt. Ik was er niet van op de hoogte dat dit, daadwerkelijk de minste “provider” van Nederland was. Slecht internet, slechte service. Zwaar teleurgesteld. Ik vindt het oprecht heel vervelend voor alle mensen die werken voor deze “provider”. Het zou voor iedereen een zegen zijn als Ziggo, stopt met bestaan

    • Elke andere provider beter laten zijn
    • Letterlijk te veel om op te noemen. Letterlijk!
    Beoordeling
    10
    Andrew 11-8-2025 - 07:52

    Ik las dat mensen last hebben van verkopers van ziggo aan de deur ik heb er geen last van wel van kpn zeer agressief en opdringerig al meerdere keeren weg gestuurd ik heb het goed bij ziggo wel mag ziggo mensen die zeer lang bij ziggo zijn belonen

    • Ik vind ziggo heel goed
    • Ik zouw niet weten wat
    Beoordeling
    1
    Bo 1-8-2025 - 18:31

    Slechte ervaring met Ziggo. We probeerden ons abonnement netjes over te dragen aan de nieuwe bewoners van ons appartement, zoals aangeraden door Ziggo zelf. Formulieren ingevuld, paspoort meegestuurd – vervolgens niets meer gehoord. Na veel bellen bleek het ineens niet mogelijk te zijn, zonder duidelijke uitleg. Inmiddels zijn we verhuisd naar mijn ouders (die ook Ziggo hebben), maar mogen we alsnog ons eigen abonnement niet stopzetten. Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur. Nooit meer Ziggo of Vodafone voor mij.

    Beoordeling
    8
    Geert Bree 1-8-2025 - 08:58

    Al jaren klant bij Ziggo met internet + digitale tv. Wel iedere keer bellen om een verlengingsaanbod te ontvangen. Nu recent overgestapt naar internet only met een korting van 10 euro de eerste 9 maanden. Daar zit nog steeds kabel tv bij waarbij je vrijwel alle zenders kunt prima kunt bekijken. Is voor mij de beste optie voor eigenlijk niet eens zoveel geld. Met wifi start is de snelheid voldoende en ik gebruik toch amper de lage upload snelheid

    • Zeer betrouwbaar netwerk voor internet
    • Goede kwaliteit tv beelden, ook bij de analoge kabel
    • Deskundig personeel bij technische problemen
    • Goede apparatuur ( deco m4 mesh systeem)
    • Jaarlijkse maximale mogelijke prijsverhoging
    • Nieuwe klanten krijgen wel heel veel korting in vergelijking met bestaande klanten
    • Soms klantenadviseurs die niet zoveel kunnen regelen. Tip: nog een keer bellen en iemand anders aan de lijn krijgen
    Beoordeling
    8
    B. Feller 30-7-2025 - 14:00

    Alles doet het weer internet en TV. Bedankt

    Beoordeling
    2
    A. Stieber 29-7-2025 - 18:20

    Opzeggen is een probleem. Je krijgt wel bericht dat het opzeggen is gelukt en er binnen 10 werkdagen bericht komt. Was dat maar waar er gebeurt niets ook meerdere berichten en telefonisch contact leidt niet tot oplossing. Nou ja een opzegging ruim 1 maand na data gerealiseerd en dan komen nog steeds rekeningen.

    Beoordeling
    1
    Crafty 28-7-2025 - 18:52

    Al heel erg lang klant, desondanks stukken duurder dan de concurrent, toch weer getracht een een contract af te sluiten met nieuwe wifipods (wifi-6). Na overleg en onder voorbehoud (van mijn kant) van het krijgen van die nieuwe pods, getekend voor het nieuwe contract. Daarna WEIGERD de technische dienst deze levering omdat de oude pods goed genoeg voor mij zouden zijn! Dat zijn ze ten eerste niet, daarnaast is dit expliciet beloofd. Ook komen ze met het excuus dat ze enkel wifi garantie geven, niet garantie via welke apparaten (dus ook daar kan je ze niet in geloven). Bij vragen naar een een manager of een klacht formulier krijg ik te horen dat dit niet bestaat. Ook werd er de sugestie gedaan dat ik zelf maar wifi-6 pods zelf moet kopen. Gaan ze écht een vast loyale klant zo verliezen over een simple kastje wel of niet levering? Bizar.

    • Stabiele service en (normaliter) behulpzame klanten service.
    • Niet liegen, meer doen voor bestaande klanten.
    Beoordeling
    8
    Marcus 26-7-2025 - 09:53
    Overgestapt via Internetten.nl

    Geen storingen

    • Geen storingen
    • Ik mis een zender met oude films.
    Beoordeling
    3
    Eduard 22-7-2025 - 09:36

    Over het algemeen tevreden over de internetverbinding, al is het wel prijzig.
    Het klantcontact valt echter tegen: ik ben vier keer gebeld met dezelfde opdringerige aanbieding, gebaseerd op verkeerde info (dat ik op een opleidingsadres zou wonen). Toen bleek dat er niets te verdienen viel, werd het gesprek abrupt beëindigd. De optie om aan te geven dat ik niet meer gebeld wil worden door een bandje met opties – zoals wettelijk verplicht – is wel aangekondigd maar heb ik nooit gehoord.

    Beoordeling
    1
    T. De haan 18-7-2025 - 12:20

    Abonnement afgesloten. Op de site staat glasvezel kan bij u doe de check.
    Ja glasvezel tot de buurtkast daarna werken ze met COAX aansluiting.
    Dat hebben wij niet meer dus ziggo gebeld en uitgelegd dat wij het willen annuleren is goed zegt ziggo.
    Week erna geen internet niks meer want ziggo heeft niks geannuleerd maar het abonnement laten ingaan.
    Nu zitten wij 2 weken zonder internet omdat de KPN alles opnieuw moet aansluiten/opsturen door niet kundige personeel van de ziggo om simpel iets te annuleren.

    Bedankt ziggo voor jullie service 2 weken zonder internet en tv met 3 kinderen in de zomervakantie helemaal top.

    • Niks
    • Alles. Beter opgeleid personeel. Liefst duidelijk Nederlands sprekend want, als je belt met een vraag wil je niet nog eens het moeten ontcijferen wat die gene zegt

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.