Vergelijk gratis, objectief en onafhankelijk alle internetproviders
Ben Woldring
Vergelijk alle deals
Vergelijk alle
Black Friday
deals
Vragen? De helpdesk is momenteel gesloten.
Wij zitten straks vanaf 10.00 uur weer voor u klaar!
Vergelijk en kies de beste deal
Alles-in-1 vergelijken
Online.nl

Lees reviews en ervaringen over Online.nl

Om je te helpen bij je keuze voor een internet aanbieder die het beste bij jou past, willen wij je zoveel mogelijk informatie over Online.nl geven. Twijfel je nog? Lees dan de reviews over Online.nl. Is Online.nl je huidige intermet aanbieder en wil je zelf een ervaring en/of review over deze provider plaatsen? Deel deze hier met andere consumenten.

Archief 2021

Onderstaande ervaringen zijn afkomstig uit ons archief. In de tussentijd kan de dienstverlening van Online.nl zijn veranderd. Lees hier de nieuwste reviews.

Klantervaringen

Plaats een ervaring
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Cynthia van der Kemp op 24-12-2021 om 11:59
    Langer dan 1 jaar klant
    😡 Al sinds 30 november geen internet! De oplossing? Die is er niet!
    Niemand voelt zich verantwoordelijk. Online.nl wijst naar KPN, waarop KPN weer terug wijst naar Online. Verder wordt VolkerWessels erbij betrokken die verwijst naar Introbouw Groep. Geen bedrijf kan ons helpen en ik moet ze allemaal achterna bellen. Niemand neemt het probleem serieus en er wordt geen oplossing geboden. 😡 Word geen klant van dit bedrijf.
    Pluspunten
    • Het personeel blijft na alle telefoontjes vriendelijk.
    Verbeterpunten
    • Doen wat je beloofd! Het probleem oplossen!
  • Beoordeling: 4 /10
    Aanrader? Misschien
    Mariëlla op 10-12-2021 om 20:51
    Minder dan 1 jaar klant
    Wij raden online.nl niet aan. De wifi is prima, maar de interactieve tv is vreselijk. Storingen, programma's niet af kunnen kijken, opnames die middenstukken missen, bij tv pauzeren het einde niet te zien krijgen omdat het apparaat overgaat op live tv zonder dat jij dat wil en je niet met terug kan. En zo kunnen we wel even doorgaan. Vreselijk.
    Pluspunten
    • Wifi werkt goed
    Verbeterpunten
    • Interactieve tv verbeteren en beter zenderpakket
  • Beoordeling: 8 /10
    Aanrader? Misschien
    Foppe op 12-10-2021 om 19:06
    Langer dan 1 jaar klant
    Al ruim 10 jaar klant. Redelijk tevreden. Soms eens wat sneeuw in beeld op de tv,
    internet snel genoeg voor tv en drie tablets van de kinderen tegelijk. Zelden storingen.
    Pluspunten
    • Ieder jaar even bellen voor verlenging voorstel en krijg dan steeds eerste drie maanden een aantrekkelijke korting.
  • Vlaar op 22-9-2021 om 14:46
    Langer dan 1 jaar klant
    Enorm slecht bedrijf

    Enorm slecht bedrijf. Ik heb veel meegemaakt, maar dit bedrijf slaat alles. Zo blijven storingen gewoon bestaan, en word je nooit echt geholpen. Ook schromen ze er niet voor om automatisch je abonnement te verlengen als je bijvoorbeeld een extra tv ontvanger aanvraagt. Ik denk zelf (na onderzoek), dat het bedrijf zelf niet eens storingen mag of kan verhelpen omdat ze een soort reseller zijn van KPN.
    Pluspunten
    • geen
    Verbeterpunten
    • Heel veel.
  • Beoordeling: 9 /10
    Aanrader? Misschien
    Dirk op 11-9-2021 om 11:19
    Langer dan 1 jaar klant
    Ik heb sinds een jaar nu tv en internet van Online en tot op heden geen uitval gehad of een vermindering van de snelheid. Dus ook geen contact met de klantenservice.
    Het grote voordeel voor mij is dat ik bij mijn vorige provider elke maand bijna 80€ aftikte en nu €47,50 voor ongeveer hetzelfde. Internet, tv en ESPN compleet. Ik heb een 100mb aansluiting en via Speedtest kom ik op 85,2 Mbps en upload 28,7 Mbps. Bij KPN had ik ook die waarden.
    TV decoder doet het prima. Is verbonden met een Devolo. Ik vind overigens de software voor de tv van online logischer dan die van KPN. De opties voor Netflix etc. ontbreken dan wel, maar die heb ik al op mijn Philips Oled tv.
    De minimalistische boxjes zonder welke informatie dan ook op een schermpje vind ik nog altijd vreemd. Niet eens een kanaal nummer op een schermpje. Alleen een rood of blauw lampje.
    Wat ik ook raar vind is de “aparte” nummering van de kanalen. Op mijn schotel in de caravan, die ook met CanalDigitaal software draait, is België Een op 15, bij online staat dat op 60. Uniforme nummering der kanalen lijkt mij een must.
    Onderweg maak ik gebruik van de app. Die laadt snel en heeft ook veel kanalen.
    Pluspunten
    • Snel internet
    • Geen uitval
    • Uitgebreid tv pakket met uitstekend beeld
    • Gratis ESPN compleet
    • Goed werkende app
    • Handige menu structuur
    Verbeterpunten
    • Nummering CanalDigitaal en Online komen niet overeen
    • Geen kanaal weergave op tv box
  • Frans op 16-8-2021 om 13:50
    Langer dan 1 jaar klant
    Ondeskundige medewerkers bij de helpdesk zit al dagen zonder telefoon
    Het probleem zit altijd bij de klant
    Iedere keer als ik contact opneemt begint het circus van voor of aan kabels vervangen , foto opsturen etc.
    Ga nooit met deze provider in zee
    Pluspunten
    • Laagste prijs maar daar is de service ook naar
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    jesse op 9-8-2021 om 12:30
    Klant geweest
    org dat je nooit met dit bedrijf in zee gaat. Ik ben een startende op de woningmarkt en online.nl is mijn eerste internet provider. Na het afsluiten van het pakket heb ik een domme fout gemaakt om alleen voor de Canal digital app te kiezen. Na het zien van deze fout heb ik direct contact met ze opgenomen. Ik stelde voor om extra te betalen zodat ik een tv kastje kon krijgen. Dit was beslist niet mogelijk en ze konden niks voor me doen. Ik gaf ze aan dat ik een potentiële vaste klant van ze kon worden omdat ik hun tarieven wel erg aantrekkelijk vond. Ook hier gaven ze niks om en moest ik een jaar lang als ontevreden klant de blaren uitzitten.

    Een jaar later neem ik contact met ze op om mijn pakket op te zeggen. De vrouw van de klantenservice had hier naar mijn idee niet echt zin in. Er werd 2x opgehangen voordat ik een fatsoenlijk gesprek kon starten. In dit gesprek hoorde ik mevrouw een aantal keer diep zuchten. Er werden nog wat aanbiedingen naar me hoofd toe geworpen nadat ik aangaf dat ik mijn pakket wou opzeggen
    ( nu was het opeens wel mogelijk) Na enige moeite ''denk'' ik dat mijn pakket is opgezegd. En ik zeg hierbij ''denk'' omdat ik nooit enige bevestiging hierover heb ontvangen.

    Online.nl is een verwaarloosde dochteronderneming van KPN. Aan KPN de tip om meer te werken aan de klantenservice en de klantvriendelijkheid. Ook zou het fijn zijn dat jullie wat flexibeler zijn naar beginnende klanten toe.
    Pluspunten
    • Geen
    Verbeterpunten
    • Klantenservice
  • Beoordeling: 10 /10
    Aanrader? Misschien
    Jelle Feenstra op 4-8-2021 om 12:31
    Minder dan 1 jaar klant
    Vorig jaar augustus overgestapt van KPN naar Online. Had verschrikkelijke ervaringen gelezen over online.nl, maar gezien de prijs en het pakket (ESPN 1,2en 3) de stap gewaagd.
    Tot nu toe naar volle tevredenheid. Nog geen dag uitval gehad en de 100 mb die ik bij KPN had heb ik ook bij online.nl
    Tv aanbod is vergelijkbaar en met de app kijk ik naar het voetbal via mijn Androidbox als mijn vrouw iets anders wil zien.
    Pluspunten
    • ESPN gratis erbij
    • Handige app die je ook op de tv kan installeren of op een Androidbox
    • Goede WiFi via het Zyxelmodem
    Verbeterpunten
    • Eurosport mis ik nog
  • Beoordeling: 1 /10
    Aanrader? Misschien
    Remon op 16-7-2021 om 17:15
    Minder dan 1 jaar klant
    De internetsnelheid bij online.nl zou 100 mb down en 30 mb upload zijn. Dat is NOOIT gehaald, het ergste bewijs was toen ik overstapte. Ik deed een speedtest de dag ervoor bij online.nl kwam daaruit 9 mb download en 1 mb upload!!!? De dag erna zat ik bij mijn abonmement Youfone die ook zegt 100 mb/ 30 mb en dat wordt wèl gehaald! Test nu is 88 mb down / 24 upload, en dat is een prima snelheid. Online.nl doet niets aan kwaliteit!
    Pluspunten
    • Goedkoop. Maar Youfone kost net zoveel. En daar krijg je tenminste hoge snelheid.
    Verbeterpunten
    • Niet meer liegen in advertenties!
  • Beoordeling: 2 /10
    Aanrader? Misschien
    vera op 9-7-2021 om 09:47
    Minder dan 1 jaar klant
    Zeer slecht contract afgesloten ivm lagere kosten omdat ik eerdaags ging verhuizen.
    Na aantal maanden werd het bedrag hoger. Uiteindelijk wil ik het opzeggen ivm zwangerschap en verhuizing moet ik een eindnota betalen terwijl ik geen gebruik meer maak van de service. Er werd niet meegedacht met oplossingen en verteld dat het nou eenmaal zo is. Nooit meer!
    Pluspunten
    • /

Eerdere jaren

Vergelijk en kies de beste deal

Op Internetten.nl vergelijken we gratis alle internet pakketten en providers. Geef aan wat je belangrijk vindt, wij zetten dat op een rijtje. Dan kun jij gemakkelijk een keuze maken.

Navigatie