Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2022

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    Sami 28-12-2022 - 15:44

    Ik had een probleem met een factuur die niet klopte, gasten wisten niet waar mee ze bezig waren dus lieten ze me maar een uur wachten. Wat een …. Bedrijf is dit!😡

    Beoordeling
    1
    Annemarije 6-12-2022 - 11:35

    Zeer slechte klantenservice. Na 1,5 uur in de wacht staan wordt de hoorn erop gelegd. Diverse nummers gebeld. Er wordt eerst opgehangen, voordat he iemand te pakken kan krijgen. Je wordt vervolgens van het kastje naar de muur gewezen. Krijgt zelfs de boodschap dat ze het probleem niet kunnen oplossen. Het gaat bij ons om een kabelbreuk waarvoor een monteur moet langskomen. We wachten al een week op contact. Nu pas op een wachtlijst voor een monteur geplaatst. Over wachttijden kan geen info worden gegeven. Het feit dat ik 41 weken zwanger ben en er dus sprake is van spoed interesseert hen voor geen cent.

    • Geen.
    • Opnemen als de telefoon gaat, inzicht geven in wachttijden, daadwerkelijk terugbellen bij een terugbelverzoek, zaken met meer spoed kunnen aanpassen in situaties zoals die van ons (41 weken zwanger), klanten daadwerkelijk helpen in plaats van hen van het kastje naar de muur te sturen.
    Beoordeling
    1
    UHO 5-11-2022 - 22:04

    Klein zakelijk abonnement; bij verhuizing op tijd aangegeven dat ik ging verhuizen en internet op het nieuwe adres wilde. Was mogelijk om vooraf te regelen. Nee, toch niet, moest na de verhuizing, maar dan was het binnen 3 dagen rond. Nee toch niet, op zijn snelst 10 dagen. Na activatie zou het meteen werken. Nee, toch niet, modem doet het niet. Twee sessies bellen met de klantenservice, geen resultaat. Er kon een monteur komen, maar pas over anderhalve week. Eigen zaak, met een maand zonder internet!!! kan toch niet. Heb het maar anders opgelost.

    • geen.
    Beoordeling
    1
    Barend 14-10-2022 - 08:45

    KPN komt afspraken niet na. Ze bedonderen je gewoon. Klantenservice slecht bereikbaar. Ze blijven geld afschrijven als je bent overgestapt. Grote bek als je een klacht indient.

    • GEEN
    • ALLES, vooral oog voor de klant.
    Beoordeling
    1
    Pieter 10-10-2022 - 14:58

    Nog slechter dan Ziggo. Al 3x een monteur langsgeweest. Twee maanden later nog steeds niet aangesloten. Telkens de belofte vandaag komt er iemand anders nog langs die u eerst belt. Vervolgens vrije dagen opgenomen en kind naar de opvang zonder dat er ook maar iets gebeurt.

    Uiteindelijk kan ik telkens zelf de klantenservice bellen waar je een half uur in de wacht staat om het verhaal continu te moeten herhalen.

    • Geen
    • Service
    Beoordeling
    1
    Onno 5-10-2022 - 15:25

    Ik vind het onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat en klanten heeft!
    Ik probeer vanaf 6 juli (!) jl een afspraak te maken voor het aanbrengen van de glasfiber aansluiting. Dit naar aanleiding van de brief met kop; "Laatste kans".
    Op het vermelde mail-adres totaal géén reactie. Ik heb nu zo'n 6 keer gebeld met het vermelde 088-nummer. Gemiddeld in de wacht voor tussen 45 en 80 minuten!! Onbestaanbaar! Vervolgens geeft een medewerker steeds aan: 'Sorry, er is geen capaciteit meneer; we bellen u terug voor een afspraak". Maar er wordt NOOIT terug gebeld!! Toen ik er de laatste keer op stond een afspraak te maken omdat terugbellen niet werkt bij KPN werd de hoorn erop gegooid. Kansloos en onbeschoft. Wat een vreselijk bedrijf! Gewoon bij Ziggo blijven! Als daar wat is gaat de telefoon nog geen 4 keer over en wordt je geholpen door een keurige, beschaafde en getrainde medewerker. Ik hoef geen KPN meer......

    • Heb ik niet kunnen ontdekken.
    • Ik vrees kansloos.
    • De cultuur en structuur van KPN is dermate verrot dat dit naar mijn idee ook niet meer goed komt.
    • Nog nooit eerder zo dramatisch bij een commerciël bedrijf meegemaakt.
    Beoordeling
    1
    Kevin 19-8-2022 - 06:28

    Ik snap niet hoe kpn dit zo hoog scoort hier terwijl letterlijk alle reviews 1/10 zijn?!?

    Is een grote boevenbende die je belazerd en laat betalen voor shit dat niet werkt. Al maanden niks als problemen en het interesseert ze gewoon niet. Kan niet wachten tot ik kan overstappen!!
    MENSEN TRAP ER NIET IN EN GA NIET MET DEZE MENSEN IN ZEE!!

    • Nooit verwacht dit te zeggen maar die zijn er gewoon echt niet!
    • Je kunt er uiteindelijk ook weg!
    Beoordeling
    1
    Rosalie 2-8-2022 - 10:12

    Compleet waardeloos. Ik zou 2 weken na mijn bestelling internet ontvangen. Niets. Ik neem contact op en blijkt dat ik niet in het systeem sta. Heel triest maar goed, kan gebeuren. Een maand later zou het aangesloten worden. Na een maand, nog steeds geen internet en ik hoor niets van ze. Onderhand zijn we twee maanden verder en ben uren met ze aan de telefoon geweest, ik wordt steeds maar doorgestuurd naar iemand anders. Blijkt nu dat er toch geen glasvezel in mijn gebouw zit terwijl ze nadrukkelijk hadden bevestigd dat dit wel het geval is en dat het alleen nog naar mijn appartement moet worden aangesloten. Ze gaven me steeds andere vage redenen waarom de aansluitdatum steeds overschreden. Heb ze nu maar afgezegd en Ziggo besteld. Dag na de bestelling had ik super snel internet. KPN is zeer zeer zeer slecht in hun communicatie en klantenservice. Ik ga mijn jaren lange mobiele abonnement ook overzetten naar een andere provider.

    • Geen
    • Klantenservice weet niets en doet ook niet de moeite om uit te zoeken waarom een klant al maanden op internet zit te wachten. Systeem is compleet fout om klanten te vertellen dat er glasvezel is in het gebouw terwijl het nog maanden gaat duren voordat het daadwerkelijk wordt uitgerold. Je kan het niet maken om een start datum te geven, die twee keer te overschrijden zonder aan te geven waarom en geen update te geven aan de klant. Ik heb twee maanden gewacht voor niets, veel geld kwijt aan simkaarten en mobiele data omdat ik thuis werk.
    Beoordeling
    3
    A Horenberg 9-5-2022 - 09:53

    Eigenlijk zou ik een -1 moeten geven. Ik ben op mijn oude adres overgestapt van Ziggi naar KPN. Glasvezel dat was het toch. Alles goed tot dat ik ging verhuizen. Weken van tevoren aangegeven wanneer ik zou verhuizen. Kabel ligt bij de flat alleen de woningen moeten aangesloten worden. Waarschijnlijk heeft de oude bewoner geen prijs gesteld op glasvezel. (Misschien wel terecht)
    Medewerkers lopen op dit moment rond om woningen aan te sluiten. Er zijn al een redelijk aantal aangesloten in dit flatgebouw. Moet tot augustus wachten voordat ik aangesloten kan worden. Er wordt geen enkele moeite, door de klantenservice, gedaan om een oplossing te vinden.

    • Kan ik in deze niet vinden
    • Meer aandacht voor je klanten
    Beoordeling
    1
    Lagas 6-5-2022 - 10:29

    Zeer slecht!!!! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.
    Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.
    Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!

    • Heb ik niet
    • Waar maken wat jullie mensen beloven!

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.