Van de makers van Logo Gaslicht
Wellicht ken je ons al van energievergelijkingssite Gaslicht.com?
Op internetten.nl helpen we jou ook te besparen op je internet en tv!
Vergelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Wij vergelijken al
25
jaar
Vergelijk en kies de beste deal
Vergelijk en kies de beste deal
Internet vergelijken
Online.nl

Online.nl reviews en ervaringen

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2020

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen over Online.nl

    Beoordeling
    1
    Michel 22-12-2020 - 20:46

    Drama, nooit doen!! ging van alles mis en toen zat ik volgens hun al over de 14 dagen bedenktijd (die volgens online in gaat op het moment dat het modem opgestuurd word en niet wanneer de diensten actief worden. Ik zat onder contract dus kan niet weg en moet Mn 12 maanden uitzitten. Uitzending gemist is drama, traag, geen Netflix! Verkeerde spullen opgestuurd, verkeerd lijn actief gemaakt, met overstap 2 weken zonder tv/internet.

    • Er zijn geen pluspunten
    • Goed communiceren
    • Geen eigen regels bedenken
    • Diensten sneller maken
    • Klantvriendelijk zijn
    • De juiste spullen sturen
    • Goede lijn activeren
    • Duidelijkere site
    • Netflix benaderbaar vanuit tv
    Opmerking van de redactie 23-12-2020 - 08:43
    Beste Michel,
    Vervelend dat er zulke negatieve ervaringen zijn met Online.nl
    Een ding klopt echter wel en is niet door Online.nl bedacht. Bij het aangaan van een online aangevraagde dienst, start de bedenktijd op het moment dat de bestelling geplaatst is en bevestigd.
    Dus niet zoals je zou kunnen verwachten op het moment dat de levering start. Dan begint een ander (klachten)proces als er problemen zijn.
    Op de website van Consuwijzer kunt u zien wat de rechten en plichten zijn in dit soort situaties.
    Met vriendelijke groet,
    De redactie
    Miroslav Jovanovic 17-12-2020 - 15:14

    Ik ben klant meer dan 10 jaar, maar Niet als klant behandeld! Storingen van 5 dagen, en langer zijn gewoon normaal, en hier bij is er geen enkele contact, behalve als je zelf gaan bellen.

    • Internet is ok, als je geen storing hebt!
    • Terugkoppeling geven tijdens de storing!
    Beoordeling
    1
    Paul 17-12-2020 - 09:06

    Niet doen!!!Jaar lang niks dan ellende. Eerst wekelijks geen TV, nu al maanden slechte WiFi verbinding. Elke oplossing biedt geen soelaas op lange termijn. Zelfs nieuwe apparatuur werkt niet. Hoe is het mogelijk dat een bedrijf in Nederland dit soort waardeloze troep aanbiedt? Schaam je online.nl!!!

    • Vriendelijke klantenservice
    • Alles omtrent producten!!
    Beoordeling
    1
    Milad 14-12-2020 - 17:58

    Klantenservice kan niets oplossen en stuurt het intern niet door. Meer dan 6 weken last van uitvallende internetverbinding bij Online.nl. Elke keer moeten we de modem resetten om internetverbinding voor even te krijgen.

    • Geen!
    • Technische dienst ontwikkelen om de klanten deskundig en snel te helpen.
    Beoordeling
    1
    Waasdorp 10-12-2020 - 19:25

    Sinds een paar dagen lid en wat een spijt heb ik zeg.
    Tv gemist doet het bijna niet..na gebeld te hebben zeggen ja..we hebben bijna geen rechten van veel programma s bij de zenders waar we contracten mee hebben dus helaas. Ik kon maar tot donderdag 14 uur terug kijken en dus heel veel programma s niet.

    Ik voel me verschrikkelijk in de maling genomen want dit staat nergens aangegeven bij ze op de site. De dame aan de lijn vertelde me..ja ik weet het sorry..ik kan er ook niks aan doen maar dit is het. Maar goed snel weer terug naar ziggo die me hebben gezegd mee te denken en een stukje mee te willen betalen voor de boete die ik krijg bij opzeggen.

    • ze nemen snel de telefoon op
    • eerlijk zijn en tv gemist gewoon goed laten werken want dit is schandalig
    Beoordeling
    1
    Marco 25-11-2020 - 12:42

    Waardeloos product. Internet is zo zo, niks bijzonder. Maar de interactieve tv.... Je komt als bedrijf overal mee weg tegenwoordig

    #Avoid. Echt niet waard.

    • geen
    • interactieve tv bruikbaar maken
    Beoordeling
    1
    Alexander.P 27-10-2020 - 07:17

    1. Ik heb nog steeds geen schriftelijk contract ontvangen. In mijn online.nl is mijn contract ook niet te vinden.
    2. Op mijn notanummer 189462948 online staat Actiekorting Aansluitkosten € -30,00 maar dit bedrag heeft Online.nl in oktober jl. alsnog van mijn bankrekening afgeschreven. Onterecht, vind ik.
    3. De aangeboden internet snelheid is 15%-20% trager.
    4. De tv programma's zijn onoverzichtelijk, traag en op mijn tv scherm krijg ik regelmatig kleurrijke blokken.
    5. Haperend ontvangst TV programma's - regelmatig stopt tv beeld voor een paar secunden. Erg vervelend.

    • GEEN
    • Ophouden met koppigheid en bedrog.
    Beoordeling
    5
    Mhamed 21-10-2020 - 15:26

    klanten service duurt lang om telefoon op te nemen

    • ik zie geen pluspunt vanaf dat ik nieuw modem gekregen
    • tv blijft hangen duurt lang dat ik weer tv kunnen kijken
    • vaak storingen
    • doe iets aan klantservice te verbeteren en klanten tevreden houden met hun vragen te beatwoorden
    • totaal doe iets da jullie nog de klanten tevreden kunnen houden
    Beoordeling
    1
    Joachim 13-10-2020 - 18:06

    Geen antwoord of zeer late reactie bij storingen en klachten, zeer matige instabiele verbindingen, tv ontvanger met om de haverklap storing, administratief en communicatief een puinhoop, en als klap op de vuurpijl bij beëindiging abonnement nog de ballen hebben om afsluitkosten in rekening te brengen ook.

    • Geen
    Beoordeling
    2
    m 15-9-2020 - 10:43

    Waardeloze klantenservice
    Bij elk telefoontje een ander verhaal
    Prijsstijging doorgevoerd maar niks daarvan laten weten in een nieuwsbrief
    Uiteindelijk ben je dan te laat om een keuze te maken of je wilt blijven of niet
    Even te laat de rekening betaald dan kunnen ze het bedrag ineens niet terug vinden dus bam 2 maandbedragen in 1 keer afgeschreven
    Ik ga in elk geval overstappen en mij zien ze als klant niet meer terug!!0

    • 0
    • Alles

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.