Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vergelijk alle deals
Vergelijk alle
Black Friday
deals
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 9.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Ziggo

Lees reviews en ervaringen over Ziggo

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2022

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    David Rachman op 10-11-2022 om 09:30
    Langer dan 1 jaar klant
    Wij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij Ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij UPC.
    Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.
    Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.
    Ziggo: Dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!
    Wij: Maar waarom dan?
    Ziggo: Elke verandering aan uw pakket verliest u Filmnet gratis.

    Dus nu zeggen wij ‘BYE Ziggo’
    Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.
    Wij betalen bij ziggo €98 per maand.

    Ziggo zei tegen me: Meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!
    Wij: Ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.
    BYE BYE ZIGGO.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Alles
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M tuin op 23-10-2022 om 15:16
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik ben al 14 jaar klant van ziggo nooit met problemen en nu blijkt dat ziggo zelf iets niets goed heeft gedaan. Namelijk een verhuizing niet goed verwerkt en blijkt er een rekening van 46 euro open te hebben gestaan. Alle post is naar het verkeerde adres gegaan. Met als gevolg een deurwaarder die bij toeval het juiste email adres heeft gebruikt. Ik heb netjes een verweer met bewijs geschreven. Nu zit ik met een rekening van 400 euro zonder eigen schuld. Nergens blijkt dat ziggo zelf even heeft gekeken waar dit fout kan zijn gegaan. Zeer zeer betreurenswaardig waardig. Dus verzin eer je begint aan ziggo.k
    Verbeterpunten
    • Als ziggo zelf even in het systeem had gekeken had alles voorkomen kunnen worden. Betreirenswaardige onkunde. Terwijl medewerkers aan de telefoon het ook toegeven maar geen bewijs willen schrijven.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Ugur op 25-9-2022 om 11:17
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb op moment 48 uur geen internet verbinding en het wordt maar niet opgelost. Iedere keer als je belt moet je postcode en huisnummer inspreken voordat je uberhaupt een optie kan kiezen en alsnog vraagt de service medewerker je postcode en huisnummer. In eerste instantie zou het 24 uur duren maar zitten inmiddels al op 48 uur. Hoe moeilijk zou het kunnen zijn om mijn internetverbinding te activeren?
    Verbeterpunten
    • Haal het inspreken van postcode en huisnummer eruit als de medewerker er toch naar gaat vragen. Maak de opties makkelijk in plaats van te vertellen dat het via de chatfunctie, de berichtenfunctie of de meeste vragen via internet ook gevonden kunnen worden.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    M van der List op 16-9-2022 om 17:01
    Minder dan 1 jaar klant
    Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG
    Verbeterpunten
    • Afspraken gewoon nakomen. Mensen niet van kastje naar de muur sturen. En mensen niet voorliegen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Marianne op 27-8-2022 om 16:27
    Langer dan 1 jaar klant
    12 augustus Mediabox next mini bestelt vier telefoontjes later nog niets gehoord steeds een andere smoes
    Verbeterpunten
    • Naar klanten luisteren als ze bellen
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Jessica op 31-7-2022 om 11:52
    Langer dan 1 jaar klant
    Wat een K* service hebben jullie verleend aan mijn schoonmoeder. €90 laten dokken omdat ze de Mediabox heeft ingeleverd, maar geen bewijs kan laten zien. Na meer dan 20 jaar trouwe klant zonder betaal problemen zouden jullie wel coulant er kunnen zijn.
    Pluspunten
    • De laatste ervaring heeft alle positieve ervaringen teniet gedaan
    Verbeterpunten
    • Oudere mensen beter begeleiden, of coulant er ermee omgaan. Deze generatie van 70+ zijn mensen die alles zelf willen doen, maar niet altijd kunnen meekomen met onze moderne technologische samenleving
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Sanne op 22-7-2022 om 14:20
    Minder dan 1 jaar klant
    Waardeloos! Als er een monteur moet komen voor installatie krijg je een bericht dat je van 12-6 thuis moet zijn. Als je er niet bent dan krijg je een factuur van 35 euro. Dus je krijgt een bericht voor ze komen. Dit bericht heb ik inmiddels 2 uur geleden gehad. Het moet nog geïnstalleerd worden maar dit vind ik zo waardeloos.
    Verbeterpunten
    • Montage installateur een track and trace geven hoeveel er nog voor je zijn. Dan kan je tenminste nog wat doen in de middag.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    C. Kembel op 12-7-2022 om 14:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Waardeloze service
    Pluspunten
    • Geen pluspunten
    Verbeterpunten
    • Veel te duur voor slechte service en mogelijkheden
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Johan op 28-6-2022 om 13:45
    Langer dan 1 jaar klant
    De service is ronduit belachelijk wanneer je internet het niet doet. Je krijgt pas iemand te pakken als je;
    -10-15 minuten lang een keuzemenu doorlopen hebt en dan geluk hebt dat er geen wachtenden voor je zijn.
    -of je moet op een chat wachten. Het duurt gemiddeld 3 uur voordat iemand de chat beantwoordt.
    Daarbij is het schier onmogelijk om een klacht in te dienen, aangezien dat op dezelfde manier moet. Een email verzenden lukt ook niet.
    Zelfs als je iemand aan de lijn krijgt, krijg je de verkeerde spullen toegezonden. Het spijt me, maar kun je dan niet lezen of luisteren.
    Pluspunten
    • Backupwifi geregeld.
    Verbeterpunten
    • Alles op servicegebied.
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Joke Teisman op 27-6-2022 om 20:01
    Langer dan 1 jaar klant
    Een heel onbetrouwbaar bedrijf!! Was al jaren klant, en nu er storingen zijn houden ze niet thuis, afspraak met de monteur zijn ze niet nagekomen heb uren voor niets moeten wachten en monteur kwam niet opdagen!!! Zo gaan ze met klanten om dus ik stap over

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie