Lees reviews en ervaringen over Online.nl
Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.
Archief 2019
Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.
Klantervaringen
Plaats een ervaring-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschienmichel knaup op 27-12-2019 om 15:31Langer dan 1 jaar klantZo een slecht bedrijf je bent goed voor je geld maar als je op zegt en je krijgt geld van hun kan je 20x bellen of gewoon 12 weken wachtenPluspunten
- Totaal geen
Verbeterpunten
- Gewoon stopen
-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienBo Kelleck op 27-12-2019 om 13:51Minder dan 1 jaar klantVanaf oplevering Online geen tv (Canaal Digitaal), niet via tv-ontvanger, niet via de app op tablet of smartphone en ook niet op de pc (webbrowser). Een slecht bereikbare en incompetente klantenservice. De tv afdeling van Online gaat er naar kijken duurt minimaal 5 werkdagen of langer door feestdagen en drukte!
Een afrader, niet aan beginnen.Pluspunten
- Internet bedraad werkt vrij goed
- wifi matig tot redelijk
- telefoon werkt
Verbeterpunten
- Wifi, geen 5 ghz band beschikbaar
- TV werkt niet, en heeft tot nu toe nooit gewerkt
- Klantenservice moet beter bereikbaar en beter opgeleid worden
-
Beoordeling: 2 /10
Aanrader? MisschienMarcel op 20-12-2019 om 22:11Minder dan 1 jaar klantDe klacht
TV (Canal+) Vaak, 2 à 3 keer per week start de box tijdens het kijken opnieuw op. Vaker bevriest het beeld en dat houd soms 5 minuten aan en dan gaat hij verder op met het actuele beeld
(je mist dan de afgelopen 5 minuten van het programma). Vaak zijn er 1 of 2 zenders die je gewoon niet kunt zien. Begin gemist geeft vaak "fout opgetreden" en dan zwijg ik maar over opgenomen programma's die verdwijnen of niet zijn af te spelen. Ook begint een opname precies op de tijd die aangegeven staat en eindigt precies op de eindtijd....met iets vervroeging of nog irritanter vertraging mis je het einde. De software op de box maakt het programma ongelofelijk traag, duurt 3 of 4 seconden om van kanaal te wisselen. Onlogische interface en layout.
Internet (kpn) Hééééél véééél vertraging/uitval. Dit duurt meestal maar een paar minuten en zal daarom misschien niet worden gezien/genoemd als storing, dit is wel heel vervelend. Indien het werkt wel goede downloadsnelheid.Pluspunten
- Als internet werkt, goede downloadsnelheid.
Verbeterpunten
- Zie motivatie
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRobert op 20-12-2019 om 16:14Langer dan 1 jaar klantNiet leveren, wel facturerenPluspunten
- Waar haal je het gore lef vandaan kun je je af vragen.
- Ik doe er dan ook niet aan mee.
- Oplichters!
Verbeterpunten
- Pas factureren als er een dienst wordt geleverd.
- Bedrijf opheffen
-
Beoordeling: 3 /10
Aanrader? MisschienJeroen Jassies op 10-12-2019 om 09:18Minder dan 1 jaar klant3 storingen in een maand tijd. Als je de betrouwbaarheid van Caiway gewend bent, is het erg tegenvallend. Onverschillige klantenservice en als je een probleem meldt hanteren ze een oplostijd van 3-5 dagenPluspunten
- Op dit moment geen
Verbeterpunten
- Sneller problemen oplossen
-
Beoordeling: 3 /10
Aanrader? MisschienJosé Cuijpers op 9-12-2019 om 17:16Minder dan 1 jaar klantWat een slechte service bij overgaan van KPN naar online.nl, vanaf 11.00 al zonder televisie en Internet, je wordt bij telefonisch advies die je vraagt hoe lang het nog kan duren , je wordt afgewimpeld met het verhaal kan 24 uur duren.
Wij hebben nu al spijt dat we naar online.nl gegaan zijn.
Wij hebben bij overgaan naar andere provider nog nooit zonder tv of Internet gezeten.Verbeterpunten
- Monteur gratis langs huis, gelijk televisie en Internet bij aansluiting.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRuud op 4-12-2019 om 22:21Minder dan 1 jaar klantBeloven 100mb internet. Ik haal uit mijn hoogste meting 35mb pieksnelheid. Ligt niet aan mijn apparatuur. Haalde bij mijn vorige provider makkelijk 100mbPluspunten
- mooie router met veel opties, enkel te traag om er echt iets aan te hebben
Verbeterpunten
- snelheid 3x verhogen en bieden wat ze beloven
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? Misschienmarko Ligtenberg op 2-12-2019 om 10:56Langer dan 1 jaar klantzojuist contact gehad met de Klantenservice na dat ik al zeker 8 jaar klant ben ben ik er toch ingetrapt om mijn internetsnelheid van naar het bij online hoogst haalbare te zetten 100mb/s helaas blijkt dit op sommige momenten niet voldoende waardoor de online tv of de playstation stil vallen. dus ik bellen met de vraag of er een aanpassing mogelijk is. Krijg ik als antwoord nee sorry we waarderen u als klant maar u moet uw contact maar uitzitten (tot okt 2020) en anders betaald u maar een boete.
Sorry hoor maar dat er niet eens meegekeken wordt of in elk geval de suggestie gewelkt wordt begaan te zijn met je klanten valt mij echt heel erg tegen.
Wij leveren wat we horen te doen en verder zoek je het maar uit.Pluspunten
- Na dit telefoon gesprek over online niets meer.
Verbeterpunten
- meedenken met de klant ipv je stom aan je lijstje te houden!
- erg onpersoonlijke aanpak had ik niet verwacht na zoveel jaar klant te zijn.
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienVan hove op 30-11-2019 om 17:45Langer dan 1 jaar klantZeer slecht internet. Communicatie in het bedrijf is waardeloos. Als er een monteur komt, doet hij maar wat. Dar bleek nadat we zijn overgestapt naar Ziggo
Kies liever een andere providerPluspunten
- Ze zijn niet al te duur . Verder geen pluspunten
Verbeterpunten
- Communicatie moet verbeteren, ook intern. Betere monteurs inschakelen, daardoor zou heel veel opgelost kunnen worden
-
Beoordeling: 1 /10
Aanrader? MisschienRemy op 27-11-2019 om 20:07Minder dan 1 jaar klantEerste weken blij met mijn aansluiting tot aan de beruchte zondag...internet was meer OFF dan ON. klantenservice was pas de maandag (heel slecht) bereikbaar.
Moest de modem resetten en 20 minuten wachten. probleem was er nog, dus ik weer bellen.Krijg nu te horen dat de modem 24 uur nodig heeft om te herstellen. Na anderhalf dag was de verbinding nog niet goed en deze dingen gebeuren wanneer het buiten wat kouder word en besloot men toen om een monteur in te schakelen. helaas over een week een monteur beschikbaar. De week dat ik geen stabiele verbinding had werd mij gecompenseerd en 12 euries in vermindering gebracht bij mijn volgend factuur. Ik kon kon hiermee leven. Ik kreeg namelijk zicht op een oplossing. Monteur werd gepland op een maandag echter zag ik de vrijdag er voor dat de lijn stabiel was en stuurde toen een mail naar de klantenservice of het niet verstandig is om de monteur te annuleren. ik heb immers een stabiele verbinding en in de bevestiging van de monteursafspraak per mail melden ze dat voorrij kosten in rekening word gebracht wanneer de fout veroorzaaakt blijkt door de klant zelf en daar zat ik helemaal niet op te wachten. Ik kreeg toen antwoord via de chat dat er nog steeds een onstabiele lijn word gemeten en dat het verstandig was om de monteursafspraak door te laten gaan. Op de maandag constateerd de monteur dat de lijn als een zonnetje draaid en niets raar kon vinden. Hij ging hiervan een notitie maken en wanneer mij achteraf de voorrijkosten in rekening word gebracht ik moest bellen met online en verwijzen naar zijn notitie. Ik moet uiteindelijk voor de voorrijkosten opdraaien en moet maar met bewijzen komen wat mijn verhaal onderstuend. wist niet wat ik hoorde. ik heb ruim 14 jaar in de telecom gewerkt, heel wat dsl lijntjes besteld/opgeleverd in de zakelijke markt maar wat ik nu mee moet maken is echt om van te huilen….echt triest !Pluspunten
- kan niet zo er een bedenken
Verbeterpunten
- bereikbaarheid klantenservice moet beter kunnen
- Online werkt met monteurs van het berdrijf BAAS, communicatie/aansturing is ronduit slecht
- technische kennis helpdesk is om van te huilen