Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2016

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Online.nl

    Beoordeling
    2
    Monique 29-12-2016 - 19:21

    Sinds 6 maanden geleden zijn wij klant van Online.nl. Ik vind dat ze stiekem de laagste internetsnelheid in Nederland bieden! De snelheid is ontzettend laag en ze doen ook niks hiermee. Zelfs voor het openen van een gewone website moet ik minimum een half minuut wachten. Het openen van foto's en video's is echt een ellende. Download is bijna onmogelijk en uploaden gewoon onmogelijk. Na mijn verplichte periode van 1 jaar ga ik direct stoppen.

    Beoordeling
    1
    Govert Verspui 1-12-2016 - 19:40

    Ik ben sinds augustus 2015 klant van Online.nl.
    Ik heb nog NOOIT zoveel ellende meegemaakt als bij deze provider.
    Slechte TV en telefonie, redelijk internet. Bevroren TV beelden, moeilijkheden met het zappen van het ene net naar het andere. Telefoon werkt zeer slecht. En steeds maar weer resetten (tot je een ons weegt). Klantenservice zeer slecht (lees: NIET) bereikbaar. Na 16 maanden klant te zijn bij deze club verwacht je wel een keer een financiële compensatie of iets dergelijks echter dit blijft uit. Ik zal blij zijn als mijn abonnement in augustus 2017 verloopt dam linea recta terug naar Ziggo want bij deze provider had ik NOOIT problemen. Ik liet mij lokken door een aanbieding. Hollandse zuinigheid zeg maar....daar moet ik nu voor op de blaren zitten. Dit NOOIT meer.

    • GEEN
    • klanten compenseren, klantenservice bereikbaar maken en houden
    Beoordeling
    1
    Kris 24-11-2016 - 10:46

    We maken nu 1,5 jaar gebruik van Internet & TV van Online.nl. In die tijd hebben we tot tweemaal toe al een lange tijd zonder Internet & TV gezeten. De laaste keer moesten we 10 dagen (zonder internet) wachten op een monteur. Volgens Online.nl is deze slechte service geen reden om onder het contract uit te komen.

    Bovendien is de klantenservice zeer slecht te bereiken. Houdt rekening met een wachttijd van 40 minuten.

    • * Kosten (Penny-wise and pound-foolish)
    • * Haperende internet-verbinding & veelvuldige storingen
    • * Slecht bereikbare klantenservice (wachttijd minimaal 30-40 min)
    • * Slechte klachten-service
    Beoordeling
    1
    vermeulen 5-11-2016 - 08:57

    nadat we besloten hebben om van online over te stappen naar een andere provider is het internet ineens zeer slecht geworden of totaal niet meer te gebruiken. klachtensites e.d. zijn ineens niet meer te openen en enig reactie van online hierop blijft uit. kinderachtig heet dit.

    • doe iets aan je klantvriendelijkheid en gedraag je wat meer als een volwassene
    Limbeek 4-11-2016 - 20:44

    Veel klachten over de telefonie. Zowel in als uitgaande gesprekken. De telefoonlijn viel steeds weg. Vanaf maart bellen en/of contact formulier ingevuld. Ze beloofde ons dat het goed zou komen. Maar niks is minder waar. Bellen soms 1 1/2 in de wacht. Ook viel de lijn weg als ik online belde. Of het lag aan het internetkabel. Weer naar de winkel, telkens moest ik de laatste telefoonnummers doorgeven. Er werd ons belooft dat het probleem zo snel mogelijk op gelost zou worden. Ook zouden ze ons terugbellen. We zijn nooit terug gebeld. Het is echt slecht, je betaalt voor een dienstverlening die niet aan de leveringsvoorwaarden voldoet. Vandaag ( 4 november) 2 uur in de wacht gezet. Het contract duurt tot 31 december. Dan zijn we klaar met Online.

    Beoordeling
    2
    Marc 26-9-2016 - 12:16

    De klantenservice helpt me niet verder en laat me vaak lang in de wacht staan. Geregeld meer dan een half uur. Mijn internet is traag door fouten die online.nl heeft gemaakt. Deze fouten worden niet opgelost maar er worden wel continu beloftes gemaakt en dus ook gebroken. Er is mij op de een of andere manier een nieuw abonnement aangesmeerd die ik niet wil en waar ik op geen enkele manier op heb toegezegd.

    • Prijs
    • Klantenservice bereikbaarheid
    • Service bieden
    • Communicatie
    Beoordeling
    10
    Erdna 3-9-2016 - 08:25

    Sinds deze week overgestapt van Ziggo naar Online.nl alles in een en ben verbaasd hoe goed dat verliep.

    • Snelle TV weergave, bij Ziggo duurde de opstart langer.
    • Perfecte beeldkwaliteit.
    • Snel internet, haal tot 98 MB bij downloaden.
    • Goede helpdesk, zoals overal moet je even wachten voordat de telefoon wordt opgenomen.
    • Zodra je alles hebt ontvangen en signaal hebt krijg je bericht van Online.nl, dan werkt internet echter nog niet de TV ontvangst. Dat zou beter kunnen, nu moet je alsnog de helpdesk bellen en wachten tot je antwoord krijgt en pas dan wordt de TV ontvanger geactiveerd.
    Beoordeling
    1
    Andre 13-8-2016 - 08:52

    Technische storingen aan hum kant worden veel te langzaam verholpen. De termijn van 3 werkdagen is lang verlopen, Ik werk thuis maar zonder internet ligt alles stil. Geeb betrouwbare provider!

    • SLA aanscherpen, simpele technische stringen moeten binnen 1 werkdag verholpen worden, en niet binnen 2 weken!!!
    Beoordeling
    10
    Wout 17-7-2016 - 09:06

    Prima verlopen overstap van Canaldigitaal naar online.nl. Een keer moeten bellen, gelijk contact en goede antwoord

    • Prijs
    • Service
    • Kwaliteit beeld
    • Snelheid internet
    Beoordeling
    1
    Floor 12-7-2016 - 10:41

    Sinds 30 april 2015 heb ik een klacht over de diensten van Online.nl. Helaas heb ik hier na meerdere mailtjes en telefoontje nooit een passende oplossing of nette reactie op gehad.

    Graag vat ik mijn verhaal nog 1 maal kort samen:

    2015
    - In april 2015 ben ik verhuisd en had ik mijn abonnement van online.nl niet meer nodig. Deze wilde ik na telefonisch contact met jullie te hebben gehad overzetten naar de naam van vrienden van mij.
    - Op 30 april kreeg ik bericht dat mijn abonnement naar het nieuwe adres was aangepast, echter was dit niet correct aangezien deze ook van naam veranderd zou moeten worden. Dit heb toen direct aangegeven, maar geen reactie op gehad via mail. Telefonisch werd mij meerdere malen beloofd dat het geregeld zou zijn, echter was dit ook niet het geval.
    - 30 mei nam ik wederom via mail en telefoon contact op met mijn klacht, waarop nooit een reactie was gekomen en dat we nog steeds geen internet en tv op de nieuwe naam te ontvangen was. Op dit moment heb ik ook het automatisch incasso van Mei gestorneerd omdat ik het niet nodig vond te betalen voor een dienst die ik niet kreeg. Dit heb ik ook via mail aangegeven.
    - Op 5 Juni ontvang ik van online.nl een mail dat ik een betalingsachterstand heb. Hierop reageer ik wederom met mijn eerder verstuurd mail waarin een duidelijk uitleg staat waarom ik het automatisch incasso heb gestorneerd. (Hierop ontvang ik ook geen reactie)
    - Op 9 Juni wordt er wederom gewoon een maandelijks bedrag van mijn rekening geschreven, welke ik ook storneer.
    - Op 14 Juni ontvang ik wederom een waarschuwing dat ik een betalingsachterstand heb. 16 Juni reageer ik hier op met nogmaals mijn klacht uitgebreid uitgelegd en de reden van de stornering.
    - 18 Juni ontvang ik een standaard mail dat mijn klacht in behandeling is.. Op 20 Juni ontvang ik een mail die zegt dat mijn klacht niet behandeld wordt omdat het antwoord mogelijk ook op de website te vinden is.
    - Op 23 Juni ontvang ik en mail waarin staat dat wij een vergoeding van €11,77 zijn overeengekomen na aanleiding van mijn klacht. Dit zal ik zien op de nieuwe nota (Ik kan hier echter niks van terug vinden op mijn rekening)
    - 30 Juni ontvang ik een mail dat online.nl het jammer vind dat ik mijn contract wil opzeggen, en dat deze vanaf 30 Juli stopt.
    - 7 Juli ontvang ik de waarschuwing/dreiging dat online.nl een incasso bureau in zal schakelen als ik mijn betalingsachterstand niet voldoe. Deze keer via een sms.
    - 28 Juli ontvang ik bericht dat mijn abonnement officieel stop is gezet
    - 1 augustus stuur ik wederom een mail dat ik het jammer vind dat mijn klacht nooit in behandeling is genomen en of hier alsjeblieft iemand naar wil kijken zodat ik dit netjes kan afsluiten.
    - 6 augustus ontvang ik weer de mail die zegt dat het antwoord op mijn klacht mogelijk ook op de website te vinden is en dat hij daarom niet in behandeling wordt genomen.
    - 19 augustus stuur ik wederom een mail omdat ik nog steeds dreigingen ontvang met betrekking tot mijn betalingsachterstand.
    - 24 augustus nogmaals de mail van online.nl ontvangen waarin staat dat ik het antwoord op mijn vraag op de website kan vinden.

    - 28 oktober heb ik al lange tijd niks van online.nl vernomen en ga er dus vanuit dat dit afgesloten is. Echter heb ik de tv ontvanger en het internet kastje nog thuis liggen en stuur ik een mail met de vraag wat ik hiermee kan doen.
    - Hierop ontvang ik een antwoord dat ik het kastje en de ontvanger mag weggooien, wat ik dat ook doe.

    Ik ontvang vanaf dit moment nooit meer iets van online.nl. Geen post, geen mails en geen sms.

    2016
    - 11 Juli wordt er een bedrag van €332,24 van mijn rekening afgeschreven door Online.nl
    Zodra ik de afschrijving zie storneer ik deze wederom.
    Echter heb ik maanden niks van online.nl vernomen en is het mij echt 1 groot raadsel waar men het lef vandaan haalt om opeens een bedrag van mijn rekening af te schrijven.

    Ik heb nu via de bank Online.nl geblokkeerd voor enige afschrijving van mijn rekening in de toekomst.
    Echter heb ik sterk mijn twijfels of ik hier geen andere stappen voor moet ondernemen. Gezien de bizarheid van de situatie en de grote afwezigheid van enige reactie van Online.nl.

    Ik ben op dit moment echt tot wanhoop gedreven en weet niet wat ik verder nog moet doen.

    • Wel altijd goede ontvangst gehad tot ik iets wilde wijzigen
    • Slechte klantenservice
    • Geen reactie via mail op klachten
    • Telefonisch contact is volgens mij een standaard call-centre.
    • Dreigen met incasso bureaus terwijl de fout bij hen ligt
    • Reageren niet op klachten
    • Bieden geen excuses of oplossingen

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.