Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2019

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    Fem 15-12-2019 - 07:26

    In de winkel zijn ze aardig, geven wel verkeerde informatie! Heb alle aanbiedingen misgelopen.. Krijg extra kosten die niet verteld werden. Beloven een compensatie en niemand weet ervan af. Zou korting op telefoonabonnement krijgen, werd niet gedaan... Werd telefonisch slecht behandeld, medewerker wilde niet helpen..

    • Geen
    • Beloofde compensatie geven en niet zeggen dat een klant liegt. Klanten helpen ipv negeren.
    Beoordeling
    5
    thom 14-12-2019 - 22:41

    in het weekend wifi resetten een ramp!

    Beoordeling
    1
    Rijkse 13-12-2019 - 14:04

    Zojuist gebeld met de klantenservices van kpn. Wilde het contract opzeggen. Dan worden ze al kort door de bocht. Zelfs zo schofterig dat ze het contact hebben verbroken. Bedankt mevrouw D! Je doet kpn eer aan!

    Beoordeling
    1
    Meho 20-11-2019 - 15:29

    Ik ben niet een die gauw dingen op internet zet. Maar kpn overtreft alles . Je beld dat je geen wifi hebt ze sturen je een link die niet werkt. Je belt weer terug ( wacht ninimaal 20 min ) en dan hangen ze het op . Dus voor ons is tijd met alle producten van kpn over te stappen naar een andere. 3 mobile abonnementen en thuis kompleet en zakelijke kompleet.

    • Sorry we waren erg te vreden met jullie maar we kunnen niet elke keer blijven bellen .
    • Klant gericht . Want zo gaan jullie helveel klanten verliezen. Keuz genoeg
    Beoordeling
    1
    Henk 28-10-2019 - 16:23

    Na uitleg van de situatie (nieuwe meest eenvoudige aansluiting in appartement in verpleeghuis nodig, TV en gebeld kunnen worden) kon de medewerker niets doen. Ook niet na ruggespraak.
    Op mijn vraag waarom er 50/5 staat bij de glasvezelaansluiting, en geen 50/50 wat normaal is bij glas, gaf hij het antwoord, dat is ook 50/50. Toen wist ik genoeg. Dat is namelijk niet zo.
    Ik heb het gesprek beëindigd met het bericht dat we dus bij KPN geen contract gaan sluiten, maar XS4ALL zullen bellen. En dat verliep heel soepel, inclusief meenemen telefoonnummer. 50/50 dus gewoon en datum gepland.
    Hoe simpel kan het zijn KPN. Waarom nu HUSSEL als je een goed merk met een goede service in huis hebt?

    • De telefoon werd opgenomen.
    • De medewerker sprak Nederlands
    • Zorg dat je een medewerker eerst inwerkt voor hij aan de telefoon wordt gezet.
    • Zorg dat de medewerker de technische details (upload, download e.d.) begrijpt
    • Zorg dat de website klopt (waar is het bedrag voor maandelijks opzeggen?) en waarom klopt de rekensom niet?
    • Zorg dat de medewerker kan doorschakelen naar een collega met meer verstand van zaken.
    Beoordeling
    1
    Ramon Groen 25-10-2019 - 12:12

    Wat een bedrijf..... Voor alle mensen die twijfelen om over te stappen...DOE HET NIET!! bespaar jezelf alle ellende!! Klantenservice kennen ze niet, je krijgt elke en andere pannenkoek aan de lijn die je weer een ander klets verhaal verkondigd, en als ze het niet meer weten verbreken ze gewoon de verbinding.... Ik ga u niet lastig vallen met een heel verhaal alleen nogmaals de waarschuwing; GA NIET MET KPN IN ZEE....

    • Zijn er niet...
    • Vooral de klantenservice!
    Beoordeling
    1
    John Smit 23-10-2019 - 18:54

    Verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Monteur zou langs komen. Afgezegd, geen kabel aanwezig. Een aannemer moet grondwerkzaamheden verrichten.Binnen 9 dagen zou de klus geklaard worden. Op de 10e dag een brief. De aansluiting van de kabel ligt meer dan 25 meter van de woning. Ik mag alles zelf betalen. Om de tijd te overbruggen heb ik een noodpakket gekregen. De dongel voor internet werkte. Digitenne werkte in het geheel niet. We vallen overal buiten de ontvangst. Een dode mus dus gekregen. Alles onmiddellijk alles opgezegd. Hoe redden we ons nu: satelliet tv voor 2 tientjes, smartphone onbeperkt voor 2 tientjes onbeperkt bellen en internetten. Grote voordeel: altijd en overal tv en internet. Wat een service van de KPN.

    • Geen
    • Eerst alles regelen en er dan weer op terug komen.
    Beoordeling
    1
    Joost 17-10-2019 - 07:10

    3 dagen zonder internet. In totaal 3,5 uur aan de Helpdesk gehangen. Zeven verschillende mensen gesproken. NOG geen oplossing.

    • Er is 1 maal teruggebeld maar die oproep heb ik natuurlijk net gemist. Terugbellen geen optie want geen ID.
    Beoordeling
    3
    Dubelaar 4-10-2019 - 15:34

    We hebben hier in Ringoevers Hillegom glasvezel en dat is niet zoals het hoort en dramatisch. Nadat wij erachter kwamen dat wij vanaf de straat naar de meterkast helemaal geen glasvezel kabel meer hadden en dit wel gehad hebben... Ze hebben ter hoogte van de straat tot 120 diep afgegraven. Een verbinding gemaakt/gelasd naar de meterkast toe. We kunnen maar 170 mb per seconde downloaden...terwijl dit toch rond de 370 mb per seconde moet kunnen liggen. Echt bar slecht. Kpn op vrijdag om 16.15 uur gebeld en 15 min in de wacht gestaan. De kpn medewerker gaf aan dat er een expert langs moet komen, maar systeem loopt vast een ticket kan hij niet aanmaken. Ik zeg nog maakt u anders een aantekening zodat u als het syteem het weer doet kan invoeren. Maar dat kon de medewerker ook niet en hij gaf aan dat hij alleen nog maar kon praten met de klant. Dus kan ik weer op een ander moment het hele verhaal opnieuw doen...zo werkt kpn. Zo frustrerend dit. Ondertussen ook slecht wifi enz.

    • Kpn verschilt van ziggo omdat het een op een is met glasvezel zeggen ze, maar bij ons is dat niet zo en is glasvezel halverwege gelast in de straat.
    Beoordeling
    1
    Max 27-8-2019 - 08:29

    KPN heeft minimaal 1 keer per week geen internet of geen TV. Bij ons thuis ook gigantisch drama, 4 keer een monteur geweest die totaal geen verstand heeft wat hij aan het doen is. Allemaal dingen aanraden/.veranderen wat totaaaaal niets doet(wel rekening opsturen). Klantenservice laat je minimaal 20 minuten in de wacht staan en komt dan met een waardeloos antwoord.

    • Er is geen pluspunt, je betaald 100 euro per maand en wat krijg je ervoor terug?
    • Fix je servers, want dit gaat zoveel klanten kosten en zoveel negatieve recensie opleveren!

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.