Lees reviews en ervaringen over Ziggo
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2022
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJessica op 31-7-2022 om 11:52Langer dan 1 jaar klantWat een K* service hebben jullie verleend aan mijn schoonmoeder. €90 laten dokken omdat ze de Mediabox heeft ingeleverd, maar geen bewijs kan laten zien. Na meer dan 20 jaar trouwe klant zonder betaal problemen zouden jullie wel coulant er kunnen zijn.Pluspunten
- De laatste ervaring heeft alle positieve ervaringen teniet gedaan
Verbeterpunten
- Oudere mensen beter begeleiden, of coulant er ermee omgaan. Deze generatie van 70+ zijn mensen die alles zelf willen doen, maar niet altijd kunnen meekomen met onze moderne technologische samenleving
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienSanne op 22-7-2022 om 14:20Minder dan 1 jaar klantWaardeloos! Als er een monteur moet komen voor installatie krijg je een bericht dat je van 12-6 thuis moet zijn. Als je er niet bent dan krijg je een factuur van 35 euro. Dus je krijgt een bericht voor ze komen. Dit bericht heb ik inmiddels 2 uur geleden gehad. Het moet nog geïnstalleerd worden maar dit vind ik zo waardeloos.Verbeterpunten
- Montage installateur een track and trace geven hoeveel er nog voor je zijn. Dan kan je tenminste nog wat doen in de middag.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienC. Kembel op 12-7-2022 om 14:19Langer dan 1 jaar klantWaardeloze servicePluspunten
- Geen pluspunten
Verbeterpunten
- Veel te duur voor slechte service en mogelijkheden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJohan op 28-6-2022 om 13:45Langer dan 1 jaar klantDe service is ronduit belachelijk wanneer je internet het niet doet. Je krijgt pas iemand te pakken als je;
-10-15 minuten lang een keuzemenu doorlopen hebt en dan geluk hebt dat er geen wachtenden voor je zijn.
-of je moet op een chat wachten. Het duurt gemiddeld 3 uur voordat iemand de chat beantwoordt.
Daarbij is het schier onmogelijk om een klacht in te dienen, aangezien dat op dezelfde manier moet. Een email verzenden lukt ook niet.
Zelfs als je iemand aan de lijn krijgt, krijg je de verkeerde spullen toegezonden. Het spijt me, maar kun je dan niet lezen of luisteren.Pluspunten
- Backupwifi geregeld.
Verbeterpunten
- Alles op servicegebied.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJoke Teisman op 27-6-2022 om 20:01Langer dan 1 jaar klantEen heel onbetrouwbaar bedrijf!! Was al jaren klant, en nu er storingen zijn houden ze niet thuis, afspraak met de monteur zijn ze niet nagekomen heb uren voor niets moeten wachten en monteur kwam niet opdagen!!! Zo gaan ze met klanten om dus ik stap over -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienMehmet op 21-6-2022 om 09:05Minder dan 1 jaar klantTerrible. I normally use T-mobile and I was happy with everything regarding. One day a person from Ziggo ringed my door and offered me a faster internet for the same price. I accepted and signed the contract. Everything is clear I should pay 32.75 eur per month and it is fixed for 12 months. Ziggo charged me 173.44 eur for the first 2 months! Then they only paid back 54.6 eur. They should pay me back also the rest but they don't. When I explain the situation very clearly they act as if they don't understand the issue and they only say they understand me, they are sorry to hear it etc. It is the most annoying company I have seen. Never recommend. They also changed my contract thremselves, and different pricing. It is crazy. I signed a contract with them and I received it from their official mailing address. But they apply me different contract and charges. Literally crazy company. Never recommend.Pluspunten
- No.
Verbeterpunten
- Everything.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienJoey op 24-5-2022 om 13:18Minder dan 1 jaar klantElke week 4 keer een storingVerbeterpunten
- Verbeter die .... storingen?!?
- Verbeter die internet als er is is het niet eens 100mbp terwijl we een ... 800 mbp pakket hebben
Opmerking van de redactie op 25-5-2022 om 06:49We hebben uw scheldwoorden vervangen door ... zonder die woorden komt de boodschap gelukkig ook over.
Vriendelijke groet,
De redactie -
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienD op 2-5-2022 om 08:43Langer dan 1 jaar klantVerschrikkelijke diensten. Internet werkt niet goed, snelheid veel minder dan afgesproken, valt uit - zelfs mijn vodafone verbinding midden van het stad werkt soms gewoon niet. Klantenservice - 30 minuten moet ik wachten voordat zij "met iemand anders overleggen". Voor 1 vraag. Kabel TV weer een probleem. Ik ga zsm naar een andere aanbieder.Pluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Meer software engineers en ba's aannemen en ten minste website, emails, en account koppelingen fixen. Niet user-friendly, met verkeerde info en flows en constante foutmeldingen.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienVanessa op 23-3-2022 om 07:20Klant geweestNooit meer ziggoPluspunten
- Geen
Verbeterpunten
- Neem aub betere mensen in dienst wat een slechte klantenservice was 15 jaar geleden niet.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienPuts op 7-3-2022 om 19:16Langer dan 1 jaar klantIk heb ziggo pods besteld. 2 stuks kosten 80 euro en 3 stuks geen 120 euro maar 130 euro ex btw
Raar maar waar. Reactie Ziggo: dat zijn vaste prijzen meneer. Ze snappen daar kennelijk niet dat de pods in een verpakking van 3 stuks nooit duurder kunnen zijn dan een verpakking van 2 stuks.Pluspunten
- Geen. Domme actie van ziggo
Verbeterpunten
- Dat is wel duidelijk. Zorg voor een te begrijpen prijsbeleid.
Reacties