Lees reviews en ervaringen over Ziggo
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2022
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienS. van Cittert op 23-12-2022 om 08:52Minder dan 1 jaar klantIk zat sinds 1997 bij xs4all en eigenlijk altijd zeer te vrede en perfecte service, maar nu heb ik mij laten overhalen om naar Ziggo over te stappen. Maar nu weet ik weer waarom je niet over moet stappen als je te vrede bent, als je namelijk eenmaal lid bent van Ziggo hoor je niks meer van ze! en als je ze belt kost het je €1.10 per minuut en dan is de verbinding zo slecht dat ik opgehangen heb. er zou een monteur langs komen om te installeren maar die is niet geweest, ik kwam op een vrijdag thuis en had geen tv meer dus moest de installatie zelf doen. toen bleek ook nog is dat het niet via glazvezel gaat maar gewoon via de oude coax kabel. wat een drama! na een bericht te hebben gehad dat ze onderhoud aan het netwerk gingen doen om het te verbeteren sindsdien heb ik alleen maar storingen en dan ga je de storingsdienst bellen a €1.10 per minuut toen heb ik na 11 minuten in de wacht te hebben gestaan maar opgehangen. Dus HEB IK ZEER SPIJT VAN DE OVERSTAP! -
Beoordeling: 10 /10
Aanrader? MisschienStefan Dijkstra op 14-12-2022 om 14:25Minder dan 1 jaar klantBen bezig met een overstap van Tele2 naar Ziggo, wat onzekerheden met de aansluiting, Alicia pakte het snel op, kon even meekijken in de meterkast en vond de aansluiting, so far so good.Pluspunten
- Medewerkers zijn oplossingsgericht, hou ik van.
Verbeterpunten
- Lange wachttijd, maar dat is overal voor de kerst.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSofia op 29-11-2022 om 16:33Langer dan 1 jaar klantZiggo fraud - salesman deceived the client
a Ziggo door saleman come and tried to convince me to upgrade to a new modem with higher speed.
I said yes , and signed the tablet he gave me to sign, what I never could imagine is what happened after , without my permission
1. he added TV to my package when I said I didnt want
2. he changed me from a private to a business costumer when I specifically said I was not allowed to do that
3. he made me sign a 36 months contract but I was never told about that
Contacted several times the client service and the answer was always” unfortunately we cant do anything for you as this is a business account” (which the salesman did with no authorization )
This is very serious and unbelievable, ziggo has this salesman invading my house and deceiving the clientPluspunten
- none for Ziggo business
Verbeterpunten
- costumer service
- contracts
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienDavid Rachman op 10-11-2022 om 09:30Langer dan 1 jaar klantWij hadden al ruim 20 jaar gratis filmnet bij Ziggo. Dat hadden wij ooit eens gehad door problemen bij UPC.
Nu had ik 2 jaar geleden een vaste telefoonlijn besteld voor mijn alarm.
Wij verhuizen nu en we wilden de vaste lijn weer opzeggen.
Ziggo: Dat kan maar dan heeft u geen filmnet gratis meer!
Wij: Maar waarom dan?
Ziggo: Elke verandering aan uw pakket verliest u Filmnet gratis.
Dus nu zeggen wij ‘BYE Ziggo’
Bij online.nl heb je voor €37 per maand glasvezel kpn tv, met gratis filmnet.
Wij betalen bij ziggo €98 per maand.
Ziggo zei tegen me: Meneer 90% van onze toevoer is ook glasvezel hoor!
Wij: Ja tot aan het huis, dan komt er een coax en een gewoon internet kabel bij me binnen.
BYE BYE ZIGGO.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Alles
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienM tuin op 23-10-2022 om 15:16Langer dan 1 jaar klantIk ben al 14 jaar klant van ziggo nooit met problemen en nu blijkt dat ziggo zelf iets niets goed heeft gedaan. Namelijk een verhuizing niet goed verwerkt en blijkt er een rekening van 46 euro open te hebben gestaan. Alle post is naar het verkeerde adres gegaan. Met als gevolg een deurwaarder die bij toeval het juiste email adres heeft gebruikt. Ik heb netjes een verweer met bewijs geschreven. Nu zit ik met een rekening van 400 euro zonder eigen schuld. Nergens blijkt dat ziggo zelf even heeft gekeken waar dit fout kan zijn gegaan. Zeer zeer betreurenswaardig waardig. Dus verzin eer je begint aan ziggo.kVerbeterpunten
- Als ziggo zelf even in het systeem had gekeken had alles voorkomen kunnen worden. Betreirenswaardige onkunde. Terwijl medewerkers aan de telefoon het ook toegeven maar geen bewijs willen schrijven.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienUgur op 25-9-2022 om 11:17Minder dan 1 jaar klantIk heb op moment 48 uur geen internet verbinding en het wordt maar niet opgelost. Iedere keer als je belt moet je postcode en huisnummer inspreken voordat je uberhaupt een optie kan kiezen en alsnog vraagt de service medewerker je postcode en huisnummer. In eerste instantie zou het 24 uur duren maar zitten inmiddels al op 48 uur. Hoe moeilijk zou het kunnen zijn om mijn internetverbinding te activeren?Verbeterpunten
- Haal het inspreken van postcode en huisnummer eruit als de medewerker er toch naar gaat vragen. Maak de opties makkelijk in plaats van te vertellen dat het via de chatfunctie, de berichtenfunctie of de meeste vragen via internet ook gevonden kunnen worden.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienM van der List op 16-9-2022 om 17:01Minder dan 1 jaar klantIk heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIGVerbeterpunten
- Afspraken gewoon nakomen. Mensen niet van kastje naar de muur sturen. En mensen niet voorliegen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMarianne op 27-8-2022 om 16:27Langer dan 1 jaar klant12 augustus Mediabox next mini bestelt vier telefoontjes later nog niets gehoord steeds een andere smoesVerbeterpunten
- Naar klanten luisteren als ze bellen
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJessica op 31-7-2022 om 11:52Langer dan 1 jaar klantWat een K* service hebben jullie verleend aan mijn schoonmoeder. €90 laten dokken omdat ze de Mediabox heeft ingeleverd, maar geen bewijs kan laten zien. Na meer dan 20 jaar trouwe klant zonder betaal problemen zouden jullie wel coulant er kunnen zijn.Pluspunten
- De laatste ervaring heeft alle positieve ervaringen teniet gedaan
Verbeterpunten
- Oudere mensen beter begeleiden, of coulant er ermee omgaan. Deze generatie van 70+ zijn mensen die alles zelf willen doen, maar niet altijd kunnen meekomen met onze moderne technologische samenleving
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSanne op 22-7-2022 om 14:20Minder dan 1 jaar klantWaardeloos! Als er een monteur moet komen voor installatie krijg je een bericht dat je van 12-6 thuis moet zijn. Als je er niet bent dan krijg je een factuur van 35 euro. Dus je krijgt een bericht voor ze komen. Dit bericht heb ik inmiddels 2 uur geleden gehad. Het moet nog geïnstalleerd worden maar dit vind ik zo waardeloos.Verbeterpunten
- Montage installateur een track and trace geven hoeveel er nog voor je zijn. Dan kan je tenminste nog wat doen in de middag.