
Odido (voorheen T-Mobile) reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Odido (voorheen T-Mobile) geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Odido (voorheen T-Mobile). Is Odido (voorheen T-Mobile) je huidige internet aanbieder en wil je zelf een ervaring over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Odido
- Betere hulp tijdens langdurige storingen!!
- Snelle aansluiting
- Nog niks
- Een monteur aan huis die de televisiezenders instelt
- Internet: bereik in huis is veel slechter dan mijn vorige provider, terwijl beide glasvezel. Enige oplossing: een of meer boosters van Odido huren. 5 euro per stuk per maand
- TV: Geen lijst met televisiezenders. Geen handleiding hoe je programma's moet terugkijken of opnemen. Ingewikkelde instructie hoe ik televisie kan kijken op telefoon of iPad.
- We waren binnen een week aangesloten. Het werkte ook meteen goed met de beoogde snelheid.
- De glasvezel lag er al, er was alleen een andere interface nodig (KPN).
- Minpuntje is wel dat de verbinding af en toe een hapering kent, dat was bij Ziggo zelden het geval.
- Dit is met name merkbaar bij het streamen van TV signalen. Bij het gebruik van internet is dat te kort om merkbaar te zijn.
- klantenservice pakt dit na 4 x doorverbinden wel dezelfde dag nog op
- pakket met modem is direct na aanmelden verzonden
- Compensatie (ik moet nu langer een duurder internet/telefonie abonnement betalen) maar over het vergoeden van de daardoor ontstane hogere extra kosten rept Odido niet
- Redelijk goedkoop als nieuwe klant.
- Ben je eenmaal klant, betaal je gauw €108,00 p/mnd.
- Service.
- Neem je klanten serieus en help ze om problemen op te lossen.
- GEEN
- Weg ermee.Failliet.
- Zorg dat je een aansluiting ook daadwerkelijk kunt regelen in plaats van afspraken die je niet waar kunt maken
- Geen.
- Beter bereik
- Betere klantenservice
Ik loop al een maand lang tegen hetzelfde probleem aan namelijk dat odido aangeeft er geen abbonement gekoppelt staat aan mijn account, terwijl dat wel zo is. Afgelopen 4 weken heb ik niet kunnen zien hoeveel data ik nog had en heb hierdoor al 2x mb’s moeten aanschaffen deze maand en zal het nog een keer moeten doen. Ook hierdoor kan ik mijn klantenvoordeel niet toepassen terwijl wanneer de app het gewoon zou doen had dit mij veel geld gekost… Heb hun hierover gebelt en kreeg te horen dat het een tijdelijkse storing was en ik na 4 weken nogsteeds moest afwachtentot het voorbij zou zijn, nu ben ik daar van de dupe en ben ik nog geen stap verder en wel een hoop geld..
Ik heb net 1 week odido en het werkt prima
Matig Wifi bereik
De reden voor de overstap is de kostprijs van de internet verbinding.
De overstap blijkt na de overstapdatum onbekend bij Odido
Wij betalen €108 p/mnd. Wij kunnen niet tv kijken via de Odido app. Moeten streamen vanaf de laptop. Wij hebben meerdere malen gebeld met Odido met dit probleem.
Er wordt gewoon NIETS meegedaan.
Eerder ook al bezoek gehad van een monteur die aangaf dat wij een extra tv-ontvanger moeten krijgen. Ook hierover vaak contact gehad met Odido. Tot op heden niets ontvangen. Is intussen al een paar maand geleden.
Wij gaan z.s.m. weg bij Odido.
Prijzenknaller Odido.
Maar je moet wel kijken via stream vanaf de laptop. En niet rekenen op service.
Verhoogt abonnement bij afname van een product bij concurrenten
Nooit nemen verschrikkelijk!!
Heb meer dan een maand met storing internet en TV gezeten.Heel veel monteurs langs geweest ook thuisgebleven en dan kwam er niemand.Geen service.Beloven van alles maar komen niets na.Liegen en bedriegen!!
Maanden geleden afspraak gemaakt over aansluiting op 29 augustus. ,s Avonds bericht dat het 3 september wordt.
Geen verklaring geen excuus. Nu afwachten wat we 3 september weer voor ellende krijgen
Ik wil graag mijn ervaring delen met Idido, en helaas is dit absoluut geen positieve. Het begint al met het bereik: dat is ronduit slecht. Op plekken waar je met andere providers probleemloos verbinding hebt, zit je bij Idido vaak zonder bereik of met een verbinding die continu wegvalt. Dit is niet alleen hinderlijk, maar ook onacceptabel voor een dienst waar je maandelijks zoveel voor betaalt.
Daar komt nog bij dat de klantenservice werkelijk om te huilen is. Je wordt onvriendelijk te woord gestaan, medewerkers zijn onbeleefd en totaal niet meelevend of oplossingsgericht. In plaats van met je mee te denken en een passende oplossing te zoeken, krijg je vaak het gevoel dat je een last bent en dat je vragen of klachten niet serieus worden genomen. Het is frustrerend dat je als betalende klant zo behandeld wordt.
Wat de situatie nog erger maakt, is het beleid rondom tarieven en kortingen. Nieuwe klanten worden gelokt met aantrekkelijke aanbiedingen en flinke kortingen, terwijl trouwe klanten keer op keer meer moeten betalen. Hoe langer je klant blijft, hoe hoger de kosten – zonder dat dit duidelijk wordt gecommuniceerd. Je wordt dus eigenlijk afgestraft voor je loyaliteit. Transparantie ontbreekt volledig, en je voelt je misleid.
Al met al is Idido voor mij een grote teleurstelling. Slecht bereik, onvriendelijke klantenservice, geen enkele betrokkenheid en een prijsbeleid dat trouwe klanten benadeelt. Ik kan iedereen alleen maar afraden om met dit bedrijf in zee te gaan.