Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten maandag vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Ziggo

Lees reviews en ervaringen over Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2020

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Maik arts op 11-12-2020 om 20:25
    Langer dan 1 jaar klant
    Meer dan 10 jaar klant en eigenlijk altijd tevreden geweest. Laatste jaar slechte ervaringen. Een extra kastje bij Mediabox next is niet te krijgen, ben er al een JAAR(!) mee bezig. Nee meneer, kunnen we niet geven, alles op. Vd zomer laatste uitgeleverd, heb al ruim voor de zomer aangevraagd. Hebben er 1 toegezegd half jaar geleden, krijg ik m toch niet. Via Chromecast kijken als oplossing aangeboden, helemaal een drama. Kan niks terug kijken, wordt niet toegestaan op Chromecast. Ondanks goede verbinding moet deze constant tussendoor laden, nou dat is lekker film kijken hoor! Wordt gewoon niet opgelost. Ziggo biedt oplossingen uit het jaar 1999. Ik ga overstappen en raadt een ieder aan eerst goed te informeren over tweede tv mogelijkheden. En laat t zwart op wit toesturen. Succes ermee, voor mij is t klaar met Ziggo, vond het echt jammer na al die goede jaren die ze hebben gehad.
    Pluspunten
    • Kan ik door m'n frustratie na verschillende medewerkers gesproken te hebben niet geven
    Verbeterpunten
    • Waardeer je klanten, dramatische service sinds laatste jaar
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    GOosia op 7-12-2020 om 19:51
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al 5 jaar klant bij Ziggo. Nu hebben ze bij KvK ontdekt dat ik een klein bedrijfje heb, geregistreerd op mijn adres. Ze hebben iemand langs de deur gestuurd die mijn man een zakelijke abonnement heeft aangesmeerd, 20% duurder dan wat we nu hebben. Ze hebben het op mijn bedrijf gezet zonder mijn toestemming. Ze zijn 'vergeten' te zeggen dat zakelijke klanten geen 14-dagen bedenktijd hebben. De klantenservice is niet behulpzaam en tamelijk onbeleefd. Nu zit ik opgeschept met een dure abonnement.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • * Oneerlijke verkooppraktijken
    • * Klantenservice moeilijk bereikbaar (de telefoonnummer staat niet eens op hun website)
    • * Klantenservice onbeleefd
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Tim America op 2-12-2020 om 10:17
    Langer dan 1 jaar klant
    Bij verhuizen (ruim tevoren doorgegeven) na 2 weken nog steeds onduidelijk of en wanneer nieuwe media box wordt geleverd. 4 medewerkers gesproken die telkens aangeven dat vorige medewerker inderdaad fout heeft gemaakt maar dat box deze week nog komt, wederom niet geleverd. Telefoon Abonnementskosten lopen hoog op door geen WiFi in huis. Wel 1 maand abbonementskosten terug gegeven.
    Pluspunten
    • Wel 1 maand abbonementskosten terug gegeven.
    Verbeterpunten
    • Manager aanstellen voor als medewerkers er niet uit komen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Timo Wilcke op 1-12-2020 om 11:42
    Klant geweest
    Ik ontvang post van Ziggo, een zogenaamde "reminder" waarin staat dat mijn tv- en radioaansluiting wordt afgesloten, met een mooie reclame voor een pakket erbij. Ik ben geen klant bij Ziggo, dus dit dreigement tot afsluiting is een vuile vorm van adverteren. Omdat ik geen behoefte heb om post van Ziggo te ontvangen bel ik 0900-1884. Daar kom je niet voorbij de keuze menu's. Dus maar 0881212937 geprobeerd. Hallelujah een mens aan de lijn. Maar wel een mens die beweert dat ik lieg over het ontvangen van post en reclame. Toen hij mij niet kon helpen zei hij dat hij mij door zou verbinden met "administratie". In plaats daarvan wordt gewoon opgehangen. Ik zou je aanraden geen klant te worden bij Ziggo. Te laat? Stap vooral over, alle aanbieders zijn inhoudelijk vergelijkbaar, maar bij Ziggo zal je geen (klanten)service krijgen.
    Pluspunten
    • Er zijn voldoende andere aanbieders
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Roy op 4-11-2020 om 12:07
    Minder dan 1 jaar klant
    Schandalig behandeld. Mooie reclames maar als je eenmaal binnen bent wordt je als vee behandeld.

    Ik ben nog geen 2 weken klant veweest en heb per direct mijn contract beëindigd zonder dat ik ook maar 1 mb of 1 zender heb kunnen gebruiken....

    Geen aanrader.
    Pluspunten
    • Er zijn geen pluspunten te benoemen bij deze organisatie...
    Verbeterpunten
    • Service. Behandel je klanten als klant, en niet als vee.
    Reacties
    Gerard van Vilsteren op 9-12-2020 om 13:37
    Heb meer dan een jaar geprobeerd tot een oplossing te komen met Ziggo ivm een instabiel internet. Ook geprobeerd de hoofdaansluiting in de woonkamer te verplaatsen naar de meterkast, omdat ik het geen gezicht vind om de router etc midden in de woonkamer te hebben staan. Kreeg een offerte van € 575,-!!...alleen voor het verplaatsen van een kabeltje onder de grond. Nog geen uur werk. Heb het uiteindelijk zelf gedaan en het werkt. Toch bleef de internetverbinding niet altijd stabiel. Kon wel een monteur langs komen, maar dat koste dan weer geld. Heb gezegd dat het probleem bij Ziggo lag, want ik had al tot 2x toe een computerbedrijf ingeschakeld om mijn interne netwerk te controleren en te optimaliseren. Alles in huis was perfect. Ziggo weigerde om (kosteloos) te komen. Waren wel met mij eens dat de € 575,- heel duur was.....
    Uiteindelijk naar KPN glas over gegaan en door KPN mijn abonnement bij Ziggo op te laten zeggen. Toen pas werd ik om de haverklap gebeld door customer service van Ziggo, wat ze moesten doen om mij als (meer dan 15 jaar!!) trouwe klant te behouden. Nu wilden ze wel kosteloos een monteur langs sturen en wilden ze wel kijken of het verplaatsen van de hoofdaansluiting goedkoper kon.....Dit hadden ze veel eerder moeten doen. Ik was niet van plan bij Ziggo weg te gaan, maar door dit soort "service" drijven ze je gewoon naar een andere provider toe. Jammer, want ik was tot op heden altijd tevreden over hen. Gemiste kans....
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jelle Koers op 27-10-2020 om 12:29
    Klant geweest
    Wat een waardeloos bedrijf! Mijn 83 jarige oma had zich aangemeld bij ziggo voor tv en vast bellen. Op 8 september kwam de monteur om alles aan te sluiten. Hij kreeg de telefoon niet aan de praat. Nu bijna 8 weken verder en vele, vele telefoontjes met iedere keer een ander excuus later, nog steeds geen oplossing. Nu maar afgezegd en aangesloten bij een andere provider, met succes. Ziggo heeft er geen enkele moeite mee om een door corona aan huis gekluisterde bejaarde vrouw af te snijden van de buitenwereld. Ronduit schandalig!
    Verbeterpunten
    • Problemen oplossen of in ieder geval proberen om behulpzaam te zijn
  • Beoordeling: 3 /10
    Aanrader? Misschien
    Jean op 16-10-2020 om 18:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Ziggo is "slim"

    wij zijn al vele jaren "klant" van Ziggo, ik zet klant tussen aanhalingstekens omdat je niet zo behandelt wordt. Als er storingen zijn hebben we de indruk dat ze hier verre van eerlijk over zijn, er komt ook geen uitleg. 14 Okt j.l. valt het internet uit (blokstoring) rond 06.30 uur, rond 18.45 die dag krijg ik een SMS dat de storing is opgelost. Het heeft tot 16 okt +/- 12.30 geduurt voor ons internet (via kabel) het weer deed. Ziggo zou al op 19 okt a.s. een monteur sturen (dan zit je 5 dagen zonder internet). Nog iets, je moet alles natuurlijk het liefst via hun portal doen maar vaste telefonie opzeggen kan helemaal niet, diensten opzeggen blokkereren ze heel slim. Als je ze probeert te bellen kom je in een menu-doolhof terecht. Gevoelsmatig ook weer "slim" opgezet om je te ontmoedigen te bellen. Het komt allemaal niet erg prettig over.

    Pluspunten
    • F1 uitzending zit op Ziggo
    Verbeterpunten
    • Ziggo komt niet eerlijk over, we betalen genoeg dus de service mag wel wat beter . Telefoon menu is een doolhof en soms zijn de wachttijden (laatst 35 minuten moeten wachten) te lang.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Lieke op 16-10-2020 om 15:34
    Langer dan 1 jaar klant
    Al 10 jaar klant bij Ziggo maar als je het perfecte internet wilt waar ze reclame voor maken dan kom je zeer bedrogen uit. Naast de exorbitant hoge maandelijkse kosten willen ze je dan ook nog een TP link verkopen want zonder dat zeker geen wifi in het hele huis. Dat vond ik wel een telefoontje waard. Vandaag zeker twee uur in de wacht gezet door de klantenservice en bijna bij de eindstreep, iemand van de retentieafdeling, verbraken ze de verbinding. Echt op een schandalige manier behandeld en ik zal Ziggo dan ook nooit bij iemand aanraden.
    Pluspunten
    • NUL
    Verbeterpunten
    • Ga serieus om met je klanten!!
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    Keijnemans op 12-10-2020 om 15:12
    Langer dan 1 jaar klant
    Niet aan te raden. Zeer slechte service. Problemen worden nauwelijks aangepakt en verholpen.
    Pluspunten
    • Sorry maar die heb ik niet.
    Verbeterpunten
    • Wanneer je de klantenservice belt bel je gewoon naar een afwimpelaar die thuis voor de kinderen zorgt. Je hoort de kinderen op de achtergrond van je gesprek. En verder kom je niet.
    • Wanneer er een monteur langs komt spreekt ie zeer slecht Nederlands en wordt het probleem (tot 2x toe) niet verholpen. Ze sturen je wel graag een rekening voor het niet verhelpen van je probleem.
    • Als ze dan denken dat het aan de kastjes ligt. Sturen ze die op, we hopen dat ze nog komen. Bellen wel elke dag na omdat ze nog steeds niet opgestuurd zijn. Want iets opsturen is echt zeer moeilijk daar heb je echt een week voor nodig.
    • Ondertussen zit je gewoon 3 weken te wachten op de oplossing van het probleem en zonder tv. Bel je iedere dag naar Ziggo maar kom je geen steek verder.
    • En daar betaal je dan voor.
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    Martin Oostingh op 12-10-2020 om 14:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Wegens slechte wifi en op aanraden van Ziggo een duurder abonnement afgesloten. Resultaat, 4G werkt veel beter dan het wifi signaal. Maar wel iedere maand meer geld kwijt voor een bedroevend resultaat. Er zou een monteur komen, gratis. Krijg ik de bevestigings mail, kost de monteur minimaal 50 euro.

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie