Lees reviews en ervaringen over Ziggo
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2018
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienAndré Blokker op 30-12-2018 om 22:20Klant geweestZeer slechte ervaring.
Als je een offerte op Wil vragen, willen ze je bankrekening nummer al hebben !!
Als je die niet wil geven, komt er geen offerte.
Alsof een offerte al een opdracht is.
Te groot geworden, geen oog meer voor een potentiële klant. -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienAnoniem op 23-12-2018 om 18:49Minder dan 1 jaar klantOngeloofelijk slechte verbinding. 2 keer monteur langsgeweest en bij ons was er 'niks mis', dan begrijp ik niet waarom ons internet minimaal 5 keer per dag weg moet vallen. Echt heel erg slecht en ongeloofelijk veel spijt dat we hier een abbonement hebben. Internet bij ziggo heb je he-le-maal niks aan!!!!Pluspunten
- Niks
Verbeterpunten
- Alles
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienKtziggo op 18-12-2018 om 20:01Langer dan 1 jaar klantWat een schaamteloos bedrijf is dit. Ze adverteren met van alles maar maken niks waren. Uren met de helpdesk gezeten maar niks dan standaardantwoorden. Ziggo lijdt duidelijk aan grootheidswaanzin en heeft heen tijd en zin meer om klanten te helpen.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Ziggo zelf
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRené op 7-12-2018 om 18:27Langer dan 1 jaar klantWe hebben een 200 Mbps verbinding met Ziggo. Ik kreeg te horen van een van hun "gewaardeerde" medewerkers dat het geen ik overhield zijnde 37 Mbps toch ruim voldoende was om het internet op te kunnen. Ik heb inmiddels een nieuwe router gekocht,deze bedraad aangesloten aan het brakke Ziggo modem en heb nu 165Mbps op wifi.Er is me afgelopen week
een nieuw modem toe gezegd van een ander type als wat ik nu had. Wat werd er vandaag bezorgd?!? Een zelfde brak
modem als dat ik reeds had staan. Ziggo
zou z'n ogen uit de kop moeten schamen en ofwel prestaties gaan leveren of wel alle activiteiten staken. Het lijken verdorie wel
of je een loodgieter vraagt om een muur te
stucen. Verstand van zaken hebben ze hier niet.Pluspunten
- Als ze zo doorgaan vermoed ik dat ze van zelf ophouden met bestaan. Kan mij niet snel genoeg gaan.
Verbeterpunten
- Zo'n beetje alles
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJ. Bijsterbosch op 6-12-2018 om 21:16Langer dan 1 jaar klantSinds we bij Ziggo zijn overgestapt van analoog naar digitaal, hebben we alleen maar schokkerig en blokkerig televisiebeeld. Ziggo is telefonisch vanwege drukte nooit telefonisch te bereiken en via de site wordt je van het kluitje naar het riet gestuurd. Kortom je probleem kan niet worden opgelost. Heb nog analoog, ga niet over naar digitaal of stap dan over naar KPN. T'scheelt je minstens een hartaanval.Verbeterpunten
- Klanten met klachten beter helpen ipv ze het bos insturen.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienLala op 30-11-2018 om 19:21Langer dan 1 jaar klantVreselijk!
Internet ligt er dagelijks meerdere malen uit, tv geeft nog vaker storing.
Wanneer je er over belt kan er nooit een monteur op korte termijn komen, je mag altijd 3 weken wachten.
1 dag later weer precies hetzelfde probleem.
Ziggo komt er bij mij nooit meer in!Verbeterpunten
- Monteur, klantenservice, producten zelf!
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMichel op 25-11-2018 om 09:00Langer dan 1 jaar klantAl sinds de analoge zenders uit de lucht gehaald zijn hier in Dordrecht en na het bezoek van een monteur die kabels heeft vervangen nog steeds last van blokkerig beeld.. Tv kijken is echt niet te doen zo erg.. Boven maar de helft van de zenders.. Er wordt gewoon absoluut niks aan gedaan en de hele straat en omgeving meld de zelfde problemen... Dus ga liever oor glasvezel. Service is echt ruk want ze laten je gewoon zitten en doen er niks aan -
Beoordeling: 8 /10
Aanrader? MisschienLuc Dogge op 25-11-2018 om 08:06Langer dan 1 jaar klantDe producten op zich zijn prima. Echter zodra er iets niet werkt begint de ellende. Je krijgt dan te maken met een helpdesk die eigenlijk zo goed als niet weet en niets kan oplossen. Momenteel heb ik de 4de case lopen waar maar geen oplossing voor komt.
Gezien de product op zich stap ik niet over. Ik blijf ze trouw, dit ondanks de zeer slechte helpdesk die nog dommer is dan de kleine teen van een ezel. Niet dat ik wil beledigen, maar serieus, de helpdesk medewerkers weten totaal niet waar ze over praten.
Nu is dit hun niet persoonlijk kwalijk te nemen. Uiteraard ligt dit aan een verkeerd en/of onvoldoende trainingstraject. Gedurende de 12+ jaar dat ik klant ben heb ik van alles behalve de helpdesk zien verbeteren.
Gelukkig ben ik zelf vanuit mijn kennis in staat veel problemen zelf op te lossen. Maar ik kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen het geval is, en dat maakt het lastig om Ziggo klant te zijn.
Ik gebruik Ziggo zowel privé als ook zakelijk. Ik moet eerlijk zeggen dat de zakelijke helpdesk van Ziggo toch wel van een behoorlijk hoger niveau is dan die voor de consument. Zakelijk zeg ik thumbs up! Particulier ben ik van mening dat de helpdesk consumenten zeer zeer slecht is.Pluspunten
- Prima producten, snelheden worden altijd gehaald, mits er geen probleem in het netwerk is.
Verbeterpunten
- Zeer slechte consumenten helpdesk, wat rommelige onduidelijke gerbuikers omgeving, ik bedoel dan de mijn Ziggo waar je je gegevens en instellingen kunt aanpassen.
-
Beoordeling: 9 /10
Aanrader? MisschienHeidy Blom op 23-11-2018 om 11:52Langer dan 1 jaar klantIk heb contact via het bel me terug van Ziggo en werd heel snel terug gebeld en super goed geholpen door ... bedankt Zigg, ik ben heel tevredenOpmerking van de redactie op 27-11-2018 om 09:58AUB geen namen van medewerkers -
Ziggo gaat je nieks aan op 20-11-2018 om 23:04Minder dan 1 jaar klantSlechte service
Pluspunten
- Helemaal geen pluspunten mijn advies ziggo is de ergste 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎