Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

    Beoordeling
    1
    Sven 2-10-2025 - 20:37

    Je kan gratis kijken naar Nederlandse club in europese competitie,
    En dan gooien ze ke eruit en moet je inloggen.
    Wat een oplichting zeg bah bah

    Beoordeling
    1
    E.burema 27-9-2025 - 09:01

    Probeer als sinds lange tijd contact te krijgen met dit waardeloos bedrijf als je belt hang je 40 minuten aan de lijn (wie betaald dat ) en dan geven ze aan als je iemand spreekt sorry voor het wachten rot op zeg wat een bagger excuus daarna geef je aan geen internet en wordt er gezegd het klopt we zien dat er iets niet klopt dan sturen ze een monteur die gaat kijken binnen en buiten ..ik zie dat u storing hebt op de kabel daar moet een bedrijf komen om het te repareren dan wordt daar een afspraak voor gemaakt die bellen wordt er gezegd we moeten ook binnen zijn oké vrij vragen dan maar,en wie komt er op dagen helemaal niemand dit duurt nu al een half jaar ik(we zijn. Klaar met dit shit bedrijf ) ik geef het liefst helemaal geen *want dat zijn ze niet waard ohja en dan 100 euro per maand moeten betalen g

    • Helemaal niks
    • Alles aan dit waardeloos bedrijf
    Beoordeling
    1
    C. vd Graaf 26-9-2025 - 11:54

    Service is zeer slecht, luisteren naar de klant kennen ze ook niet, na verschillende monteurs te hebben gehad, werkt het nog steeds niet naar behoren, en dan heb ik nog wel een zakelijke account, en vanwege slecht internet kost het werk mij 2 keer( als het niet meer is) zoveel tijd. laatste monteur liegt bij zijn werkgever over wat hij bij ons zei, dus nee, bespaar je een hoop ellende en ga geen zaken aan met Ziggo, Het is huilen, te bedenken dat ik al jaren bezig ben.
    Het zal eerst aan mijn computer hebben gelegen, dus een nieuwe computer gekocht, toen zou het aan de snelheid hebben gelegen, dus een ander abo genomen met sneller internet, ook dit werkt niet, en dan zou het aan de bedrading liggen, dus nieuwe bedrading aan laten leggen, en nu weten zij het ook niet meer, maar zal dan aan de modem moeten liggen zegt de monteur, Omdat als ik via de buren zijn internet werk ( KPN) werkt het fantastisch, dus dan ligt het probleem bij ziggo, maar op zijn werkbon heeft hij dat niet opgeschreven en gezegd dat het probleem bij de klant ligt. Ondertussen kan ik nog steeds niet normaal mijn werk uitvoeren. Heel frustrerend!

    • niks positief te vertellen.
    • luister naar je klant en laat je werknemers niet bij de klant een ander verhaal ophouden dan bij de werkgever.
    Beoordeling
    1
    T. Schraven 25-9-2025 - 15:49

    Vandaag een aantal keren Ziggo aan de lijn gehad. We hadden zwak WiFi signaal en internet.
    Er werd een nieuw modum geplaatst en er zou een monteur komen . Deze is geweest en deze heeft het modum geïnstalleerd. De volgende dag zouden er 2 versterkers komen om de boel optimaal in orde te maken.
    Volgende dag… versterkers werden geleverd. Na aansluiten volgens de uitleg gebeurde er echter niks…! Geen internet en zwak WiFi.
    Ik moest thuis werken maar dat liep totaal in de soep… Geen verbinding was er mogelijk.
    Ziggo wederom gebeld… krijgen we een medewerker aan de lijn, ohhh we zien hier dat de versterkers niet zijn aangemeld vanuit Ziggo. Sorry foutje van Ziggo. Vervelend… en na beëindigen van gesprek was de verwachting dat de versterkers aangemeld werden door de betreffende medewerker… Nee dus, er gebeurd wederom niets…
    Ziggo wederom gebeld, krijgen we een medewerkster aan de lijn,”Versterkers zijn nog niet aangemeld, dat zal ik vanuit hier regelen”.
    Ik geef aan dat we graag een monteur willen zien welke de boel komt nakijken en in orde maken. “Dat kan op zijn vroegst komende maandag….” Maar ik moet thuis werken dus dat is geen goed nieuws…Dus ik redelijk gefrustreerd en boos.
    Wederom gebeld… krijg een monteur aan de lijn. Wederom aangegeven een monteur te verwachten. Inmiddels zit ik al uren niets te doen op kosten van de baas… Er komt geen monteur dus wij zijn hevig teleurgesteld in de service van Ziggo. Deze vertelde dat we alles met een nieuw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw moesten aanmelden. Tjee dat hadden we graag eerder vernomen. De versterkers waren aangemeld. Ontvangst voelt nog steeds niet al heel sterk…maar we hebben in ieder geval weer enigszins Internet.
    Kortom.. we hadden meer verwacht van Ziggo betreffende service.
    Ik hoop dat morgen de zon weer schijnt en dat WiFi én Internet ook volop schijnen…. Misschien extra versterking nodig?…. 🤷‍♀️
    Fam Schraven in Wanroij

    • Geen!
    • Vooral snellere dienstverlening en doen wat je belooft…
    Beoordeling
    1
    Carla mooijen 24-9-2025 - 10:27

    Ben over gestapt van kpn naar ziggo spijt van word hoge rekeningen afgeschreven terwijl was afgesproken dat ik 45 Europeanen maand inclusief tel kosten nou de telefoon zat er niet bij vaste telefoon hogen rekening dik overdekt 150euro voel me bedonderd nooit intrappen oplichting

    • Geen storing meer
    • Mensen niet oplichten
    Beoordeling
    1
    Schothorst 21-9-2025 - 19:40

    Ben gebeld door een medewerker omdat 17 november mijn contract afloopt, hij had een aanbieding met een kadootje vertelde hij mij, ik zei dat ik er over dacht om over te stappen naar kpn, waarop deze zei oké en tot ziens.
    Hij liet mij niet uit praten en probeerde verders niets om mij toch te behouden.
    Ben al meer als 45 jaar trouwe klant geweest, maar zo wordt je behandeld door die gasten aan de telefoon.

    • Helemaal geen pluspunten , je wordt slecht behandeld na 45 jaar klant te zijn geweest
    • Betere communicatie met je klanten.
    Beoordeling
    1
    Piet 19-9-2025 - 17:00

    Wordt hier geen klant

    • Word hier geen klant
    Beoordeling
    5
    Jaap 18-9-2025 - 13:48

    Motivatie om dit te schrijven is omdat als een klant met een probleem of vraag zit, en vervolgens al gefrustreerd naar een bandje met menu moet luisteren. Dat dan op zijn minst dit menu kloppend moet zijn. En niet dat zodra men cijfers intoetst men in menu's komt die niet kloppen met wat wordt uitgekraamd door het bandje.

    • Luister eens naar je eigen menu bandje bij het bellen, Toets al die nummers eens in en kom er achter dat er geen keutel van klopt. Voorbeeld, als ik krijg te horen toets 4 voor inflatiecorrectie vragen, toets 5 voor factuur.... en ik toets vervolgens 5, en kom alsnog in het inflatiecorrectie menu. Dan is er iets goed mis. Als ik vervolgens op nieuw moet bellen, en 4 toets en dan in het bestel menu kom. Dan zie ik dit eerder als een tactiek om klanten te weren om uberhaupt met ziggo contact op te nemen. Als dit de eerste manier van communicatie moet zijn. Dan is dit beschamend en laat dit gelijk een hele slechte indruk achter.
    Beoordeling
    1
    Richard 15-9-2025 - 14:35

    Nieuwe klant, duidelijk aangegeven bij afsluiting abonement wat er diende te gebeuren-> groene kabel verlengen+aansluiten+modem plaatsen, halve dag op monteur gewacht, kon niks betekenen! Zeer waardeloze service

    • Monteur stond snel weer buiten
    • Betere communicatie met klanten.
    Beoordeling
    1
    Maarten 13-9-2025 - 14:21

    Ze komen hun beloftes niet na.

    • Na komen van beloftes.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.