Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vergelijk alle deals
Vergelijk alle
Black Friday
deals
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Ziggo

Ziggo reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2023

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Ziggo

    Beoordeling
    1
    Frank 24-11-2023 - 18:34

    Na contract van 17 jaar overgestapt. Krijg ik een boete wegens 1 dag te vroeg. Toch stond deze datum wel als einde contract. Tip vergeet deze schandalige partij en ga over naar online.nl of kpn. Alles is beter dan deze oplichtersclub

    • Geen.
    • Communicatie. Kwaliteit. Klantenservice. Mensen met Nederlandse taal beheersing
    ziggo Juul 15-11-2023 - 17:14

    ziggo-klantenservice is die tv-commercial van Villa Pinedo....kansloze kinderen😅

    • Niet
    • Niet
    Beoordeling
    1
    Bjorn 15-11-2023 - 16:33

    Ziggo heeft een fout gemaakt in de verwerking van ons abonnement. Wij hebben op 16 december 2022 een contract afgesloten voor 1 jaar die afloopt op 16 december 2023.

    Vervolgens hebben wij op 26 mei wifi boosters aangevraagd en ging het alleen om een wijziging in het contract. Ziggo heeft i.p.v. de wijziging een fout gemaakt door het contract automatisch vanaf dat moment weer met 1 jaar te verlenge.

    Nu wij willen overstappen komen wij er opeens achter dat dit een foutieve handeling van Ziggo is geweest. De medewerkers wilden telefonisch niet meewerken en gaven aan dat het nieuwe contract gehanteerd moest worden.

    Beoordeling
    1
    R.de Graaf 10-11-2023 - 14:30

    organisatie
    Wat een waardeloze lompe organisatie.
    Ik ben al weken bezig om een derde wifipod te bestellen, helaas nog steeds niet geluk wegens administratieve fouten bij ziggo.
    Ik heb inmiddels al ruim 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo, div. Medewerkers aan de lijn gehad, zou in orde gemaakt worden.
    Heb je iemand aan de lijn..., wordt de verbinding verbroken of je wordt doorgeschakeld naar iemand anders, waar je alweer het verhaal uit moet leggen!
    Al met al heb ik nog steeds geen extra wifipod, moet er zelfs een terug sturen???
    Wat een zooitje daar, ik overweeg nu na ruim 35 jaar over te stappen naar een ander, snap dat ziggo op deze manier veel klanten verliest!
    Zelfs een ster zijn ze niet waard.

    • Zie mijn beoordeling tekst
    Beoordeling
    1
    Kok 9-11-2023 - 11:13

    Mijn ervaringen het afgelopen jaar et Ziggo is meer dan erbarmelijk !!!!
    Wij wonen op een recreatiepark met een toegangsboom. De monteur stond er en heeft mij gebeld met een ANONIEM NUMMER. Helaas heb ik een meer dan slechte ervaring met anonieme bellers (ik ben 77 jaar) en durf deze niet op te nemen. Heel begrijpelijk van mij =n kant. Nu krijg ik, gelijk de volgende dag een nota van 35€ voor niet thuis zijn. IK WAS THUIS. Geen van de Ziggo medewerkers heeft mij vooraf gewaarschuwd met de mededeling. U WORDT GEBELD MET EEN ANONIEM NUMMER !!!! Zojuist heb ik hen gebeld en zij blijven bij hun standpunt en er wordt € 35,= van mijn rekening afgehaald. O ONTERECHT. MENSEN GA NIET NAAR ZIGGO AUB

    ziggo Juul 6-11-2023 - 07:46

    ziggo is een belachelijk, lachwekkende 'provider' met niets meer dan gebakken lucht. ziggo beliegt, bedriegt, misleidt, besteelt en manipuleert (on)wetende (bejaarde) mensen...ziggo staat dan ook letterlijk voor: Zijn Ieder Geval Gore Oplichters.....ze sturen zelfs al hun schandknaapjes/sl*tjes langs de deuren om mensen lastig te vallen met hun goedkope troep van Quicknet Solutions uit India...Hare Krishna ziggo🤭.....ziggo, maak vandaag fantastisch...(want morgen werkt die goedkope troep al niet meer)😅

    • Zijn er niet, ook nooit geweest
    Beoordeling
    8
    Thomas Kreder 27-10-2023 - 08:46

    Ik heb nu een paar maanden Ziggo, en het bevalt heel goed. Het overzetten naar een nieuw adres ging wel wat lastig.

    • Scherpe prijs, hoge snelheden
    • Klantenservice is soms wat stroef
    Beoordeling
    1
    Tamara 26-10-2023 - 08:56

    Iets meer dan een maand geleden overgestapt van KPN (vDSL) naar Ziggo, daar glasvezel via andere partijen (helaas) langer op zich laat wachten. Maar wat een DRAMA. Sinds die overstap alleen maar ellende, ellende en nog een ELLENDE!

    Monteur de eerste keer langsgeweest (vrije dag opmoeten nemen onbetaald), die van alles gemeten, maar er was niks aan de hand. Alleen een beetje ruis, maar dat moesten ze intern bekijken (nooit meer iets van gehoord uiteraard).

    AOP, eigen bekabeling (cat 6a) en eigen routers waren allemaal prima in orde. Maar nu is het gewoon weer één bak ellende. Internet ligt er vaak uit. Televisie idem dito (Momentje....).

    Wederom gemeld en nu moet er wederom een monteur langs komen. Kan ik wederom een onbetaalde vrij dag op mij nement. Wat gaat die dan doen? Wederom alles meten?! Dat heeft toch geen enkel nut! Inmiddels één rekening gehad van Ziggo (ver boven de 120 Euro), daarnaast kost mij een vrije dag opnemen nog iets meer. En nu moet ik wederom een vrije dag opnemen?!

    Het is meer dan genoeg geweest met die waardeloze Ziggo. Eén grote bak ellende. Klanten service kennen ze niet, goede diensten en producten leveren evenmin. En ondertussen maar betalen. Waarvoor? Juist. Iets wat dus TOTAAL NIET WERKT!

    Straks ben ik na één maand al bijna 400 Euro verder qua kosten. Absurd. Ik kan ook niet opzeggen want ik heb een jaarabonnement blijkbaar. Maar ik ga niet betalen voor diensten/producten die niet werken.

    Dus ik ga per direct de betalingen terug draaien. Dan heb ik volgens Ziggo geen internet en TV meer... Maar dat heb ik nu ook niet, dus wat is het verschil? Niks, alleen kost het mij minder geld, ellende en frustratie.

    Echt Ziggo is een belachelijk waardeloos flutbedrijf!!!!!!

    • Helemaal niks. Ja dat ze snel geld afschrijven, dat is een pluspunt qua snelheid. Voor de rest helemaal NIKS. Eén grote bak ellende en pure oplichting!!!
    • Alles. Beter gaan ze failliet of worden ze overgenomen en dan iedereen op staande voet ontslaan en vervolgens deskundige mensen aannemen die ergens verstand van hebben en daadwerkelijk problemen oplossen. Dit in plaats van mensen aan het lijntje houden. Want dat is het enige wat ze doen. Dadelijk dik 400 Euro verder zonder een werkende / stabiele internetverbinding of televisie.
    Beoordeling
    1
    A. Keverlaan 25-10-2023 - 09:59

    Ziggo blokeert overstappen

    • Zolag je niet ovetrstapt gaat het prima, goede tv en internetverbinding en telefoon
    • De klantenservice: de ervaring is dat telefonisch niets nagekomen wordt, alleen een upgrade geregeld wordt, weggaan bij ziggo kan niet, goedkoper een abonnement lukt ook niet, allen de eerste6 maanden en daarna duurder uit dan het oude abonnement.
    • Ineens gaat het inloggen op de persoonlijke site van Ziggo ook niet meer, dus zelf het abonnement aanpassen gaat niet. Vast telefoonnummer verdwijnt ineens na 46 jaar.
    Beoordeling
    1
    Tim M 24-10-2023 - 08:08

    Hier iemand die circa 5 uren lang aan de telefoon heeft gehangen met ongeveer 11 verschillende medewerkers. En dit is nog voordat het datum van het abonnement ingaat.

    Op 28 september heb ik een abonnement afgesloten welke op 27 oktober in zou gaan. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice en heb hierbij o.a. aangegeven niet akkoord te gaan met eventuele boetebedragen. Op 19 oktober ben ik in mijn mail gaan kijken of ik iets kon vinden over de leveringsdatum van het pakket van Ziggo. Nu blijkt dat ik mail heb gemist met de kern:

    "Helaas kunnen we uw overstapaanvraag niet voor u regelen. De gegevens die we van u kregen komen niet overeen met de gegevens die bij uw huidige provider bekend zijn. Belt u ons binnen 5 werkdagen dan kunnen we alsnog de overstap voor u regelen."

    Ziggo is er vanuit gegaan dat alles, zo ook het rekeningnummer vanwaar de maandelijkse afschrijving plaats vindt, hetzelfde is als bij de vorige aanbieder. Dat was bij mij niet zo en omdat alles geautomatiseerd is kon de overstapservice niet geregeld worden. Dat wordt dan kenbaar gemaakt met bovenstaande mail. Maar wat denk je? De startdatum van het abonnement van Ziggo blijft wel staan. Wie o wie heeft er behoefte aan meerdere contracten voor internet en televisie?

    Ik heb op 19 oktober gebeld naar de klantenservice van Ziggo en mij werd gezegd dat er naar een oplossing werd gezocht. "ik kan dit en dat nu niet voor u aanpassen maar we gaan het voor u oplossen" is steeds de kern van het verhaal geweest. Nadat ik op 23 oktober een keer niet terug gebeld werd (wat wel was afgesproken) blijkt in het systeem te staan dat ik helaas met dubbele kosten zit. Ze kunnen niks voor me doen. In plaats van dit direct te melden, hebben ze me uren en uren aan de telefoon gehouden met de belofte dat dit niet zou gebeuren.

    Na nogmaals contact opnemen en stevig aandringen hebben ze me een financiële compensatie beloofd van de dubbele kosten, wat per mail zou worden bevestigd. In de ontvangen mail staat niks over deze afspraak. ik ben benieuwd of ik die ga krijgen en naar wat me nog meer te wachten staat.

    Ik weet al wel wat ik over een jaar na de ingangsdatum van mijn contract ga doen: heel hard rennen.

    DOE UZELF EEN PLEZIER EN VERMIJD DIT BEDRIJF

    • Nog geen mogen ontdekken, als ik deze ontdek zal ik deze hier zeker posten! Ik mag graag complimenten geven.
    • - Beloftes nakomen. Je kunt niet herhaaldelijk zeggen dat je iets gaat oplossen en vervolgens iemand met een kluitje het riet in sturen.
    • - Overstapservice beter regelen. Bijvoorbeeld wat meer initiatief tonen als er iets niet goed gaat en er ten allen tijde voor waken dat een klant niet met 2 abonnementen komt te zitten als hij voor deze service kiest.
    • - Medewerkers handvatten geven om klanten daadwerkelijk te helpen. Ik heb het idee dat het merendeel van de klantenservicemedewerkers best wil helpen maar dit niet kan (op enkele taken zoals het wijzigen van de NAW gegevens na) omdat alles dichtgetimmerd zit. Dit lijkt mij naast frustraties bij de klant ook erg slecht voor de mentale gezondheid van de medewerkers.
    • - Wachttijd klantenservice verbeteren en de medewerkers bewust maken van de wachttijden. Meerdere medewerkers verwachtten bijvoorbeeld dat er bij intern doorverbinden geen wachttijd is. De praktijk wees toch echt anders uit.

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.