Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Lees reviews en ervaringen over Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2011

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Peter Enis op 15-12-2011 om 16:54
    Zijn sinds kort van ziggo basis overgestapt op ziggo digitaal met onvanger en een ci+ unit. zoveel HD zenders voor 0 euro extra. Super kwaliteit ben er erg tevreden over. zeker beneden met de CI+ unit heb ik geen extra afstandsbedieningen en kastje meer nodig.
    Ik ben er super tevreden over en ook de service. ja ze doen af en toe wel eens moeilijk als je een lastige vraag of onduidelijke problemen heb maar bij mij steeds god opgelost en een kortinkje erover en we praten nergens meer over toch.
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Ik had ziggo alles in een besteld. Ik heb 5 maanden moeten wachten en toen dee het het nog niet 30 euro aan bellen naar klanten serves kwijt die je de heletijd door verbinden, ze stuurde verkeerde monteur en daar moet je nog voor betaalen ook. Uiteindelijk maar overgestap.
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Hoi,



    Ik heb lang moeten zoeken maar heb uiteindelijk toch een pakket gevonden waarmee ik direct digitale tv heb op mijn pc nu kijk ik naar welke zender ik maar wil en heb hiervoor maar eenmalig en bedrag van 27 euro moeten betalen. Zeker een aanrader !

    Groetjes Kevin
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Jan W Workum op 10-11-2011 om 10:55
    Lane dan woon je zeker in een hoek van nederland waar de ontvangst goed is.
    Internet hier valt regelmatig uit tv beelden zijn ook regelmatig slecht.
    En 60 zenders ook een beetje veel.
    We willen gewoon alle regionale zenders.
    Betalen er toch voor.
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Even een ander geluid van een echte consument. Heb al jaren ziggo (vorheen casema). Een keer een Kafkaiaans drama met ze meegemaakt, dat uiteindelijk is opgelost. Nu al jaren geen enkel probleem gehad. Een keer een klacht en vrijwel direct en adequaat (aanbod van eenmalige korting op abo) afgehandeld. Beeldkwaliteit en internetsnelheid is constant en ronduit goed. Je kunt niet elke consument op zijn wenken bedienen. Dat is een idiote gedachte.
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    E. Veenendaal op 3-11-2011 om 21:41
    Weg regionale zenders...en daar nam ik o.a. digitale tv voor...waardeloos Ziggo. De ontvangst is ook niet je van het!!!!
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    j hulst op 2-11-2011 om 09:23
    regionale zenders bij ziggo weg mooi waardeloos denk er over na om over te stappen
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Jan W Workum op 28-10-2011 om 11:10
    Per 1 november verdwijnen er verschillende regio zenders.
    Ziggo waar ben je mee bezig.
    Ik heb ziggo genomen om naar RTV Rijmond tekijken.
    Wil graag op de hoogte blijven van het nieuws in de regio Rijmond.
    We hebben nu 60 zenders waarvan er 52 waardeloos zijn.
    TV friesland is in de regio rotterdam ook niet meer te onvangen.
    Ik dacht dat Fries een tweede taal is in nederland.
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Doe nooit maar dan ook nooit zaken mer ziggo.
    Menesen met analoge tv die al wel klant zijn maar die nog geen hd hebben moeten 200 euro betalen alleen voor de ontvanger.Ben je een nieuwe klant dan betaal je 59,95.
    Belachelijk....heb net gebeld en gevraagd naar een manager om dit op te lossen en tjs de enige oplosing die ziggo dus heeft is .....de telefoon erop gooien...
    echt ronduit asociaal zoals zoggo met klanten en mensen om gaat...
  • Beoordeling: /10
    Aanrader? Misschien
    Ziggo is waardeloos. Het nieuwe zenderpakket vanaf 1 september ontvang ik nog steeds niet. Via mail en telefoon krijg ik steeds nieuwe antwoorden, maar men kan mij niet helpen. Nu verdwijnen per 1 november ook nog een aantal van mijn favoriete zenders. Ik hoop dat KPN nu snel in mijn woonplaats interactieve TV mogelijk maakt, zodat ik die ellendige Ziggo kan opzeggen.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie