Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2019

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    1
    R H 23-12-2019 - 16:50

    Wat een K... service van die medewerkers! Wat een arrogante mensen werken daar. Ze moeten maar eens mensen aannemen met een servicegerichte instelling die niet direct zeggen dat zij het beter weten. Want wat blijkt...... die jongeman weet gewoon niet wat hij aan het vertellen is. Hij gaf het dan wel toe.... Maar goed.... hij werkt tenminste wel voor z'n geld 😉 Al met al hebben ze een K.... service 🙁

    • Geen
    Beoordeling
    1
    Aoife 23-12-2019 - 03:53

    Would you like to have a glitchy router with bad coverage that repeatedly fails? Would you like to reset your router on average 4 times a week? Would you like every item in your smart home to continually fail? Perhaps you'd like to miss everyone ringing your doorbell or your lights not to work? Maybe tear your hair out uploading or downloading your work online? Well look no further!!!!! Ziggo has provided the solution to ALL these frustrating problems!! Introducing the technicolour router! You too soon could be answering all these questions with a resounding YES! Guaranteed to make you want to shoot yourself or commit mass homicide. Failure is the new success! The only reason I imagine they provide this router is that you eventually go so mad that in your will you leave all your worldly possessions divided between a cat charity and ziggo. It's awful. Don't go there. Save yourself. Run fast and far my lovelies. Run! Run, Forrest, run! This thing is evil!

    • You get a terrible router? If you like throwing money away maybe this is positive?
    • Provide a router that isn't total pants perhaps? Provide a choice? Not make you want to shoot yourself in the head? Who knows anymore. I've torn my own hair out and eaten it. The gift of Ziggo.
    Beoordeling
    1
    Peter 15-12-2019 - 22:51

    Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.

    • Klantenservice
    Beoordeling
    1
    Siegfried Kartotaroeno 15-12-2019 - 10:03


    Heden 15-12-2019 werd ik door een…

    Heden 15-12-2019 werd ik door een zekere ... van Ziggo geholpen met een nickname Change Source. Tevreden kun je niet zeggen ook een beetje niet. Heb gisteren een mediabox next in de slaapkamer geinstalleerd en ging goed. Toen ik in de woonkamer kwam blijkt dat de tv in de woonkamer het niet deed, gaaf aan op de tv: kan geen signaal vinden. Dit vond ik wel heel erg raar. De mediabox next is voor in de slaapkamer en moet zo blijven. Toen zei de medewerker ik zie dat je nog een CI+ module hebt, een Humax en een mediabox. Maar als CI+ Module niet werkt en de Humax is voor de andere slaapkamer moeten ze niet komen zeggen maar je kan toch tv kijken. Ik kon deze persoon meteen wurgen als die voor mijn aangezicht zou staan. Bij Ziggo hebben ze geen vakmensen. Ze doen daar allemaal wat als ze maar betaald krijgen, denken ze de klant kan stikken. Toen heb ik mijn termen laten lezen fijn toch Ik ben een geirriteerd persoon door Ziggo en hun denken ze kunnen klanten besodermieteren. Ik stap wel over naar een andere provider

    • Klanten afweren, ze doen maar wat. geen verstand over techniek. Ze zitten maar aan de telefoon en voor hun scherm om ... daar te kweken in het bedrijf.
    • Alles , vooral de medewerkers gewoon buiten gooien wat door hun slechte advies stap je over naar een andere provider
    Beoordeling
    2
    Rick Hogema 23-11-2019 - 10:48

    Zit hier nu op mn 4g dit te typen want mijn internet doet het weer eens niet! Wat een bagger bedrijf, ben al 6-7 jaar klant en fatsoenlijke service en wifi? Ho maar! Als je bij ziggo wilt kun je niks verwachten qua fatsoenlijkheid. Ga liever naar KPN of iets dergelijks.

    • Geen enkele
    • Alles
    Beoordeling
    1
    Ruud 23-11-2019 - 09:28

    Wat een ontzettend slecht product levert ziggo. Ik heb al jaren ziggo vanwege De internetsnelheid, maar wat een drama. In 3 jaar al 5 monteurs over de vlier gehad die elkaars werk al bijvoorbaat afkraken. Al een 2e horizon bix, toen andere muur demping platen, een externe router, twee WiFi boosters, maar echt geen goed netwerk en het ligt er om de haverklap uit. Nu al sinds gisterochtend geen internet. Zit met smart te wachten op glasvezel in het buitengebied.

    Ruud

    • Kan ik helaas niet meer vinden
    • Zorg dat de huidige systemen eens goed werken voor je weer iets nieuws de markt in pompt. Bestaande klanten zijn ook klanten.
    Beoordeling
    1
    Alien 19-11-2019 - 14:46

    Altijd als ik bel met Ziggo omdat het internet of de tv het niet goed doet of dat ik weer moet bellen omdat het weer niet goed is opgelost kan ik een uur aan de telefoon zitten en 5 mensen van ziggo gesproken hebben omdat ze telkens verkeerd doorschakelen.HELEMAAL KLAAR MEE! Nu afgesproken dat als alles het goed zou doen, ik voor alle ellende een half jaar voor ongeveer €30 p.m. zou krijgen. Gebeld om dit door te laten gaan... weer 3 mensen aan de telefoon gehad en nog steeds niet de goede... zoek het uit met je *** personeel!

    • 2 mensen die ik de afgelopen jaren heb gesproken hebben me goed geholpen... deze 2 waren allebei van hogere hand...
    • Allemaal nieuw personeel
    • Het nieuwe personeel goed inwerken
    Beoordeling
    2
    B. van der Hoeven 18-11-2019 - 12:14

    Ongelofelijk, hoe kan je na 15 jaar een trouwe klant laten vallen. TV werkt matig tot slecht. Mediabox moet regelmatig steeds opnieuw worden opgestart. Na veel gedoe eindelijk een andere mediabox gekregen. Hierbij het bericht ontvangen dat wanneer het probleem zich blijft voordoen dat wij een nieuwe mediabox zouden ontvangen. Maar dan de Next (nieuw type blijkbaar). Aangegeven dat het probleem zich blijft voordoen. Meneer zegt vriendelijk dat ik geen nieuwe decoder kan ontvangen.
    Ook internet blijkt niet aan de beloofde verwachtingen te kunnen voldoen. Aan de telefoon blijf ik maar smoesjes horen. Dan ligt het aan de kabel, dan aan mijn pc, dan aan mijn switch.
    Ziggo, help je klanten eens echt. Stuur iemand langs om het probleem op te lossen en je hebt voor jaren een trouwe klant.

    • Het lijkt erop of alles is ingericht om maar geen monteur langs te kunnen sturen en klanten vooral geen nieuw apparatuur te sturen. Op zich begrijpelijk, maar waar ligt de grens?
    Beoordeling
    8
    C Heek 10-11-2019 - 17:34

    Na 20.00 uur niemand bereikbaar bij ziggo

    • Fantastisch medewerker 10-11-2019 om 17.00 uur
    • Donderdag 8-11-2019 om 20.30 tv op zwart. Niemand bereikbaar. Volgende dag gebeld. Nov 2018.....1 jaar geleden dus mediabox in overleg met ziggo teruggestuurd omdat ikzelf een humax opname box heb en deze overbodig is. Ook waren de c1 module kaarten uit mijn ziggo verdwenen. Kon dus zelf niks activeren. Vrijdag iemand aan de lijn gehad die me vertelde een nieuwe mediabox toesturen met de nieuwe kaart. Die kwam zaterdagmiddag. Nieuwe Kaart in mijn mediabox gedaan en had weer beeld maar de ander 2 eigen kaarten stonden nog niet in mijn ziggo. Di stonden er zondagmiddag in. Zelf heb ik die geactiveerd en ook die werkte weer. Nieuwe kaart terug in nieuwe mediabox gedaan en alles opgeborgen. Ben benieuwd hoe ziggo omgaat met een klant die meer dan 40 jaar klant is bij Casema/ziggo en die ruim 3 dagen Geen tv heeft wat de compensatie is van ziggo.
    Beoordeling
    1
    jack 6-11-2019 - 16:04

    Ziggo is slecht bereikbaar en slechte service. Abonnementen verkopen langs de deur zijn ze goed in maar service verlenen, ho maar.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.