Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten morgen vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
KPN

KPN Internet + Bellen 50 Mb

Standaard in elk pakket:
  • Wifi tuner
  • Gratis Wifi-modem
  • 1 miljoen wifi-locaties
  • KPN Veilig (2 apparaten)
  • Aansluiting voor vast bellen
Je ontvangt gratis wifi-versterkers als de KPN Wifi Tuner is gebruikt en een wifi downloadsnelheid onder de 20 Mbit/s is gemeten.
Je kunt bij het jaarcontract kiezen voor 2 SuperWifi punten of een korting. Wij hebben de korting gekozen en verwerkt in de vergelijking.

De berekende kosten is het gemiddelde bedrag over de gehele looptijd dat je kwijt bent aan dit pakket.

In de berekende kosten is rekening gehouden met alle maandkosten, eenmalige kosten en kortingen.

€ 33,46
Per maand
Na 1 jaar: € 44,50
Dit zijn de maandelijkse kosten na afloop van het contract (1 jaar)
Bekijk dit pakket
Type pakket
Internet en bellen
Prijs per maand (excl. korting)
€ 44,50
Actie
Eerste 6 maanden € 23,25
Eenmalige kosten
− € 5,00
Totaal 1e jaar
€ 559,00 € 401,50
Contractduur
12 maanden
Opzegtermijn
30 dagen
Downloadsnelheid
50 Mb
Uploadsnelheid
5 Mb
Type verbinding
DSL
Aantal e-mailboxen
5
Max. grootte mailbox
15000 MB
IPv6 ondersteuning
Zelf te configureren, IPv4 adres is een vast publiek-adres
Aliassen per e-mailbox
5
Max. ruimte eigen website
25 MB
Aantal vaste IP adressen
Dynamisch toegekend
Maandelijkse downloadlimiet
Onbeperkt
Netwerk
KPN
Webmail
ja
Virusscan op mail
ja
Spamfilter op mail
ja
Nieuwsgroepen
ja
Subdomein mogelijk
nee
Aangesloten bij Geschillencommissie
ja
Doe het zelf Installatiepakket
gratis
100% installatie garantie
Internetbeveiliging
gratis
Bescherming voor 2 apparaten
Modem FRITZ!Box
- optioneel -
€ 7,49 per maand
Wifi modem - Gratis toegang tot Tech Desk, alleen icm jaarcontracten
Xbox Game Ultimate Pass
- optioneel -
€ 12,99 per maand

3 maanden € 12,99 korting
Spotify Premium
- optioneel -
€ 9,99 per maand
Spotify Family
- optioneel -
€ 14,99 per maand
Met zes personen luisteren naar Spotify Premium
Wifi versterker
- optioneel -
€ 199,00 eenmalig
SuperWifi punten, per twee stuks
Eenmalig € 50,00 korting
KPN Veilig 12 apparaten
- optioneel -
€ 4,99 per maand
Internetbeveiliging voor 12 apparaten
KPN Veilig 22 apparaten
- optioneel -
€ 9,98 per maand
Internetbeveiliging voor 22 apparaten
KPN Netflix
- optioneel -
€ 7,99 per maand
Service Plus
- optioneel -
€ 5,00 per maand
Service Plus
Monteur
- optioneel -
€ 75,00 eenmalig
Installatie door monteur
Bellen naar vast
€ 0,150 starttarief + € 0,150 per minuut
Bellen naar mobiel
€ 0,150 starttarief + € 0,150 per minuut
Onderling bellen (zelfde netwerk)
n.v.t.
Nummerbehoud
- optioneel -
gratis
Onbeperkt bellen naar vast en mobiel
- optioneel -
€ 9,99 per maand
BelOnbeperkt NL - Gratis bellen naar vaste en mobiele nummers in Nederland
Onbeperkt bellen naar vast en mobiel
- optioneel -
€ 16,50 per maand
BelOnbeperkt Altijd - onbeperkt bellen naar vaste en mobiele nummers in 80 landen
Tweede telefoonnummer
- optioneel -
€ 2,50 per maand
Actie
Eerste 6 maanden € 23,25
Overzicht totaalkosten
Eenmalig
Per maand
Totaal jaar 1
Maandelijkse kosten
Maandelijkse kosten
Eenmalig:
Per maand: € 44,50
€ 534,00

6 maanden € 21,25 korting
6 maanden € 21,25 korting
Eenmalig:
Per maand: − € 21,25
− € 127,50

Internetbeveiliging
Internetbeveiliging
Eenmalig:
Per maand: gratis

Cashback Internetten.nl
Cashback Internetten.nl
Eenmalig: − € 30,00
− € 30,00

Eenmalige kosten
Eenmalige kosten
Eenmalig: € 25,00
€ 25,00

Doe het zelf Installatiepakket
Doe het zelf Installatiepakket
Eenmalig: gratis

Totale kosten in het eerste jaar
Eenmalig: − € 5,00
Per maand: € 33,88
Totaal: € 401,50
Berekende kosten:
per maand
€ 33,46

Klantervaringen

Plaats een ervaring
Er zijn op dit moment nog geen klantervaringen geplaatst over dit pakket.
Wel zijn er reviews over de provider zelf:
  • Beoordeling: 1 /10
    Ivo op 5-10-2021 om 17:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik probeer nu al een week mijn router om te ruilen voor een nieuwer model. Ik heb meerdere bevestigde leveringen gehad 5 hiervan niet zijn aan gekomen.

    Op advies van kpn Naar de winkel gegaan ze zeiden dat ze geen routers op voorraad hadden. Maar zou me bellen als er een nieuwe zending binnenkwam. Ze hebben me nooit gebeld

    Weer kpn gebeld en ze maakten weer een afspraak voor het omruilen van mijn router zonder tijdslot. Ze zeiden dat het pakket arriveerde op een moment dat ik op mijn werk was maar dat ik het pakket zelf accepteerde. Ze probeerden toen postnl de schuld te geven van de slechte bezorging en zeiden dat ik ze moest bellen. Wat ik deed, postnl zei dat ik contact moest opnemen met hun onderaannemer ceva logistiek voor een diepere kijk in wat er mis ging. Probeerde Ceva Logistics te bellen, maar geen gehoor.

    Nog steeds geen router Maar kpn gebeld medewerker gaf hetzelfde verhaal als de 5 ervoor dat iemand het verkeerd In het systeem gezet en heeft het weer doorgespeeld Naar een andere afdeling.

    Ik heb nog steeds geen internet en tv voor bijna 2 weken.

    Slecht bedrijf
    Slechte service
    Slechte klantenservice

    Niks bestellen hier!!!!!!
    Pluspunten
    • Niks
    Verbeterpunten
    • Niks bestellen hier
  • Beoordeling: 1 /10
    rob op 13-9-2021 om 19:41
    Langer dan 1 jaar klant
    Tweakers geeft een nieuwsbericht uit waar onderandere in staat:

    KPN heeft vrijdag een informatiesessie gehouden om klanten op de hoogte te brengen van de status van Internedservices, nadat het donderdag al een informatiepagina online zette. De provider meldt onder andere dat inmiddels twee derde van de 280 klanten die problemen ondervond, geholpen zou zijn. KPN-woordvoerder Gerd De Smyter meldt aan Tweakers dat het probleem in totaal 700 losgekoppelde mailboxen van die klanten trof.

    Ik ben één van die kleine zelfstandige die getroffen is en ik ben al vanaf 3 september 2021, tot heden ONBEREIKBAAR per mail. Zowel ingaande als uitgaande mail. Dit is onacceptabel, te meer, ik op niemand boos kan worden, omdat de genenen die de telefoon opneemt er ook niets aan kunnen doen. Donderdag 088 4803000 (optie 5) gebeld, (aangegeven in het Tweakers bericht), aangehoord en afwachten tot ik teruggebeld zal worden. Die dag niet meer. Vrijdag weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, er werd mij gevraagd of er een “storings ticket was aangemaakt!!!! Neen dus, hij ging dat meteen doen. Ik werd zondag ochtend rond 12:00 uur gebeld, was te laat met opnemen. Meteen teruggebeld maar ze konden niets voor mij betekenen. Wachten tot maandagochtend. Maandagochten 088 4803000 (optie 5) gebeld. 1 uur en 23 minuten in de wacht. Er werd opgenomen en na 2 minuten viel de verbinding weg. Weer 088 4803000 (optie 5) gebeld, weer 43 minuten in de wacht. Opgenomen en en er wordt weer een nieuwe storings ticket aangemaakt. Nu, 19:14 uur op maandag 13 september 2021, nog steeds geen mailverkeer mogelijk. Zo gaat KPN met zijn klanten om. En dat wil mij tot glasvezelgebruiker verleiden. NEVER NOOIT.
    Pluspunten
    • niet
    Verbeterpunten
    • alles
Meer ervaringen lezen? Bekijk de reviews over de provider KPN
Misschien ook interessant:
50 Mb / 50 Mb
€ 44,50 per maand

100 Mb / 100 Mb
€ 49,50 per maand

De berekende kosten is het gemiddelde bedrag over de gehele looptijd dat je kwijt bent aan dit pakket.

In de berekende kosten is rekening gehouden met alle maandkosten, eenmalige kosten en kortingen.

€ 33,46
Per maand

Navigatie