Ziggo reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Ziggo geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Ziggo. Is Ziggo je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2023
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Ziggo zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen over Ziggo
- Geen enkel pluspunt te benoemen
- Betere klantenservice, medewerkers met verstand van zaken aannemen en sowieso indien er niet meteen een passende oplossing gevonden kan worden empathie en compensatie aanbieden
- als het werkt werkt het oke
- Waardeloze klanten service!!!
- geen
- € 792,57 voor niks! ik heb geen enkele dag gebruik gemaakt van uw diensten
- op 23.11.2023 e-mail na ziggo.contact@ziggo.nl- geen reactie,op 24.11.2023 aangetekende brief- geen respons, gisteren om 9:56 heb ik klantservice gebeld met een vraag- door na de klachtenafdeling te verbinden- hingen ze meteen op((
- Geen.
- Communicatie. Kwaliteit. Klantenservice. Mensen met Nederlandse taal beheersing
- Niet
- Niet
- Zie mijn beoordeling tekst
- Zijn er niet, ook nooit geweest
De service om de nieuwe aansluiting te doen is heel slecht:
1 - op de mail om een afspraak te maken, werkt de link niet.
2 - eens ik heb gebeld om een afspraak te maken, komt de monteur op de geplaaned afspraak wel maar hij bel niet en gaat weg zonder het werk te doen! De licht was aan, ik was aan het wachten, tot dat ik krijg een mail met een factuur van 35 euro. Ik heb de monteur niet gezien!!
3 - de eerste 3 maanden van het nieuwe abonnement is gratis maar de monteur komt steeds niet. Voor hoe lang zal het duren?
4 - om een abonnement aan te bieden, heeft Ziggo je telefoon wel. Om het afgesproken werk uit te voegen, hebben ze je nummer niet meer!
Ziggo heeft geen goede klantenservice, maakt niet of je n zakelijk contract hebt. Onbehoorlijk gedrag en absoluut niet oplossingsgerichte medewerkers. Dat Ziggo überhaupt nog bestaat is een wonder.
Fout op Fout op Fout.
Fout op Fout op Fout.
Een simpele goede factuur maken is voor Ziggo onmogelijk. Drie maanden al bezig maar bij ziggo op kantoor hebben ze alleen maar een kastje en een muur. Daar tussen worden klanten heen en weer gezonden... Al 20 jaar klant maar dit is op zeker het laatste jaar!
Het is op een enkele medewerken na daar gewoon 1 groot zooitje!
Ziggo-afpersers!!!
Na contract van 17 jaar overgestapt. Krijg ik een boete wegens 1 dag te vroeg. Toch stond deze datum wel als einde contract. Tip vergeet deze schandalige partij en ga over naar online.nl of kpn. Alles is beter dan deze oplichtersclub
ziggo-klantenservice is die tv-commercial van Villa Pinedo....kansloze kinderen😅
Ziggo heeft een fout gemaakt in de verwerking van ons abonnement. Wij hebben op 16 december 2022 een contract afgesloten voor 1 jaar die afloopt op 16 december 2023.
Vervolgens hebben wij op 26 mei wifi boosters aangevraagd en ging het alleen om een wijziging in het contract. Ziggo heeft i.p.v. de wijziging een fout gemaakt door het contract automatisch vanaf dat moment weer met 1 jaar te verlenge.
Nu wij willen overstappen komen wij er opeens achter dat dit een foutieve handeling van Ziggo is geweest. De medewerkers wilden telefonisch niet meewerken en gaven aan dat het nieuwe contract gehanteerd moest worden.
organisatie
Wat een waardeloze lompe organisatie.
Ik ben al weken bezig om een derde wifipod te bestellen, helaas nog steeds niet geluk wegens administratieve fouten bij ziggo.
Ik heb inmiddels al ruim 3 uur aan de telefoon gehangen met ziggo, div. Medewerkers aan de lijn gehad, zou in orde gemaakt worden.
Heb je iemand aan de lijn..., wordt de verbinding verbroken of je wordt doorgeschakeld naar iemand anders, waar je alweer het verhaal uit moet leggen!
Al met al heb ik nog steeds geen extra wifipod, moet er zelfs een terug sturen???
Wat een zooitje daar, ik overweeg nu na ruim 35 jaar over te stappen naar een ander, snap dat ziggo op deze manier veel klanten verliest!
Zelfs een ster zijn ze niet waard.
Mijn ervaringen het afgelopen jaar et Ziggo is meer dan erbarmelijk !!!!
Wij wonen op een recreatiepark met een toegangsboom. De monteur stond er en heeft mij gebeld met een ANONIEM NUMMER. Helaas heb ik een meer dan slechte ervaring met anonieme bellers (ik ben 77 jaar) en durf deze niet op te nemen. Heel begrijpelijk van mij =n kant. Nu krijg ik, gelijk de volgende dag een nota van 35€ voor niet thuis zijn. IK WAS THUIS. Geen van de Ziggo medewerkers heeft mij vooraf gewaarschuwd met de mededeling. U WORDT GEBELD MET EEN ANONIEM NUMMER !!!! Zojuist heb ik hen gebeld en zij blijven bij hun standpunt en er wordt € 35,= van mijn rekening afgehaald. O ONTERECHT. MENSEN GA NIET NAAR ZIGGO AUB
ziggo is een belachelijk, lachwekkende 'provider' met niets meer dan gebakken lucht. ziggo beliegt, bedriegt, misleidt, besteelt en manipuleert (on)wetende (bejaarde) mensen...ziggo staat dan ook letterlijk voor: Zijn Ieder Geval Gore Oplichters.....ze sturen zelfs al hun schandknaapjes/sl*tjes langs de deuren om mensen lastig te vallen met hun goedkope troep van Quicknet Solutions uit India...Hare Krishna ziggo🤭.....ziggo, maak vandaag fantastisch...(want morgen werkt die goedkope troep al niet meer)😅