Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

    Beoordeling
    1
    *********@gmail.com 15-10-2025 - 15:18

    Jarenlang gezeten tot de kwaliteit van internet afnam, toen ik wou overstappen hadden ze blokkade er op gegooid wat crimineel is.

    Klantenservice dramatisch.

    • Geen
    • Klantenservice
    • Bedrijf als crimineel organisatie bestempelen.
    Beoordeling
    7
    Nettie 13-10-2025 - 06:24

    Ik ben al een paar jaar klant bij online naar volle tevredenheid. Helaas lukte het ineens niet om mijn laptop aan te sluiten op mijn WiFi. Ik heb een keer of drie contact gehad met de klantenservice zonder resultaat. Nu na mijn vakantie met een nieuwe laptop hoopte ik dat het wel zou lukken maar helaas.. Ik heb weinig zin om weer te bellen met de niet bepaald altijd vriendelijke of behulpzame heren van de klantenservice dus rest mij maar één ding. Ik stap ik over naar een andere provider.

    • Ik heb weinig last gehad van storingen vandaar toch het cijfer 7
    • Ik kijk graag naar de zender ONS maar die heeft geen opname functie. Een beetje achterhaald in deze tijd naar mijn mening. Je moet dan overdag voor de tv zitten om naar je favoriete programma's te kijken.
    Beoordeling
    1
    Hen 3-10-2025 - 19:17

    Onbeschofte klantenservice.
    Vraag gewoon uitleg omdat Youfone niet in de vergelijk meegenomen werd.
    (zit nu niet bij Youfone)
    Ze spelen de bal naar youfone. Valt je herhaaldelijk in de reden. En verbreken de verbinding.
    Bel terug andere collega, neemt meteen op voor collega, leg vraag weer voor, toont zelfde gedrag.
    Wat een niveau

    • Overstap ging jaren goed, kijk wel uit om dit via hun nogmaals te regelen
    • Cursuprobleem oplossen en klantvriendelijkheid.
    • En boxbal kopen om frustraties kwijt te raken en niet naar je klanten
    Beoordeling
    7
    Cees 2-10-2025 - 13:03

    Jarenlang klant en weinig problemen
    Wel af en toe mijn tv ontvanger opnieuw opstarten als ik de tv aanzet maar daarna geen problemen meer tijdens de uitzendingen
    Erg goedkoop en je moet zelf bellen voor een nieuw jaarcontract dan komen ze met bijzonder aantrekkelijke prijzen

    • Goedkoop
    Beoordeling
    1
    Hinke 26-9-2025 - 01:44

    Gebeld omdat ik geen internet heb, toen ik na 4 dagen zonder internet op vrijdagmiddag weer belde werd de telefoon er op gegooid. Dinsdag een mailtje om een afspraak met een monteur te maken, maar de eerste mogelijkheid is pas een week later dan zitten we dus 2 weken zonder internet. Een waardeloos bedrijf!!!

    • Geen
    • Service is waardeloos
    • Medewerkers aan de telefoon zijn onvriendelijk en niet kundig
    Beoordeling
    1
    Annoniem 21-9-2025 - 09:25

    Pagina gaat niet weg ik wil de cashback aanvragen maar ben verplicht om deze beoordeling te geven. Als ik dit niet doe kom ik niet verder dus. Dit is dus mij beoordeeling

    • Nvt
    • Nrv
    Beoordeling
    1
    Monique 28-8-2025 - 09:36

    GA NIET NAAR ONLINE.NL. In februari ben ik een tv en internet contract aangegaan met Online. Tv heeft nooit gewerkt. Wekelijks belde ik met de klantenservice van Online. Op 20 juni kon ik eindelijk mijn contract opzeggen. Op 27 juni hadden ze het modem retour.
    Op 24 juli zeggen ze glashard het niet ontvangen te hebben. En krijg ik nog steeds een maandelijkse afschrijving.
    Op 28 augustus heb ik nog steeds mijn abonnementskosten niet retour. Online geeft aan dat Het eind september in orde moet zijn. Hoeveel tijd en belkosten moet ik nog maken.

    • Geen
    • TE VEEL.
    • ZE GAAN NIKS VERBETEREN.
    • LAAT JE FAILLIET VERKLAREN, BETER VOOR IEDETEEN.
    Beoordeling
    1
    Sander 26-8-2025 - 07:29

    Je sluit een contract af in juni en eind juli wordt je abonnement actief. Toch krijg je een inflatie vanaf 1 juli voor je kiezen. Kan niet over gecorrespondeerd worden. Terwijl het niet eens legaal is, er is van te voren geen datum aangekondigd voor verhoging in de algemene voorwaarden.

    Beoordeling
    3
    Ferry 23-8-2025 - 08:14

    Overstappen is een drama.
    Van KPN naar Online overstappen en geen internet meer.
    Monteur gehad van online die kan niks oplossen en verwijst naar naar KPN er is iets mis met de kabel.
    Zelfde kabel werkte met KPN wel gewoon. Zeker al 10 keer naar andere provider geweest de afgelopen jaren en dit nog nooit gehad.

    Nu moet er weer een monteur komen van KPN maar wanneer kan niemand mij vertellen kan weer dagen duren.
    Kortom geen internet nu al dagen.

    • Maandbedrag
    • Klant beter informeren wanneer het wordt opgelost.
    Beoordeling
    5
    A. van Harlingen 26-7-2025 - 17:59

    Ofschoon ik het pakket TV compleet had besteld inclusief opnemen en begin gemist, blijkt na levering dat zenders als RTL 4, RTL 5, RTL 7, Net 5 en SBS 9 (en nog een aantal andere zenders) niet kunnen worden opgenomen.Dat kon bij mijn vorige provider (Odido) wel.
    Groot minpunt voor mij!

    • Opnemen ondersteunen bij ALLE zenders

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.