Online.nl reviews en ervaringen
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Klantervaringen over Online.nl
- Maandbedrag
- Klant beter informeren wanneer het wordt opgelost.
- Opnemen ondersteunen bij ALLE zenders
- Handig met de app
- Opnames zouden wat langer beschikbaar moeten zijn.
- Geen
- Klant vriendelijker zijn
- Beter te vinden contact gegevens op de website.
- Bij opzegging ook echt opzeggen
- tot nu toe geen enkel.....de verwachte bezuiniging van €13 p/m is zomaar verdwenen in die eerste factuur van €157,11
- nog 9 maanden te gaan met dit verschrikkelijke abonnement, zo spijt dat ik ben overgestapt...dom, dom dom
- zie mijn klachten onder motivatie
- Ik beschreef al dat ik een prima ervaring met deze provider heb, waarom wordt dan gevraagd wat de pluspunt(en) zijn?
- Pas de afstandsbediening dusdanig aan zodat je niet onbedoeld op de verkeerde pijl en/of kruis drukt omdat ze te dicht op elkaar zitten!
- Het geeft een hoop ergenis die ik bij andere providers niet had.
Je sluit een contract af in juni en eind juli wordt je abonnement actief. Toch krijg je een inflatie vanaf 1 juli voor je kiezen. Kan niet over gecorrespondeerd worden. Terwijl het niet eens legaal is, er is van te voren geen datum aangekondigd voor verhoging in de algemene voorwaarden.
Overstappen is een drama.
Van KPN naar Online overstappen en geen internet meer.
Monteur gehad van online die kan niks oplossen en verwijst naar naar KPN er is iets mis met de kabel.
Zelfde kabel werkte met KPN wel gewoon. Zeker al 10 keer naar andere provider geweest de afgelopen jaren en dit nog nooit gehad.
Nu moet er weer een monteur komen van KPN maar wanneer kan niemand mij vertellen kan weer dagen duren.
Kortom geen internet nu al dagen.
Ofschoon ik het pakket TV compleet had besteld inclusief opnemen en begin gemist, blijkt na levering dat zenders als RTL 4, RTL 5, RTL 7, Net 5 en SBS 9 (en nog een aantal andere zenders) niet kunnen worden opgenomen.Dat kon bij mijn vorige provider (Odido) wel.
Groot minpunt voor mij!
Kan nog net geen 10 geven omdat ik nog wat moet wennen aan de bediening.
owee..als je een storing krijg bij online!!
mensen u bent gewaarschuwd!!
je krijg dagen..weken hetzelfde gezeik van..sorry mevr..er wordt aan gewerkt..ja.
heel vervelend voor u..maar ik kan u niet verder helpen..heeft u nog andere vragen?
ze halen het bloed onder je nagels vandaan.
werkelijk!!wat super slecht gaan ze met klanten om!!
het liep gewoon vlotjes, geen problemen. Goed lezen van de bijgevoegde instructie en je komt er wel uit.
Zeer slecht en onvriendelijke medewerkers
Matig internet.
Matige service.
Helpdesk om te huilen.
Veels te prijzig.
er moest een monteur komen omdat Online werkt met 2 kabels ipv 4 kabels in de telefoon aansluiting (budget internet)
snelheid is slecht, vooral uploadsnelheid is maar 1mb/sec....download snelheid is niet van deze tijd...20 jaar geleden??
tv stottert soms; 1-2 sec, (vooral BBC) klantenservice al 5x gebeld
geen CNN
mijn eerste factuur is €157,11 ipv de beloofde €38,00??
afstandbediening toetsjes zijn heel klein en niet logisch; mijn sony tv will niet aan/uit (al 22 codes ingevoerd)
Prima ervaring met deze provider.
Het enige waar ik een puntje van kritiek op heb is de afstandsbediening!
Deze zit zo onlogisch in elkaar dat je niet blindelings gebruik kunt maken van het toetsenbord!