Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten maandag vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
KPN

Lees reviews en ervaringen over KPN

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2022

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Kevin op 19-8-2022 om 06:28
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik snap niet hoe kpn dit zo hoog scoort hier terwijl letterlijk alle reviews 1/10 zijn?!?

    Is een grote boevenbende die je belazerd en laat betalen voor shit dat niet werkt. Al maanden niks als problemen en het interesseert ze gewoon niet. Kan niet wachten tot ik kan overstappen!!
    MENSEN TRAP ER NIET IN EN GA NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE!!
    Pluspunten
    • Nooit verwacht dit te zeggen maar die zijn er gewoon echt niet!
    Verbeterpunten
    • Je kunt er uiteindelijk ook weg!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Rosalie op 2-8-2022 om 10:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Compleet waardeloos. Ik zou 2 weken na mijn bestelling internet ontvangen. Niets. Ik neem contact op en blijkt dat ik niet in het systeem sta. Heel triest maar goed, kan gebeuren. Een maand later zou het aangesloten worden. Na een maand, nog steeds geen internet en ik hoor niets van ze. Onderhand zijn we twee maanden verder en ben uren met ze aan de telefoon geweest, ik wordt steeds maar doorgestuurd naar iemand anders. Blijkt nu dat er toch geen glasvezel in mijn gebouw zit terwijl ze nadrukkelijk hadden bevestigd dat dit wel het geval is en dat het alleen nog naar mijn appartement moet worden aangesloten. Ze gaven me steeds andere vage redenen waarom de aansluitdatum steeds overschreden. Heb ze nu maar afgezegd en Ziggo besteld. Dag na de bestelling had ik super snel internet. KPN is zeer zeer zeer slecht in hun communicatie en klantenservice. Ik ga mijn jaren lange mobiele abonnement ook overzetten naar een andere provider.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klantenservice weet niets en doet ook niet de moeite om uit te zoeken waarom een klant al maanden op internet zit te wachten. Systeem is compleet fout om klanten te vertellen dat er glasvezel is in het gebouw terwijl het nog maanden gaat duren voordat het daadwerkelijk wordt uitgerold. Je kan het niet maken om een start datum te geven, die twee keer te overschrijden zonder aan te geven waarom en geen update te geven aan de klant. Ik heb twee maanden gewacht voor niets, veel geld kwijt aan simkaarten en mobiele data omdat ik thuis werk.
  • Beoordeling: 3 /10
    Aanrader? Misschien
    A Horenberg op 9-5-2022 om 09:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Eigenlijk zou ik een -1 moeten geven. Ik ben op mijn oude adres overgestapt van Ziggi naar KPN. Glasvezel dat was het toch. Alles goed tot dat ik ging verhuizen. Weken van tevoren aangegeven wanneer ik zou verhuizen. Kabel ligt bij de flat alleen de woningen moeten aangesloten worden. Waarschijnlijk heeft de oude bewoner geen prijs gesteld op glasvezel. (Misschien wel terecht)
    Medewerkers lopen op dit moment rond om woningen aan te sluiten. Er zijn al een redelijk aantal aangesloten in dit flatgebouw. Moet tot augustus wachten voordat ik aangesloten kan worden. Er wordt geen enkele moeite, door de klantenservice, gedaan om een oplossing te vinden.
    Pluspunten
    • Kan ik in deze niet vinden
    Verbeterpunten
    • Meer aandacht voor je klanten
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Lagas op 6-5-2022 om 10:29
    Langer dan 1 jaar klant
    Zeer slecht!!!! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.
    Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.
    Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!
    Pluspunten
    • Heb ik niet
    Verbeterpunten
    • Waar maken wat jullie mensen beloven!
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    T op 22-4-2022 om 08:53
    Minder dan 1 jaar klant
    Dit bedrijf verdient zelfs deze ene ster niet! Na een internet abonnement afgesloten is er nooit een monteur geweest op afgesproken datum. In plaats daarvan kreeg ik bericht niet thuis te zijn geweest. Nieuwe afspraak pas 2 weken later mogelijk. Wederom geen monteur verschenen! Klantenservice (die overigens bijna niet te bereiken is) gaf aan niets meer te kunnen doen dan een 3de afspraak in te plannen 1 week later!
    1 maand verder zonder internet, alles geannuleerd en gekozen voor een betrouwbare provider. Klantvriendelijkheid kent KPN niet. Servicemedewerker KPN was het hier mee eens. Zegt denk ik voldoende over het bedrijf
    Verbeterpunten
    • Zeer klantonvriendelijk
    • Niet te bereiken bij problemen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Thetis op 29-3-2022 om 07:33
    Langer dan 1 jaar klant
    One star is probably a lot. I cancelled my contract well before the month notice (since I was moving abroad) and of course they never cancelled. So I ended up paying one more month because that is their policy. The portal online is useless, I called around 7 times, 3 times I was hung up from the person (because maybe they didn't like me cancelling). On top of that, I ask them to delete all my data as per GDPR, the person on the call comes back 5 minutes later saying they did it, I ask for details and they hang up. Just no.
  • Beoordeling: 5 /10
    Aanrader? Misschien
    Marja van der Hagen op 8-3-2022 om 19:38
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb sinds 2013 tv, internet en mobiel bij KPN. Een paar jaar geleden had ik bijna dagelijks blokjesbeeld, geen beeld, kortom alleen maar storingen. Na het resetten van het modem ging het een poosje goed. Maar nooit voor lang. Er kwam uiteindelijk een monteur langs. Zei dat ik een oud model modem had gekregen, verving het voor en nieuwe.
    Een poos ging het goed, maar de laatste weken is het bar en boos hier, Drie tot vier maal per avond moeten we de boel resetten, grote ergernis. Men gaat er vanuit dat je dit zelf on line op kunt lossen, niet iedereen kan dat!!!! Je kunt geen mail sturen, je kunt de chatbox gebruiken maar dat is helemaal geen optie. Bellen kan, maar dat kost dan 1 euro per minuut. Vandaag dan toch maar gebeld, drie minuten een meneer die alle begrip had. Nou mevrouw, goh wat vervelend. Ging even voor mij nakijken of het externe oorzaak had. Na 14 minuten (17 euro verder) was meneer nog niet terug. Zat waarschijnlijk rustig op mijn kosten koffie te drinken. De service van KPN is ronduit waardeloos. Ik betaal iedere maand bijna 110 euro voor TV ,Internet en Mobiel, mag je daarvoor dan ook een beetje service verwachten? Blijkbaar niet. Ik ben nu aan het overwegen om naar een andere provider over te gaan. Slechtere kunnen er niet zijn, denk ik.
    Opmerking van de redactie op 9-3-2022 om 08:05
    Beste Marja,
    Uw problemen kunnen wij op onze vergelijkingswebsite niet oplossen, wij zijn niet verbonden aan KPN. Maar KPN heeft wel een gratis klantenservice nummer. We zijn bang dat u in een servicenummer truc bent getrapt van een doorverbindbedrijf dat een euro per minuut rekent om door te verbinden naar een gratis klantservice nummer. De KPN medewerkers kunnen dat (helaas) niet zien. Dit is het gratis nummer van KPN: 0800 0402
    Met vriendelijke groeten,

    De Internetten.nl redactie
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M op 8-3-2022 om 12:11
    Langer dan 1 jaar klant
    Een verhuizing ingezet en na anderhalve maand nog geen internet
    Pluspunten
    • Ze gaven wel zo'n onbruikbare internet dongel
    Verbeterpunten
    • Klantenservice zijn een paar simpele mensen die nergens verstand van hebben
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    RRM WIN op 25-2-2022 om 08:36
    Langer dan 1 jaar klant
    Cijfer is 1 is al teveel voor dit ongeïnspireerd bagger bedrijf.

    Service: SLECHT, afspraken nakomen: SLECHT, professionaliteit: SLECHT, product: SLECHT, bereikbaarheid: SLECHT.

    Ongelooflijk dat een bedrijf zoals dit daadwerkelijk omzet haalt.

    Ik kan mijn hele verhaal wel typen maar lees gewoon enkele recensies dan weet je genoeg. WORDT GEEN KLANT EN ALS JE DAT AL BENT REN VOOR JE LEVEN!
    Pluspunten
    • De diarree die je overhoudt aan contact met KPN duurt slechts 1 dag.
    Verbeterpunten
    • bedrijfsvoering
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Eva Vega op 17-2-2022 om 17:06
    Geen klant
    Uren en uren en uren met hun aan te telefoon gezeten om internet en tv op de lossen, maar na een week nog niets. Ze komen beloftes niet na en de klachten afdeling is ook onbereikbaar.

    Stelletje Amateurs.
    Niet doen!!!
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie