Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
KPN

KPN reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over KPN geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over KPN. Is KPN je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2023

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van KPN zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over KPN

    Beoordeling
    1
    Frank 28-12-2023 - 19:53

    Komen afspraken niet na en zijn niet behulpzaam.

    • - Monteurs die komen denken mee.
    • - Monteurs snappen ook niks van het hoofdkantoor
    • Vanaf 1 december zou internet aangesloten zijn. Helaas nog steeds geen internet en tv, 28 december! Glasvezelkabel moest opnieuw gelegd worden maar dat is na 3 afzeggingen en 2x geprobeerd (monteur kon er niet veel aan doen omdat zijn kaarten niet klopte) te hebben niet gelukt. Klantenservice paar keer gebeld. “Sorry meneer KPN netwerk is een ander bedrijf, we profiteren wel van hun werkzaamheden maar niet bij ons aankloppen. Zij moeten dit eerst regelen”. Monteur gaf me zelfs de tip dat KPN wel degelijk tijdelijke oplossingen heeft. Tot op heden helaas nog steeds niks. Een beetje behulpzaam zijn KPN kan geen kwaad!
    Beoordeling
    1
    Tim 28-12-2023 - 13:11

    Computer says no.
    Glasvezel aangelegd en alles zou moeten werken . Dit is niet het geval. Klantenservice spreekt zichzelf continu tegen. Uitkomst: men weet niks, klanten moet altijd maar rustig ‘wachten’.
    KPN komt op mij onprofessioneel over. Klant is geen koning, maar een onderdaan. Slecht: als ik dit had geweten was ik NOOIT overgestapt op glasvezel.

    • Geen
    • - geeft concrete informatie
    • - verstrek geen tegenstrijdige informatie
    • - kom contractuele verplichtingen na
    Beoordeling
    1
    Richard Duijn 25-12-2023 - 13:19

    Abbonement genomen met gratis Sonos. Nu krijg ik 2 wifi versterkers. Sonos komt niet en is niet terug te draaien. Zit wel vast tot Oktober met contract. Kpn. Begin er niet aan.

    • Niets
    • Betere voorlichting
    Beoordeling
    1
    brands 15-12-2023 - 10:43

    geen goede service. ik heb nu 3 weken kpn. inmiddels 7x gebeld met helpdesk. volgende dag weer problemen met tv en wifi. helaas zit ik er 2 jaar aan vast met onze mobiel. als ik er eerder onder uit kan komen heeeeeel graaaaag.

    • geen
    • betere service zoals ziggo, als het echt niet wil komt er een persoon gratis thuis om te kijken wat het probleem is.
    Beoordeling
    1
    Gunnar Konijn 6-12-2023 - 15:37

    De klantenservice is werkelijk verschrikkelijk. Al vanaf dag 1 meer moeten betalen dan mij was voor gehouden. Geen enkele tegemoetkoming.
    En vervolgens bij het opzeggen doen zij er nog 14 dagen "om het te verwerken" . Dus de opzegtermijn van 1 maand gaat bij KPN pas in als men het bij KPN heeft verwerkt.
    Niet zoals het bij ieder normaal ander bedrijf is, de dag dat je het opzegt is de start datum van de opzeg-periode (in mijn geval 1 maand).
    Daardoor betaal je 14 dagen voor een enorm duur abonnement.

    • Doen wat ze beloven, in plaats allerlei spotjes op tv en radio uitzenden, waarin veel beloofd wordt, maar wat niet waar gemaakt wordt door ze.
    Beoordeling
    1
    Lita Plugge 23-11-2023 - 15:28

    Zeer slechte service. Klantenservice is zo slecht, ze hebben niet de intentie om de klanten te helpen en sturen je van het kastje naar de muur. Na 6 x servicenummer bellen nog steeds niet geholpen en nu al 2 weken geen wifi! Raar dat je voor betaalde diensten niet geleverd krijgt. Waarvoor hebben ze monteurs als ze toch niet komen….

    • X
    • Servicenummer bellen en gemotiveerde mensen spreken die je wel willen helpen.
    Beoordeling
    1
    Diwi 19-11-2023 - 21:38

    Neem geen kpn!! Of stap zosnel mogelijk over. De klantenservice is verschrikkelijk. Ze maken afspraken die ze niet na komen, worden boos als je iets technisch niet begrijpt en laten nu weer voor de zoveelste keer een vrouw van 80 jaar 4 dagen zonder tv zitten!! Als compensatie sturen ze eind van de week een monteur die ondertussen al 4x!! Is geweest en t probleem niet voor langere tijd is opgelost..

    • Ik heb echt niks goeds over deze flut maatschappij te zeggen. Bagger bagger bagger!!
    • Hun materialen, niet elke keer een gebruikt modem opsturen!
    • Hun klantenservice, normaal mensen kunnen spreken ipv eerst 3 robots en die afspraken maken en vooral ook nakomen!
    Beoordeling
    2
    Boeroe 18-11-2023 - 22:03

    Zeer slechte wifi bereik boven etage , kan geeneens goed film kijken op tv nog op laptop internetten. Terwijl ik wifi versterker ook boven heb moeten aanschaffen van kpn.

    Beoordeling
    1
    Anoniem 12-11-2023 - 20:19

    We ervaren al maandenlang problemen met onze internetverbinding. De download snelheid is slechts minder als 20 Mbit en de upload snelheid is nog erger die zit op 0.06 Mbit (Beloofde snelheid: rond de 30mbit), zoals gemeten met de Google Internet Speed Test. Een monteur heeft een test uitgevoerd en het werd snel duidelijk dat de storing te wijten is aan problemen met de kabels van KPN. We hebben een foto als bewijs. Ondanks overtuigend bewijs (test en monteur), blijft KPN doen alsof ze van niks weten. Ze beloven verbeteringen, zelfs glasvezel en sneller internet, maar tot nu toe zijn het loze beloftes. We overwegen serieus om over te stappen van dit trieste en teleurstellende bedrijf.

    • Geen
    • De internetdienst van KPN is een voortdurende bron van frustratie. De helpdesk lijkt niet in staat zinvolle hulp te bieden, en hun beloften van betere kwaliteit blijken niets meer dan loze woorden te zijn. Het maken van afspraken is een uitdaging, en zelfs wanneer een afspraak is ingepland, komen de monteurs zelden opdagen zoals gepland. Het is een cyclus van teleurstelling, en het wordt steeds moeilijker om het vertrouwen in de betrouwbaarheid van hun service te behouden. KPN heeft dringend een serieuze herziening nodig om hun toezeggingen waar te maken en de kwalitatieve service te bieden die ze beweren te leveren en waar maken wat ze gvd zelf beloven.
    Beoordeling
    1
    Mirke 27-10-2023 - 15:45

    Na verhuizing een groot drama . Ze konden bij ons niet leveren wat we in het vorige huis hadden.(3 tv en internet ) alleen maar 1 tv mogelijk en nog slecht . Maar we waren verplicht wel ons abonnement af te maken. Met twee pubers in huis zijn we een andere provider moeten nemen .Waardoor we 7 maanden dubbel hebben betaald . Dat als dank na 25 jaar klant . Diep triest bedrijf geworden.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.